Her blir kvinnen slått i ansiktet kun fordi hun støtter Trump

Slettet bruker
21.10.2019 kl 00:04 937

Det blir tydeligere og tydeligere at nå må høyresiden vise muskler og banke disse rabiate antifa idiotene. Når så vi en kvinne slått i ansiktet fordi hun gikk glad og fornøyd med Trump som president?

De som tør stå frem og forsvare dette, stå frem med ditt navn offentlig slik at politiet kan ta fatt i deg.

https://resett.no/2019/10/16/her-blir-kvinnen-slatt-i-ansiktet-kun-fordi-hun-stotter-donald-trump/
Iro9
21.10.2019 kl 04:07 919

Det er flere eksempler på voldelige angrep på Trumps velgere og sympatisører.Venstresidens berm tyr til vold og skjellsord
i sitt hat mot Trump.Også her på forumet ser vi hvordan Trump-haterne på manisk vis skjeller ut de som har mer balanserte syn på Trump
fremfor å argumentere og vise respekt for andres meninger.
balder72
21.10.2019 kl 06:46 904

Venstresiden slipper unna med dette. Hadde det vært en Trump supporter som umotivert hadde smelt til noen, hadde hylekoret tatt fullstendig av.
Slettet bruker
21.10.2019 kl 08:16 881

Jeg tror at A, Sotah, Zorin, Jeeses, Riot og ArneB støtter denne voldshandlingen og at de synes det var bra at en Trump-tilhenger ble slått. Og jeg tror de håper hun forblir anonym og aldri blir straffet for den ulovlige gjerningen.

Dette tror jeg de tenker innerst inne, men de tør ikke å innrømme det her. Eller kanskje Jeeses da, han er litt av en løs kanon på dekk.
Nuka
21.10.2019 kl 10:06 860

Kan du garantere at ingen trompmotstandere er blitt slått i ansiktet ?
Slettet bruker
21.10.2019 kl 10:12 854

Trump-motstandere*

Forstår ikke spørsmålet, hvis det var til meg. Når har jeg sagt at ingen Trump-motstandere er blitt slått i ansiktet?
Nuka
21.10.2019 kl 10:46 836

Jeg mente bare at volden er på begge sider.
polemiker
21.10.2019 kl 11:35 827

Det er nok en mangelvare Nuka. MSM prøver alt de kan og leter hver eneste dag etter noen tilfeller. Media har jo tross alt bygd opp forestillingen om at det er så mange voldelige Trump tilgengere der ute. I virkeligheten er det ikke så mange, så derfor har det vært en rekke tilfeller hvor noen venstrevridde aktivister trer støttende til og arrangerer noen saker selv.

Den mest "festlige" var jo denne Jessy Smolett saken hvor han leide inn et par negere utkledd som Trump tilhengere til å "banke" ham opp. Muslimene henger seg på selvsagt, og det har vært en rekke saker hvor islamister er blitt avslørt i å ha kommet med falske anmeldelser om trakkassering og at folk har revet av hijab o.l.

SÄPO i Sverige kom med en undersøkelse for et par år siden som "ingen" har hørt om. De konkluderte med at 90% av all politisk vold kom fra venstreaktivister. Dette på tross av de har hovedsetet til den nazistiske NMR i landet.
Slettet bruker
21.10.2019 kl 12:15 811

Har du en troverdig kilde som viser dette klapset?? Rasistbloggen Resetts linker åpner jeg aldri!!
Redigert 21.10.2019 kl 12:16 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.10.2019 kl 12:21 805

Jesus

Tror du videoen er annerledes enn originalen fordi det er Resett som legger den ut?

Du er faen hakke meg så dum at jeg ikke har ord.
Slettet bruker
21.10.2019 kl 12:29 795

Rasistbloggen Resett er like troverdig som som alt annet høyreekstrem propaganda!! Derfor stoler jeg ikke at på videoen ikke er manipulert og derfor vil jeg se originalen hvis den finnes!!
Redigert 21.10.2019 kl 12:30 Du må logge inn for å svare
Fluefiskeren
21.10.2019 kl 12:48 778

Råtne egg finnes i de fleste miljøer

«Ny forskning: Trump-fans mer villige til å ty til vold»

https://www.aftenposten.no/verden/i/6jKRRz/Ny-forskning-Trump-fans-mer-villige-til-a-ty-til-vold

Slettet bruker
21.10.2019 kl 12:49 777

Ikke YouTube heller for ingen vet hva som er gjort med videoen før den ble lagt inn der!!
Slettet bruker
21.10.2019 kl 12:50 773

Klovn. Du driter deg skikkelig ut når du oppfører deg som en unge. Er du egentlig over 15 år?
Redigert 21.10.2019 kl 12:51 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.10.2019 kl 12:53 764

Ikke oppfør deg som en typisk høyreekstrem og Trump-tilhenger når du blir trengt opp i et hjørne!!
Er redd jeg hadde fått meg kilevink hvis vi hadde stått ansikt til ansikt slik som du hisser deg opp?!
Redigert 21.10.2019 kl 12:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
21.10.2019 kl 12:57 755

Ingen tvil om at hun blir slått. Om det bare er fordi hun er trumpist, kommer ikke frem noe sted. Resett fantaserer og gjetter.

Han puddingen med den stygge genseren er jo en skikkelig nevemagnet, der han glisende går rundt.

