Nano - Man skal kjøpe når bombene faller.

Scoopfinder
NANO 18.10.2019 kl 09:38 22802

Med 100% CR for Archer-1 kan Nano bli en pengemaskin av de helt store.
Jeg velger å se gjennom at rekrutteringen til Paradigme går sakte. Det går alltid sakte i starten og fortere og fortere etterhvert.
Jeg tror det som betyr noe er de 3 Archer pasientene. Får de en håndfull pasienter til med 100% CR kommer det bud fra Roche. Det vil gi nytt liv til Rituximab.

Jeg har riktignok bare kjøpt et lite lodd (15K) men selv et lite lodd kan bli verdifullt i denne bransjen. Spesielt i lymfekreft
Redigert 21.01.2021 kl 09:31 Du må logge inn for å svare
SomSa
18.10.2019 kl 16:19 5048


Dette kan sende Nano til himmelen neste år:
2H 2020: Betalutin® + rituximab in 2L FL Archer-1: Data read-out

Dette begynner å bli en dødsak med så mange forsinkelse og takket være den udugelige Marco som ikke har gjort sin jobb. Heldigvis har de ansatt en ny man og uheldigvis skal Marco fortsette å samle sin millionlønn, titte på taket og se om sola skinner. I Italia er det flere soldager enn Norge, han kan bare finne en jobb der:
2H 2020: Betalutin® in 3L FL PARADIGME: Enrolment completed (data read-out to follow a few months later)

Redigert 20.01.2021 kl 19:56 Du må logge inn for å svare
Kappa3278
18.10.2019 kl 16:45 4967

Det kan stilles et STORT spørsmålstegn ved hele ledelsen, ikke bare Marco.
Hva har eks. Bravo bidrat med, eller Tone for den sak skyld.
Det er jo en grunn til at kursen befinner seg der den er for øyeblikket.
Redigert 20.01.2021 kl 19:56 Du må logge inn for å svare
SomSa
18.10.2019 kl 17:08 5221


Hvis du har hørt på enn av presentasjonene i 2015 var det Marco´s ansvar å snakke med klikker, leger og behandlingssentre ....og tilrettelegge alt...... Når flere behandlingssentre ombestemte seg å bruke Betalutin må fyren ha gjort elendig arbeid. Det er merkelig at Betalutin med solide resultater i forhold til Bayer´s produkt ikke har klart å rekruttere nok pasienter innen 2019. Disse er pasienter med null alternativ siden de har prøvd alt, enten må de dø eller prøve Betalutin.
Redigert 18.10.2019 kl 17:10 Du må logge inn for å svare
Kappa3278
18.10.2019 kl 17:18 5198

Jeg er klar over at han skulle /skal tilrettelegge, markedsføre, og presentere Betalutin.
Grunnen til at selskapet og kursen befinner der den er, skyldes en kjede med negative hendelser.
Nano har vært i en negativ spiral i veldig lang tid, tviler meget sterkt på at det er over....
Dersom produktet var så fantastisk som enkelte ønsker å tro ville BP garantert vært på banen for lengst.
Disse gutta er ikke amatører, selv om enkelte her på HO tror det.
SomSa
18.10.2019 kl 18:46 5052


Bayer sier selv at deres produkt, Aliqopa (copanlisib) er tilnærmet ubrukelig i forhold til Betalutin, bortsett fra dette har de oppnådd en CR på 13% mot Betalutin på 44% når det gjelder Marginal Zone Lymphoma pasienter:

Your cancer treatments may be delayed or permanently discontinued if you have certain side effects.
What are the possible side effects of copanlisib?

Call your doctor at once if you have:
a new or worsening cough, chest pain, or trouble breathing;
severe skin redness, itching, or swelling;
easy bruising, unusual bleeding;
signs of infection--fever, chills, cold or flu symptoms, mouth sores, skin sores;
high blood sugar--increased thirst, increased urination, hunger, headache, blurred vision, fruity breath odor; or
increased blood pressure--severe headache, pounding in your neck or ears, dizziness, or feeling like you might pass out.

