Får cellegift til å fungere.

Spekulant
PCIB 10.05.2018 kl 01:04 5005

Ganske fantastisk hvor langt vi har kommet når det kommer til kreftforsking.
Det at vi i lille Norge er i prosessen med å bidra til å redde millionervis av liv som ellers ville vært tapt til kreften gleder meg. Det gjør meg stolt av hvor kapabel vi virkelig er til å få fremgang i slike prosjekter.

Senest igår fikk jeg vite av en nær venn av familien fikk påvist kreft, jeg tenkte med meg selv at jeg skulle ønske pcib sin teknologi skulle vært på markedet nå, med resultatene vi har oppnådd er det på kanten når det kommer til det etiske, nå må vi få det her på markedet, alle tre hestene, så fort det lar seg gjøre.
PCIB har allerede vist at vi forsterker cellegift effekten med mellom 7 og 15 ganger. Dette er helt fantastisk.

Ønsker å rette en oppmerksomhet mot skattefunn og forskningsrådet, aksjonærer med flere, de er grunnen til at dette (PCIB) i det heletatt har kommet så langt.

Det er nå det gjelder, en partner avtale er avgjørende. Nå skal vi la forskningen bli kommersiell! For det fortjener den.
Redigert 20.01.2021 kl 17:04 Du må logge inn for å svare
heilo888
10.05.2018 kl 10:34 4895

Fortsatt en del fallgrubber før PCIB sine medikamenter når markedet, men om det fortsetter like bra regulatorisk, og ikke minst resultatmessig som til nå kan dette bli virkelig utgjøre en stor forskjell for svært mange veldig syke pasienter i mange land.

For oss aksjonærer håper jeg at man ikke selger og mister kontroll med selskapet, eller deler av det, på et unødvendig tidlig tidspunkt. Det er nok kanskje lite realistisk, men det beste hadde vært om PCIB hadde lyktes fult ut, og blitt et fyrtårn innen norsk biotek.
fabian2
30.05.2019 kl 20:16 3506

heilo888 skrev Innlegget er slettet
"Får cellegift til å fungere" er en heading vi bør minnes på om igjen. Det er akkurat det som er tilfellet. For øvrig regner jeg med at fimaChem testingen vil bli avbrutt....av etiske grunner ......, det er åpnet for det.... lenge lenge før de planlagte tre år er gått
Slettet bruker
30.05.2019 kl 20:28 3472

Det er bra, men det trengs vaksiner mot de fleste kreftformer meget raskt. 1 av 3 får kreft i Norge. Tallene er nok ikke så annerledes utenlands. Min storesøster har fått kreft og er ferdig med første økten av cellegiftbehandlinger. Jeg har bedt noen ganger. Det er vondt.
Scoopfinder
30.05.2019 kl 20:54 3431

Det første som kommer av inntekter tipper jeg er fra FimaVacc, og det kan komme any time.......
fabian2
30.05.2019 kl 21:14 3388

Mentor , cellegift kan fungere godt...til tross for bivirkninger...... Scoop: Enig. Utlisensiering av fimaVacc kommer om en uke , eller om en måned , eller tre måneder...men det kommer!!!!...... Og da forstår "folk" at det kommer penger inn...og de deprimerte jubler...og Snåsamannen hilser....
Andor
30.05.2019 kl 21:21 3373

Har lagt ut om Pcib på stockaholics for og reklamere litt internasjonalt fin om noen som er mer stødig i engelsk en meg følger opp.Det er gratis og melde seg inn.


https://stockaholics.net/
Scoopfinder
31.05.2019 kl 08:47 3138

Done ?
Andor
31.05.2019 kl 09:29 3065

Meget bra.
Lothian
31.05.2019 kl 09:57 3003

Joda, gode nyheter har blitt lagt frem den siste måneden.

Dette har blitt "premiert" med en oppgang til 35 og deretter banket ned til 25-26 igjen...markedet er dessverre fullstendig bipolart om dagen...

Lothian.
fabian2
02.06.2019 kl 14:49 2779

Kurs oppå og ned skjer med de beste. Never mind. Man må bare finne noe som blir så enestående at pratingen alle har om Algeta blir glemt ;).... Du må skjønne at du ikke får noen forvarsler om avtaler før det dundrer oppover. Men du kan sitte ved tastaturet og stirre på skjermen i påvente at det skjer noe...med hvilkensomhelst. aksje. Trading er gøy når du får det til...og har tid til å holde på.
Scoopfinder
02.06.2019 kl 18:57 2632

Vi får ikke mer forvarsler om avtaler enn vi allerede har fått. Jeg er ingen Snåsamann og heller ingen trader, men jeg følte på Per at noe ligger i tjømda.
Jeg er ganske sikker på at det forhandles om FimaVacc, as we speak.
En dag smeller det

Tic tac
fabian2
02.06.2019 kl 19:49 2573

Det var ikke lett å få tak i Snåsamannen i kveld , fordi gamlehjemmet han bor på ( Snåsamannen bruker ikke mobiltelefon ) kjente igjen telefonnummeret mitt , og ville ikke slippe meg gjennom.....men etter mye masing pluss innsmigrende vennlighet gikk det omsider ....og Snåsamannen var i godt humør i kveld...og fortalte ganske så oppglødd ( ulikt han , han er vanligvis helt rolig ) at han hadde set "store tall, kjempestore tall" når det gjaldt den aksjen ( PCIB ) jeg ville vite fremtiden til. "Jeg ser aviser over hele verden skrive om det der PCIB-selskapet" sa Snåsamannen.....og enda en gang ble jeg overbevist om at jeg hadde valgt riktig stjerneskudd i dagens aksjeverden. Jeg spurte til slutt om hvor sikker han var.....og da ble han nesten fornærmet...."Jeg ser det jeg ser" sa han
columna
02.06.2019 kl 20:08 2537

Seriøst «fabian2»??
Snakket med selve Snåsamannen?
Redigert 02.06.2019 kl 20:11 Du må logge inn for å svare
Otard
02.06.2019 kl 21:52 2415

Jadddaaa :)
columna
02.06.2019 kl 22:30 2363

fabian2 skrev JA
Snakket med han før?:)