THIN - Frisk kapital, Ny strategi, R2R og veien videre.

rischioso
THIN 18.10.2019 kl 00:58 48104

I påvente av nytt og at Invesco har tømt seg så kan det være på sin plass og få en oversikt over det siste som er meldt og som legger grunnlaget for veien videre - en strategi som skal omfatte nye kommersielle bruksområder.

R2R fabrikken har en unik teknologi og en betydelig kapasitet hvor bare fantasien setter begrensninger ... ;)


KAPITAL,

I september 2019 så fikk selskapet på plass frisk kapital gjennom en lånefasilitet delt opp i 2 transaksjoner på (5,6m/usd + 7,6m/usd) til sammen 13,2m/usd eller 121m/nok som sikrer videre drift og klargjøring av R2R.
På toppen av dette kommer cash kasse som til sammen vil utgjøre i underkant av 200m/nok.

Låneforfalla ligger 4 år frem i tid (Høsten 2023)

http://www.uticaequipmentfinance.com/recent-transactions/


STRATEGI

Thinfilm har aktivt evaluert strategiske alternativer for å finne nye, overbevisende kommersielle bruksområder for den San-Jose-baserte rull-til-rull-trykkede dopings-polysilisium-linjen (PDPS), og mener det er muligheter for å utnytte fabrikkens unike teknologi og kapasitetene i rullen -til-rulle (“R2R”) produksjonsanlegg. Selskapet forventer å gi mer informasjon om disse mulighetene i fremtidige kunngjøringer.


NFC Teknologien

Selv om ledergruppen er trygg på bruken av NFC-teknologi til forbrukerengasjement, merkevarebeskyttelse og sporing av forsyningskjeder på lang sikt, har markedsadopsjonen gått vesentlig tregere enn forventet. Som et resultat er beslutningen tatt om å gå over fra investeringen som kreves for å bygge NFC-markedet og den egenutviklede CNECT-programvareplattformen.


CNECT-programvareplattformen

Som en konsekvens av dette vil Thinfilm starte en prosess for å fortsette å tjene penger på sin CNECT-programvareplattform og relaterte NFC-eiendeler gjennom potensiell lisensiering eller salg av tilhørende intellektuell eiendom. Foreløpige diskusjoner er satt i gang med potensielle partnere som er interessert i å tilby NFC-aktiverte løsninger støttet av en robust dataanalytisk programvareplattform. Dette kan oppnås ved å styrke forsyningskjeden direkte med kostnadseffektive løsninger, samtidig som merkevarer kan engasjere forbrukere som bruker Thinfilms underliggende teknologi. Dette gjør at ledelsen kan fokusere på å etablere en ny bane for selskapet, og utnytte sine mange år med betydelige investeringer i R2R.

http://www.globenewswire.com/news-release/2019/09/12/1914501/0/en/Thinfilm-Closes-Debt-Financing-of-Up-To-13-2-Million-and-Provides-Strategic-Update.html?print=1


* JA THIN og deres aksjonærer går spennende tider i møte og vi kan være sikre på ledelsen jobber på spreng for å materialisere den nye strategien og at markedet i nærmeste fremtid vil bli oppdatert om detaljene.

Med både kapital, utstyr/fabrikk, teknologi og patenter på plass så er det å forvente fortløpende progresjonsoppdateringer om og rundt nye avtaleinngåelser med tilhørende nye produkter, testproduksjoner og deretter kommersielle langsiktige produksjonsavtaler.

Det forhandles om avtaler i disse tider med 2 forskjellige potensielle industrielle partnere så en status oppdatering kan komme hvilken dag som helst.
I tillegg har selskapet også meldt at de vurderer lisensiering og/eller salg av patentert teknologi og som vi kjenner til så har selskapet rundt 300 hvor over 200 ble med som en bonus når de kjøpte opp Kovio i 2014 hvor bare registreringsverdien på disse patentene er estimert til rundt 10m/usd - dette er døkapital som selskapet gjennom salg eller lisensiering kan realisere - mao, mulighetene er mange.

