NattoPharma Market Update

pips
NATTO 09.05.2018 kl 09:09 32375

09/05-2018 08:55:14: (NATTO.OAX) NattoPharma market update
Revenue growth exceeding 50% as NattoPharma continues to respond to market
demands
Oslo, Norway (9 May 2018) - NattoPharma has had a solid start to the year, with
increased brand exposure via strong commercial partnerships, and growing demand
across all major markets, both from new and existing customers.

Revenue growth for the first four months of the year was just over 50% versus
the same period in 2017, and ahead of the anticipated annual growth rate of
between 40%-50%.

A key driver has been the pace of development in the US market, which has been
expanding at a rate more than double that of the prior year and expects to
recognize up to 15% top line revenue growth from the commercialization of its
MenaQ7® Full Spectrum K2 product alone. This is an exclusive technology that no
other company can offer: a comprehensive Vitamin K2 raw material that delivers
menaquinones 6, 7 & 9.

In China, NattoPharma quickly responded to regulatory changes by introducing a
fully compliant soy-based product line, MenaQ7® Natto K2, in 2017. This
thoughtful strategy created great commercial momentum the company continues to
enjoy in 2018: revenues for 2018 are set to reach NOK 4-6 million, with much
greater long-term potential. There are also several exciting product launches
planned for the European market later this year and these should also result in
a strong sales performance for this region.

The increased product demand in the initial stages of the year has prompted
acceleration of NattoPharma's production capacity expansion plans, leading to
higher product costs than initially forecasted. As a result, the margin in the
first four months ended in the mid-40s, compared to 49% in the same period in
2017. For 2018, the gross margin is now expected to be in the 40% to 45% range,
trending up to be between 45% to 50% once the new production facilities are
fully operational.

"Our decision to bring forward the addition to our production lines demonstrates
our commitment to meeting the needs of our customers, and will at the same time
provide the platform needed to seize the exciting growth opportunities
available," says Peter Stahl, NattoPharma COO.

Adjusted EBITDA for the period January to April has also been impacted by the
pressure on product margins, but still shows improvement, up from 2% to 4%,
representing the sixth consecutive quarter with positive adjusted EBITDA for the
supplement business. This is the outcome of a disciplined and consistent
approach to cost management, which saw operating expenses as a percentage of
revenue fall by two percentage points, compared with the same period in 2017,
and will improve profitability and drive shareholder value in the longer term.

"We are confident that our strategy to respond quickly to market developments
will enable us to capitalise on the opportunity to increase our market share and
further solidify our position as the market leader in the coming years," says
Kjetil Ramsøy, NattoPharma CEO. "We are on track to achieve our sales goals and
remain committed to our revenue guidance for the 2018 financial-year."

X X X

About NattoPharma and MenaQ7®

NattoPharma ASA, based in Norway, is the world's leader in vitamin K2 research
and development. NattoPharma is the exclusive international supplier of MenaQ7®
Vitamin K2 as MK-7, the best documented, vitamin K2 as menaquinone-7 (MK-7) with
guaranteed actives and stability, clinical substantiation, and international
patents granted and pending; and now the new MenaQ7® Full Spectrum, which
delivers menaquinones 6, 7, and 9. The company has a multi-year research and
development program to substantiate and discover the health benefits of Vitamin
K2 for applications in the marketplace for functional food and dietary
supplements. With a global presence, the company established its North American
subsidiary, NattoPharma USA, Inc., in Edison, NJ, and NattoPharma R&D Ltd. in
Cyprus. For more information, visit www.nattopharma.com or www.menaq7.com.

For more information, please contact:

Kjetil Ramsøy

CEO/CFO, NattoPharma

E-mail: kjetil.ramsoy@nattopharma.com

This information is subject to the disclosure requirements pursuant to section 5
-12 of the Norwegian Securities Trading Act.

This information is information that NattoPharma ASA (publ) is obliged to make
public pursuant to the EU Market Abuse Regulation. The information was submitted
for publication through the agency of the contact person set out above at 8:55
am CET on May 9th, 2
Ekstern link: http://www.newsweb.no/index.jsp?messageId=450974

Nyheten er levert av OBI.
Redigert 21.01.2021 kl 08:51 Du må logge inn for å svare
pips
09.05.2018 kl 09:12 12863

Bra at de har fått ut en oppdatering, og ikke minst bra at de er "on track" av guiding, og ser for seg å levere i henhold til guiding.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
oxion
09.05.2018 kl 09:32 12830

veldgi bra!!!!! veksten i USA er formidabel, og vi har nettopp startet... vi tjener penger hver dag nå !!
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
livsstil
09.05.2018 kl 09:59 12812

