Avance i 100
Hva tenker dere om Q4 og resten av 2020?
Redigert 21.01.2021 kl 08:49
Du må logge inn for å svare
UNIT
13.01.2020 kl 14:59
2937
Kan det være at de 8 fartøyene levert i 2015 har scrubbere og de 6 første fartøyene ikke har scrubbere
Redigert 21.01.2021 kl 07:59
Du må logge inn for å svare
Siphlonurus
13.01.2020 kl 14:49
2974
Ut fra den siste rapporten til Avance så ser det ut til 6 skip skal inn og få ettermontert scrubbere i 1. kvartal i år.
Hva med øvrig flåte, har disse scrubbere fra før? Lite info på hjemmesiden til Avance.
Hva mener du med "be", er det BW LPG du sikter til? Har du en oversikt over flåten deres med tanke på Scrubbere?
Hva med øvrig flåte, har disse scrubbere fra før? Lite info på hjemmesiden til Avance.
Hva mener du med "be", er det BW LPG du sikter til? Har du en oversikt over flåten deres med tanke på Scrubbere?
Redigert 21.01.2021 kl 07:59
Du må logge inn for å svare
reveneven
13.01.2020 kl 13:53
3119
Titleist skrev Ratene er rundt 56.000...
Med scrubber. 35000 for skip uten..avance og be har en mix.. be mest eksponert uten scrubber
Redigert 21.01.2021 kl 07:59
Du må logge inn for å svare
Titleist
13.01.2020 kl 13:34
3180
Ratene er rundt 56.000...
Redigert 21.01.2021 kl 07:59
Du må logge inn for å svare
Pacino
13.01.2020 kl 13:17
3232
Nå stikker Avance, og de som ikke henger seg på nå trenger heller ikke syte neste uke når kursen har passert 65
Redigert 21.01.2021 kl 07:59
Du må logge inn for å svare
nordnes skrev Sånne skriftstykker liker vi 😄
Jeg er og positiv så lenge det er så stort overskudd som dagens samt at fremtiden ser lys ut. Dette mener jeg selv om jeg ikke er megler:) Men denne nedgangen i rater på 40 % får jeg ikke til å stemme. Futtene har ikke falt så mye. Selv om det blir litt ny utregning med eller uten Imo og drivstoff.
Redigert 21.01.2021 kl 07:59
Du må logge inn for å svare
nordnes
09.01.2020 kl 20:59
4313
Sånne skriftstykker liker vi 😄
Redigert 21.01.2021 kl 07:59
Du må logge inn for å svare
Pacino
09.01.2020 kl 20:52
4339
Her er noe som bør være av interesse for LPG aksjonærer!
https://finansavisen.no/nyheter/shipping/2020/01/09/7487634/meglerhus-fortsatt-positive-til-gassrederier
https://finansavisen.no/nyheter/shipping/2020/01/09/7487634/meglerhus-fortsatt-positive-til-gassrederier
Redigert 21.01.2021 kl 07:59
Du må logge inn for å svare
reveneven
09.01.2020 kl 19:51
4428
En VLGC kan vanligvis laste et sted mellom 44 og 48tusen tonn med gass avhengig av skipets design, størrelse og blend på produkt som fraktes.
Redigert 21.01.2021 kl 07:59
Du må logge inn for å svare
Muggost
09.01.2020 kl 19:31
4486
Takk, endelig en matematisk forklaring :) da gjenstår det bare å finne ut hvor mye en kubikkmeter LPG veier :)
Redigert 21.01.2021 kl 07:59
Du må logge inn for å svare
PudaVida
09.01.2020 kl 18:15
4607
Tak for din forklaring. For yderligere info, BW-LPG har pt 78% af deres skibe uden scrubbere. Efter Q1 har Avance gas 57% af deres skibe uden scrubbere,
Redigert 21.01.2021 kl 07:59
Du må logge inn for å svare
reveneven
09.01.2020 kl 17:44
4679
Ratene quotes med ny compliant fuel i regnestykket for TC rate fom 1. Jan 2020...bunkersen er dyrere.. mye dyrere..så på TCE basis blir ratene skarpt ned når ratene usd/tonn er uendret, da voyage cost elementet øker betraktelig for skip uten scrubber.. husk at det som quotes er teoretisk rate...
