PHO- Eksisterende guiding må kraftig reduseres.

focuss
PHO 11.05.2018 kl 11:47 14080

Photocures guiding

Etter å ha fått refusjon i operasjonsmarkedet i USA og FDA godkjennelse i oppfølgingsmarkedet i USA ,er fortsatt Photocures guiding ett salg i USA på 160-200 millioner kroner i 2020. Dette utgjør en markedsandel i USA på størrelsesorden 1-1,3% av det totale USA markedet for Cysview. Nå sikter Photocures markedsføring seg i første omgang mot områdene med størst befolknings tetthet noe som utgjør 40 % av det totale USA markedet. Innen 2020 bør Photocure ha klart å etablere seg i flere regioner enn dette. Det totale markedet for Cysview i USA er ca 15 millarder kroner
Til sammenlikning så har Cysview en markedsandel på over 40 % i Tyskland og Norden og hele 70% i Danmark. Dersom Photocure klarer en markedsandel som i Tyskland og Danmark så vil de i USA selge Cysview for 6000-10000 millioner kroner. Til sammenlikning viser Photocure en guiding på 160-200 millioner kroner. Nå vil det være urimelig å pålegge Photocure en målsetting om å kapre 40-70 % av det totale USA markedet innen 2020. Like urimelig er det å akseptere en guiding på 160-200 millioner i 2020, men det er forståelig at selskapet legger seg lavt før de får noen erfaring med de nye regulatoriske fordelene. Dersom ikke guidingen blir kraftig oppjustert i løpet de nærmeste måneder så må det bety at selskapet og styret må ta en alvorlig titt på sin etablerte strategi, da en slik guiding gir lite mening for aksjonærer. Styreformannen bør da ta betydelige grep eller vurdere sin stilling før aksjonærene gjør det.
Redigert 21.01.2021 kl 06:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.09.2020 kl 14:09 4023

Ja, kanskje en ide å avvente til 2023 tallene foreligger i starten av 2024 om ikke guidingen endres underveis.
Redigert 21.01.2021 kl 06:40 Du må logge inn for å svare
focuss
21.09.2020 kl 14:18 4004

Skjønner du er en ny aksjonær med begrenset erfaring fra selskapet.Uansett så burde du ha fått med deg hva den nye guidingen er.
Redigert 21.01.2021 kl 06:40 Du må logge inn for å svare
Petrussen
21.09.2020 kl 14:26 3986

Makan til skribent-gjeng her på Pho-forumet. Nå ble Highroller sikkert fjernet av administrator og 2 nye står for tur...har fulgt med Pho siden 2005 og glad for at det skjer mye spennende fremover. Stikkord Cevira og overtakelsen av Ipsen i Europa...
Redigert 21.01.2021 kl 06:40 Du må logge inn for å svare
peaf
21.09.2020 kl 15:11 3939

Ikke ta det så tungt SomSa Schneider har ikke kontroll på virkligheten. Men det kommer inn mye mer penger en han har guidet. Fra Cevira da som det vist seg att han aner ikke vad som skjer på den fronten. Det beste vore om han fikk en god slutpakke, og vi fikk inn en som har litt kostnads styrning. Så vore det fort tjent inn.
Men eg trur Hanssons blir forbannede, når de ser att det raser inn høgevis med penger mange mange år føre Schneider seier de skall komme.

Og hvem vet kansje de finner ut av den terapeutiska effekten og . Og alle vil ha BLC og.
Redigert 21.01.2021 kl 06:40 Du må logge inn for å svare
risksøker
21.09.2020 kl 15:20 3919

Ikke ta den ovenfra og ned holdningen, jeg kjenner slike som deg. guidingen er 1 milliard i 2023 og 400 mill EBITA
Redigert 21.01.2021 kl 06:40 Du må logge inn for å svare
bravi
21.09.2020 kl 15:33 3907

