Polio-utbrudd på Philippinene forårsaket av polio-vaksine

brahman
10.10.2019 kl 17:10 810



"(Natural News) The polio vaccine has caused an escalating outbreak of polio in the Philippines, according to the World Health Organization and UNICEF, which issued a joint statement admitting the vaccine is causing polio.

"WHO and UNICEF said in a joint statement the polio outbreak in the Philippines is concerning because it is caused by vaccine-derived poliovirus type 2", writes the Associated Press. "The weakened virus in vaccines replicates for a short time in children`s intestines and is excreted in their feces."

Polio vaccines are often cited as a success story proving that vaccines work to eliminate infectious diseases. In truth nearly all the cases of polio in the modern world are caused by polio vaccines themselves.

Stated plainly, more cases of polio are caused by polio vaccine than from wild polio."

kilde: Natural News: - WHO admits polio outbreak in the Philippines caused by polio vaccines...outbreak "caused by vaccine-derived poliovirus type 2"


Slettet bruker
10.10.2019 kl 17:22 803

Denne typen vås provoserer nesten like mye som kjøtthuenes rasisme.
Hr.Suhr
10.10.2019 kl 17:44 790

Tviler ikke et sekund.
Arrester meg om jeg tar feil, men var det ikke på danske ungjenter at en vaksine som
skulle beskytte mot kreft, viste seg å gi mer kreft enn normalt?
Slettet bruker
10.10.2019 kl 17:52 781

Det var je som innførte pølio på Felipinene gett.

Grøfta: nå
siko1
10.10.2019 kl 18:03 771

Det er ikke ukjent at en medisin for en sykdom kan utløse den sykdommen den er et middel mot.
Et eksempel er et svært utbredt biologisk middel mot psoriasis. Mens middelet f.eks gis mot en annen autoimmun sykdom kan det utløse psoriasis.
Slettet bruker
11.10.2019 kl 02:53 721

"In truth nearly all the cases of polio in the modern world are caused by polio vaccines themselves."

--------------

Det er nok desverre fortsatt mange som ikke ser sammenhengen med å sprøyte inn den dritten i kroppen og slike sykdomsutbrudd. Vi som har lest og hørt litt mer enn bare MSM-mikrofonstativene til globalistene og dermed "Big Pharma", vi vet jo dette, men håpet er at fler våkner opp før det er for sent.
Slettet bruker
11.10.2019 kl 04:16 708

https://www.who.int/csr/don/24-september-2019-polio-outbreak-the-philippines/en/

Offisielt også på World Health Organization sine sider.....
Slettet bruker
11.10.2019 kl 04:21 706

Chris Staines, head of the International Federation of Red Cross and Red Crescent Societies (IFRC) in the Philippines, said as many as 11 million Filipino children under the age of five face a "high risk of disability and even death" because of the virus.

Polio may be returning as 'global' threat (1:39)
"We appeal to all parents to protect their children against the virus during this massive, synchronised nationwide campaign," Staines said.

"The Philippines has eradicated polio before, and together we can do it again."

In mid-September, the Philippines health department reported that a three-year-old girl and a five-year-old boy tested positive for polio - the first confirmed case since 2000.

A single case of polio requires the government to automatically declare an outbreak.

The polio virus was also detected in sewage in the capital Manila and the waterways in the city of Davao, the hometown of President Rodrigo Duterte.

Following the report, the World Health Organization (WHO) warned that the country risks more cases of polio unless it sharply steps up its vaccination of children under the age of five.
https://www.aljazeera.com/news/2019/10/red-cross-alarm-polio-outbreak-philippines-19-years-191002055300864.html
Slettet bruker
11.10.2019 kl 04:31 703

Og konklusjonen?
Skal vi slutte å vaksinere?
I landsbyene på Filippinene kan en fortsatt se krøplingene fra tiden før vaksinen i tillegg til alle barna som døde. Er det det dere vil tilbake til?
Selvfølgelig dypt tragisk for de to familene som er rammet, men løsningen må være å gjøre vaksinene sikrere, ikke å slutte med dem slik foliehattene vil.
Hvert eneste år er det noen få mennesker som dør pga airbag og sikkerhetsbelter i bil (ofte uskadde som drukner fordi de sitter fast eller er svimeslått). Det er ingen god grunn til å forby airbag og bilbelter, men selvfølgelig så jobber vi med neste generasjon sikkerhet slik at det skal bli mindre sannsynlig med et negativt utfall.
Redigert 11.10.2019 kl 04:35 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.10.2019 kl 14:53 653

"Hvert eneste år er det noen få mennesker som dør pga airbag og sikkerhetsbelter i bil (ofte uskadde som drukner fordi de sitter fast eller er svimeslått). Det er ingen god grunn til å forby airbag og bilbelter,"

--------------

Ikke så få heller faktisk, men det tystes ned i MSM... Poenget er at det må være opp til hver enkelt å bestemme over eget liv. Jeg kjenner personer som både har unngått rullestol og ei som faktisk også reddet livet fordi de ikke brukte "tvangsbeltet". Du må da skjønne at ting ikke er så svart /hvitt som enten forby eller påby... Det må være hver og ens personlige valg. Selv brukte jeg faktisk sikkerhetsbeltet i forsetet på bil før det ble påbudt engang på -70 tallet, men da var det mitt eget valg og jeg selv vurderte risikoen ved å sitte fastspent kontra å ikke gjøre det.

