Teone Svensk rally, 75øre. Vi går mot 2kr fort nå.

Slettet bruker
TEONE 11.10.2019 kl 11:53 4899

Rally alarmene utløst.

Milliard oppside
Redigert 21.01.2021 kl 02:23 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.11.2019 kl 13:55 776

Ikke lenge før den smeller opp.
Slettet bruker
06.11.2019 kl 20:06 737

Merkeligste tråd jeg noengang har sett, ikke et ord om selskapsspesifikke forhold, kun kommenterer til kursen alle kan se selv, samt spådommer om fremtidig kursutvikling.
Jeg kjøpte
700k på 25 øre , på vei ned...på ren innskytelse, vet ikke hva selskapet bedriver , vet ingen ting om selskapet , så aksjene legges i skuffen så får vi ta dem frem om noen år.
Min metode er ikke noe smart, jeg fikk ikke med meg emisjonen da jeg ikke gadd å lese de svenske meldingene.
Tenkte å sette meg litt inn i selskapet da jeg så aksjekursen var tredoblet etter først og halvert seg... men informasjonsverdien av at noen poster hva kursen er og hvor de tror den går er null verdt.
Anyway , har vært med på sånne « rare» selskaper tidligere, hvor gevinstene har vært kjempestore ...helt ut av det blå.
Fikk med meg fingerprint uten å vite noe som helst , og hadde flaks med utgang.
Skal ikke være frekk å be om noen kunne «enlighten me» , men jeg får fortsette å lete på andre poster å se om de inneholder annet enn referat av hva kursen var igår eller kl10 idag...
Lykke til med investeringen i Targetmeeveryone, skjekker kursen før Jul neste år ...var det 10 en spåmann spådde ?
seismicrec
06.11.2019 kl 20:28 721

Hehe...mange sovende aksjonærer derute...hørte det kommer en emisjon igjen, nå er du ihvertfall orientert.