Veddemål som bevis: Vedder Trump består når Biden dumper ut

Slettet bruker
TESTUL 09.10.2019 kl 17:55 363

Putt pengene dine i munnen hvor du snakker med.
Da blir all denne pre-programmerte faste lekser med alvorlige bevis forhåndsfeiringen av alt fra stormy daniels og gjennom hele russia til ukraina en gjentagelse av hillaryfeiringen lenge før valget hun tapte.

Vedder alt på at Trump består når Biden forsvinner.
1-0 er nok en donald WIN

Kompani rata tattav jabber fra A-Zorin men kommer til å tape alt de satser mot og trekker seg garantert etter bortforklaringsreglenes kunster.
Faste triks for slikt etter lang øvelse i å være konstant oppblåst "nå har de kjempe seriøst bevis, trump er ferdig" fra dag 2 osv.
#doping kontroll av venstresidens seiersfeiringer hele tiden siden donald vant over hillary som tapte så det suste.

https://www.foxnews.com/media/clinton-trump-2020-dont-tempt-me
Hillary Clinton admonishes Trump after he urges her to run again: 'Don't tempt me'

TCS:
President Clinton asked for a political favor from UK PM Tony Blair
Bill Clinton asked for a favor in a manner similar to the Trump-Ukraine phone call but without the controversy.

Redigert 10.10.2019 kl 21:38 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.10.2019 kl 18:00 360

Enig. Fort deg å sett på hengelås nå.
Slettet bruker
09.10.2019 kl 18:35 345

Jjjjeg gjorde det.
Kan du se? Alle dårlige svar er ute stengt på forhånd. Du rakk det triste kloke ord i siste liten.
Jeg kommer ikke til å slippe inn noen. Tråden har opp nådd sitt nøyde punkt og er stengt for videre ned turer.
#toppsak: ts setter stopp fra topp
alle andre får ta nedturen på alternativtråd. Lykke til, den blir enda kortere. lol
Slettet bruker
09.10.2019 kl 18:42 343

*testen*: jeg kan låse ut folk som kom inn før den ble stengt?
Skal sjekke om det stemmer.
*testto* ren tråd?
Vem hvet før vi får se. jeg er spent.
Slettet bruker
09.10.2019 kl 18:48 338

-Testopp-summert-
1. prøv åse
2. å inn se fail
Test3
nå vet jeg mer.
TrådEn stenges permanent for 3 skaller
Det inkluderer alla pga nuttingfiltrasjon.
Slettet bruker
09.10.2019 kl 18:57 331

Å se er ikke å for stå.

lol pk-fin blon din-dame 4ever tjener seff penger på pk-fine vinklinger som er GULL og bok kontrakt verdi di for msm venstrevridd milliardindustri for slike millionærsurfere på kritikk av DEG. lol

Hvem tipper Great A er kjempe rik og altfor fatter kjendis om 10 og 20 år lenge etter vi skatte betalere har klima kollapset er great A og Å-S på reise

men slapp av. AP AP AP slapp og AP sotah er like glad med sos fredags koselønn da som alltid.
Der har du jonaståke under jusshardrysttadjik. Sota og Jonas er VELDIG SLAPP og stolt av det. rajahadjik skjønner det
Slettet bruker
09.10.2019 kl 19:18 324

Slut test 5 i prosjekt T:otto 2
jeg kan ikke stenge alle tråder det kan bare nye A som er din ekte B fra sos Ap og gule kurs i menings kontroll og "admin varsling" kulturen og seff RAJA er HELTEN.
Kun mine ts som aldri skulle vært åpnet men reglene er veldig ukraina så det blir mye sibir videre.
#jux96 blitz ørken syt og kommunistgnål fra NULL iver omkamp om nazikrigen tapt og drøm om pol pottetett marxist lollipopp kommunoistmaskin flinken med linken full av maxist blendinist ordflom som fra kremlsentralen kommer på løpende bånd fra venstresiden sos parodiapparatet som er en infeksjon dypt fra akp kommunist tidens hjÆrnevask nrk barne tv tid som

Blitt sånn Nrk AP rødt og litt kommunistsyt fra A den ekte Oliver på siden inndoktrinert islamkravoliverkultur her også
Redigert 09.10.2019 kl 19:25 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.10.2019 kl 19:29 315

nøff sagt: jeg stenger HV ute
HanVann
har lest og forstått
#nutting much
Redigert 09.10.2019 kl 19:34 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.10.2019 kl 19:49 309

Bruk sannvisningen er u-mulig å får stå.
Kan alle som ikke er inn sluppet på min tråp lese stengte innlegg?
Det er urett-ferdig. Det burde vært mulig å starte en tråd som ingen så.
Slettet bruker
10.10.2019 kl 21:40 272

Desperat Biden synger på siste vers og angriper en kamerat.
https://www.breitbart.com/politics/2019/10/10/joe-biden-takes-a-shot-at-elizabeth-warren-were-not-electing-a-planner/
Joe Biden (D) took a direct shot at his closest Democrat primary challenger, Sen. Elizabeth Warren (D-MA), on Wednesday, arguing that the country is “not electing a planner.”
Warren has made “I have a plan for that” a catchphrase of her campaign
Slettet bruker
10.10.2019 kl 22:54 253

Tenkte bare legge inn et lite innlegg her sånn i tilfelle du setter henge lås på tråden slik at jeg i så tilfelle bare kan endre dette innlegget til en tirade med skjellsord for eksempel.
Slettet bruker
10.10.2019 kl 23:15 244

Tvert imot denne tråden er vidåpen for alle hengelåsløse til å legge innestengt frustrasjon ut og lange tirader med ytringsfrihet kan du fritt skrive inn.

https://www.nettavisen.no/nyheter/fa-ut-aggresjonen/499044.html
Få ut aggresjonen
Er du sinna på sjefen, eller har du småkranglet med en venninne? Det kan hjelpe å skrike
Selv om det er sunt å få ut aggresjonen skal den ikke uttrykkes for enhver pris, presiserer han.
Ofte må du bare forstå hvorfor du er sint. Ved å gjenkjenne din egen aggressivitet kan du gjøre noe med den. Sett deg for eksempel ned i en stol og kjenn på hvordan du føler deg.