Riktig organ er på GF. Husker jeg leste innkallingen til siste GF og punktene om opsjoner og emisjonsfullmakter, kommenterte det også her på forumet uten at noen hadde synspunkter på det. Så på stemningen her på forumet at det ikke var noen hensikt å sende inn noe fullmakt til avstemningen da det uansett bare ville bli som musa pisser i havet, alt ble selvfølgelig vedtatt som foreslått. Greit med presentasjoner, podcaster, guidinger osv. men å agere på GF er viktig hvis man ønsker noen forbedringer, der hadde aksjonærene sin mulighet men de brukte den ikke.
Redigert 21.01.2021 kl 06:40 Du må logge inn for å svare
Petrussen
21.09.2020 kl 15:53 3886

Heier på Piff og Puff (Pafo and Peaf), disse har faktisk noen poenger som er verdt og lytte til (innimellom)....ellers kommer tiden for Photocure...
Redigert 21.01.2021 kl 06:40 Du må logge inn for å svare
focuss
21.09.2020 kl 17:21 3818

Jeg undres om det finnes en enste person som kan noe om PHO som tar den guidingen seriøst.Det tror jeg faktisk ikke. Ikke engang Edison som får betalt av PHO for å lage analyser tror på det. EBITDA kan få et løft basert på Ipsen kjøpet, mens resultatet vil svekkes.Etterhvert så vil økte kostnader bli dominerende. I USA lønner ikke investeringene seg etter mange år. I Europa blir det bare mye verre da prisen på produktet er kun halvparten av det de får i USA. Du må gjerne tro DS kan trylle, men det tror ikke jeg på.
Redigert 21.01.2021 kl 06:40 Du må logge inn for å svare
peaf
22.09.2020 kl 03:52 3667

Ja det soldes hex/cys før totalt 330 mil i 2019 og av det gikk 213 mil til PHO, og i år ligger det vel ann til ett totalt salg på ca 355 mil. Men ca 90 mil går til Ipsen i år. Så de må øke inntekterne med 645 mil neste 3 år. Økningen var på 45 mil fra 2018 til 2019 og blir det ca 25 mil i år pga Corona, så ser man jo att her kreves det ett skippertak om de ens skall vare i nærheten av 1 mrd som de guidet efter Ipsen kjøpet. Og det er vel inget som tyder på att dagens styre og CEO har kompetansen som behøvs. Og da har eg ikke nemt kostnader, som verkeligen er sorgens kapittel
Redigert 21.01.2021 kl 06:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.09.2020 kl 07:46 3581

Pt. er det selvsagt utfordrende å se inntekter på 1mrd i 2023.
Samtidig skal man uansett ikke glemme at det ligger 3 år fram i tid, ledelsen sier vel heller ikke hvordan dem ser for seg at inntektene fordeler seg i 2023. Altså, man må kunne anta at dem også ser Cevira som en betydelig bidragsyter til deres ambisiøse mål og det er vel ikke ulovlig, Cevira er et Pho produkt.
Ikke alle som tror på Norne sine analyser, men de har merkelig nok truffet ganske bra så langt hva gjelder estimater, de har estimert inntekter for 2023 til 891 mill.

“Based on the outlook and strategic opportunities, Photocure aims to maintain its group revenue ambitions for 2023 in the range of NOK 1 billion with EBITDA margins of approximately 40%, following the completion of the transaction with Ipsen,“ Schneider concludes.
Redigert 21.01.2021 kl 06:40 Du må logge inn for å svare
peaf
22.09.2020 kl 09:49 3456

Ja du er ute og ror igjen ser eg, det er ikke lenge siden du var overens med Schneider om att Kina delen av Cevira kom 2024 og den globale i 2026. Hvordan kan Cevira plutsligt inngå i 2023 guiding da. Er det ikke på tiden du er lite konsekvent, og de kan ikke guide Cevira inntekter før det er godkjendt. og både Norne og Edison var en bra bit over 20 mil usd guidingen til att begynne med. Men de er som du og Schneider, justerer ned guidingen efterhånd når de ikke når målet.
Redigert 21.01.2021 kl 06:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.09.2020 kl 10:18 3423

Peaf,
Ærlig talt, nå får du begynne å lese hva jeg skriver.
Jeg skrev at DS forholder seg til opprinnelige datoer og årstall som de to partene har blitt enige om. DS sier også at Asieris ligger forut for oppsatte tidslinjer. Men selvsagt må han forholde seg til oppsettet inntil annet meldes fra Asieris.
Og det ville komme et lass med milestone utbetalinger på veien til og med 2023.
Men, siden du skal vrenge på alt jeg sier kan du sitte her å skrive med deg selv, gidder søren ikke diskutere med noen av så ynkelig karakter!
Redigert 21.01.2021 kl 06:40 Du må logge inn for å svare
Computum
22.09.2020 kl 10:54 3387

