Homofile selger pillen sin til heterofile og tjener gode penger

Slettet bruker
19.10.2019 kl 17:23 324

Vi takker helseministeren for sitt bidrag til at homofile kan tjene seg rik på å selge pillen til heteroseksuelle som er redd for å bli smittet med HIV ved ubeskyttet sex. Dette er godt kjent i homsemiljøet og jeg vil tro at vår minister må ha hørt dette.
Slettet bruker
19.10.2019 kl 18:53 306

Den var god. Jeg tror ikke mange av oss dødelige tenkte på dette, men ser nå klart at piller til 5600,- kr blir lett omsettelig på gaten. Prostituerte kan ha dem i vesken som de selger til kunden for ubeskyttet sex.

Det er en nasjonal skandale at friske homser får ut gratis denne medisinen fordi de ikke gidder å beskytte seg. En annen ting er at det er ikke samfunnets ansvar å betale for ubeskyttet sex, men selvsagt ble dette en realitet med en homofil helseminister som er gift med en homofil mann pluss en skare av homser som nå slipper å ta hensyn til sin egen eller andres helse fordi vi andre må ta regningen for homsefesten.

Sitter nå å tenker på de stakkars menneskene som lever i et smertehelvete som er mye verre enn HIV som kan behandles, og som aldri får råd til å kjøpe en medisin som endelig fungerer fordi den koster det samme som homsemedisinen gjør, 5600,- kr. Jeg har aldri hørt at HIV-smittede homser tar sitt liv på grunn av sykdommen de kan holde i sjakk, men de med Cluster eller som den også kalles, selvmordhodepine vet jeg har tatt sitt liv, og kjenner et par som lider av denne sykdommen og håpet på hjelp nå når den nye medisinen kom, men som fikk døren i trynet av homseministeren, "betal selv".

Vi har også mennesker med kreft som heller ikke får medisinen gratis.
Slettet bruker
19.10.2019 kl 19:07 296

‘Friske homser’
Mon det.
Slettet bruker
19.10.2019 kl 23:19 253

Innlegget er slettet
Hvis du går på gaten og slagsmål starter men du deltar ikke, og når politiet kommer er det deg de klubber ned. Du blir rasgalen og skjeller ut politiet i avisene, men ingen kan si det er de som sloss du skjelte ut. Du skjelte ut politiet fordi de behandlet deg urettferdig. Hvis de som sloss var svarte, kan du da kalle rasist?

Du kaller franz homohater og nazist fordi han påpeker urettferdigheten, forklarer hva som er urettferdig og hvorfor det er urettferdig.
Du gjør det til en tulling som ikke ser dette, men jeg skal ikke klandre deg for å være uintelligent.