xxl , mine spådommer stemmer hver gang her er en ny

Latterlig kjede sagt av meg siden Kr 110 i kurs, mye kjeft men ser at mine spådommer stemmer sykt bra, se eldre tråder, stemmer bra
Tjente selv på short 540 000. ute nå siden ikke oversikt som skrevet i innlegg om Altor ville inn på 40 eller 20,

Korte fakta

Like for like salg er meget svakt,
varelager øker selv om kjeden varslet full fokus på nedgang
Svakere marginer

Fakta
Svake ledere som fronter kjeden på en meget lite troverdig måte, Anders Kjellen, katastrofe leder, burde byttes ut for lenge siden, klarer ikke skape ro og står bak mye av det som kommer frem , meget svak leder

Altor som ny eier, merkelig hele saken, bygger opp premium merker og velger seg XXL for å selge sine varer , stemmer ikke dette,
Ferd. Nok en svak investering fra de , blir kamp for å selge Swix fremover på XXl når altor og Rossignol kommer, total bom fra de, tapt på 300 Mill pr idag

Nye butikker skal åpnes, trodde de skulle legge ned , for et makkverk av ledere , kjeden er konk så skal de åpne nytt ?

Sport fremover

G Sport gir seg det kjenner vi til, Intersport overtar fra sentralt hold
De ønsker å vokse i Europe, litt Norge om det ikke koster for mye
G Max butikker passer perfekt for andre kjeder som og jeg tipper mye rett Decatlon
Bytte mot noen butikker i andre land der Intersport ønsker seg mer salg, ref airport salg, der Decathlon har tapt mye og ønsker å selge
Da snakker vi å noen uker har vi 20 Decathlon i Norge, da er xxl borte innen kort tid, det lover jeg deg

Stenshagen bommet en tok tapet
Fredriksen bommet og tok tapet
Ferd har enorme tap, de ønsker å selge Swix som er et merke som sliter med fagbutikker og er snart kun på Coop, bygger opp xxl alt de kan men helt kjørt
Altor Rossignol skal selges på xxl, ved siden av brand store på aker Brygge , he he for en latterlig strategi

gunlove
16.10.2019 kl 03:46 259

Skriv XXL i ticker. Har aldri eid aksjer i dette selskapet og har heller aldri vurdert det. For meg framstår XXL nå som et selskap som er konkurs i iløpet av 2020. Jeg forstår ikke hvorfor kunder i det hele tatt skal gå inn i en XXL butikk og kjøpe noe som helst. Armhevinger, straff, jobb på fri dager etc etc.. Tror dette selskapet at kunder eller investorer synes dette er greit? I tillegg til alt annet som kommer frem? Dead man walking..de må gjerne putte inn flere 100 mill kr for å sikre drift en stund til. Som investor kommer jeg aldri til å invester en krone i et slikt hjelpeløst selskap..Mye må endres, men det nytter ikke å begynne når pandoras eske er åpnet og XXL exponerer all møkk for både kunder og investorer i full åpenhet :)). Et merkenavn bør finne en annen arena å selge på, alt med XXL ser ut til å være en katastrofe..