Hvis folk vil sprøyte inn dritt i kroppen, så "be my guest" men jeg er sterkt imot at noen skal tvinges til slikt, spesielt på barn. Litt for mange tok kvelden rett etter å ha fått sprøytet møkka i kroppen etter at myndighetene via sine propagandablekker (MSM) satte igang svineinfluensa-panikken for ti år siden, selv kjente jeg to som døde, mens de som trodde på meg og styrte unna vaksinen aldri merket noe som helst til noen influensa.... Fler fikk problemer av vaksinen enn av den influensaen som myndighetene hauset opp. På tide folk våkner og innser at myndighetene ikke alltid har folks ve og vel i tankene, men faktisk har en agenda bak og i dette tilfellet som så ofte før, følg pengesporet for å finne agendaen.
Redigert 11.10.2019 kl 14:54 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
11.10.2019 kl 15:06 651

Før poliovaksinen ble innført her i landet i 1956 lå antall tilfeller pr. år på over 2000 i året. Da man begynte å vaksinere falt antall tilfeller raskt ned til noen titalls bare på ett år. Nå er det veldig mange år siden vi har hatt noen tilfeller i Norge. De veldig få som er kommer utenlands fra.

Vaksinemotstandere påtar seg enormt ansvar for menneskers sykdom og sågar død.

Vi vet at det i andre kulturer og religioner er veldig skepsis til vaksiner, men vi kan da ikke la disse bestemme hva vi gjør i Norge.
Redigert 11.10.2019 kl 15:10 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.10.2019 kl 15:09 648

"Vaksinemotstandere påtar seg enormt ansvar for menneskers sykdom og sågar død."

----------

Pussig du, men jeg vil si at det er de hjernevaskede giftpusherne som gjør det. Du forsto kanskje ikke innlegget mitt? Der jeg henstillte til å "tenke sjæl" og gjøre egne vurderinger.
Fluefiskeren
11.10.2019 kl 15:24 642

Man skal absolutt høre på ekspertene når det gjelder vaksiner. Tror de kan mer enn de som kan tenke selv som du sier. Disse kan beskrives som parasitter i samfunnet. Det går stort sett bra for dem, men det skylles at de aller fleste andre tar ansvar å vaksinerer seg slik at sjansen for å bli smittet er veldig lite. Således går det nok bra uten vaksine, men det skylles altså at det heldigvis ikke er så mange av dem, og det skal både de selv og oss andre være glade for. Vi kan jo prøve å slutte med alle vaksiner i verden og se hva som skjer. Egoismen lenge leve.

Vi husker kanskje meslingeutbruddet i Norge ifjor. Det startet i et somalisisk innvandrermiljø, men heldigvis fikk det ikke fotfeste pga. at de aller fleste her til lands var vaksinerte. Hadde folk gjort som deg å bestemt selv om de skulle ha vaksine kunne det vært alvorlig. Håper det også i fremtiden vil være få som nekter. Dette er et ansvar man har ovenfor samfunnet og egoismen de viser ved å ikke vaksinerende seg for alvorlige sykdommer er frastøtende.
Slettet bruker
11.10.2019 kl 15:30 637

"Egoismen lenge leve."

-----------

Tja, egoisme for hvem? De "familier" som mottar store summer fra Rockefeller foundation kanskje? og som tilfeldigvis har skaffet seg viktige posisjoner for å kunne gjøre seg fortjent til dem?

http://www.nyhetsspeilet.no/2009/04/vaksinering-er-ikke-immunisering/
Fluefiskeren
11.10.2019 kl 16:01 626

Ja. Jeg vil uten å nøle kalle det for egoisme å unnlate å vaksinere seg fordi man blir reddet av alle de andre som gjør det. Det må du tåle å høre.Rockefellerkommentaren forandrer ikke på noe som helst om dette.
Noni
11.10.2019 kl 16:22 616

Aldri hørt om vaksiner som forårsaker kreft eller polio. Ha må ikke vaksinene ha fungert, eller vært fra et dårlig produksjonsselskap.
Slettet bruker
11.10.2019 kl 17:26 596

"Ja. Jeg vil uten å nøle kalle det for egoisme å unnlate å vaksinere seg fordi man blir reddet av alle de andre som gjør det."

-------

Reddet? Joggu sa jeg naiv og hjernevasket.