Forenklet TCE/dag = ((kapasitet tonn × usd/tonn (rate))-voyage cost (bunkers, port cost etc.)) / ant døgn reisen tar inkl. Ballast leg
Net cash flow/dag=TCE-break/even (opex+debtservice)
Forenklet TCE/dag = ((kapasitet tonn × usd/tonn (rate))-voyage cost (bunkers, port cost etc.)) / ant døgn reisen tar inkl. Ballast leg
Net cash flow/dag=TCE-break/even (opex+debtservice)
Redigert 21.01.2021 kl 07:59
Du må logge inn for å svare
Sopranos
09.01.2020 kl 13:26
4915
Hva er ratene nå?
Redigert 21.01.2021 kl 07:59
Du må logge inn for å svare
kodenavn
09.01.2020 kl 10:19
5137
Betenkelig ? Naturstridig ? Kan det være så enkelt som at LPG-aksjene, selv om ratene har gått ned, fremdeles er grisebillige ?
Det er vel ikke akkurat dyrt selv om P/E akkurat nå ikke er 2 ?
Jeg håper dere ikke har solgt dere ut gutter. LPG-aksjene skal videre opp.
Det er vel ikke akkurat dyrt selv om P/E akkurat nå ikke er 2 ?
Jeg håper dere ikke har solgt dere ut gutter. LPG-aksjene skal videre opp.
Redigert 21.01.2021 kl 07:59
Du må logge inn for å svare
Ja,betenkelige greier det der.Jeg forventet også at Avance skulle gå litt ned,men neida.
Redigert 21.01.2021 kl 07:59
Du må logge inn for å svare
Jeg vil bare konkludere med at börs er casino:) At Avance går opp i dag mener jeg er naturstridig. Hvorfor gikk Dorian ned 5 % og opp 5 % i etterhandel ?
Mikke mus tendenser også i shipping etterhvert! Var denne ratenedgangen på 40 % bare manipulert igjen ? Slik vi så da Vlcc rater ble hausset opp til 300 000 i juletider for så å bli tilbakevist og var bare lögn. Virker som de större aktörer bare forsterker sine lögner innimellom slik at de selv kan gjöre mer av det de vil. Selvsagt uten konsekvenser. I spillet om å tjene penger er nesten alt lov.
Mikke mus tendenser også i shipping etterhvert! Var denne ratenedgangen på 40 % bare manipulert igjen ? Slik vi så da Vlcc rater ble hausset opp til 300 000 i juletider for så å bli tilbakevist og var bare lögn. Virker som de större aktörer bare forsterker sine lögner innimellom slik at de selv kan gjöre mer av det de vil. Selvsagt uten konsekvenser. I spillet om å tjene penger er nesten alt lov.
Redigert 21.01.2021 kl 07:59
Du må logge inn for å svare
Jeg tror børsen stiger idag,men noen oljeaksjer vil falle grunnet lavere oljepris.Shipping vil nok gå på en liten smell,men hvem vet,kanskje den nedgangen ikke blir så voldsomt og langvarig.Hva tror dere?
Redigert 21.01.2021 kl 07:59
Du må logge inn for å svare
Siphlonurus
09.01.2020 kl 08:17
5537
Kan man tolke dette til at det blitt tilført mer tonnasje til vesten grunnet urolighetene i østen og at dette har satt press på ratene? Og at dette var årsaken til den svake utviklingen i går både for Avance men spesielt BW LPG.
I så fall vil vel dette reverseres like raskt nå som Trump og Iran har roet ned situasjonen igjen og at vi gjerne kan få en stigning i dag.
I så fall vil vel dette reverseres like raskt nå som Trump og Iran har roet ned situasjonen igjen og at vi gjerne kan få en stigning i dag.