Lykke Til .. ;)

-------------------------------

Q3-19, 15 november

-------------------------------

EXPO's

For en knapp måned siden skjedde dette:

September 01-11, 2019 | Chicago, Illinois

SmartPack US 2020

https://www.smartpackus.com/overview-(1)/speaker


Om knappe 3 uker skjer dette:

WORLD LEADING IOT CONFERENCE SERIES
13-14 November 2019
Santa Clara Convention Center, Silicon Valley

https://www.iottechexpo.com/northamerica/speaker/matthew-bright/

-------------------------------

R2R Fabrikken San Jose, California USA

https://www.google.com/maps/@37.3924728,-121.9227312,3a,25.4y,220.6h,92.2t/data=!3m6!1e1!3m4!1sjmPyKmH3gFVcnrU2yF0n8g!2e0!7i16384!8i8192


HOME
https://thinfilmnfc.com/
Redigert 21.01.2021 kl 09:27 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.10.2019 kl 09:19 4096

Det er annerledes denne gangen. For nå vet ingen hva de skal gjøre. De "positive" vet bare at det blir stort, like mange fantasilioner som tidligere prosjekter. Uansett hva det.
Redigert 21.01.2021 kl 07:47 Du må logge inn for å svare
rischioso
27.10.2019 kl 11:43 4028

Det har vel liten hensikt å skulle bruke en masse tid på det faste firkløveret som enten er short og snakker for sin syke mor og/eller har et nærmest religiøst forhold til caset fordi de tidligere har tapt og ønsker derfor selskapet alt vondt gjennom å fremstå som at de ønsker å redde alle ... ;)

Tror nok de fleste har gjennomskuet dette for lengst og de få de eventuelt klarer å finte ut betyr ikke noe fra eller til.

Det er faktisk ikke mer komplisert enn at de som har troen på caset er de som klarer å skille historien fra nåtiden og fremtiden. De ser mulighetene som nå ligger til rette og investerer i fremtiden.

De som bærer med seg historisk taps bagasje med tilhørende nag til alt selskapet står for og/eller sitter short er for en motpol å regne og vil aldri ha noe ønske om at selskapet lykkes uansett hvor positivt ting ser ut ...

Så får den enkelte selv bestemme hvor mye eller lite man ønsker å engasjere seg i diskusjoner som er preget av nettopp dette.

Jeg for min del har et ønske om å diskutere fremtidens muligheter fremfor historiske umuligheter nettopp fordi jeg har nåtiden som utgangspunkt - og nåtiden handler om at det er kommet betydelig cash på bok, endret strategi og forhandlinger med 2 potensielle partnere hvor en statusoppdatering fra selskapet om og rundt dette kan komme hvilken dag som helst - så får firkløveret bare fortsette å messe om snøen som falt i fjor ... ;)

Fortsatt God Helg!
Redigert 21.01.2021 kl 07:47 Du må logge inn for å svare
Seriøs
27.10.2019 kl 12:33 3990

Bra skrevet og vi henger på mulighetene FREMOVER😀
Redigert 21.01.2021 kl 07:47 Du må logge inn for å svare
ragnara
27.10.2019 kl 13:44 3925

Du bruker 3/4 av et langt innlegg på å snakke om de her inne som er negative til THIN for så å fortsette med "Jeg for min del har et ønske om å diskutere fremtidens muligheter" (virker da ikke som det er det du har størst ønske om)

Jeg faller vel i kategorien "de som bærer med seg historisk taps bagasje med tilhørende nag til alt selskapet står for"? Du tok deg ikke bryet med å lese resten av det jeg skrev? (THIN er den aksjen jeg har tjent mest på noen gang).

"Tror nok de fleste har gjennomskuet dette for lengst og de få de eventuelt klarer å finte ut betyr ikke noe fra eller til."
Du mener altså de få her inne som er negative ikke påvirker handelen i THIN (enig i det). Jeg vil si at tallenes tale er ganske klar. THIN er tilbake under nivået den var på før Woodford startet nedsalget. -20% siste uke, -53% siste måned og -88% siste 12 mnd. Altså: Flertallet har ikke troen på THIN.


Redigert 21.01.2021 kl 07:47 Du må logge inn for å svare
uptrade
27.10.2019 kl 14:01 3949

Rich:
Hvorfor er kursen rundt ATL og ikke på krona, dersom alt er på plass?
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
tynnidioten
27.10.2019 kl 14:39 3934

Den lave og fallende kursen kan bety at ikke alle er enige med rischioso. Men det er nok fordi de er dumme.
De lever jo ikke av børs slik som rishioso.
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
rischioso
27.10.2019 kl 14:49 3931

ragnara,

dette blir det siste innlegget jeg besvarer (ikke bare i fra deg) når det kommer til ting som ikke er relatert til caset slik det fremstår i dag for ellers blir jo dette bare en tråd hvor man hakker på hverandre med kjedsommelige negative gjentagelser relatert til historien noe jeg som investor ikke investerer i, ei heller er noen tjent med slikt ...

