REC mot 0,-

Det eneste fornuftige i den situasjonen REC er i nå er å selge REC Butte, REC ML og REC Yulin hver for seg, betale gjelda, dele ut resten av pengene som utbytte, og avvikle selskapet.

Dessverre er det ingenting som tyder på at det vil skje. Alt tyder på at REC Butte blir solgt, og at pengene gradvis blir spist opp av uvirksomme REC ML og den grådige administrasjonen. REC Yulin kommer det som kjent ingen kontantstrøm fra, og det kommer det heller aldri til å gjøre så den er i praksis verdiløs i RECs eie.

Jeg minner om at JUM tviholdt på CREW helt til den var verdiløs. Og at han solgte Kverneland på billigsalg til Kubota (heldigvis hadde Kubota konkurrenter som så verdien i Kverneland (noe JUM ikke gjorde) og presset opp prisen etter budkamp). Og at han har surret bort hundrevis av millioner på å dyrke biofuel i Brasil, noe som verken har vært, er, eller kommer til å bli lønnsomt. Mannen kommer til å ødelegge siste rest av verdi i REC i sin naive tro på at han "får det til til slutt".
Redigert 19.10.2019 kl 09:56 Du må logge inn for å svare

Topp 20 har økt siste ukene ..

Ser dessuten at Ørn har økt. I så måte tror jeg Ørn er mer på ballen enn folketrygdfondet for å si det sånn.

Av interesse kan vi se at rotterumpa ser også ut til å være inne på topp 20 lista. Kanskje derfor vi ikke har hørt noe særlig fra ham idet siste. Det er blant annet dette jeg har nevnt mange ganger; de største baisererne er folk som egentlig bare vil inn. Og baiser for å få gjort dette for en billigst mulig penge...

Hvis Folketrygdfondet skal ha solgt over 5 mill aksjer har de stått for det meste av omsetningen den siste uka, så i såfall er det imponerende at kursen har steget.

Disse postene går nok gjennom dark pool og ikke åpent på børsen.

fattigstakkar skrev Hvem er rotterumpa?
Fattig,

Han kaller seg selv løvehjerte, men jeg mener rotterumpa er mer passende..

Det kan jeg være enig i:)

Regnet også med at han har kjøpt seg inn.
Redigert 21.10.2019 kl 11:59 Du må logge inn for å svare
knotten
30.10.2019 kl 17:56 342

Q3 er nå lagt ut, både tall og presentasjon. Der er det ingen nyheter som reviderer min realisme ...

Pengene fra et eventuelt Butte-salg blir ikke delt ut som utbytte, slik de burde ha blitt, men dessverre plassert i ML og Yulin for å råtne ...

Snakkes i februar (hvis REC lever) ...