Redigert 21.01.2021 kl 07:59
Du må logge inn for å svare
Muggost
09.01.2020 kl 08:06
5575
Cleaves hadde allerede poengtert dette for noen dager siden, så jeg lurer på om de siste dagenes nedgang allerede har tatt dette inn i prisen. Blir spennende rundt børsåpning i dag. Veldig uklart for meg hva som vil skje hvertfall...
Redigert 21.01.2021 kl 07:59
Du må logge inn for å svare
På norsk: WEST
Godt nytt år!
Det ser ut til at markedsdeltakerne har kommet tilbake etter julepausen fornyet og klar til å binde opp eventuelle løse ender fra før juleferien. Som sådan har VLGC-markedet vært mye mer aktivt i Vesten denne uken enn det har vært i løpet av de siste ukene av 2019. Mye av godslengden som hadde vært åpen relativt raskt i Jan har blitt løst ut, og eiere begynner å føle seg overveldet til å be om høyere rater som de mener er rettferdiggjort av utrolig sterke netbacks og et strammende godsmarked.
På den annen side er stadig flere handelsmenn som ønsker å tilbakeføre tonnasjen, og det er mulig dette kan forhindre at rater løper for raskt. I tillegg har noen spillere allerede indikert at de vil sende fartøyene sine vestover på bakgrunn av turbulens i Midt-Østen. Det er verdt å merke seg at selv om dette kan legge press på vestlige rater på kort sikt, vil det til slutt bety en lengre tonnmile og derfor er gunstig for de som eier skip.
ØST
Vi har sett et par januar-laster løst denne uken rundt det nyeste Østersjøen, selv om den nylige utviklingen i Midt-Østen har skapt mye usikkerhet for veien videre. Når det er sagt, sier noen spillere med tonnasje som for øyeblikket er plassert i øst at det er å foretrekke vestover gitt den sterke premien der og risikoen for opptrappet konflikt. QP-akseptene for februar ble kunngjort slutten av forrige uke, hvor det meste ser forsinkelser, og vi forventer at datoer fra Adnoc og Aramco vil være ute neste uke. Så vi vil sannsynligvis ikke se mye fikseringsaktivitet for februar-programmet før neste uke og utover.
Godt nytt år!
Det ser ut til at markedsdeltakerne har kommet tilbake etter julepausen fornyet og klar til å binde opp eventuelle løse ender fra før juleferien. Som sådan har VLGC-markedet vært mye mer aktivt i Vesten denne uken enn det har vært i løpet av de siste ukene av 2019. Mye av godslengden som hadde vært åpen relativt raskt i Jan har blitt løst ut, og eiere begynner å føle seg overveldet til å be om høyere rater som de mener er rettferdiggjort av utrolig sterke netbacks og et strammende godsmarked.
På den annen side er stadig flere handelsmenn som ønsker å tilbakeføre tonnasjen, og det er mulig dette kan forhindre at rater løper for raskt. I tillegg har noen spillere allerede indikert at de vil sende fartøyene sine vestover på bakgrunn av turbulens i Midt-Østen. Det er verdt å merke seg at selv om dette kan legge press på vestlige rater på kort sikt, vil det til slutt bety en lengre tonnmile og derfor er gunstig for de som eier skip.
ØST
Vi har sett et par januar-laster løst denne uken rundt det nyeste Østersjøen, selv om den nylige utviklingen i Midt-Østen har skapt mye usikkerhet for veien videre. Når det er sagt, sier noen spillere med tonnasje som for øyeblikket er plassert i øst at det er å foretrekke vestover gitt den sterke premien der og risikoen for opptrappet konflikt. QP-akseptene for februar ble kunngjort slutten av forrige uke, hvor det meste ser forsinkelser, og vi forventer at datoer fra Adnoc og Aramco vil være ute neste uke. Så vi vil sannsynligvis ikke se mye fikseringsaktivitet for februar-programmet før neste uke og utover.