Common side effects may include:

infections;
feeling weak or tired;
nausea, diarrhea; or
trouble breathing.

This is not a complete list of side effects and others may occur. Call your doctor for medical advice about side effects. You may report side effects to FDA at 1-800-FDA-1088.
.
https://www.emedicinehealth.com/drug-copanlisib/article_em.htm

Kappa3278
18.10.2019 kl 19:57 4928

17:59:24 22,034 193 137 BATF
17:55:53 22,360 1 000 BATF
Redigert 18.10.2019 kl 19:58 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.10.2019 kl 21:11 4811

Du er inne på noe SomSa. Ledelsen er så svake, fantasiløse og passive slik at det nuller ut betalutins styrker. Betalutin er et kjempe produkt ingen tvil men ledelsen er i ferd med å sløse bort alt sammen.

Marco Renoldi er en ubetydlig amatør og det finnes knapt en lege der ute som vil ta denne klovnen seriøst. Han vasser rundt som en usikker liten fjert når han står på podiet der. Da hjelper det lite med Betalutin.
Slettet bruker
18.10.2019 kl 21:13 4828

Hvorfor venter du ikke like greit til neste høst? Da vil den vanlige årlige emisjonsbomben falle igjen. Bare da til kurser mellom 5 og maks 10 kroner.
I mellomtiden har ledelsen og styret sugd til seg mangfoldige titalls millioner kroner. Selvsagt uten å ha levert en fullført pasient innrullering......
Kappa3278
18.10.2019 kl 21:27 4788

Det er i grunnen imponerende hvor mangen inkompetente menesker som har funnet sitt levebrød i nano.
Hele ledelsen er en komplett katastrofe.
Selv nano menigheten begynner å murre, så da står det rimelig dårlig til I troen på selskapet.
Neste emisjon blir nede på 10 tallet.
Redigert 18.10.2019 kl 21:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.10.2019 kl 21:50 4738

Ja, men så var det den med BIG farma da. Eller den andre, den med julenissen.....
Jaja, Lano for liten, men ikke Nano for stor (big farma)
SomSa
18.10.2019 kl 22:45 4653


Ting har begynt å gå bra nå siden Bravo blar opp over 1 mil av egen lomme, som sa krever jeg månedlig oppdatering av pasientrekrutteringen, det må være 9 pasienter hver måned:

The pivotal PARADIGME trial investigating Betalutin® in relapsed/refractory non
-Hodgkin's lymphoma is now recruiting patients at 85 sites in 24 countries.
Despite a slower than expected start, PARADIGME is now recruiting in line with
the company's expectations and in line with previous clinical trials in similar
patient populations; with 32 patients enrolled to-date, the company aims to
complete recruitment of the targeted 130 patients in H2 2020.

The company, working with the trial Contract Research Organisation (CRO), has
initiated a suite of actions to meet this enrolment target. Specific actions
include applying key learnings from high-recruiting sites, increased visits by
senior management, other site engagement programmes and intensified efforts to
raise the profile of PARADIGME and Betalutin® with key opinion leaders,
referrers and influencers.
Slettet bruker
18.10.2019 kl 23:10 4592

Hvor er problemet med å bla opp en million, hvis du dermed sikrer deg mange flere millioner i lønn framover da? Helt bortsett til muligheten til en fet fallskjerm hvis det viser seg å være piss alt sammen. Det kaller jeg for en god investisjon det......
Fra Sidelinjen
18.10.2019 kl 23:19 4572

Ingenting er som et velfungerende debattforum når det gjelder håp om ønsket kursutvikling i børsnoterte aksjer.

Den jobben mange legger i å flytte fokuset fra kliniske data og det kompetitive landskapet til å handle om de ansatte og emisjoner gjør at blodet flyter i gatene. Hva er vel bedre enn å være en gribb i dette markedet og forsyne seg grovt. Se på pipen til Nano nå sammenlignet med hva den var på emisjonen på 114 kroner, og se hva man får for pengene?