Så får du ta svaret som det er for som sagt så blir det det siste i en slik setting ....

----------------------------

RE - Du bruker 3/4 av et langt innlegg på å snakke om de her inne som er negative til THIN for så å fortsette med "Jeg for min del har et ønske om å diskutere fremtidens muligheter" (virker da ikke som det er det du har størst ønske om)

* Vel, det ble kanskje slik akkurat i det innlegget, men så har også en liten baisserskare dominert tråden - en tråd som jeg har etablert hvor jeg inviterte til å diskutere caset slik det fremstår i dag. Historien kan vi ikke endre ei heller er historien noen fasit for fremtiden så når man ikke respekterer tråden man er invitert til å bidra på gjennom å holde seg til nåtidens realiteter og fremtidens muligheter så er det kanskje ikke så rart at jeg fra tid til annen nevner dette, men hovedfokuset mitt har vært og fortsatt er det nye som er skjedd og hvilke nye muligheter som åpner seg som et resultat av akkkurat det.

RE - Jeg faller vel i kategorien "de som bærer med seg historisk taps bagasje med tilhørende nag til alt selskapet står for"? Du tok deg ikke bryet med å lese resten av det jeg skrev? (THIN er den aksjen jeg har tjent mest på noen gang).

* Flott om det er tilfellet at du har tjent noen kroner, men det at du har tjent er jo også historie i likhet med tapet og når vi kjenner til at du ikke er investor i dag og ikke har troen overhodet ei heller har annet å bidra med enn og mene at historien er viktigst og fremtiden ikke betyr noe så forsvinner jo også grunnlaget for en god diskusjon.

RE - Tror nok de fleste har gjennomskuet dette for lengst og de få de eventuelt klarer å finte ut betyr ikke noe fra eller til."
Du mener altså de få her inne som er negative ikke påvirker handelen i THIN (enig i det). Jeg vil si at tallenes tale er ganske klar. THIN er tilbake under nivået den var på før Woodford startet nedsalget. -20% siste uke, -53% siste måned og -88% siste 12 mnd. Altså: Flertallet har ikke troen på THIN.

* Som tidligere nevnt så investerer ikke jeg etter hva andre gjør - mao. det er ikke det som er avgjørende for om et case blir en suksess eller fiasko.
Profesjonelle investorer har som alle andre sin egen investeringsstrategi. Veldig ofte går de inn i et case for en tidsbestemt periode med en forventet utvikling i perioden - mao, exiten er bestemt før inngang og når en av disse faktorene inntreffer (tid eller resultat) så tar man en exit enten med gevinst eller tap.

Det finnes en rekke eksempler på dette. Det var mange profilerte investorer som tok en exit rett etter at REC Solar ble skilt ut som eget selskap fra REC deriblandt Spetalen - kursen gikk mye høyere i etterkant, men mange tok gevinst tidlig nettopp fordi målet om forventet gevinst var oppnådd.

Ser vi videre på Spetalen og hans investering i NEL - han tok en exit når kursen stod i rundt 2,7nok - ikke fordi han ikke hadde troen, men igjen fordi det var planlagt tidspunkt eller kursmål som ble oppnådd - kursen har etter det gåt flere hundre prosent ....

Så det å skulle vektlegge det de store gjør er ingen garanti for hvordan caset utvikler seg, ei heller er det riktig og påstå at flertallet ikke har troen for når1 eller 2 store velger en utgang så gjelder det kun 1 eller 2, mens det er hundrevis av troende som tar i mot disse aksjene så flertalet kan vel da sises å være positive ... ;)

Så med disse realiter i minnet så avslutter jeg diskusjoner som ikke er relatert til caset slik det fremstår i dag for gjort er gjort og spist er spist hvor ingenting kan endre det, men jeg vil alltid være åpen for å diskutere muligheter (og umuligheter) basert på nåtidens realiteter da nåtiden og fremtiden er det eneste som betyr noe.