Ja, det er greit med en bekreftelse at vi er on-track, samtidig leser vi mellom linjene at det er prispress i markedet som medfører noe svekkede marginer. Kina og USA er ekstremt viktige markeder så det er viktig at vi klarer å dekke den etterspørselen.
Da blir det vel ikke noe Kapitalmarkedsdag før sommeren så da må vi vel vente til slutten av august for Q2 tallene.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.05.2018 kl 10:09 12794

'Den økte etterspørselen etter produkt i årets begynnelse har ført til
akselerasjon av NattoPharmas utvidelseplaner for produksjonskapasitet, noe som fører til
høyere produktkostnader enn forventet. Som et resultat, marginen i
første fire måneder endte på midten av 40-tallet, mot 49% i samme periode i
2017. For 2018 forventes bruttomarginen nå å ligge i 40% til 45%
Trend opp til å være mellom 45% og 50% når de nye produksjonsanleggene er
fullt operativ.'

dette var som vanlig ikke bra
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Herman*
09.05.2018 kl 10:21 12772

Jeg trodde Oxion sa at det kom en presentasjon i forbindelse med GF... Dette var uansett litt skuffende. Jeg tror de klarer 100 mill i år og at veksten fortsetter inn i 2019. Atter en gang har de dog bevist at de ikke har kontroll på kostnader og marginer. De har alltid en unskyldning, men ser vi kappa slite på samme måte? Nei. De har en produksjonskapasitet som er mange ganger høyere, og de utnytter situasjonen ved å presse prisene i en tid de vet at Natto har midlertidig lavere marginer. Jeg tviler ikke på at Natto har den bredeste produktporteføljen og den beste dokumentasjonen, men de trenger Kappas kompetanse på produksjon og deres disiplin hva gjelder kostnader. En fusjon mellom selskapene eller et oppkjøp av kistefos bør ønskes velkommen av aksjonærene.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.05.2018 kl 10:25 13205

h.mann, det vel sånn i useriøse selskaper at de ikke har kontroll på nesten noen ting. det er som som du skriver, at de alltid har en unnskyldning.
selskapet trykker på repeat knappen når de skal melde noe.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Fortgjort
09.05.2018 kl 10:49 13163

Jeg klarer ikke se noe negativt i dette. Det er i mine øyne BULL at Natto ( pga økt etterspørsel) må øke produksjonskapasiteten raskere en planlagt. Det er jo bare nydelig. Ja - midlertidig 5 % lavere margin i noen måneder, men tipper noe av marginsvekkelsen uansett hadde kommet når produksjonskapasiteten skulle økes senere i år.

Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
pips
09.05.2018 kl 11:19 13124

Jeg heller også litt mot det at det er positivt med økt etterspørsel og derav utbygging av kapasitet. Hvis dette bare er tull for å argumentere for resultat så langt blir det jo noe annet. Jeg har derimot problem med å forstå hvorfor vi skal ønske fusjon/oppkjøp nå. Må jo nesten spørre om om du ærlig talt tror vi hadde fått en oppkjøpspremie på nærmere 100%. Det er jo utenkelig. Jeg ser for meg at vi i denne fasen vi er i nå ville kommet dårlig ut med både et oppkjøp og en fusjon.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Herman*
09.05.2018 kl 11:26 13105

omsetningen i jan-april er helt i tråd med guiding, og om den er marginalt høyere skulle ikke det ha noe å si for produksjonslinjer som har vært under planlegging i lang tid. Det hadde vært riktigere å si at utvidelsen av produksjonen har vært noe dyrere enn først antatt. Det er heller ingen tegn til at bortfall av Pharma har gitt selskapet vesentlig lavere kostnader. Det hadde vært mer korrekt om de sa at de skulle bruke disse besparelsene til å investere i salgsressurser. Det blir derfor ingen "fet" bunnlinje før tidligst i 2019, men det er jo selvsagt hyggelig at driften går i pluss etter mange år med store tap. Natto eier fortsatt over 40% i Kaydence, så nå spørs det om det er gjort noen fremskritt der.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.05.2018 kl 11:42 13066

dagens meldingen var ingen høydare eller kursøkning. selgerne kryper stadig nedover. selskapet har ikke meldt en eneste ny kontrakt, eller noe som gir fart i kursen på mange år. grunnen er nok at selskapet ikke har kontroll, og at de sliter med produksjon og kostnader, samt liten tillit i markedet.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
pellegurk
09.05.2018 kl 12:28 13006