Nano er langt fra uten risiko, men klinisk sett og målt mot konkurrenter og ikke minst takeover messig, er jo dagens inngangsbillett latterlig attraktiv i forhold til for bare tre år siden.

Det er fullt mulig at en inngang i NANO på 22 kroner ikke vil funke når alt kommer til alt, men hva er oddsen sammenliknet med de som klinket til med 500 millioner på 114 kroner?

Jeg håper det er institusjonene og fondene som har realisert de største tapene her, og at den jevne biotek-interesserte investor er den som plukker opp aksjene.

Når jeg solgte meg all out på 95 kroner for noen år siden hadde jeg et ønske om å kunne doble beholdningen til halve prisen. Nå er beholdningen det firedobbelte av hva den var ved exit, og det til snitt 31 kroner.

Jeg tror ikke sentimentet hos aksjonærene eller shortsene snur med det første, og så lenge dette pågår er det buying time og høye snitter for hver aksjepost som hankes inn.

Betalutin BLIR medisin, men jeg tror ikke NANO velger å kjøre løpet helt ut alene. Det viser aksjonærene at de ikke er villige til når 20 % dilution gir 220 mill ekstra i banken.

Nå må Bravo ut og banke på dører, og noen kommer garantert til å uoppfordret banke på hos Nano, og da blir det deal. Da ender vi nok ikke på 95 igjen, men to - tre gangen av dette. Med fire ganger så mye aksjer som forrige exit skal jeg huske på å takke de som sørget for at det ble mulig.
Disse har i alle fall vært hyppige inne på trådene de siste dagene :)

Hadde et par tilsvarende skribenter i MSEIS, som klarte å terge på seg halve finans-Oslo og skremte alle vekk fra aksjen. Det ble en perfekt shortreise, Nano vil bli det tilsvarende long 👌

God helg!

Redigert 18.10.2019 kl 23:22 Du må logge inn for å svare
AksjeInvest
18.10.2019 kl 23:24 4558

Det mest rare, som viser at NANO er mega billig, er at NANO nå er priset til ca. HALVPARTEN av Vaccibody! Enten er Vaccibody sykt overpriset, eller så er NANO ekstremt billig! Jeg heller mot det siste.
Redigert 18.10.2019 kl 23:24 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
18.10.2019 kl 23:33 4538

Like artig å lese de skråsikre innlegg fra noen som sitter på "sidelinjen", eller midt i driten, litt ettersom. Du, som mange andre snakker nok mot bedre vitende. Men klart en skal argumentere på ymse måter for å forsvare sine egne tabber.
PS: Kun for ordensskyld. Har ingen, har ikke hatt og har ingen planer om å kjøpe noen NANO aksjer framover. Er bare interessert i å følge med på all den svada som blir publisert på HO. Og akkurat nå har jeg ingen bedre tidsfordriv.........:)
_atlas_
19.10.2019 kl 00:18 4481

😂 Livliga fantasier är inne på fredagsnatten. Självklart så har han köpt aktier för 2 Mkr bara för att han ska få behålla jobbet och få ut mer pengar i lön. Det verkar som en grym affärsidé. Dem senaste anställningarna är säkert hans vänner som också vill vara med och ta ut miljoner i lön. Snart kanske han även anställer hela sin släkt. Onuk det är på tiden att du går och lägger dig ;)
Durable
19.10.2019 kl 00:59 4465

For et makkverk, hele selskapet.

Dette er aller første gangen jeg kommenterer et selskap jeg ikke eier aksjer i.
Jeg var aksjonær i flere år, men hadde heldigvis vett på å selge meg ut etter Lugano-fadesen hvor lystløgneren Costa satt på NANOs egen webcast-sending og freste fordi han ble konfrontert med at aksjekursen raste fordi han hadde løyet for aksjonærene.
«Mr.Superhappy» kostet meg flere hundre tusen kroner i tap, men takk og pris for at jeg forstod at jeg måtte komme meg ut (var vel på 70-80 kr, tror jeg).

