Trumps genistrek ender med storkrig

Slettet bruker
14.10.2019 kl 13:43 2503

Assad har nå kastet seg inn i kampen og sender sine soldater nordover for å slåss mot tyrkerne. I hornet på veggen sitter en liten mann fra Moskva og gnir seg i hendene.

..og Trump skjønner ikke en dritt.

Slettet bruker
16.10.2019 kl 11:01 431

Forsvarsminister Esper anklaget i går Tyrkerne for krigsforbrytelser. Dette er selvsagt ille men hva med han som la til rette for og godkjente invasjonen?
Slettet bruker
16.10.2019 kl 11:05 427

USAs store problem er at de har blandet seg inn i andre lands styring i alle år. Ikke bare i midtøsten. Hvis du ikke forstår at det Trump gjorde var stokk dumt, så kan jeg nesten ikke hjelpe deg.

Jeg har store problemer med den mannen, ja. Det burde vi alle ha. Han er stokk dum, gjennomkorrupt og farlig.
Redigert 16.10.2019 kl 11:19 Du må logge inn for å svare
ladaen7,30
16.10.2019 kl 11:20 414

Jeg har store problemer med den mannen, ja. Det burde vi alle være. Han er stokk dum, gjennomkorrupt og farlig

Slik som politikere flest altså:-))



– Jeg tror at vi bør komme oss ut av Midtøsten. Jeg syns ikke at vi bør ha styrker der, sa Warren under demokratenes TV-debatt i Ohio tirsdag kveld.
Warren har tidligere tatt til orde for å hente hjem amerikanske soldater fra Afghanistan, Irak og Syria, men en fullstendig amerikansk tilbaketrekning fra Midtøsten, vil være et langt mer drastisk skritt.




De er jo ganske så enige og det er jeg også. Reis hjem og rett opp sitt eget skakkjørte land på mange måter, det greier de ikke når milliardene ruller i store mengder over det meste av verden.
Det passer vel aldri å trekke seg ut av noen kriger som har foregått i uendelige tider, men jeg regner jo med at du har sikkert løsningen der?
Slettet bruker
16.10.2019 kl 11:28 410

Ja, og jeg er enig med Warren i det. Men det finnes smarte måter å gjøre det på og det finnes stokk dumme måter å gjøre det på. Trump har valgt det siste og en ny krig er i gang i midtøsten. Fordi Trump er stokk dum og i lomma på Putin.
Slettet bruker
16.10.2019 kl 12:01 404

Trump er ekstremt smart og uavhengig av Putin.
Slettet bruker
16.10.2019 kl 12:23 400

Giuliani Told Trump to Extradite Anti-Erdogan Muslim Cleric to Turkey, Says Report

Rudy Giuliani urged President Trump to extradite a Muslim cleric to Turkey, where he's wanted for allegedly plotting a coup attempt against President Recip Tayyip Erdogan, according to The Washington Post. Giuliani reportedly told Trump in 2017 that he should grant Erdogan’s wishes to extradite Fethullah Gulen, a permanent U.S. resident who lives in exile in Pennsylvania, to Turkey. Gulen has always denied any involvement in the 2016 plot against Erdogan. Giuliani’s reported overtures to Trump appear to another example of him pushing a shadow foreign policy from outside government. One former official described the Gulen subject as Giuliani’s “hobby horse” at the time, and some White House aides reportedly became concerned that Giuliani was making the case on behalf of Erdogan’s government. One former administration official recalled Trump asked why Gulen couldn’t be turned over to Turkey, and referred to Erdogan as “my friend.”

https://www.thedailybeast.com/giuliani-told-trump-to-extradite-anti-erdogan-muslim-cleric-to-turkey-says-report?ref=home