Alt fra HRS er sant og må lyttes til

Slettet bruker
13.10.2019 kl 20:26 359

Ja, slik er fakta. Denne påstanden kommer jeg med fordi A - den nye, Jeeses og Zorin er helt rabiate for tiden. Så får vi litt balanse her. Kan ikke ha det slik at forumet blir ødelagt av konstante frenetiske forsøk på å sverte lovlige statsstøttede organisasjoner.
Det er regelbrudd å være her med en agenda og prøve å overdøve den vanlige debatten med forsøk på å «omvende» folk via lyging og spamming.
Så derfor bør alle normale fortsette å mene stikk motsatt av nevnte debattanter, og skrive om det hele tiden. For å plage de gett.

Nå: donere 30.000 kroner til resett for å plage bekte.
Slettet bruker
13.10.2019 kl 20:35 347

Ja nå donerer vi til Resett gett.

Lurås er storkæll. Finnes ikke en venstreradikal nisse som når ham til leggen i en TV debatt, og det vet de, det er derfor de hater ham.
Slettet bruker
13.10.2019 kl 20:42 339

Følk kan gøtt være venstreradikale for min del, men de trenger itte være onde og manipulerende wannabe radikale (SV’ere) som itte står for noe annet enn å hate og hetse freppere. Bare for å vise hvor «gode» de er. Men så er de egentlig de mest intolerante haterne selv. Dette er syke folk som kan hølde kjeften sin. Døm lager mer splittelse i samfunnet enn dem de omtaler som rasister gett.
Slettet bruker
13.10.2019 kl 20:47 329

Joda men de er jo litt artige også da, bare tenk deg forumet her uten dem. Jeg har opplevd det og det var stusselige greier.

Hvis jeg f.eks. startet en «Trump er fantastisk» tråd så fikk jeg enten null svar, eller bare masse «enig med deg», og tomler opp.
abetullah
13.10.2019 kl 21:33 316

Noen sannheter her også.

https://www.lykten.no/