Norge blir ikke med på fordeling av båt-migranter!

Betonghue
09.10.2019 kl 12:36 451

Ifølge avisene. Jøss og bevares, kan det være "fake news"? Dette landet, overfylt forlengst av muslimsk daukjøtt og ellers befolket av politiske ynk- og gummirygger, samt kasus som "A" med venner !
Vil ikke hjelpe disse lykkesøkende "stakkarene"?
Tror jeg tar meg et glass, selvom tidlig på dagen !
vicktor
09.10.2019 kl 12:59 437

Å hjelpe disse lykkejegerne er å gi penger til mafiaen.
Det er de som står bak og tjener seg søkkrike på denne trafikken.
Gummibåtene er laget kun for å frakte flest mulig over middelhavet.
Eneste måten å få slutt på dette er å sende de tilbake til Afrika
convert
09.10.2019 kl 13:04 431

Hvis dette stemmer, er det bare å sende all verdens takk til FrP og Sylvi. Uten FrP hadde velferdssnyltere og menneskesmuglere hatt fritt leide til norske skattebetaleres penger.
Slettet bruker
09.10.2019 kl 13:09 420

hele verden må slutte å ta imot såkalte flyktninger (lykkejegere) pga overbefolkning og det å ta imot disse er skadelig for miljøet!

det eneste molbolandet og resten av verden kan gjøre er å gi afrika gratis kondomer

Slettet bruker
09.10.2019 kl 13:25 409

Du hadde hatt godt av å måtte flykte, betong. Du er riktignok hauggammel, men kanskje du hadde blitt et bra menneske dine siste år hvis du ble tvunget til å rømme. Avstumpet menneske. Fattig. Lutfattig.
kokkohill
09.10.2019 kl 14:13 387

Fanden , vi beskoster jo fergen ,det for holde....
Slettet bruker
09.10.2019 kl 14:17 384

Donald J. Trump @realDonaldTrump 57m
So make all Member Countries pay, not just the United States!

CBS Evening News
@CBSEveningNews
The United Nations is running a deficit of $230 million and may run out of money by the of end October,
Secretary General Antonio Guterres says in a letter obtained by CBS News' @PamelaFalk
https://cbsn.ws/2MsllQQ
Betonghue
09.10.2019 kl 14:18 381

Jøss, har du "flyktet" fra institusjonen ? Tipper gutta i de hvite frakkene har det travelt nå ! De får nok tak i deg igjen, og så er det bort i kroken til papirdukkene igjen ! Trist. Uendelig trist !
Slettet bruker
09.10.2019 kl 14:20 380

Du er dum, avstumpet, fattig, enkel og motbydelig. Et forferdelig menneske, rett og slett.
Slettet bruker
09.10.2019 kl 14:37 369

Betonghue skrev Amen ...
Bompenger er kommet for å bli sa samferdsels-stuten fra det Partiet FRP. Partiet ble etablert for sterk nedsettelse av skatter og avgifter. Mange tror at FRP er imot innvandring EØS eller Schengen, men det er jo slett ikke tilfelle. Alt dette er FRP for. Det er ufint å gjøre som FRP Tybring-Gjedde å beskylde folk (uten egne midler,) som den norske stat selv har frakte/ hentet for bosetting her i Norge, å være en byrde? Staten som står bak denne galskap må selvsagt betale og gi dem et anstendig liv her i riket sitt. Med FRP i regjering har da fattigdommen økt noe formidabelt? Det er aldri vært avgifts-bommet mer. Aldri har slike mengder fremmede ankommet lille Norge som med FRP Listhaug, som invandringsminister. Norge hadde 2 skip (kostet oss alle milliarder i leie) i Middelhavet som bisto menneskesmuglerne i å frakte muslimer og IS terrorister til Norge. Den harde kjerne av IS ble fraktet til Europa med disse skipene. De syklet over Storskog i store mengder.
Sylvi Listhaug blant Sudan muslimske ledere. Hilde Frafjord (mad in noway) har besørget 15 milliarder fra nordmenn lommebok har gått rett i dass Sudan
http://www.kulturverk.com/2017/09/10/frp-for-deg-som-liker-a-bli-lurt/
https://www.derimot.no/leger-uten-grenser-del-av-et-omfattende-traffickingsystem/
https://www.document.no/2017/08/06/norske-medier-er-tause-om-smuglerskandalen-i-middelhavet-hvorfor/
Betonghue
09.10.2019 kl 14:40 366

Se deg i speilet og gjenta tiraden din ! Bytt ut "du" med "jeg" ....! Ikke særlig intelligent du "A" !
Slettet bruker
09.10.2019 kl 14:43 362

Jeg er meget trygg på hvem jeg er og hva jeg står for.
Betonghue
09.10.2019 kl 14:59 354

Der kom det !! HELT ENIG !!
Slettet bruker
09.10.2019 kl 15:11 348

Hehe. Hvorfor gikk det så galt for deg? Hva skjedde? Hvor kommer dette glødende hatet ditt fra?