NANO har en burnrate som er helt hinsides, svir av cash som fulle sjømenn. Bommer ALLTID på egen guiding og er tvers gjennomsyret av inkompetanse gjennom hele bedriften.
Ledelsen er både arrogant og handlingslammet, og har en strategi helt uten mål og mening.

Jeg investerte i NANO utelukkende på grunn av herrene Bruland og Larsen, og deres forskning i verdensklasse.

Hadde bare selskapet NANO og ledelsen vært av samme kaliber som disse to, så ville NANO blitt fantastisk, men dessverre har det ikke blitt slik.

Jeg har stor sympati med de som har vært med på hele reisen, men for min egen del er jeg sjeleglad for at jeg i 2016 re-allokerte midlene mine over til PCIB og PHO.
arrii
19.10.2019 kl 01:03 4478

Idag kjøpte jeg mine første aksjer i Nano! Perfekt timing tenker jeg.
Nils
19.10.2019 kl 03:04 4428

https://finansavisen.no/nyheter/boers-finans/2018/05/spaar-nordic-nanovector-opp-130-prosent

Æ å, hvertfall bra timing ifølge dnb sine gamle spådommer...
frontal
19.10.2019 kl 09:11 4248

Glad jeg stolte på meg selv og ventet på Emi. Nå holder jeg minimal inngang på 24 fortsatt (etter det forrige raset).
Men øker ikke enda! Denne aksjen er ikke ferdig med nedgangen.

At jeg har solgt halvparten på 34 ble betegnet som kylling av flere her inne. Ja ja. Jimmi, Pico. De kommer neppe tilbake til forumet.

Redigert 19.10.2019 kl 09:11 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.10.2019 kl 09:12 4244

TS

Teppebombing har pågått siden 7.des 2016

«Kapitalinnhentingen gjøres til en pris av 114 kroner per aksje, som tilsvarer en rabatt på litt over fem prosent fra gårsdagens sluttkurs på 120,5 kroner.»

Spørsmålet er vel heller om det nå opphører eller om det fortsetter med bidrag fra shortere de neste ukene..
Redigert 19.10.2019 kl 09:14 Du må logge inn for å svare
focuss
19.10.2019 kl 09:40 4195

Er Nano en god eller en dårlig investering på 22kr? De som har en krystallklar oppfatning om det tror jeg ikke har god nok oversikt over situasjonen. Spørsmålet er: Hva er informasjonen vi mangler for å ta stilling til det spørsmålet med en grad av sikkerhet som gir trygghet? Foreløpig er Nano fortsatt en risiko investering på samme måte som før emisjonen. De nærmeste månedene kan imidlertid flytte oppfatningen i den ene eller andre retningen. Vi trenger mer informasjon.
YNWA250505
19.10.2019 kl 09:51 4165

Foccus slutt å drite deg ut nå igjen. Du tror ikke de som sitter topp 20 og de som gikk inn i den siste emisjonen ikke har nok oversikt over situasjonen.?? Tror de har bedre oversikt en du noen gang kan få. Makan
Kappa3278
19.10.2019 kl 10:03 4139

YNWA250505, hva med de som gikk inn på 114 eller 45 for den saks skyld, hvilken oversikt hadde de?
De som har vært med på emisjonene så langt har ikke noe bedre oversikt en andre, det er tallenes klare tale.
Det eneste som kan redde nano fra totalt kollaps er en partner avtale.
Helt idiotisk strategi av nano å skulle ta dette til markedet alene, selskapet eksisterer på emisjons penger, de er ikke BP slik er det bare selv om ledelsen er av en annen oppfatning.
focuss
19.10.2019 kl 10:20 4112

YNWA
Innlegget ditt er for amatørmessig til at det fortjener noe svar. Du har åpenbart små muligheter til å lære uansett.
Redigert 19.10.2019 kl 10:26 Du må logge inn for å svare
focuss
19.10.2019 kl 10:24 4098

