Partitopp for Demokratene Trump er en veldig, veldig smart mann

Slettet bruker
16.10.2019 kl 13:56 325

Partitopp for Demokratene tror Trump blir vanskelig å slå: – Han er en veldig, veldig smart mann

I intervjuet sa også Reid at han pleide å tro at Trump ikke var veldig smart, men at han nå har forandret mening.

– Jeg sier ikke at han er veldig intellektuell, men mener likevel at han er en veldig, veldig smart mann. Enhver diskusjon som han involverer seg i, skjer på hans premisser, uansett hva det handler om. Man ender alltid opp med å diskutere mot ham, sa han.

https://resett.no/2019/10/16/partitopp-for-demokratene-tror-trump-blir-vanskelig-a-sla-han-er-en-veldig-veldig-smart-mann/
Slettet bruker
16.10.2019 kl 14:14 319

Dette er jo et slag i trynet jabba, tenk du tar feil.
Slettet bruker
16.10.2019 kl 14:21 313

Ref min andre topic som nettop er startet så kan det jo virke som at han er flink til å svindle skattefuten og/eller banker.
Slettet bruker
16.10.2019 kl 14:24 310

Nå må du bestemme deg, er han smart eller dum?
Winston Smith
16.10.2019 kl 14:28 302

Har lest to bøker "skrevet av Trump", vel han står iallfall som forfatter, og det er nok hans ord som blir gjengitt.

Etter å ha lest de to bøkene satt jeg igjen med et inntrykk av at dette ikke var en mann etter min smak for å si det slik.

Man kan nok si at Trump er den ultimate amerikaner.

Men at fyren er smart og har høy IQ?


Ja det er iallfall brennsikkert.....
Slettet bruker
16.10.2019 kl 14:55 284

Han er en narsissistisk psykopat med åpenbare annlegg for kriminell aktivitet. Hans totale mangler på skrupler og empati hjelper han i denne sammenhengen. IQ en hans tror jeg ikke er spesielt høy.