La peaf ha tråden for seg selv.
Redigert 21.01.2021 kl 06:40 Du må logge inn for å svare
peaf
22.09.2020 kl 10:57 3383

Ja dette skrev du før en måned siden. Men nu kan de regne inn Cevira inntekter i 2023 guiding seier du. Så får du bli så sur du vil.

TurboTrader
24.08.2020 kl 08:37
999
peaf skrev
Jeg skall lime inn vad Schneider seier i Transcriptet. Så det ikke er noe tvivel Det første indikasj..
Trodde du forstod at selskapet PHO må forholde seg til opprinnelig avtale med Asieris, der er det lagt en tidslinje.
DS sier hver gang at Asieris er forut for sine egne planer og det er flott, men man kan ikke ta dette til inntekt før det skjer.

"The first initial indication result, once we get through all the milestones, will trigger about $18 million in total with an estimated launch in 2024 in China. I can tell you they are ahead of schedule already. So we'll see."

https://finance.yahoo.com/news/edited-transcript-pho-ol-earnings-224711039.html
Redigert 21.01.2021 kl 06:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.09.2020 kl 11:05 3367

Ja, har selvsagt noen kjenninger her på HO som helt har sluppet taket i PHO trådene grunnet diverse skribenter deriblant ham, så jeg skal også la være.
Synes bare det kan være kjekt å ha en diskusjon av og til, men det lar seg vanskelig gjøre.
Så Comp. vi lar han bare få diskutere med seg selv framover, enig.
Redigert 21.01.2021 kl 06:40 Du må logge inn for å svare
peaf
22.09.2020 kl 11:27 3343

Ja det gjør det hele betydligt enklare, en når eg hele tiden må korrigere skribenter som kommer med felaktige påstand. Guiding på 1 mrd 2023 er bare hex/cys inntekter, da USA er guidet til 70 mil usd. det står i alle Q resultater. Og det betyr att Ipsen og Norden blir guidet til ca 350 mil, og de er vel idag på en inntekt motsvarende 250 mil tilsammen. Så de regner ikke inn store inntektsøkningen i Europa og Norden fast den er mer en dobbelt så stor i dag gjemført med USA.. Så om man ikke godtar det eg skriver så er det ikke en diskusjon
Redigert 21.01.2021 kl 06:40 Du må logge inn for å svare
bravi
22.09.2020 kl 20:06 3186

Det virker litt smålig når noen skribenter truer med å slutte å skrive på forumet fordi det blir korrigert på åpenbare facts. Photocure kan ikke ha inkludert Cevira inntekter i 2023 i inntektsgrunnlaget det året når de selv nettopp har innformert at de estimerer at Cevira inntektene først kommer i 2024, det sier seg selv. I så fall må det meldes først.
Redigert 21.01.2021 kl 06:40 Du må logge inn for å svare
heilo888
22.09.2020 kl 20:49 3168

Skribenter som peaf og bravi gjør sitt beste i å ødelegge en meningsfull meningsutveksling på enhver tråd om PHO.
Sabotører som disse 2 ville umiddelbart blitt avslørt og utestengt på et seriøst diskusjonsforum som f.eks. på Tekinvestor.

De som er lei av tullebukkene peaf og bravi bør bytte til et annet aksjeforum enn HO!
Redigert 21.01.2021 kl 06:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.09.2020 kl 20:59 3191

Kan ikke la det stå ubesvart.
Vennligst les du også hva jeg skriver og hva jeg har kommentert tidligere i sakens anledning istedet for å sluke alt rått som kommer fra peaf.
At han kan misforstå kan jeg godt skjønne, jeg sliter tidvis med å forstå hva han skriver.

Og nok engang, uansett så vil det i perioden framover og ganske sikkert også i 2023 tilfalle milestone utbetalinger og det er verdt å merke at dersom Asieris lykkes framover nå økes utbetalingene ganske betydelig.