Tenk at Bravo måtte helt til emisjon med kniven på strupen før han forsto at markedet måtte få vite fremdrift i Paradigme. Synes dette må være pinlig for Bravo og for en rekke HO Nano folk som tenker at alt ledelsen forteller er rett. YNWA er vel en av de som sliter med slik naivitet.
Kappa3278
19.10.2019 kl 10:37 4071

Fakta I tragedien /skandalen nano er følgende.
Nano har I løpet av ni måneder gjennomført to emisjoner.
Allerede under rep emisjonen i januar kunne en handle aksjen billigere over børs....
Kursen har falt 55% siden emisjonen i januar, altså må kursen stige 110% for å komme tilbake til januar emisjonen.
Selskapet har nok midler til å drive til sommeren 2020, innen den tid må aksjonærene håpe på partner eller det aller beste, oppkjøp.
Slettet bruker
19.10.2019 kl 10:46 4050

ledelsen bryr seg for de kan jo bare hente mer penger :-) ola dunk er jo så happy med å kaste penger etter dem.

de vil ikke slakte gullhøna for hvor ellers kan de heve høy lønn/bonus og produsere nada?!

hadde produktet vært så bra hadde de store banket på døren for lenge siden...

frontal
19.10.2019 kl 12:05 3938

De trodde RD dagen skulle løfte kursen. Det er det ingen tvil om....
Slettet bruker
19.10.2019 kl 12:06 3938

Ja, man kan velge tidsintervaller som passer enn selv. Aksjen er nesten 100 prosent opp siden kursen var på 11-12 for få år siden. Jeg sier ikke kursutviklingen er god, men statistikker kan leses på mange måter ettersom man gjør et eget utvalg. Faktum er at kursen i Nano var på 24-tallet for bare noen dager siden, så en emi på 22 er meget bra. Dere tjater og maser også om hvor mye de har tapt de som var med på emien på 114. Svaret er null og absolutt ingenting. De store investorene som gikk inn da og som går inn nå har lengre horisont enn dere som forstatt får ukepenger av moren deres. Disse investoren kan få tigagngern om alt slår til, og de har sikkert snittet ned mange av dem.

Poenget med dere baisere er at dere har altfor dårlige argumenter. Ikke en eneste gang kritiserer dere dataene og det fundanentale i selskapet, forståelig nok for dataene er game changere innenfor NHL.I stedet hakker dere løs på dårlige ledelse, mangel på penger osv. At dere ikke er flaue på en dag som i dag der Nano nettopp har overtegnet en emisjon på under halvtimen, sier jo sitt. Nano har null problemer med finansene, dette er bevisst gang etter gang og det skyldes en ting, nei forresten to. Først, gode data. les dataene som de store investorene har gjort så kan dere se hvilke fantastiske data vi sitter på.
2: Ledelse i verdensklasse. Ja dere kan braute så mye dere vil, faktum er at de fleste av dere har ikke peiling på hvor komplisert slike utviklingsstudier er, hadde vi ikke hatt en ledelse av internasjonal klasse så hadde jeg tatt pengene og rømt. Dette er et kvalitetsstempel og flere store navn innen biotek er på vei inn i selskapet.

Det er bare noen få amatører som klager og brauter over at alt er dårlig med Nano, er der virkelig det? Ja kursen er nede, men det kan skyldes andre årsaker? Faktum er at Nano er snart i mål med registreringsstudiet og bud og partnerskap må forventes å komme. Om Nano likevel skal ta Beta til markedet i USA selv så er det likevel åpnet for partnere i resten av verden. Om det skulle mangle finanser mot slutten så fikser investorene nødvendige midler igjen, det vet vi alle,

Men jeg tror dette var den aller siste emisjonen, litt mer Archer-1 data, CLL, MZL,DLBCL mm. så sitter nok Nano i saksen på Big farma. Roche mister store posisjoner i NHL markedet og Nano kan gjøre at RIX og Beta kan dominere markedet i mange år fremover.