Et selskap som salget øker med over 50% i året og går med overskudd. I tillegg har de patenter gjeldende for menge år. Skulle vært priset helt annerledes enn Natto er. Vi ser konturene av et selskap som kan vokse i mange år fremover og levere gode overskudd og utbetale utbytte hvert år. Har de så liten tillit i markedet at 9 kr er riktig pris ? Da må det gjøres grep.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.05.2018 kl 12:54 13838

pelle,' Da må det gjøres grep ' hvordan skal ledelsen klare det, når de ikke bryr seg?
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
pellegurk
09.05.2018 kl 14:20 13759

Det er kanskje bra at folk ikke skjønner noe. Jeg får skaffe mere penger, lett å kjøpe aksjer so er nødt til å stige minst 30% om 3 mnd. Ikke mange selskap med lignende utvikling på børsen.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Herman*
09.05.2018 kl 15:45 13712

Hva er det vi kan lese ut av dette? Det kan virke som de faste kostnadene vil krype opp mot 40 millioner de neste 12 mnd. Hva sier så dette om Ebidta for 2019. La oss anta at selskapet lanserer nye ingredienser i løpet av 2018 og at disse sammen med en sterk vekst i salg av MenaQ7 fører til en vekst på 50% også i 2019. Da omsetter selskapet for 150 mill. Den sterke oppskaleringen av syntetisk bør være ferdig i løpet av året. Da kan vi forhåpentligvis ha et år hvor vi ikke blir serverte stadige unnskyldninger om at marginene er påvirket av oppskaleringen. Interessant å merke seg at marginene i Q4 var svært gode til tross for at de la til en ny produksjonslinje det kvartalet. Uansett, la oss legge oss på en bruttomargin på 45%. Da får vi et EBIDTA på 27.5. Videre vil selskapet tilføres rundt 7 mill fra Kaydence, noe som forbedrer likviditeten ytterligere. 27.5 X en P/E på 20 forsvarer en prising på ca 27 kroner per aksje. For 2018 tipper jeg vi får et Ebidta på bare 4-5 millioner, noe som er ca. 15 mill svakere enn først antatt grunnet høyere kostnader og lavere marginer enn guidet.

Undertegnede er ikke et orakel, men jeg er relativt overbevist om at det ville være svært enkelt for selskapet å holde de årlige faste kostnadene minst 10 millioner lavere enn i dag. Selskapet er dog i et rotterace for å gjenninnta posisjonen som verdens ledende K2 produsent, og det virker som de er mer enn villig til å ofre bunnlinjen for å gjeninta troen. Hvis vi f eks sammenligner med SAS (Software as a service), er amerikanske investorer nesten bare opptatt av vekst. På Nasdaq finner en derfor mange vekstselskaper som prises til 3-8x omsetning. For nattos del tror jeg størst mulig aksjonærverdier ville vært skapt mellom å balansere hensynet til vekst og bunnlinje.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
09.05.2018 kl 22:28 13579

40 millioner i årlige kostnader, inkludert avskrivninger, er mye nå som pharma er ute av bildet. Driftskostnader i fjor, ekskludert varekostnad, var 36,2 mill. Av dette kunne 8,4 millioner tilskrives pharma. Driftskostnader ekskludert pharma var altså på kun 27,8 mill i 2017.
For at jeg nå skal få et resultat på 5 mill, med 50% vekst og 42,5% bruttomargin og 2,8 mill i renteinntekter fra Kaydence, må driftskostnadene øke til 40,2 mill i 2018, opp 12,4 millioner!!! Det er da tydelig for meg at arbeidsressursene som gikk til pharma bare har blitt flyttet over til kosttilskudd-satsingen.
Selv om resultatet blir skuffende, omsetter vi altså for ca 100 mill i år, og en børsverdi på 160 mill er fortsatt helt latterlig lav prising. Det blir dog ofte slik i selskaper med sterk vekst hvor veksten prioriteres og kostnadskutt/effektivisering kommer i etterkant. Rosenbaum har jo også sagt dette, selv om dette ble tydeligere enn forventet.

