Flere varslere er varslet.

Slettet bruker
13.10.2019 kl 22:14 225

..og folk har begynt å snakke. Før helgen var det den sparkede ambassadøren til Ukraina. Kommende uke skal, blant andre, denne Sondland snakke. Og han har visst lyst til å møte opp og snakke.

Og så hører vi at flere varslere er varslet.

...mens myrderiene pågår i Syria. Myrderier som skjer med Trumps velsignelse. USA sviktet sine allierte på verst tenkelige vis og heldigvis er stadig flere republikanere rasende på Trump.

Jeg begynner å få trua på at vi får oppleve at han slepes ut av det hvite hus om ikke så lenge. Januar, kanskje?

Synes jeg ser spora etter hælene hans over plenen foran det hvite hus.
Slettet bruker
13.10.2019 kl 22:19 220

snakk om snikk-snakk.
jeg varsler konstant jabb om snakk i fire år til.
børst
14.10.2019 kl 18:10 166

Nå sier Adam Schiff at de ikke trenger noen beviser for "quid for quo" for å gå til riksrettssak. Og da må vi jo bare anta at disse solide bevisene som CIA News Network og andre mener finnes, ikke er så solide likevel. Men får de republikanerne med seg da?

https://www.dailymail.co.uk/news/article-7568865/Adam-Schiff-insists-doesnt-need-proof-quid-pro-quo-impeach-Donald-Trump.html
Slettet bruker
14.10.2019 kl 18:15 161

Det er ingen nyhet. Trump bad om hjelp med å finne dritt på Biden. Det er nok.
børst
14.10.2019 kl 19:08 146

Så du mener en ny etterforskning av Biden vil finne mye dritt, at han er korrupt og har kapitalisert på sin posisjon for som USAs visepresident?
Redigert 14.10.2019 kl 19:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.10.2019 kl 19:13 142

Det er totalt irrelevant i forhold til Trump. Dessuten er det lite troverdig at en gjennomkorrupt fyr som Trump plutselig skal være opptatt av påstander om at andre er korrupte. Det er tåkelegging. Men nå klarer han ikke sno seg unna, virker det som.

Og er det vanlig at et lands president initierer etterforskning av eget lands borgere slik? Er det ikke dette en politisak, i så fall?