NEL - Sandvika 132 / 0 /132

Det är nå ca 132 dager sedan det small i Sandvika, en stor explosion på NEL sin hydrogen-stasjon, folgt av opp til 20 st Airbags.

2 dager senare sa VD (CEO) i NEL at det ikke var problem med NEL sin kjerneteknologi, og at det nå var "Business as usual".

Då er det intressant og se hvordann det har gått. Låt oss setta dagen med smällarna som dag 0, og dagens dato, 132 dagar senare, og vi går tillbaka lika många dagar innan smällen. Vi får då tal serien 132 / 0/ 132, som er helt symmetrisk. Og med tanke på CEO (VD) sin utalelse vill vi se på om business innan smäll og etter smäll også er symetrisk.

Ok, detta vet vi:

132 dager innen den 10 Juni er; Torsdag 29 Januari! Inser dere hvor lenge sen det er? Jeg minns at det var en mild vinter, men det var minusgrader og jeg gikk på ski. Der er otroligt lenge sen.

Låt oss se på kontrakter;
Mellan 29 Januari og 10 Juni; Mottog 11 st order eller Samarbeten, varav 2 st samarbeten
Mellan 10 juni og 19 Oktober; Mottog 7 st orders eller samarbeten, varav 4 st samarbeten

News;
Mellan 29 januari og 10 Juni; 34 nyheter
Mellan 10 juni og 19 Oktober; 24 Nyheter (varav 7 gällande sandvika)

Kursen;
Kursen den 29 Januari; 6,01
Kursen den 9 Juni; 7,05
Kursen 19 Oktober; 7,955

Mina inlägg om NEL her
Mellan 29 januari og 10 Juni; 351 st
Mellan 10 juni og 19 Oktober; 384 st

Antal gånger NEl nemns på Nikolas twitter;
Mellan 29 januari og 10 Juni; 7 gånger
Mellan 10 juni og 19 Oktober; 2 gånger.

Jeg vet ikke vad alla denna data og statistisk innerber, den må nog analyseras og vaskes mer nogrannt.

Men symmetrin, bortsett fra mina inlegg som man kan lita på, er relativt dårlig!

Konklusjon; Något har skett efter sandvika. Det er ikke Business as usual! Det er katastrofe.

Redigert 19.10.2019 kl 19:28 Du må logge inn for å svare