Herman
Jeg forventer en minimal økning i ressursbruken for neste år, da det kan fokuseres godt på lansering av nye produkter og salg med staben vi har nå. Med 47,5% bruttomargin og 50% vekst burde vi klare en EBITDA på 35,8 mill!
Nå synes jeg det er viktig vi får frem at vi ønsker kvartalsrapportering til neste år sammen med dekning av aksjen fra et meglerhus, gjerne betalt om det må til! Kvartalsrapporteringen vil etter min mening gi aksjen bedre likviditet på børsen samtidig som det blir tydeligere hvor mye oppskaleringer og etterslep på kundeordrer påvirker resultatet. Vi vil da kunne få kvartalsrapporter med 50% bruttomargin og lavere driftskostnader enn kvartaler hvor man oppskalerer produksjonen og får etterslep på kundeordrer.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
10.05.2018 kl 00:30 13511

dream on. selskapet graver sin egen grav. selskapet har ikke vist bedring og interesse til og møte markedet de siste 5-7 årene. når de ikke er villig til å dele informasjon og spille på lag, kun info når det gagner dem selv, da har ikke selskapet livets rett. når de endelig kommer med noe info, er det enten,
1 berike seg selv
2 gjenta seg selv ved hver presentasjon ved og sette på repeat knappen
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Herman*
10.05.2018 kl 01:21 13478

Trad4: Jeg sier ikke at jeg vet at de faste kostnadene (eks avskrivninger,faktisk) vil havne på 40 mill, men det er nok der jeg tror de havner. Selskapet har alltid likt å bruke penger, og med svart bunnlinje tror jeg fristelsen har blitt for stor på å bruke penger på salg og markedsføring. Er helt enig i at vi bør får kvartalsrapportene tilbake, og det er nesten tragisk at selskapet ikke ser verdien av å sikre dekning av aksjen.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Svensson1
10.05.2018 kl 22:08 13353

Good news! I think this was a positive update.
Yes, the margin could be better but this was still a positive update to me. Growth +50% during first 4 Month and the guidance for 2018 is repeated.

Now my next wish is for some sort of positive message from Kaydence Pharma.
Would also be nice to get an update regarding NattoPharma's plans for introducing new ingredients.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
oxion
11.05.2018 kl 08:46 13269

Ja,svensson1,det finnes ingen andre vekt selskaper som prises så hinsides lavt!!
Produktet har distributører i hele verden.
Og det tar helt av i usa nå, med over dobling av omsetninga fire første mnd i år,kontra i fjor..
Legemiddelkandidat har de også, der de på flere områder ligger veldig godt Ann.
Nei. Dette er børsens mest undervurderte selskap....
Det er så lovende at noen skribenter oppretter et eget nick (trendi) som utelukkende kritiserer og sprer usikkerhet om Natto.
Kom ikke og fortell meg at han ikke har en agenda...
Nattopharma er inne i en Explosiv vekst nå!!!!
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.05.2018 kl 08:50 13250

oxi,du har eid aksjer i 8 år og ser ikke lenger farene. markedet har ikke troen, pga dårlig ledelse som ikke er intr. i info markedet og kun ordner seg opsjoner.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.05.2018 kl 09:54 13200

kjøpersiden er fullstendig låst fast, bare selgerne som flytter seg lenger og lenger ned. Hvorfor er det aldri noen som oppdager at selskapet går I pluss og at salget er stigende?
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Herman*
11.05.2018 kl 12:40 13153

HBC kom nettopp med et elending Q1 som viser sterkt synkende inntekter og et enormt underskudd. De har solgt bygningsmassen og har derfor ikke noen andre kilder til finansiering enn lån og ny EK (om det skulle være nødvendig). Allikevel prises selskapet til langt over dobbelt så mye som Natto. Forretningsmodellen er ganske lik: Salg av råstoff til helsekost og dyrefor, så her er det noe som skurrer litt. Forskjellen er etter min mening at HBC har en adm dir/storeier som kjøper aksjer i markedet så fort kursen synker, og ellers stiller seg solidarisk bak selskapet. Dette skaper ro i rekkene. Eller er det andre faktorer som jeg har oversett? Jeg kan ikke finne en eneste god grunn for at HBC skal prises høyere enn Natto med utgangspunt i finansielle nøkkeltall.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.05.2018 kl 15:11 13082

Tror det må være et fåtall investorer som klikker på meldinger fra natto. Mer dødt i denne aksjen blir det ikke. Melding om pharma-partner kunne derimot snudd dette helt på hodet, vi får krysse fingrene på en avtale i år!
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
junope
11.05.2018 kl 15:30 13056

Kan hende at noen aksjonærer savner at meldingene også kommer på norsk - slik det gjorde tidligere? Fort gjort å ikke få med seg nyansene i språket - dersom man ikke er vant til å bruke engelsk daglig.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Herman*
11.05.2018 kl 15:39 13032