Redigert 21.01.2021 kl 07:59
Du må logge inn for å svare
Stemmer det.Jeg kan hvertfall ikke forklare hva som har hendt.Fearnleys skriver: WEST
Happy New Year!
It seems market participants have returned following the Christmas break reinvigorated and ready to tie up any loose ends from before the Christmas break. As such, the VLGC market has been much more active in the West this week than it has been over the final few weeks of 2019. Much of the freight length which had been open relatively prompt in Jan has been fixed out, and owners are beginning to feel emboldened to ask for higher rates which they believe to be justified by incredibly strong netbacks and a tightening freight market.
On the other hand, an increasing number of traders are looking to relet their tonnage, and it is possible this could prevent rates from running away too quickly. In addition, some players have already indicated that they will send their vessels west on the back of turbulence in the Middle East. It’s worth noting that, although this could put pressure on western rates in the short term, it will ultimately mean a longer tonne-mile and therefore is beneficial to those who own vessels.
EAST
We have seen a couple of January cargos fixed this week all around latest Baltic, although recent developments in the Middle East has created a lot of uncertainty for the way forward. With that said, some players with tonnage currently positioned in the east are saying it is preferable to head west given the strong premium there and the risk of escalated conflict. The QP acceptances for February were announced end of last week where mostly seeing delays, and we expect dates from Adnoc and Aramco to be out next week. So we probably will not see much fixing activity for February program until next week onwards.
Happy New Year!
It seems market participants have returned following the Christmas break reinvigorated and ready to tie up any loose ends from before the Christmas break. As such, the VLGC market has been much more active in the West this week than it has been over the final few weeks of 2019. Much of the freight length which had been open relatively prompt in Jan has been fixed out, and owners are beginning to feel emboldened to ask for higher rates which they believe to be justified by incredibly strong netbacks and a tightening freight market.
On the other hand, an increasing number of traders are looking to relet their tonnage, and it is possible this could prevent rates from running away too quickly. In addition, some players have already indicated that they will send their vessels west on the back of turbulence in the Middle East. It’s worth noting that, although this could put pressure on western rates in the short term, it will ultimately mean a longer tonne-mile and therefore is beneficial to those who own vessels.
EAST
We have seen a couple of January cargos fixed this week all around latest Baltic, although recent developments in the Middle East has created a lot of uncertainty for the way forward. With that said, some players with tonnage currently positioned in the east are saying it is preferable to head west given the strong premium there and the risk of escalated conflict. The QP acceptances for February were announced end of last week where mostly seeing delays, and we expect dates from Adnoc and Aramco to be out next week. So we probably will not see much fixing activity for February program until next week onwards.
Redigert 21.01.2021 kl 07:59
Du må logge inn for å svare
Muggost
09.01.2020 kl 07:48
5650
reveneven skrev nedgangen er pga. Imo2020 og rateanslag på basis av vlsfo
Jeg skjønner ikke helt det - skulle ikke imo2020 sende ratene i været pga mange skip i dokk for etterinstallering av skrubbere?
Redigert 21.01.2021 kl 07:59
Du må logge inn for å svare
reveneven
08.01.2020 kl 23:21
5846
nedgangen er pga. Imo2020 og rateanslag på basis av vlsfo
Redigert 21.01.2021 kl 07:59
Du må logge inn for å svare
nordnes
08.01.2020 kl 22:48
5975
Er det noen som kan se hvordan etterhandelen er i Dorian ?
Redigert 21.01.2021 kl 07:59
Du må logge inn for å svare
Dorian LPG er ned 5%.Bare kortvarige lykkejegere som selger seg ut etter at de ikke kunne tjene på krig og elendighet.Vi vet jo at de fortsatt tjener gode penger og at denne dippen er kortvarig
Redigert 21.01.2021 kl 07:59
Du må logge inn for å svare
Ja.For meg virker det som om at dette er en kortvarig hendelse.Nedgangen i USA kan skyldes det faktum at Trump og Iran ikke ønsker ytterligere konfrontasjoner.
