IOX - Duya

Foreigner
IOX 20.10.2019 kl 09:59 25873

This is from March 2019

“This resistance is also carried out against the Interoil Colombia oil company, which so far does not advance project within the ancestral territory, but if the community is affected in the construction of the oil well platform called Vikings, within the oil block level 47 that was drilled outside the legal parameters allowed in the environmental license, ”said Jaimenel Gómez."

https://trochandosinfronteras.info/la-burla-de-las-empresas-petroleras-a-comunidades-indigenas/

Would be nice to hear this from IOX and not have to spend time searching for alternative information sources... I am still a shareholder but risky, risky..
Redigert 21.01.2021 kl 05:53 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
06.11.2020 kl 21:33 1525

Mest ikkje til å tru;
Kjære og kjende nick passerar revy på tråden og gjev deg ei god kjensle av å vera heime hjå gode kranglefantar!

Eg kan hugse du uroa deg litt ein gong, trudde eg rangla i fortviling og venting på betre IOX tider og ynskte hell og lukke.
Eg bukkar og takkar framleis, 007JB

Vi har nett innteke arabisk gormetmiddag med mutabbel, hommos, falaffel, foul, tatbeele og salat med tahina, .. og på nettet gjer nytt på nytt narr av Trump og Co. Alt er som det skal vere på ein fredagskveld!
Ha ei fin seinvalnattvake gode kompis!
Redigert 21.01.2021 kl 03:38 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.11.2020 kl 12:01 1281

Abu har den største respekt for gode og kritiske spørsmål direkte til sin meddebattant heller enn andre som kanskje går bakvegar til admin. Og du har rett, slike innlegg er i grenseland for det forumet er laga for!

Skulle eg svare deg ærleg, måtte eg grave djupt i sjelslivet, og der kan det vere at eg finn ting som ikkje passar på nett og heller høyrer privatlivet til.
Så mine 8 dagar her inne som gjesteskribent er no til endes, og eg vil freista å leve mine siste år på ein enklare og meir ekte måte;

Smarttelefonen skal byttast ut med Nokia og kontantkort.
Vipsing med kontantar og brevgiro, og PC og e-post med ekte brev i postkassa.
Luthandel skal det bli slutt med, tida nyttast til vedhogst og plukking av sopp og bær i skog og mark, ..og så fyre i peisen om vinteren.
Youtube skal ut, istaden skal timar brukast i skogen for å lytte til den fine fuglesongen,
Fitnessklubben mister eit medlem som heller skal gå lange turar i vakre dalar og til fjelli skal eg om sumaren og "høyr kor bekkkjin søng"!
Studiar i bibelsk "numerics" skal eg freista å slutte med, heller grunde over orda, innhaldet i tekstane og meininga bak!
Heller enn Fjordland skal det lagast ekte mat av dei beste råvarer frå bøen, hagen og skogen!
Digitalt nettprat må det bli slutt på, kvifor ikkje ekte dialog med menneske og dyr du er glad i, og aldri meir "einsam det er eg!".

Og ikkje minst bort frå byen(om eg klarer) og gjerne eit småbruk med seterbu i fjellet nær eit blankt ørretvatn som lokkar på deg i fine haustkveldar. o.s.b.

Om eg klarer å innfri på dette er og opp til nær familie, men eg vil iallefall gå i denne retning. Ikkje ver uroa for gamle Abu, han klarer seg fint i mange år enno,og han ynskjer alle her inne gode år framover og takkar samstundes for at de har halde ut med til tider fjollete skriveri heilt på kanten!
Redigert 21.01.2021 kl 03:38 Du må logge inn for å svare
Mayfly
12.11.2020 kl 12:42 1221

Her har du forslag til mobil som vil passe for deg, AbuOil....
https://www.dagbladet.no/tema/de-beste-mobilene-til-barn/63038390
(for en type)...
Redigert 21.01.2021 kl 03:38 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
12.11.2020 kl 14:47 1139

Ser ut til at han ble kastet ut.
Redigert 21.01.2021 kl 03:38 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.11.2020 kl 15:52 1067

ABU: Det er god plass til deg å skriveriene dine. Du har aldri vært ufin mot noen,meg bekjent. Å at noe er utafor IOX faglige termer, tja vi treng vel av og til det også.
Du beskriv jo ellers et flott liv, ikkje ulikt mitt eget ☺️
Redigert 21.01.2021 kl 03:38 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
12.11.2020 kl 15:59 1052

Det er desverre mange andre som skulle vært kastet ut fra forumet, ikke han
Redigert 21.01.2021 kl 03:38 Du må logge inn for å svare