B2H - Ved et avgjørende nivå!

Hammers
HAMMER 15.10.2019 kl 23:26 12496

På flere oppfordringer fra landets trolig mest kjente Skipssjef, selveste SKIPSSJEFEN, legger jeg ut en liten teknisk vurdering av B2H.
Selskapet jeg selv var litt inn og ut av høsten 2017, men som jeg forlot (ref gamle logger) på 20,30 den 6.des.
I ettertid; et skikkelig blinktreff!

Bildet i dag er et HELT annet - og kursen ligger an til å bikke under den endelige avgrunnen ved ytterligere fall under dagens...........
.........eller; KAN det faktisk gå mot bedre tider fra disse nivåene? Jeg har ikke peiling, men for tiden er det TO trendlinjer som er i ferd med å krysse.

En horisontal som tidligere har hatt TO rekyler fra dagens nivå - og en fallende som har ligget som et lokk over kursen fra i sommer.
https://www.tradingview.com/x/OqnB1o7F/

Enkelt og greit; Den første av disse som får et markert brudd som SLUTTKURS vil mest trolig også vise den mer langsiktige veien videre!
- Brytes den horisontale støtten gis STRAKS et ganske så enormt salgssignal!
- Brytes den fallende motstanden må kursen først over kr 6 - deretter over et par høyere nivåer - før det kan bli mer fart etter ca 7.30!

Hilsen Hammers.......som samtidig minner om at alle mulige "breaking news" raskt kan gi store utslag - begge veier!
PS: Pr dd ser det mest ut som om det grusomme scerariet skal slå til.......men DERE får se hva som faktisk skjer framover!
Redigert 21.01.2021 kl 08:33 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
16.10.2019 kl 18:01 5895

Admin må rydde ser eg. Bra!

Snart 3-4 kr. To skritt tilbake, 1 frem. Sånn er det!

SS
Redigert 21.01.2021 kl 01:30 Du må logge inn for å svare
SjonkelRolf
16.10.2019 kl 09:38 6022

Litt søtt når de selvutnevnte pisser hverandre oppover ryggen
Slettet bruker
16.10.2019 kl 09:00 6072

Fra tråden med hengelås:

Yngvis
I dag kl 08:48 17
Selv begynte jeg å kjøpe på ca 12 etter en vurdering av at her burde det være mulig med 50% i løpet av 1 års tid. Selvsagt så ble det så slik at det neste kvartalet skuffet markedet selv om tallene egentlig ikke var ille, greit overskudd/EPS. Vurderte å ta det lille tapet jeg da hadde, men kom til at med 1 årsbrillene på så burde dette bli bra fremdeles. Kjøpte litt mer under 10. Så kom Kroatiasmellen og luften gikk helt ut av "ballongen" og vi vaker nå rundt 6. Hva så fremover ? Er ingen kløpper på TA, men for meg så ser det ikke ut til at kursutviklingen skal bryte ut, på oppsiden, av den negative trendkanalen. "Støtten" i underkant av 6 synes skjør og trenger solid støtte fra hovedindeksen. Jeg tror vi trenger solid fundamental hjelp for å begynne å krype oppover igjen. I første omgang at Q3 som dessverre ikke kommer før 22 november viser stabilitet i inntjening, men helst EPS litt på vei oppover igjen(underliggende drift). I tillegg så må de nærmeste Qene vise at nedskrivningen i det vesentligste skyldes forsinkelser i inndrivingen og ikke permanente tap. DA vil jeg alikevel kunne tjene noen kroner med mitt snitt på i underkant av 9. Igjen 1årsbriller på. Men innen den tid er vi prisgitt vær og vind og kan absolutt ikke se vekk fra at vi tar en tur ned mot 5 blank eller under. At hovedindeksen før jul tar en tur ned på 820 kan vi jo absolutt ikke se vekk fra med de crazy statslederne som finnes for tiden :).

------------------

Yngvis, du har helt rett i dine tanker.
Dette vil trolig bryte ned på undersiden, både OSE, og B2H.

Hva skal liksom drive US børsene videre nå ? Jeg klarer ikke se det. Alt av macro tørker inn, veksten forsvinner, og selskaper guider stadig dårligere, også tegn på dette innen inkasso.

Bra du våger å være deg selv, Yngvis, og ikke skrive akkurat det menigheten med hengelås forventer.
Stå på, godt jobba Yngvis.

SS
Slettet bruker
16.10.2019 kl 08:48 6109

Hei Hammers, og andre B2H interesserte.

Takker hjertligst for at du brukte din tid på en søppelaksje som B2H, verdsettes. Og det er derfor godt å få en bekreftelse fra forumets beste på charts, omkring ståa i B2H. Jeg hadde ikke våget å lastet tungt her uten et ord fra deg Hammers, om ståa. For jeg har sett det samme, derav mine oppfordringer.

Nå har jo støtten på 5,7-5,9 blitt testet flere ganger, og holdt, men plutselig slår børsklima om, og da er jeg sikker på at 4-5 kr er innen rekkevidde her.

Pliktene kaller, men vit Hammers, dette satt "selveste" pris på.
Hold oss gjerne oppdatert, i denne tråden på ståa.

SS
Eitel, Nestor, og Psykopat.