Fortsatt God Helg!
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
tynnidioten
27.10.2019 kl 15:01 3911

Den lave og fallende kursen kan bety at ikke alle er enige med rischioso. Men det er nok fordi de er dumme.
De lever jo ikke av børs slik som rischioso.
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.10.2019 kl 23:49 3745

Grunnen er jo at du kommer med argumenter som ikke holder mål, og da blir det motsvar til det. Enkelt å greit.
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
coccoman
28.10.2019 kl 09:09 3628

Dette caset, kan noen forklare meg det? Uten at man forstår caset (og tilhørende markedspotensiale) vil en investering her bli på linje med rådmennenes kjøp av Terra-produktene som de ikke forstod verken innhold eller risiko med, og spilte vekk kommunenes velferdsmidler.

Tidligere Thinfilm-case har basert på rare standarder som 20- eller 36-bits teknologi skjønner man vil feile da dette ikke vil være kompatibelt med noe som andre lager, og vil kreve egne OS med sære og lite hensiktsmessige i/o-moduler. Toolkit og temeraturlabels - produkter er vel ikke med i produktportefølgen lenger? Hva er nytt denne gangen ?

Hau, hau
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
tynnidioten
28.10.2019 kl 09:12 3623

rischioso hadde hatt en langt enklere oppgave med sin propaganda hvis ikke aksjen var så svak.
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
coccoman
28.10.2019 kl 09:16 3607

God dag mann. Økseskaft. Det nye siste Caset til Thinfilm som det snakkes om, forstår du det, så forklar meg det.
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
tynnidioten
28.10.2019 kl 09:34 3576

Caset er at de skal forsøke å finne på noe.
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
ragnara
28.10.2019 kl 09:51 3552

tynnidioten og oss andre som beskyldes for å være baisere, shortere, bittre over tap m.m. forstår like lite av "caset" som deg, og vi blir ikke så mye klokere av innleggene til de som har troen på THIN...
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
rischioso
28.10.2019 kl 10:45 3496

En status oppdatering med mer kjøtt på bena angående den nye strategien med tilhørende produkter kan komme hvilken dag som helst i tillegg er selskapet i forhandlinger med 2 potensielle partnere hvor også en melding om avtaleinngåelse kan tikke inn hvilken dag som helst - det er vel det mest konkrete vi har å forholde oss til i dag.
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.10.2019 kl 10:55 3473

På dette grunnlaget har du hauset aksjen og fått flere til å investere sine sparepenger i Thin?
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
rischioso
28.10.2019 kl 11:03 3452

Trådinnledningen forteller dette og har gjort det en stund så det skulle ikke komme som noen overraskelse om man har lest det selskapet nylig har meldt - det er ikke jeg som hausser, om du mener det er hauss så er det caset som hausser seg selv.

Jeg for min del venter ikke på at en melding foreligger for den første doblingen kommer ikke bare først men også raskest og for å få med seg mest mulig av oppgangen så bør man være posisjonert i forkant - det er min strategi så får hver og en ha sin egen .. ;)
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
Pilkasteren74
28.10.2019 kl 11:05 3447

Ærlig talt _info_ tror du virkelig folk blir så hauset opp at småsparerer selger både hytte og båt for å følge noen som har tro på at ting kan snu. Får inderlig ikke håpe du går i den tro at det er forum poster som styrer markededet.
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
rischioso
28.10.2019 kl 11:12 3420

Han og hans like virker å tro at det man skriver her har en innvirkning på kursen av betydning - hvorfor ellers skulle de bruke tiden til å baisse, dag etter dag, uke etter uke, måned etter måned og visse til og med år etter år ... ;)
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.10.2019 kl 11:16 3412

Feil og løgn. Men blir selvfølgelig ikke lengre overrasket over det fra deg.
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.10.2019 kl 11:17 3412

Har null tro på at poster her inne påvirker kursen. MEN jeg tror det påvirker folk til å satse penger på en aksje eller ikke, MEN selvfølgelig ikke i nærheten til å påvirke aksjekursen.