Redigert 21.01.2021 kl 07:59
Du må logge inn for å svare
Nordic American tankers er oljefrakt og dette skal jo stige i krig har jeg lärt ??? Alle tankaksjer i gass og olje faller jo 5 - 7 % i USA.
Dette er rett og slett en sjokkerende erfaring for meg. Trodde jeg skjönte litt av dette, men erkjenner at alt kan skje på börs selv i selskaper som har kjempeinntjening. Det er ikke bare litt stanging mot motstandsnivå med mere. Jeg ville väre litt forsiktig på grunn av krigstilstander og litt andre årsaker.
Jeg synes dette er mer uforutsigbart enn jeg liker. Hadde gullhår denne gangen ser jeg.
(Nordic American Tankers Ltd. (NYSE:NAT) - The Bonanza in the tanker market is continuing.)
https://finance.yahoo.com/news/nordic-american-tankers-ltd-nyse-141912346.html
Dette var i går og i dag ned 7 % ? Jeg har bare värt i frakt/tankmarkedet siste året og dette gjör meg betenkt. Selv om jeg mener det er god inntjening fremover, og jeg har fått med meg en stor del av oppgangen.
Futtene i gass og lpg falt litt for noen dager siden , men dette ??? 800 000 nedgang............
Dette er rett og slett en sjokkerende erfaring for meg. Trodde jeg skjönte litt av dette, men erkjenner at alt kan skje på börs selv i selskaper som har kjempeinntjening. Det er ikke bare litt stanging mot motstandsnivå med mere. Jeg ville väre litt forsiktig på grunn av krigstilstander og litt andre årsaker.
Jeg synes dette er mer uforutsigbart enn jeg liker. Hadde gullhår denne gangen ser jeg.
(Nordic American Tankers Ltd. (NYSE:NAT) - The Bonanza in the tanker market is continuing.)
https://finance.yahoo.com/news/nordic-american-tankers-ltd-nyse-141912346.html
Dette var i går og i dag ned 7 % ? Jeg har bare värt i frakt/tankmarkedet siste året og dette gjör meg betenkt. Selv om jeg mener det er god inntjening fremover, og jeg har fått med meg en stor del av oppgangen.
Futtene i gass og lpg falt litt for noen dager siden , men dette ??? 800 000 nedgang............
Redigert 21.01.2021 kl 07:59
Du må logge inn for å svare
Typiske utslag etter juleferie og nyttårsfeiring.Det har blitt signert mange kontrakter som har presset litt på fraktratene,men det er kun kortvarig.Fearnleys hevder at markedet i vest vil bli satt litt under press,for nå er det mange som ikke tar risikoen ved å frakte last fra Midtøsten.Dette er selvfølgelig kortvarig tendens,da frakt fra USA til Asia tar mye lengre tid enn fra Midtøsten til Asia.Kort fortalt blir det mindre lastekapasitet og fraktprisene kommer til å styrke seg på lengre sikt.Krig i Midtøsten er gull verdt(VLCC styrket seg med 20.000 til 70.000) Med IMO,økt eksport fra USA,økt etterspørsel osv regner hvertfall jeg med at ratene spretter mot 2.000.000+ i løpet av noen uker.
Redigert 21.01.2021 kl 07:59
Du må logge inn for å svare
kentove
08.01.2020 kl 20:43
6297
fra cleaves ukerapport for 3 dager siden.. gratis å lese, bare å lage en konto.. LPG Carriers: VLGC spot rates is -45% m/m to $37k/d, mainly due VLSFO fuel transition. Interestingly, the theoretical spot rates available are now almost $200k/d as LPG prices in the Far East have surged against falling US prices. The main reasons seem to be lower supply out of the MEG against high demand in Asia and close to full utilization of US export capacity (adjusted for delays). EIA’s 14 January STEO will be key to watch.
Redigert 21.01.2021 kl 07:59
Du må logge inn for å svare
Muggost
08.01.2020 kl 20:39
6330
Trur du ikke det blir kortvarig? Når konflikten har roet seg spretter ratene opp igjen.