Og jeg truet ikke med å slutte å skrive, men to kverrulenter av en annen verden er ikke verdt å bruke tiden på lenger.
Jeg har den siste tiden vært bortimot den eneste som har orket å forsøke meg på en diskusjon med peaf, men som så mange andre før meg, jeg må gi tapt. Ikke fordi han er så sylende skarp, men rett og slett fordi han ikke ønsker å diskutere fornuftig med andre enn seg selv.
Redigert 21.01.2021 kl 06:40 Du må logge inn for å svare
peaf
23.09.2020 kl 04:00 3068

Ja vi vet jo hvorfor du ville blande inn Cevira inntekter i guidingen. Og det er før att berge Schneider og hans orealistiska guiding. Det står klart og tydligt vad Dahl har sagt, og der står ikke ett ord om Cevira. De kan ikke guide intekter fra noe som ikke er godkjent.bare estimere førventade intekter vid godkjenning.
(I forbindelse med den nye avtalen, hever Photocure ambisjonene. Inntektsmålet settes til én milliard kroner i 2023 for hele selskapet. Tidligere mål gjaldt kun for USA-inntektene, og lød på 70 millioner dollar (727 millioner kroner) i 2023.)
https://e24.no/teknologi/i/WbMOwQ/photocure-henter-penger-oeker-inntektsmaal-til-1-milliard-kroner-i-2023
Er dette klart nok før deg,eller behøver du flere bevis. Jeg dokumenterer vad eg skriver, det gjør ikke du, uten bare påstår saker og ting.
Og sånne der enøyde typer som Hallo 88 har vel aldri bidratt med noe meningsfullt.

Men når det gjeller Cevira så er det vel eg som står før den positive vinklingen, med begrunnelse i meldinger fra Asieris. Som har sagt att studien er ferdig senest september 2022. Og i og med att den er global, så gir den en milepæle utbetalning på 54 mil usd vid godkjenning 2022.Det er noe helt annet en det du og Schneider påstår. Men du klarer vel ikke att erkjenne det heller. Så att vi har en milliard inntekt 2023 fra Cevira er nok mer en troligt.

Så får kompis COY og Schneider sette opp farten i USA om han skall ha orden i behåll. Før det lille han har guidet i Europa tyder ikke på noen spesielt lønnsom innvestering.
focuss hadde de samme påstanden om meg, som du har. Men nu plutsligt er han enig i allt eg skrev før. Men det beror nok på att fasit gav meg rett.
Og du kommer alltid att ha hækken full, om du alltid skall førsvare de manglende resultaten til Schneider og styre.
Vi får sende enda ett varmt takk til Hestdal og Cevira. Og hadde Hestdal vart kvar, så hadde han funnit den medisinske begrunnelsen til att få urologer att begynne med BLC.
Redigert 21.01.2021 kl 06:40 Du må logge inn for å svare
focuss
23.09.2020 kl 09:24 2935

Peab
En ting skal du virkelig ha. Pho er morsommere med deg som skribent. Ja jeg tok feil. Jeg var så naiv at jeg trodde en behandling som ga best behandling av NMIBC ville bli raskt omfavnet i USA. Synes jo den vurderingen ikke var så ulogisk. Så viste det seg som du skrev et par år, at det er ikke så enkelt.
Redigert 21.01.2021 kl 06:40 Du må logge inn for å svare
focuss
23.09.2020 kl 09:47 3055

peab
Men det ser jo ut som du, Somsa og jeg er enige om en ting. DS sin "guiding" er tragikomisk. Så bort i natta urealistisk at Somsa vil sende økokrim på ham. Det er jo faktisk mange som tror på DS, men DS er smart nok til å ikke kalle det guiding. Han kaller det ambisjon og det er ikke straffbart og ha ambisjoner. Og vi har tidligere sett den enorme avstanden mellom DS sin ambisjon og virkeligheten. Ref DNB konferansen og 70%. Det krevde mye energi på bortforklaring i etterkant.
Redigert 21.01.2021 kl 06:40 Du må logge inn for å svare
risksøker
23.09.2020 kl 10:37 2997