Styreformannen har brukt mange millioner på kjøp av aksjer fra en annen aksjonær. Tenk om han hadde brukt et par millioner på å kjøpe aksjer i markedet...Da hadde vi sett en helt annen kurs. Videre kunne de ha sikret dekning av aksjen og også kjørt presentasjoner ovenfor institusjonelle investorer. Vi har derfor ikke noe annet valg enn å konkludere med at ledelsen og styret er meget komfortabel med aksjekursen. Positivt å se at en av styremedlemmene blar opp over 400 000 kroner for aksjer til tross for at han er på vei ut av styret.
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
11.05.2018 kl 22:42 12946

h.mann, 'Styreformannen har brukt mange millioner på kjøp av aksjer fra en annen aksjonær' er sikkert en snuskende baktanke ved kjøpet siden kjøpet ikke ble gjort i markedet
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.05.2018 kl 00:01 12913

Det er kun for å lure komiske trendi :-) Ta deg en pause. God helg komiske :-)
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.05.2018 kl 00:40 12887

link-i-troll, ikke trendi som blir lurt, men loversen som sluker rått og røti.

ha en trendi helg uten og bli lurt
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Jono
12.05.2018 kl 01:06 12863

Sukk -- og når det omsider kommer noe som kan kalles gode nyheter, så kommer det bare en masse syting fra noen som ikke burde vært i markedet, for ikke å snakke om å eie aksjer i Natto, og selv med firma -- har vært eiere i snart 10 år eller lengre, og plager meg ikke om kursen går til kr. 7 og ville bare kjøpt enda flere aksjer. Vi skal heller ikke se bort fra at firmaet trenger mer penger, ja for bruker mer enn de tjener på sin markedsføring, og som jeg håper har gitt resultater, ikke minst -- så er en hver ny bruker av K2 en ny kunde, og god natt fra meg!
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.05.2018 kl 01:34 12838

jono, du får dytte på med penger så selskapet kan leke videre og le hele veien. bruker selskapet mer penger enn det som kommer inn, blir som om du skal putte 1mill kronestykker i en sekk med hull i bunnen som du skal gå med på ryggen fra oslo sentralbanestasjon til trondheim, og hullet er på 5 x 10 cm. hvor mye grunkers tror du det er igjen når du kommer til skedsmokorset?
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Jono
12.05.2018 kl 07:42 12771

Sukk, og noen gikk fem på! Ikke rart du følte deg truffet heller, ønsker deg en god dag....
Redigert 21.01.2021 kl 06:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.05.2018 kl 12:27 13925

jono, litt av en smarting du. var vist flere som gikk 5 på
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
Jono
12.05.2018 kl 14:48 13887

Hvor smart jeg måtte være, får bli opp til andre å vurdere, men framfor å laste opp med flere aksjer i NATTO, heller ville kjøpt flere aksjer i f.eks. NEL eller THIN -- ha en fortsatt fin dag, her blåser det litt for meget til å "jobbe" ute med papirer.....
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
oxion
13.05.2018 kl 22:36 13740

NattoPharma will highlight the latest innovations to the MenaQ7®​ line at Vitafoods Europe Stand C24.​
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
Herman*
14.05.2018 kl 12:07 13608

Det kan virke som om Kaydence Pharma har gitt opp å skaffe seg en pharma partner. NattoPharma har jo vært over seg av begeistring for alle mulige finansieringsmulighetene selskapet har. Nå kan det virke som om alt dette bare har vært ønsketenkning, og de må gjøre som alle andre mikro pharma aktører: Hente penger i markedet via flere emisjoner frem til de har et case som er så interessant at de kan få en attraktiv avtale med big pharma. Jeg tror de nå har eller er i ferd med å hente den kompetansen de trenger til å ta dette i mål, men jeg har ikke noe positivt å si om alt de har fantasert om de siste 4-5 årene.
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
pellegurk
14.05.2018 kl 12:17 13591

Oppdateringen kan tyde på at noe kan skje!
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
Herman*
14.05.2018 kl 12:20 13588

Noe? Kaydence har en relativt bra ledelse som kjører et tradisjonelt pharma løp. Selskapet prises til ca. 18 mill + gjeld, så her lukter det massiv utvanning.
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
pips
14.05.2018 kl 12:59 13562

Er det kommet en oppdatering?
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare
Herman*
14.05.2018 kl 13:15 13558

Ja, ikke noe interessant. De bygger opp selskapet nå,: Strategisk, organisatorisk og operativt, og de vil legge virksomheten til USA. De vil hente kapital i løpet av seks måneder, emisjonskurs er ikke fastlagt. De vurderer også en notering på OTC.
Redigert 21.01.2021 kl 08:11 Du må logge inn for å svare