Er TVaksjonen en sånn kvinne og likestillingsgreie?

Slettet bruker
20.10.2019 kl 09:15 502

Ja det har jeg inntrykk av etter å ha tittet på Cares nettside.
Slettet bruker
20.10.2019 kl 10:40 481

Jeg lurer på hvor mange år til de gidder å gå rundt på dørene. Folk har stort sett ikke kontanter lenger.
Oskar2
20.10.2019 kl 10:56 469

Lurer litt på hva Bistandsmidlene brukes til, årets pott er vel 38Mrd og så er det noen som mener at dørtigging er en god sak som vi vet veldig lite om resultat, forstår det er et Feminist påfunn som utnytter den "gode følelsen til folk, kanskje vi får se som i Haiti innsamlingen som ble til 2 hytter, kanskje det blir et bilde av en symaskin denne gangen nå dah..?
Iro9
20.10.2019 kl 13:37 439

Statsministeren kommer alltid på tv med en sjekk.Selvsagt ikke fra seg selv eller penger hun har samlet inn,men penger fra sjattebetalerne
som akkurat denne dagen selv gir til aksjonen.Hvorfor da gi bort skattebetalernes penger også på denne dagen?
De som ikke er hjemme får klistremerke satt på døra.
Veldig dumt å merke tydelig døra til de som er bortreist på ferie!
Slettet bruker
20.10.2019 kl 13:46 430

At regjeringen gir skulle da bare mangle, men beløpet bør bli og blir variert ettersom hvilken sak det gjelder. For noen år siden fikk frelsesarmeen en god del, og ved et annet tilfelle fikk homsesaken langt mindre som seg hør og bør om jeg ikke husker feil.
Redigert 20.10.2019 kl 13:47 Du må logge inn for å svare
Hr.Suhr
20.10.2019 kl 14:56 413

"Har slutta med det tullet der, jeg gir der det passer meg selv, men takk for besøket".

..Har fullstendig mistet sansen for disse politiske skuebrøds-kampanjene hvor 70-80%
av inntigget beløp uansett går til drift og egen berikelse.
Auser ikke ukritisk av gryta til vanlig heller, men skal jeg først dele ut
penger nå til dags så vil jeg selv bestemme hvem, og hva pengene brukes på.
Det verste er at jeg har ikke dårlig samvittighet heller.
Iro9
20.10.2019 kl 15:02 407

Regjeringen kan gi bort andres penger resten av året.På denne dagen bør de holde seg unna med mindre de har egne penger å donere!
Poenget er jo at vi selv gir av egne penger på denne dagen,så hvorfor skal Erna da donere på våre vegne?
Slettet bruker
20.10.2019 kl 15:42 395

Hvorfor kan ikke regjeringene gi samme skattelette til folket som de gir til dette tullet?
convert
20.10.2019 kl 16:01 381

Over halvparten av landene som får penger, er muslimske. Care, eller hva det heter, tror noen kroner fra norske godhets-idioter kan gjøre noe som helst med de patriarkalske strukturene i muslimske land. Ikke en eneste kvinne i disse islamisthelvetene vil få av seg hijab og det som verre er, som en følge av denne tv-aksjonen. PK og TV-aksjonenen skjuler at de prøver å maskere konsekvensene av islam. En skam. De bør ikke få en øre.
Slettet bruker
20.10.2019 kl 21:11 333

Hovedproblemet i disse landene er overbefolkning. På dagsrevyen i kveld : en syrisk far med 7 barn oppholder seg i Tyrkia, sammen med flere millioner andre syrere. Tyrkere klager over at syrere tar jobbene deres.
Redigert 20.10.2019 kl 21:11 Du må logge inn for å svare