På tide du kjøper deg inn igjen focuss, så slipper vi dette gnålet ditt. Ser ut for at det er nå de store amerikanske meglerhusene og dere kunder som har tatt over styringen i PHO. Shorterne reduserer og må bite i det sure eple.
Redigert 21.01.2021 kl 06:40 Du må logge inn for å svare
focuss
23.09.2020 kl 10:41 2993

risksøker
Noen synes det er attraktivt å kjøpe aksjer med mye penger i kassa. Den kassa skal krympe kvartal for kvartal fremover i lang tid. Jeg foretrekker å investere i selskap hvor den reelle verdien økes.
Redigert 21.01.2021 kl 06:40 Du må logge inn for å svare
Computum
23.09.2020 kl 10:58 2964

Alt ser nå mye bedre ut enn for ett år siden. (Bortsett fra pandemien.)

Morsomt å se hvordan enkelte snur kappa. For ett år siden startet focuss tråden: "PHO- Veien mot 10-gangern".
Han var stadig i clinch med bravi og pafo (peaf). De sistnevnte har derimot ikke snudd kappa, men kjører på i samme spor.

https://finansavisen.no/forum/thread/42965/view/932831?legacy=0
Redigert 21.01.2021 kl 06:40 Du må logge inn for å svare
focuss
23.09.2020 kl 11:49 2926

Computum
Ingen hemmelighet at jeg har vært kjempebull på PHO. Ingen hemmelighet heller at jeg med flere har tjent mye penger på PHO. Men god investor blir man aldri om man ikke kan tenke klart og lærer av virkeligheten.

Når jeg tenker på kassa til PHO så kom jeg til å tenke på vitsen med gutten og sjekketrikset: "Skal jeg være med deg hjem sa han til dama, så skal jeg lære deg å trylle? Først så puler vi, så forsvinner jeg" Slik vil det gå med kassa til PHO. Bare forsvinner, kvartal for kvartal.I USA sitter DS med høye smørbrød og kunne ikke care less.
Redigert 21.01.2021 kl 06:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.09.2020 kl 11:55 2917

Ja, foreløpig har du vel gått glipp av 20-25% siden du solgte, antar kursutvikling betyr for deg som for oss andre.
Betydelig høyere prosent vil du nok kunne registrere etterhvert som tiden går.
Men, fair å endre mening å komme seg seg bort og reinvestere i case man har bedre tro på, men trodde du holdt deg for god til å jazze med historier du burde ha lagt bak deg.

Men du er jo ikke den eneste tidligere PHO'er som ikke klarer å slippe taket, ei heller den siste. Merkelig konsept.
Og etterhvert som kursen stiger ytterligere blir det nok enda vanskeligere å holde seg borte fra Pho trådene.

Ser forresten Voldberg med Skøien er inne igjen, så kommer vel Spettet og en børsmelding eller to så er vi tilbake på drøyt 120.
Redigert 21.01.2021 kl 06:40 Du må logge inn for å svare
peaf
23.09.2020 kl 11:56 2913

Ja før oss som vet vad pluss og minus fremfor EBTIDA betyr, snur ikke før minus blir pluss. Og det tar tid virker det som. Og vi vet jo hvorfor Schneider kommer med sine orealistiska guidinger, og osannolika løften. Det er før att lyfte kursen, så de otalige opsjoner som strømmer ut fra styret skall få en verdi.Sen er det bare att beklage og komme med bortførklaringer hvorfor alle løften ikke blev oppfylt. Og det er noe som Schneder er god på, og fansen er alltid enige.

Og når det gjeller Cevira aner han ikke vad for type studie som pågår eller når, eller vad og når de får betalt.. Men han får vel 50.000 opsjoner til jul , så vi får regne med att guidingen står fast.
Redigert 21.01.2021 kl 06:40 Du må logge inn for å svare
focuss
23.09.2020 kl 12:07 2894

TurboTrader
Skjønner du tilhører de som tror at PHO skal tjene penger på å selge Hexvix for 4500 kr/kit i Europa når de taper penger på å selge for 9000 kr/kit i USA. Men det er ikke det verste. I Europa skal de begynne i flere nye markeder fra start. De skal gjennom flere år med introduksjon hvor det eneste som vokser er kostnadene. Men DS har en stor pengekasse å søle bort før han pensjonerer seg etter gode år med fantom lønn. Lykke til. Kan trenges
Redigert 21.01.2021 kl 06:40 Du må logge inn for å svare
peaf
23.09.2020 kl 12:24 2865

