Mia Cathryn Haugen Chamberlain

Slettet bruker
13.10.2019 kl 08:51 440

Nå saksøker jeg staten.


Jeg hadde kraftig klimaangst. Jeg kunne ikke se på nyheter, og jeg skulket naturfagstimene | Mia Cathryn Haugen Chamberlain.
https://www.aftenposten.no/meninger/sid/i/VbLoo1/jeg-hadde-kraftig-klimaangst-jeg-kunne-ikke-se-paa-nyheter-og-skulket-naturfagstimene-mia-cathryn-haugen-chamberlain


mmmmhhmmm....oschlodekadensen har nå også inntatt bærgen.
...ekke billi' å sitte på cafe hele dagen vet'u.
Slettet bruker
13.10.2019 kl 08:57 439

Det er dekadent å være opptatt av klima?

Slettet bruker
13.10.2019 kl 09:00 432

Søksmål mot staten for å få midler til å fortsatt å sitte på cafe er det.
Slettet bruker
13.10.2019 kl 09:01 428

Tror du skal lese artikkelen et par ganger til.
Slettet bruker
13.10.2019 kl 09:57 408

Frister å sende inn et svar tell Mia for publisering i Øftenpøsten. Der je som «apatisk voksen» i fullt arbeid kan fortelle hvorfor vi ikke bruker tid på å skulke jobben for klima, ha angst eller begår andre ekstremt samfunns-unyttige ting.

For å si som Mia, fakta er:

• Ingen stater som har skrevet under på Paris-avtalen har stanset oljeboring, import og eksport av olje, forbruk av petroleumsprodukter eller gjort noen store grep for klima.
• Ingen store globale foretak som bidrar til klimautslipp har lagt ned produksjonen eller sluttet å selge varene sine.
• Ingen politikere eller organisasjoner i verden har gjort noe som helst av betydning for å stanse storkonsum, befolkningsvekst eller varefrakt med containerskip verden over.

Og dette er stater, politikere og organisasjoner som selv sponser forskning på klima, får den beste og nyeste informasjonen og liksom skal tro på menneskeskapte globale klimaforandringer. Men det er jo helt fullstendig åpenbart at det gjør de ikke, ut i fra deres handlinger å se.

Hadde verdens maktelite og storøkonomier trodd på dette her så hadde verden sett veldig annerledes ut. Ingen går med vilje rett inn i dommedag, som NASA, FN og andre påstår at vi gjør samtidig som de forurenser noe helt hinsides selv.

Det er jo det komplette vanvidd å være så blind for fakta. Så lenge stater og organisasjoner som liksom tror på global oppvarming fortsetter slik de gjør nå så ER fakta at det ikke finnes noe global oppvarming. Det har de bevist med handlingene sine.
Noni
13.10.2019 kl 11:34 388

Det er mange som tror på Jesus også, hva gjør vi med det?
balder72
13.10.2019 kl 11:51 378

Det er idioter og IKKE selvtenkende som er opptatt av klima på denne måten. Det er sykelig virkelighetsfjern massesuggesjon. Ta deg en tur ned i fjæresteinene og se om havenivået er høyere. Stakkars små barn rundt omkring som får tredd dette klimaløgn vrøvlet ned over hodene der de blir vettskremt. Voksne mennesker burde skamme seg. Barnemishandling og ondskap.
Noni
13.10.2019 kl 12:07 373

Ja det er utrolig at vi er kommet i denne situasjonen, vi er opplyste mennesker i 2019 og skulle ha en viss,- både utdannelse og informasjon - slik at vi hadde balanse på hodene våre. Men dessverre virker det som om klimaet har tatt over vettet og får folk til å gå fra konseptene.
Er det for mye informasjon, slik at folk blander sammen? Eller ikke får med seg det viktigste? Eller er det slik vi mennesker reagerer når vi blir skremt? Tror det verste?