Så poenget mitt er at hausing kan påvirke private liv som investerer i en aksje og fører til at de taper penger, for noen mer alvorlig enn andre.
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
Seriøs
28.10.2019 kl 11:26 3396

Solgte meg ut med et lite tap nå pga så mange useriøse kommentarer her inne. Lykke til de som er med videre. Ble en annen aksje for å veie opp tapet.
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
ragnara
28.10.2019 kl 12:03 3346

Gode poeng info.
De store investorene som har bommet på THIN redder inn noen små prosenter på bekostning av "småsparere" som håper på et under.
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
Pilkasteren74
28.10.2019 kl 12:52 3293

Da bør du heller skrive ett innlegg til investorer som har innvirkning på folks avgjørelser ( Grove etc). Tror ingen av dem sitter med dårlig samvittighet med å hause opp en aksje. De bare bukker og takker for folk som hev seg med. Andre har andre perspektiv og inne med beløp som har svært liten betydning går det så går det eller R.I.P. Folk som kjøper aksjer er stort sett så pass oppegående at de vet att å gå inn i aksjer som har 97-98% fall spiller høyt og vil heller ikke investere for mye.
Andre er langsiktige (meg inkludert) mange typer investeringer og ulikt motiv. Aksjer som THIN blir som tipping der du satser på 3-4 i odds høyt spill men går den inn så har du hvertfall hatt litt spenning...
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
rischioso
28.10.2019 kl 12:55 3282

Ok, så du har bare delt positive ting?

Det har jeg ikke fått med meg - om det er slik så beklager jeg på det sterkeste ... :)
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.10.2019 kl 13:14 3246

Jeg gjentar hva løgnen din er:
"Du påstår at jeg tror at innlegg her har innvirkning på kursen av betydning"

Du klarer ikke å se andre motiver for å argumentere mot dine kommentarer.



FAKTA:

Jeg kommenterer kun det jeg tror er sannhet, realiteten, fakta.
Jeg har selv aksjer i Thin og har ingen andre motiver for å argumentere mot dine kommentarer enn at jeg ser på dine argumenter som tåpelige, løgn, bygget på ingenting, som lureri, som kun er bygget på håp. Men du argumenterer som om det er FAKTA at kursen skal skyte opp, som en sannhet som du allerede vet. Dette er feil og løgn, du håper og tror og kjøper et lodd for at kursen skal opp. Men du argumenterer som om den skal opp, og at det er fakta. Du argumenterer som om det ikke er noe risiko. Og latterliggjør alle andre som påpeker dette, og argumenterer med at de som argumenter mot deg har andre motiver.

Du ser på som:
1. positive innlegg = Har forståelse for Thin
2. negative innlegg = Har motiver om å presse ned kursen for å tjene på det selv

Dette er helt feil, og løgn.


HVIS jeg hadde hatt tro på at innlegg her på forumet hadde påvirkning på kursen, skal jeg love deg at jeg hadde vært MEGA POSITIV!!! Det kan jeg GARANTERE, for mitt største ønske akkurat nå er at Thin skal bryte igjennom å bli mega vellykket. Men realiteten er DESVERRE ikke slik. Og da får ikke du eller noen andre meg til å skrive innlegg her som jeg selv ikke har tro på.

-----

Dette har jeg prøvd å forklare deg gjentatte ganger, men du fortsetter med løgn om meg, at jeg har andre motiver med mine kommentarer. Men tydeligvis fornekter du mine svar til deg om akkurat det.
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
rischioso
28.10.2019 kl 13:32 3212

Ok,

når det kommer til kursen og det tekniske som sikkert er mye mer interessant for de fleste i påvente av nytt så virker 10 øringen å være bunnen etter at finansieringen kom på plass - naturlig nok .. ;)
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.10.2019 kl 13:38 3199

Det jeg er ute etter er mer balanserte kommentarer som viser den virkelige situasjonen. Man kan eks videreformidle muligheter som Thin kan ha. Det blir feil å garantere andre lesere her på forumet at kursen skal doble seg mange ganger. Da er det mye bedre å framlegge hvilken muligheter og håp man har til Thin, da kan man begynne å ha en sunn samtale her på forumet.
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
rischioso
28.10.2019 kl 13:44 3187

Ja, det er feil å garantere og derfor har jeg aldri garantert det heller, men jeg sier at den første doblingen kommer alltid først og raskest noe som er helt sant ... :)

Det samme når det kommer til status melding - jeg vet ikke når den kommer, men at den kommer og derfor sier jeg at den kan komme hvilken dag som helst - noe som også er sant.