Ja nu blir jo snart ledelsen søkkrike, på alle opsjoner, som verdien stiger til himmels på. Når verden finner ut vad Cevira egentligen er før noe. Men det er jo så att en del har flaks, som får arve sånne kjempe produkter fra de som kan noe. Men som takk får sparken.
Redigert 21.01.2021 kl 06:40 Du må logge inn for å svare
HrDuck
23.09.2020 kl 12:28 2853

Gidder stort sett ikke bruke tid her lenger. Mange av Pho trådene er stort sett kun kverulanter (pafo, bravi) og bitre x-aksjonærer (focuss).

Men får gjøre et unntak siden focuss gjentatte ganger prøver seg. Nå ble jo focuss avslørt ganske kraftig på en tidligere tråd. Det å skrive svært optimistiske innlegg når han i følge egne utsagn var begynt å bli skeptisk (og solgte seg ut) er i beste fall svært dårlig stil. Men det er vann under broa og focuss får selg velge hva slags skribent han ønsker å være.

Likevel, det er forstemmende å se focuss som tidligere presenterte seg selv som en ekspert på caset nå overse helt åpenbare poeng. Europa starter ikke fra scratch som han synes å mene. Marginen i Europa blir mindre enn i Usa, men fortsatt snakker vi om produktmargin i nærheten av 90% og deler av Europa er allerede et etablert marked.
Nå kan fcouss gjerne sitte å ha en mening som de fleste her forstår her preget av hans posisjon i aksjen (eller mangel på posisjon), men det er trist å se hvor banalt han nå fremstår i sine kommentarer her på forumet.
Fortsatt synes jeg det er en hyggelig tanke at min økte posisjon fra ca 51 kroner/aksjen kan komme fra nettopp focuss sitt salg. Når jeg leser hans kommentarer om dagen synes jeg faktisk at tanken blir hyggeligere for hver dag som går.
Redigert 21.01.2021 kl 06:40 Du må logge inn for å svare
rockpus
23.09.2020 kl 12:37 2835

Det er bare en logisk forklaring på at PHO har så høy kurs som nå, nemlig Cevira.
Var det ikke for potensialet i Cevira ville nok de skuffende salgstallene i forhold til guiding ført til mye lavere kurs.
Hva er din mening om potensialet i Cevira?
Redigert 21.01.2021 kl 06:40 Du må logge inn for å svare
focuss
23.09.2020 kl 12:38 2832

Hr Duck
Dette var mye tull på en gang. Kan du ikke ta ballen så ta mannen. Det straffer seg. Sannheten er ikke noe man kan snakke seg vekk fra.PS. Folk som ikke kan regne bør være forsiktige i aksjemarkedet. Italia-Spania- UK. Modne markeder? Det skjønner vel også du at det ikke er? Skal de først gjennom et år å håpe på refusjon som de mistet i Frankrike? Forsøk å forhold deg til virkeligheten.
Redigert 21.01.2021 kl 06:40 Du må logge inn for å svare
focuss
23.09.2020 kl 12:41 2817

Hr Duck
Dette var mye tull på en gang. Kan du ikke ta ballen så ta mannen. Det straffer seg. Sannheten er ikke noe man kan snakke seg vekk fra.PS. Folk som ikke kan regne bør være forsiktige i aksjemarkedet. Italia-Spania- UK. Modne markeder? Det skjønner vel også du at det ikke er? Skal de først gjennom et år å håpe på refusjon som de mistet i Frankrike? Forsøk å forhold deg til virkeligheten.
Redigert 21.01.2021 kl 06:40 Du må logge inn for å svare
focuss
23.09.2020 kl 12:47 2801

Cevira er et produkt som ikke har startet fase 3 enda. PHO forsøkte i mange år å få partner men selskapene mente fase 2 resultatene var for dårlige så de lykkes ikke før nå Asieris dukket opp senere. Det er selskaper på OSE som er i fase 3 og som vil motta mange hundre tusen usd per dose ved godkjennelse. PHO vil motta smuler fra Asieris ved godkjennelse.Håpet må være at volumet blir ekstremt høyt men det er langt frem før vi vet noe om det.
Redigert 21.01.2021 kl 06:40 Du må logge inn for å svare
HrDuck
23.09.2020 kl 12:49 2795

