Altfor sein fredagskos. Bomma med 8 minutter.

Sotah
12.10.2019 kl 00:12 1435

Jeg måtte prøve Durex´s metode på Sotahfrua. Hvis det funker på Krompa vår så burde det funke hjemme, tenkte jeg. Så en 4-5 samleier på rappen uten ejakulasjon var alt som skulle til for å bli for sein til fredagskosen. Men neste uke er jeg tilbake, håper jeg. Det der var litt slitsomt for en eldre herre.
Noni
13.10.2019 kl 16:54 304

Hvorfor var det så viktig å fortelle hva du gjør i senga med kjæresten, på et "seriøst"? debattforum, annet enn å skryte av hvor fint og bra du har det?
Jeg ville ha foretrukket å ikke vite noe, da kunne jeg iallfall drømme om "en ridder"
som ville komme på en hvit hest og ta meg med i drømmen.
Slettet bruker
13.10.2019 kl 16:58 300

Ja men tenk på alt du kan drømme om nå da. Alt fra Durek og Sotah til Jeeses !!

PS: ikke noen fantasier om meg takk.

Edit: det er greit allikevel, du kan godt fantasere om meg, bare lov at du ikke skriver om disse fantasiene på Internett.
Redigert 13.10.2019 kl 17:02 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
13.10.2019 kl 17:16 290

En hvit "hest"
Du mente sikkert en svart?
Og voffor bringer du dyr inn i denne diskusjonen,er du pervers?
;=)
Slettet bruker
13.10.2019 kl 17:19 287

Å fortelle hva man gjør i senga med kjæresten er vel greit nok på et seriøst forum som dette, men ennå mer interessant er nok alt det man ikke gjør i senga med kjæresten?
Slettet bruker
21.12.2019 kl 00:23 199

Jeg håper det har skjedd noe godt igår og unner deg all den fredagskos som ikke gikk deg hus forbi.
Vi har ikke hatt det greit med HO.
Redigert 21.12.2019 kl 00:24 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.12.2019 kl 00:28 198

OVER 18!


Når Kate hører at hennes gamle bestefar har gått bort, skynder hun seg hjem til sin 95 år gamle bestemor for å trøste henne i den vanskelige tiden.

Når Kate spør hvordan bestefaren døde, sier bestemoren: «Han døde av et hjerteinfarkt da vi elsket på søndag».

Forskrekket forklarer Kate at dersom man nærmer seg 100 år og har sex, er det som å be om trøbbel.

«Å nei da, kjære», svarer hennes bestemor. «Da vi begynte å bli eldre, fant jeg og bestefaren din ut at den beste tiden å elske på, er når kirkeklokkene ringer søndag morgen. Klangen i klokkene var akkurat den rette rytmen, uten å være for anstrengende for oss».

«Ding – inn, og dong – ut».

Den gamle kvinnen tar en kort pause og tørker en tåre før hun fortsetter.

«Han ville fortsatt vært i live om det ikke hadde vært for den jævla isbilen».