Selskapet har netopp hentet inn kapital - 121m/nok og derfor finnes det ikke noe emispøkelse med det første - det er vi alle enige i

Selskapet har meldt at de er i gang med en NY strategi endring for å kunne benytte R2R fabrikken for å produsere NYE produkter - det er vi enige i.

Selskapet har meldt at de er i forhandlinger med 2 potensielle partnere - det er vi enige i.

Basert på disse 3 realiteter så er det da å forvente at det vil komme oppdateringer fremover - både når det kommer til selve strategiendringen også når det gjelder forhandlingene med potensielle partnere - ikke mer komplisert enn det ... :)
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.10.2019 kl 14:06 3157

Bra
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
Greed
28.10.2019 kl 14:41 3114

Rischioso farer med vrøvl sammen med våpendrager Bybonden. Lurer på hvor gamle er dere og hvor mye dere har investert i Thin? Skriver som dere har millioner av aksjer..Thin har knapt nok tjent en krone siste 10 årene og det ser ikke ut som de klarer å selge noe som helst i år eller fremover. Brenne kroner har de vært best på, world leader... Ingen nyheter bortsett fra pantsetting som utsetter konkursen en tid til. 5 øre nærmer seg igjen dessverre. For de som har doblet med Idex lodd så går det som det suser feil vei på en mørkegrønn dag.
I tidligere tider hadde vi Don som holdt menigheten i ørene og advarte alle hvor dette bar. Sundt å lytte til de som er skeptiske uten å henge de ut som idioter eller fulle...
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
rischioso
28.10.2019 kl 15:07 3080

IDEX og THIN er ikke sammenlignbare legger vi dagens status til grunn og det må vi jo.

Jo, jeg har millioner av aksjer - ikke på TOP30 riktig ennå - muligens så holder det til TOP35 så nå vet du det - for andre kan jeg ikke svare ...

Og Invesco virker ikke å ha lyst til å selge siste rest under 10øre - sånn går no dagan i påvente av nytt ... ;)
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
tynnidioten
28.10.2019 kl 15:19 3067

"Selskapet har meldt at de er i forhandlinger med 2 potensielle partnere - det er vi enige i."

Du må regne med at disse 2 allerede er ute av bildet.
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
rischioso
28.10.2019 kl 15:26 3046

Det står du fritt til å gjøre, jeg gjør det ikke.

Fabrikken er klar for produksjon så potensielle partnere vil kunne få en flying start .. ;)

http://cqz.eu/2018-11-19__FA_28-29__Thinfilm-skimter-produksjonsstart
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
tynnidioten
28.10.2019 kl 15:32 3027

Fabrikken er ikke klar til produksjon.
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
rischioso
28.10.2019 kl 15:37 3015

Ok,

så sier vi det - kanskje like greit å være enige om at det ikke finnes noen fabrikk ... ;)
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
tynnidioten
28.10.2019 kl 15:37 3012

Tror du det er tilfeldig at Thin er taperaksjen nesten hver eneste dag ?
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.10.2019 kl 15:59 2982

Nå er det nå veldig mye personhets her. Skulle vel være unødvendig med slikt. Men noen innlegg er faktisk gode og informative.
Jeg holder meg til chartet. Det sier nå sitt uten å slenge ufinheter.
Med det antall aksjer som omsettes daglig nå, er det tydelig at de som handler daglig har tanker om retningen av kursen den nærmeste tiden.
Går man inn på ukes-chartet, gir det, en god pekepinn. Det ser ikke ut for at enden på "sklia" og banen har nådd flate, eller gjør det med det første.
Spørsmålet for alle som diskuterer her er kun : Når ?
Et tilleggsproblem er at det er så tidlig i en eventuell "snuprosess" at det vil ikke kunne komme gode nyheter som virker stabiliserende i første omgang.
En svale vil "som ellers" ikke kunne gi noen god sommer.
Dette vil nok ta sin tid, og underveis vil den negative undertonen råde valplassen !
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
tynnidioten
28.10.2019 kl 16:09 2966

Kloke ord fra Adamek;
"det vil ikke kunne komme gode nyheter som virker stabiliserende i første omgang"
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare
ragnara
28.10.2019 kl 16:17 2948

Nei, det leser han nok ut av 1-ukes chartet sitt.

Adamek: Når er kursen iflg ditt chart negativ?
Redigert 21.01.2021 kl 01:19 Du må logge inn for å svare