Uten at jeg forsvarer at dama hans blir slått. Men han er uhyre provoserende. Og så blir det slengt meldinger i alle retninger der. Det ser ut til at han feiten får akkurat det han er ute etter.
Slettet bruker
21.10.2019 kl 12:58 754

Jeg blir målløs av hvor mange idioter som finnes her på HO.
Den ene er jo verre enn den andre.
Slettet bruker
21.10.2019 kl 13:01 747

Du legger selv opp til et usaklig debattnivå. Jeg er jo selvfølgelig ikke trengt opp i et hjørne, dette er piksler på en skjerm. Hvem bryr seg.
Slettet bruker
21.10.2019 kl 13:02 742

Det er jo du Jeeses som hisser deg opp her hele tiden. Du er jo helt rabiat med hyling og skriking og skjellsord i nesten samtlige innlegg. Er du mentalt ustabil? Come clean isåfall, så vi vet hva vi har å forholde oss til.
Iro9
21.10.2019 kl 13:03 741

Denne Trump-supporteren ble spyttet på under et tv-intervju.Han hadde på seg en rød MAGA-caps.

Klippet er vist for millioner av tv-seere siste uka,og hans sindighet imponerer.
Trumps nyttige idioter oppfører seg dårlig!

https://m.youtube.com/watch?v=9No7jLG_9gA
Slettet bruker
21.10.2019 kl 13:07 731

Typisk venstreekstreme tapere å drive med spytting. Dritten Luis Marquez i Antifa gjør alltid det.
Slettet bruker
21.10.2019 kl 13:24 721

Denne tråden viser klart hvem som burde hatt sitt eget bord. De er ikke lenger bare latterlig, men hører kanskje mer hjemme i psykiatrien.
Slettet bruker
21.10.2019 kl 14:15 701

Spytting er stygt, men dog bedre enn terror slik høyreekstreme driver med!!
Slettet bruker
21.10.2019 kl 14:18 696

KAN FOLK EN GANG FOR ALLE SLUTTE MED DETTE GNÅLET OM AT HØYREEKSTREME DRIVER MED TERROR?

DET ER MUSLIMER SOM DRIVER MED TERROR.

FERDIG SNAKKET.
Slettet bruker
21.10.2019 kl 14:39 678

Ja, den dagen de høyreekstreme slutter med terror så skal jeg slutte å gnåle om det!!
Du har kanskje levd i en boble siden du ikke har fått med deg terroren høyreekstreme har utført i 2019??
Slettet bruker
21.10.2019 kl 15:06 663

Du vet at på mange institusjoner lever mennesker som tror de er Gud, Jesus osv. så at venstresidens idioter ikke kan se verden uten skylapper er ikke rart, de burde vært på slike institusjonene og de ville vært hadde ikke AP stengt ned institusjonene for de verste tilfellene.
Slettet bruker
21.10.2019 kl 15:37 649

Jeesus

"Du har kanskje levd i en boble siden du ikke har fått med deg terroren høyreekstreme har utført i 2019??"

Nei jeg lever ikke en boble og jeg har fått med meg den terroren du snakker om, men den terroren du snakker om er som et myggpiss i havet i forhold til den terroren muslimene har foretatt seg i 2019. Og hvis du ikke har fått med deg det så er du både blind og døv. Om du er døv vet jeg ikke, men jeg vet at du kan se i og med at du leser og skriver her. Men det du sier vet du selv er så idiotisk at det er pinlig. En hel verden vet at du tar 100% feil.

Så på bakgrunn av at du benekter sannheten blir jeg bare nødt til å rett og slett kalle deg for en stor TOSK !!!
Slettet bruker
21.10.2019 kl 15:46 640

Ja, jeg har fått med meg muslimsk terror også - senest mot en moske!!
Og bli kalt for en rasister tar jeg som et kompliment!! Takk!!
Slettet bruker
21.10.2019 kl 16:45 611

Det dummeste jeg har lest. Selvsagt får muslimsk terror mer oppmerksomhet, den er over alt hele tiden og begått av mennesker som ikke har noe her å gjøre.
Risk-reward1
21.10.2019 kl 22:02 547

Først, det er en løgn mange tror på at nazistiske holdninger tilhører en høyreside på en tradisjonell politisk akse. Det finnes ikke spor av høyrepolitikk, uansett hvor ekstrem variant man leter opp, blant nazzene! Sosialisme derimot er der de har alle sine grunnpilarer unntatt EN. nasjonalisme vs globalisme. ellers er alt annet likt.

For det andre, er du, Jeeses, en veldig typisk representant for den sveiseblinde venstresiden! Sauer det er lett å lede. Det er bare fortelle ditt og datt og dere følger lydig etter. Gro noen baller og begynn å åpne steder som bringer deg noe du kan lage dine egne meninger om.
Start med frihetskamp.net og les sjelv hva idiotene beskriver seg selv med og sin ideologi!
Men venstrepingler som deg tør ikke. Dere tør ikke søke egen informasjon som ikke kommer fra deres egne ekkokammere. Derfra svelges alt med hud og mothårs, men søke og lage deres egne selvstendige meninger......... NOT!
Sauer!

RR
Risk-reward1
22.10.2019 kl 09:01 520

Nei, den er ikke det, og du har neppe lest mer enn ingressen tipper jeg.

For det første utgjør muslimsk terror over 90% av alle angrep. At de derfor får 357% mer dekning er en underdekning.
For det andre er det nok å sjekke "forskningens" siste år - 2015 - for å se at av samtlige angrep med mer enn 100 drepte, er samtlige begått av Boko Haram, Al-Shabaab og IS.
Og selvsagt vil større angrep få mer dekning enn de mindre.

Forskningen og artikkelen er totalt uint. Den er et resultat av en villet konklusjon der helt avgjørende parametere er utelatt

RR