For en opptur og takk til de på gamle forum og her!

Smitty
ELE 09.05.2018 kl 12:25 1913

Godt å se store salgsposter blir tatt.. Jo nærmere er vi som har sitti siden dag én med troa. hehe, men her på berget går det sakte, når sant skal sies.
Så utrolig spennende selskap og så inovative med sin forretningsstrategi.! de viser så godt hvordan muligheter og framtida bare blir større å større. Big boys! Overraskende hvor stort det plutselig ble, men ikke nå. Jeg er ingen aksje ekspert men ser de gjør alt rett og må ta tiden det må ta... Da de som ikke tar seg tia blir kortvarige gufs, de blir veldig små i forhold, veldig..Vi snakker råvarevalutta... Dette er så smart at folk vet ikke hva som har skjedd før Element er folkeaksjen nr 1. Ellers i verden ser det bra ut og, mtp investeringer og eierskap. Selg som bare rakkern de som vil, på lavest mulig kurs??

Tusen takk til forumene! Spennende tider er det! Dere gjenspeiler det veldig?

De med de største postene: Selg unna litt, ta tapet..?? Så investerer du i din og vår alles fremtid! Ikke vær ute etter raske penger, men selg litt på 4, 40. Take it or leave it, vet ikke om d er mange småsparere her er igjen men jeg har satsa alt jeg kunne på ett kort. Da numerologi og alt sier dette er veien. Ele 11..på det globale år 11.. Og i fjor var det globale tall, 1.
Kjøp inn igjen på 5 så går toget! Dere store har råd til det mtp gevinst?
Redigert 20.01.2021 kl 18:53 Du må logge inn for å svare
Ticker
09.05.2018 kl 15:09 1782

Mye snakk om White paper på Token men det kommer når det kommer.
Like stor trigger i melding i juni at 51 % i Amershawer oppfyllt og kjøpt og lisens på gruven er på plass.
Da kommer nok det noen "tallknuser" på banen og ser hvilken gruve de har kjøpt seg inn i for lommerusk.
Vi kan bare drømme om hvilken trigger evt Mindoro gruven vil gi om her blir en avklaring tidlig ut på høsten.
Ledelse sier jo at de har noe på gang her også.
Redigert 20.01.2021 kl 18:53 Du må logge inn for å svare