Vi må stille strengere krav dersom Jehovas vitner.........

Slettet bruker
14.10.2019 kl 02:37 884

Vi må stille strengere krav dersom Jehovas vitner skal få statsstøtte, sier stortingsrepresentant Anette Trettebergstuen (Ap)

Mulig jeg kan være enig, men jeg mener at ingen står så langt fra Jehovas Vitner som du Anette, og jeg mistenker din seksuelle legning for dette standpunktet, siden Jehovas vitner mener du er en stor synder fordi du har sex med mennesker av eget kjønn. Dette må de få mene siden det er en religiøs tolkning av deg basert på Bibelen. Det er uomtvistelig at det står i Bibelen at hva du gjør er en stor synd, sier flere biskoper og prester, og som legmann støtter jeg meg til dette synet.

Dette er grunnen til at jeg mener at homofile og lesbiske som representerer 1-2% i Norge, ikke bør ha makt til å tvinge avvikene lover ned hodet på 98-99% av folket. Dette gjelder også lover om å kaste biologien på søppelen fordi noen ser på seg selv som en kalv, eller ku. Som mann og kvinne skapte han dem, og legg merke til det står han, ikke henne. Read it and weep.

https://www.abcnyheter.no/nyheter/norge/2019/10/13/195618359/ap-staten-bor-si-et-kraftig-nei-til-jehovas-vitner

Slettet bruker
14.10.2019 kl 08:30 868

Noen ganger lurer man på om de som skriver her er født tidlig på attenhundretallet eller noe slik. Denne kommentaren vekket slike tanker.

Du mener at Trettebergstuen ikke skal få være politiker fordi hun er lesbisk? Er det låsningen din?
Slettet bruker
14.10.2019 kl 09:15 842

Hei folkens:))

Og...hehehe - ARK viser sitt sanne ansikt når de går etter mini sekten Jehovas Vitner - alle vet at Norge har hundrevis av Moskeer og muslimske foreninger som predikerer et kvinnesyn som får Jehovas Vitner til å fremstå som reneste søndagsskolen - men ingen i Araberpartiet eller ARK ytrer et pip om at pengestøtten må opphøre i disse ekstremistmiljøene og rugekassene for kalifatizeringen as we speak...ZnageZz...

https://www.nettavisen.no/nyheter/--skjult-kamera-nodvendig-for-a-avslore-lognene/3423201566.html

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla

Redigert 14.10.2019 kl 09:42 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
14.10.2019 kl 15:47 789

Det er mange endringer som skjer i samfunnet som er "mot normalt". Vi går mot et intetkjønnssamfunn, og det er imot naturen selv. Dette er presset frem av 1-2% av folket. Døtre skal måtte finne seg i å dele toalett med gutter på skolen, resultat, jentene blir hjemme. Dette er en syk politikk som sprer seg i vestlige land. Det siste var at et land nå har godkjent ekteskap mellom 3 menn.

I India for noen år siden giftet en mann seg med en sau. Se på NRK, der spres slike sykeligheter ut av eteren hele tiden som om dette er naturlig og de som mener det motsatte, er unaturlig. Jeg venter bare på en tvangslov som krever at vi alle, (hvis teknisk mulig) må gjøres svarte, tvinges til å være med på homsesex og dyresex, (vi kan da ikke diskriminere dyrene).

Når en professor i biologi på et universitet mister jobben fordi han hevder det finnes bare to kjønn, da ser vi at galskapen ingen ende har.
Noni
14.10.2019 kl 16:10 782

Helt enig. Hvis folk har behov for å oppsøke religiøse sekter, finnes det et uttall
av dem i Norge. Det skal ikke være Statens oppgave å dele ut penger til Jehovas vitner eller feks muslimske moskeer.






Slettet bruker
14.10.2019 kl 16:32 770

Samfunnet har aldri stått stille. Ingenting er hugget i stein. At folk nå får leve sine liv slik de føler det naturlig er da bra for oss alle.
Noni
14.10.2019 kl 16:54 760

Det er siste verdens tid, brukte min mor å si, når hun fikk høre noe som skremte eller ikke stemte.
Det står noe i Bibelen om Babelsk forvirring, og de skulle "tale i tunger"det er vel dette som kommer frem? Kanskje har det vært tilløp til slik forvirring fra oldtiden,
Da jeg vokste opp, var det en nabo som var Babtisp, og hadde arragert et stort møte. Der var det en dame som talte i tunger, og mannen oversatte. Jeg var ca 10-11 år og gikk forundret hjem og fortalte. Det ble ikke kommentert så jeg hørte ikke mere om det. For meg var det bare babbel.

Slettet bruker
14.10.2019 kl 17:06 749

Hei benekte/folkens:))

Og...som rettroende muslim er det ditt privilegium i et demokrati å mene "At folk nå får leve sine liv slik de føler det naturlig er da bra for oss alle",benekte - at omskjæring, tildekking, tvangsgifte+++ er bra for oss alle er din rett å mene, vettu...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Stephen
14.10.2019 kl 22:16 702

Jo da, det står mye om slikt i bibelen, men nå i 2019 er vi mere opplyste ,og vet at legning er bare noe som er der. Og på tide og lempe relgiøse bøker og skrifter på bålet. Om det være seg bibel koran m fl.

PS God Jul

Mvh. Stephen
Slettet bruker
14.10.2019 kl 22:28 695

Da jeg vokste opp, hadde vi noen gutter i gaten som stjal i butikker. På skolen og fra politiet ble det sagt at de hadde en tyvaktig legning. Men etter de var straffet skikkelig, forsvant denne "legningen" og idag har de alle flotte jobber. Gener er en liten del av menneskets væremåte, miljø er det viktigste. Lar man barn vokse opp i et ødelagt miljø uten moral, da får man slike miljøer man har i Sverige nå, og vokser de opp med voksne rundt seg som ber dem prøve alt innen sex, så får vi Sodoma og Gomorra.
Slettet bruker
14.10.2019 kl 22:44 677

Dette var en munter gjeng...

Opp med humøret og ta dere en trall!
https://www.youtube.com/watch?v=oMwIxEnp4Uo
Slettet bruker
15.10.2019 kl 04:58 647

Men hva med muslimene?

Ap (og NRK) vil ta statsstøtten fra Jehovas vitner. Men hva med islam?
https://resett.no/2019/10/14/ap-og-nrk-vil-ta-statsstotten-fra-jehovas-vitner-men-hva-med-islam/

Trettebergstuen satser heller velferdsstatens kroner på en "religion" der kvinner og jenter blir gravd ned i bakken og steinet til døde, for å ha blitt voldtatt.

Jeg er SJOKKERT! I APs vurderingsgrunnlag, vurderes Jehovas Vitne som mer grusom enn islam, -hva i helvete holder Støres sinnslidende mannskap, på med?
Slettet bruker
15.10.2019 kl 08:32 615

What about...isme...

Her starter du en tråd hvor du gråter krokodilletårer på vegne av en kristen sekt mens du egentlig er ute etter å sverte en homofil politiker. Og så klasker du til med "va me musslima!". Herlig dumt. :)

Islam sier vel ikke noe som helst om homofili.
Redigert 15.10.2019 kl 08:33 Du må logge inn for å svare