ELE les her😎🥳

The 851,851 new shares will initially be issued on a separate, non-tradable ISIN once ABO transfers the relevant convertible notes to the clearing account. The new shares will be converted to the ordinary ISIN of the Company and made tradable on the Oslo Stock Exchange following approval and publication of a listing prospectus.

"be issued on a separate, non-tradable ISIN"

ELE STYRER ABO😎🍿😋

VÅKN OPP!!
Møre75
17.10.2019 kl 16:56 1770

Mon tro hvor lenge de går før en hører noe om søknaden i Canada
Møre75
18.10.2019 kl 09:46 1561

Lite med action på en fredags morgen

Sitter å venter på en ordentlig ELE fredag 😃

Møre75
18.10.2019 kl 10:13 1499

Ja de bør jo begynne å skje ett eller annet

Enig.
Finnes ikkje omsetning på dette nivået😉
Tipper vi må opp eit stykke på 5 tallet for å få noe omsetning!

Joda så neida, her kjøpes det og selges ordrer på 70-300 aksjer i slengen 🕺woe🙈😴
nopetter
18.10.2019 kl 11:29 1404

og du har ennå ikke forstått hvorfor de dumper odd lot poster før de begynner å mose større poster. innse at det er mantraet til BO. shorting hverken mer eller mindre

Den tida er forbi Petter 😉
Vi har store ting på gang!

ELE hentet inn akkurat nok penger til utgivelsen av prospektet, så hvorfor ikkje tenke LITT ut av boksen 😃

Hvorfor skulle «vennene» til Thomas kjøpe på 4,50 om dei ikkje var 100% sikker på at dei IKKJE får ABO sine aksjer i fanget 😉

Hep hep. More to come 😃

Redigert 18.10.2019 kl 12:09 Du må logge inn for å svare
nopetter
18.10.2019 kl 12:18 1331

Den er forbl om ca 6,6 mill aksjer

er 1,7 mill av disse som er warrants - og en del av disse igjen er til veldig høye strike priser :) Så dette er penger i kassa i det minste, om ABO i det hele tatt utløser de.

Hva er strike prisen?

Er det utløpsdato på disse warrants?
Redigert 18.10.2019 kl 13:07 Du må logge inn for å svare

😂😂latterlig ordre størrelser 🙈

faktisk litt mer enn 1.7 mill:

EHGO - 1,706,637 warrants giving the right to 1,706,637 shares in Element, equal to 9.32% of the New Share Capital.
ABO - 309,368 warrants in Element giving the right to 309,368 New Shares in Element, equal to 1.69% of the New Share Capital.

Altså rundt 2 mill av 6,9 mill er warrants.
Mulig noe går ut på dato snart (fra tida før CMT-transjene)
nopetter
18.10.2019 kl 13:46 1177

Fan for en sløving man er. Dette har jeg ikke sett. Takker SI👍

nei, de fleste har ikke det. Men noen (de eldste) har strike på 60-80 kr :D så for min del kan de bare utløse de :D hehehe
nopetter
18.10.2019 kl 14:48 1074

Disse warrantene er et svært usikkert kort for BO som jeg tror dem ikke har satset på å få innløst. Derfor har dem kun most ut shorte aksjer så lenge de har mulighet til dette

God helg .
Satser på melding over helga👍

Spennende å se om det dukker opp noen nye på topp 20 listen mandag. Denne investor gruppa blir vel ikkje avslørt før neste mandag ?😎
Nedtur
18.10.2019 kl 16:02 973

Som skrevet tidligere, så blir mine solgt på 20,-. Aldri har jeg vært sikrere på et positivt utfall enn dette caset, med den historikken den har vært igjennom siste året. Tapte litt på vei ned og solgte lenge før bunnen. Men gikk inn igjen på bunn(1,75), og venter på den virkelige take-off‘en! For den har fortsatt ikke kommet, men er rett rundt hjørnet.....

Gadd vite hva Johansen og Christensen har fortalt denne grupperingen for at de kjøpte på overkurs.

Ikkje godt å si, men dei har nå penger til investor gruppen får aksjene sine😉 hvorfor dei kun hentet inn lommerusk kan enn jo bare spekulere i🍿😋

The CMT divestment follows our decision to not exercise the option to further increase the ownership in a large mining operation that would require significant capital deployments. We´re today delivering on the strategy of value creating exits of non-core assets and to refocus our resources toward digital initiatives, “ says Thomas Christensen, Chairman of Element. 

🚀🚀🚀🚀🚀🚀🍿😋