Tull? På et forum så er den enkeltes skribents historikk hans kredibilitet. Du vet selv at du hausset aksjen når du egentlig tenkte på å selge/ solgte (i følge dine egne påstander i etterkant). Du har selv bekreftet det i dine tidligere innlegg. Det er den sannheten du selv nevner ingen kan snakke seg bort fra.
Og ja, jeg står på at Europa ikke starter på scratch. Deler av markedet er etablert. Du kjenner caset godt nok til å vite at det er en riktig beskrivelse.
Redigert 21.01.2021 kl 06:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.09.2020 kl 13:21 2749

Hvor lavt går det an å falle focuss.
"PHO vil motta smuler fra Asieris ved godkjennelse.Håpet må være at volumet blir ekstremt høyt men det er langt frem før vi vet noe om det."

Dette er en av dine første kommentarer i juli 2019 etter at avtalen med Asieris ble kjent:

focuss
02.07.2019 kl 12:06
1944
tunktee skrev
Ser det fortsatt er full krig hehe. Litt humor har jo noen få personer fra begge sider, men merkelig..
Tunktee spør
"Noen som har gjort en risikojustert vurdering av verdien av avtalen?" AH har vurdert avtalen til 100kr per aksje. Ta det for hva du vil.

Ellers 250 mill usd + 200 mill i året i royalty gir ca 6mrd. Risikojuster multipliser med sannsynlighet på 70% og vi er på 4,2 mrd nok. Diskonter tilbake til dagens verdi med 10% diskonteringsfaktor som analytikerne pleier bruke så er vi på ca 2 mrd eller ca 100 kr per aksje med runde svinger.

Redigert 02.07.2019 kl 12:07


Greit at du er negativ til US og Europa hva gjelder Cysview/Hexvix, men at plutselig Cevira også bare blir dritt virker komplett uforståelig.
Nei, skremmende å se hvordan enkelte blir når "sitt sanne jeg" kommer fram.
Redigert 21.01.2021 kl 06:40 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.09.2020 kl 13:24 2742

Bare å håpe på at vi går til forrige topp(123) rimelig snart og deretter til 150-160 før dem rekker å komme seg inn.
Makan til sutring fra den kanten der.
Og det er jo merkelig så lenge han skryter hemningsløst over sin fortreffelighet i andre selskaper. Men det er livsfarlig om noen skulle lykkes bedre enn seg selv, det er farlig det.
Redigert 21.01.2021 kl 06:40 Du må logge inn for å svare
peaf
23.09.2020 kl 13:25 2739

Ja vi vet jo att du har begrensede kunnskaper når det gjeller mye , og her viser du det. Fase 2 resultaten var lysende. Prøv les det kan hjelpe.

Cevira har fullført en randomisert, dobbeltblind, placebokontrollert multisenter klinisk studie i Europa og USA. 262 pasienter med CIN bekreftet av biopsi ble registrert. Biopsi, cytologi og HPV ble brukt til å evaluere responsraten etter 3-6 måneder.

• Effekt: En klar doseavhengig effekt. I CIN2-populasjonen var responsraten 95% i HAL 5% -gruppen og 57% i placebogruppen 3 måneder etter behandling, 95% i HAL 5% -gruppen og 62% i placebogruppen 6 måneder etter behandling (P <0,001 ).

• Sikkerhet: Ingen systemiske bivirkninger. Tre personer rapporterte alvorlige bivirkninger, hvorav ingen ble ansett relatert til studiebehandling. Hovedsakelig lokale og selvbegrensende bivirkninger, som for eksempel vaginal utflod, lokal ubehag og flekker. Fem pasienter ble gravide innen 3 måneder etter siste PDT. og alle kvinner leverte sunne spedbarn på sikt.

Og det er ikke langt frem bare 6 mån så vet vi resultatet, dette blir det nye store.

Redigert 21.01.2021 kl 06:40 Du må logge inn for å svare