Til folk som vurdere plassering i Nano, ikke hør på tullet til trollene her inne. les dataene, vurder risikoen og tenk langsiktig om du går inn. Når det er nevnt så kan en plassering i selskapet i dag gjøre deg rik over natten da alt kan skje nå på oppløpet for Nordic Nanovectors vei på markedet i USA, UK osv.
Redigert 19.10.2019 kl 12:17 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
19.10.2019 kl 12:23 3910

Det som er snodig er at dere baisere roper "selg-kom dere ut av selskapet" fordi kursen har gått ned.
Jeg ser på det altså helt motsatt, kjøp fordi kursen har gått drastisk ned, fordi samtidig har selskapet blitt betydelig derisket på samme tid. Det er altså ingen logikk i agere etter hvordan kursen har gått, men heller se på potensialet i lav kurs og samtidig følge med på hvor langt utviklingen er kommet.

God helg, Nano har aldri sett bedre ut enn nå.
Redigert 19.10.2019 kl 12:28 Du må logge inn for å svare
focuss
19.10.2019 kl 12:35 3887

Stinke
Produktene er lovende men det hadde vært en fordel om noen sentrale i ledelsen hadde erfaring med å lede ett børsnotert emisjons selskap, gjerne ett selskap med bare med ett produkt. At de mangler denne kompetansen blir dessverre alt for tydelig. På den måten er de dømt til å irritere både kompetente aksjonærer og analytikere. Nå er det allerede gjort så mye skade at det er vanskelig å reparere. En annen ting er at det er uforståelig at de måtte vente til 15-16 måneder etter første pasient med å sette i gang tiltak for å sørge for raskere rekruttering. Hadde de vært åpne om fakta med rekrutteringen ville de fått tilbakemelding om det fra markedet for lenge siden. En mangel på åpenhet som grenser til det kriminelle. Basert på manglende åpenhet om dette kan pub venner på Cecilia nå ha shortet aksjen for alt de kunne i lang tid. Derfor finnes det lover og regler for hvordan et børsnotert selskap skal drives.

Ledelsen tar med seg erfaring fra BP. For BP kan en situasjon være en bagatell uten betydning for verdien å snakke om. For et selskap som Nano kan den samme situasjonen være helt avgjørende for verdien. Dette skjønner ledelsen ingenting av, men det er klart at om de tenker seg om så er de smarte nok til å forstå det. Alle normale mennesker forstår det. På tide de begynner å tenke seg om.
Redigert 19.10.2019 kl 12:40 Du må logge inn for å svare
_atlas_
19.10.2019 kl 12:49 3850

Stinke jag kunde inte varit mer enig. Det är nu man ska köpa om man tror på sällskapet. Bravo har köpt aktier för 2mkr i år och det skulle han inte ha gjort om han inte har troen på att detta kommer att bli något stort.
focuss
19.10.2019 kl 12:55 3838

Stinke
Det er ingen som selger selskapet fordi kursen har gått ned annet en kanskje de som utelukkende baserer seg på teknisk analyse.
Livredd1
19.10.2019 kl 15:08 3697

Bra at det ikke ble børsmeldt som alle andre innsidetransaksjoner da. Da kunne jo også andre fått det med seg.
focuss
19.10.2019 kl 15:22 3671

Livredd1
Bravo mener vel at innsidekjøp ikke er så interessant så kan like godt gjemme det bort på noe de færreste gidder lese.
dr. Stockman
19.10.2019 kl 16:38 3568

Innsidekjøpet til Bravo kunne fortjent mer oppmerksomhet, gjerne i form av en egen børsmelding slik focuss nevner. Listen for å være med ved emisjonen lå jo litt høyt, men vi kan jo håpe på at også andre i ledelsen ser at dette er et gunstig tidspunkt for å kjøpe aksjer, og satser noen hundretusener hver.
Livredd1
19.10.2019 kl 17:13 3525

Det er ikke Bravo som sender børsmeldinger. Det er nok for viktig til at det overlates til administrasjonen. Da kunne man risikert at kursen gikk opp.
Redigert 19.10.2019 kl 17:21 Du må logge inn for å svare