Hiddn. Er nyheter verdiløse.

Slettet bruker
HIDDN 07.05.2018 kl 15:23 2323

Skjønner ikke et pip av det som skjer hver gang det kommer nyheter herfra. Først opp som en hjort og så ned som en lort. Nyhetene ser jo bra ut for kursen eller ?
Trenger noen innlegg fra de som kjenner selskapet godt. Nå må ledelsen komme på banen og forklare hva nyhetene innebærer av verdier.

Redigert 21.01.2021 kl 09:13 Du må logge inn for å svare
Arthur123
08.05.2018 kl 08:13 2162

Selskapet har gode teknologier med høyt potensiale, men per i dag svir de penger i en gang mye raskere enn hva faktisk inntjening er.
For at kursen skal få et varig opprykk og selskapet bli mer populært er det behov for en større avtale hvor selskapet beviser at de kan klare seg videre uten fare for emisjoner og bli profitable.

Det er tydeligvis noe markedet ikke har helt troen på i dag.
Selv vet jeg ikke i hvilken skala disse avtalene på dagens tjenester kan være verdt, noe som hadde vært flott og fått innspill på.
Magefølelsen, hva enn den er verdt, sier dog at det kun er snakk om tid i dette caset - noe som for de fleste hobbyinvestorer er et frustrasjonsmoment.
Slettet bruker
08.05.2018 kl 09:28 2119

Skal denne kursen opp, må ledelsen informere markedet. Det hjelper lite å komme med nyheter når markedet ikke får info om hva en slik avtale innebærer av verdi.
Arthur123
08.05.2018 kl 14:38 2059

De er vel strengt talt ikke så vanskelige å regne på, de er vel bare av å ubetydelige finansielle størrelser?
De fleste nyheter er avtaler, men kryptiske minnepenner med volum på 70 stk får ikke akkurat kassa til å klirre (husker ikke eksakt antall, men det var ikke mange det var snakk om).
Avtalene i seg selv er bare positivte utover at vi vet det foreligger et forhold mellom partene.
AndreasHA
09.05.2018 kl 07:52 1999

Det virker som om den tidligere strategien med å selge Safediscer osv. ikke har vært i nærheten av det de har håpet på mtp. omsetning. Siste bestilling fra Nederland var på 100 enheter og den bestillingen av 500 Laptop 1+-løsninger til midtøsten hadde en verdi på EUR 375000,-. Slike avtaler i seg selv er ikke nok til å bære selskapet.

Dersom Hiddn får innpass i det asiatiske markedet (etter hvert) via. Fujitsu er vi på en helt annen skala. Med GDPR-løsningen og garantien som tilbys bedriftsmarketet på den ene siden (primært europa) sammen med at folks formue i større og større grad vil kobles opp mot digitale enheter mener jeg at Hiddn har et svært godt utgangspunkt i perioden mellom nå og 5 år.

Dette er løse tanker, og ingen tall. Noen av mine penger er i dette papiret fordi jeg mener Hiddn passer inn slik verden utvikler seg. Om de klarer å kommersiallisere fullt er det store spørsmålet. Får de det til er rewarden skyhøy.

Regner med at de fortsatt har tapt bra med penger i Q1, men det tipper jeg alle andre også har regnet med.