Redigert 21.01.2021 kl 07:59
Du må logge inn for å svare
- 800 000 ? Det er faen meg helt sykt!!! Bare flaks gjør at jeg står klar til å ta imot lengre ned. Dette skal faktisk ikke være mulig???? Hva er forklaringen ? Selv om jeg var heldig og solgte på grunn av nytt år (mindre skatt) og tung motstand skal dette ikke gå an. Dette minner mer om lotto også i Avance ? Dorian faller 5 %. Trodde øya spilte meg ett puss. Er det slikt også her vet jeg faen ikke om jeg orker gå inn igjen. Først opp på krig ? Så ned på det samme? Eller skjønner jeg lite angående rater. Det er jo litt merkelig når få nybygg kommer fremover.
Redigert 21.01.2021 kl 07:59
Du må logge inn for å svare
reveneven
08.01.2020 kl 20:07
6437
Hovedgrunnen til nedgangen er pga. Imo2020 og rateanslag på basis av vlsfo
Redigert 21.01.2021 kl 07:59
Du må logge inn for å svare
Fearnleys uke 2.
1.100.000$.minus 800.000$
Markedet flytter vestover pga konflikten i midtøsten
1.100.000$.minus 800.000$
Markedet flytter vestover pga konflikten i midtøsten
Redigert 21.01.2021 kl 07:59
Du må logge inn for å svare
Fin nedgang på lavt volum. Jeg er spent på hvor mye ratene har blitt påvirket av uroen i Midtøsten. Noen som har en formening?
Redigert 21.01.2021 kl 07:59
Du må logge inn for å svare
Londonmannen
07.01.2020 kl 16:59
4011
Rogero30
Feil igjen. Jeg er ikke hårsår, hovmodig eller freidig. Dersom noen er hårsår er det du som tydeligvis ikke tåler å bli irettesatt når du presterer å skite i eget reir.
Var det ikke du som skrev følgende så sent som 19 DES 2019:
«Tålmodighet gjelder, et kraftig utbytte fra Q4 (4-5 kr) vil medføre til kraftig kursoppgang i bl.a. Avance. Med rater rundt 40-60 000 ut jan feb og mars så ser vi aksjen 65-75 kr.....Snitt rate i 2020 er forventet å ligge på 45 -55 000 i snitt pr. dag. Så vi får ha tålmodighet og vente og se om dette stemmer...»
Hvor ble det av tålmodigheten din? Som sagt, det er en ærlig sak å selge seg ut og håpe på en billigere inngang. Men etter mitt syn så er det upassende å snu kontra og drite i eget reir så snart man har solgt seg ut. Og når man likevel har guts til å gjøre det, så bør man i det minste tåle å bli irettesatt uten å begynne å slenge med brødboksen.
Lykke til med gjenkjøp på kr 47-48 nivået.
PS. Hvor mange aksjer du har bryr jeg meg fint lite om, ettersom du på et anonymt forum kan skryte på deg titusener av aksjer jeg ikke kan kontrollere. Så spar deg.
Feil igjen. Jeg er ikke hårsår, hovmodig eller freidig. Dersom noen er hårsår er det du som tydeligvis ikke tåler å bli irettesatt når du presterer å skite i eget reir.
Var det ikke du som skrev følgende så sent som 19 DES 2019:
«Tålmodighet gjelder, et kraftig utbytte fra Q4 (4-5 kr) vil medføre til kraftig kursoppgang i bl.a. Avance. Med rater rundt 40-60 000 ut jan feb og mars så ser vi aksjen 65-75 kr.....Snitt rate i 2020 er forventet å ligge på 45 -55 000 i snitt pr. dag. Så vi får ha tålmodighet og vente og se om dette stemmer...»
Hvor ble det av tålmodigheten din? Som sagt, det er en ærlig sak å selge seg ut og håpe på en billigere inngang. Men etter mitt syn så er det upassende å snu kontra og drite i eget reir så snart man har solgt seg ut. Og når man likevel har guts til å gjøre det, så bør man i det minste tåle å bli irettesatt uten å begynne å slenge med brødboksen.
Lykke til med gjenkjøp på kr 47-48 nivået.
PS. Hvor mange aksjer du har bryr jeg meg fint lite om, ettersom du på et anonymt forum kan skryte på deg titusener av aksjer jeg ikke kan kontrollere. Så spar deg.
Redigert 21.01.2021 kl 05:09
Du må logge inn for å svare
Springer
07.01.2020 kl 16:31
4081
,,og Dorian rett opp !!!!
Redigert 21.01.2021 kl 05:09
Du må logge inn for å svare
Kenevil
07.01.2020 kl 13:46
4236
Oppgangen nå tyder på at du tok feil i dine påstander.
Nedgang i går handlet kun om gevinstsikring, og det tyder på videre oppgang når det snur allerede etter en dag.
Nedgang i går handlet kun om gevinstsikring, og det tyder på videre oppgang når det snur allerede etter en dag.
Redigert 21.01.2021 kl 05:09
Du må logge inn for å svare
nordnes
06.01.2020 kl 16:28
4686
Londonmannen; Godt skrevet.
Redigert 21.01.2021 kl 05:09
Du må logge inn for å svare
Klimbull
06.01.2020 kl 16:24
4701
Trolig en del som har tatt gevinst i nytt skatteår.
Knapt noen nedgang for Dorian (LPG) i USA.
Knapt noen nedgang for Dorian (LPG) i USA.
Redigert 21.01.2021 kl 05:09
Du må logge inn for å svare
CFell
06.01.2020 kl 15:56
4783
Asså min go to informatör inom LPG handel skriver i sin blogg om varför det är lite svettigt i VLGC frakten nu.
https://etailpg.com/simon-says-nothing-stays-the-same-in-this-business
Även cleaves securitys skriver lite om att.
https://etailpg.com/simon-says-nothing-stays-the-same-in-this-business
Även cleaves securitys skriver lite om att.
Redigert 21.01.2021 kl 05:09
Du må logge inn for å svare
rogero30
06.01.2020 kl 14:20
4912
Nedgangen pr. nu tyder da på at jeg har noe rett i mine påstander eller?
Redigert 21.01.2021 kl 05:09
Du må logge inn for å svare
rogero30
06.01.2020 kl 14:18
4858
Akk så hardsår, hovmodig og freidig du er da. Antar at du skjønner at mange småaksjonærer (og en aksjeandel på 60 000 i Avance er ikke smått i mine øyne, og den hadde inngang på kr. 22 og solgt på 57) og antar at du sannsynligvis kun har 1/4 av denne mengden jeg hadde) tilsammen utgjør en stor aksjepost. By the way er det ingen som kritiserer de som sitter på aksjene i Avance eller for den saks andre selskaper. Tenker og kjøpe meg inn igjen ved rundt 48-50 kr og satser på oppgang til 57 igjen etter Q2 + noen kr. i utbytte.....
Redigert 21.01.2021 kl 05:09
Du må logge inn for å svare
Londonmannen
06.01.2020 kl 13:55
4964
Slike som deg mister fort respekten og troverdigheten på HO. For det er ikke slik at forutsetningene til et selskap endrer seg fordi en småaksjonær som du selger deg ut. Personlig har jeg valgt å stanse kommenteringen av selskaper jeg selger meg ut av. Det gjør jeg i respekt for dem som er inne og erkjennelsen av at innspillene mine, uansett hvor negative de måtte være, har makt i seg til å bevege kursen.
Helt greit og en ærlig sak å selge seg ut når man tror det vil bli muligheter for billigere inngang. Men det å skite i eget reir stiller jeg spørsmål ved, spesielt når det har null effekt på det du ønsker å oppnå.
Helt greit og en ærlig sak å selge seg ut når man tror det vil bli muligheter for billigere inngang. Men det å skite i eget reir stiller jeg spørsmål ved, spesielt når det har null effekt på det du ønsker å oppnå.
Redigert 21.01.2021 kl 05:09
Du må logge inn for å svare