NEL - Sør Korea

jonea
NEL 15.05.2018 kl 13:23 5774

Rykende fersk artikkel fra Korea.

Her kommer det snart ordrer , mange order..

Kilde: http://www.h2news.kr/news/article.html?no=6731

Jesper Nissen Boisen Nell Business Development Officer
"Koreas foretrukne hydrogenfyllingsteknologilverandør"
Nel hydrogen lading løsning, økonomi og bærekraft fordeler
Koreas første kompaktpakkede hydrogenfyllestasjon bygget i år.

[NEL], en verdensberømt hydrogenekspert, har opprettet et joint venture, Nell-Deyang, med Daekyang, den største hydrogenforhandleren i Korea, for å begynne å utforske det koreanske markedet. Med dette signalet vil Nell - Deokyang bygge Nells kompakte pakke hydrogenbelastningssystem i hydrogenstasjonstanken (Daejeon) som drives av LPG-ladingsfirmaet,

Månedlig hydrogenøkonomisk intervju med Jesper Nissen Boisen Nell forretningsutviklingsdirektør, som ble invitert som oversjøisk høyttaler på H2WORLD-forretningsmøter og oversjøisk teknologiseminar i Changwon konferansesenter den 10..

Nell, en produsent av tradisjonell vannelektrolyse (elektrolytisk celle), kjøpte H2logic i Danmark, som har en kompakt modulær hydrogenfyllingsteknologi i 2015, og fokuserte på det koreanske markedet mens man bygget en hydrogenfyllingsstasjon sentrert på Europa og USA. Nell-Deyang ble opprettet og offisielt erklært sin oppføring i Korea.

Jesper Nissen Boisen har jobbet med H2logic siden 2003 i mer enn 15 år i hydrogenfyllestasjoner.

"Da jeg først startet i H2logic, var jeg overbevist om hydrogen," sa han. "På den tiden hadde mange mennesker en tendens til å nøle med hydrogen, men nå, 15 år senere, tror jeg jeg kan sikre kommersialitet og økonomi." sa.

Fordelen med Nells hydrogen-ladeteknologi (H2Station®) er at den gir en kostnadseffektiv og bærekraftig løsning. Den har en kompakt hydrogenladningsløsning som sørger for sikker, rask lading for kunder og integreres i eksisterende protokoller. Det er det mest kompakte produktet i markedet når det gjelder størrelse og overordnet område.

"Nells hydrogenfyllingsløsning tilbyr den høyeste tilgjengeligheten av hydrogenfyllingsstasjoner rundt om i verden, med kompressor- og kjøleteknologi, sier Jesper Nissen Boisen. "Vi tilbyr en svært effektiv løsning til en relativt lav pris."

"Vi kan reagere fleksibelt på behovene til hvert land eller region, og det er mindre risiko for lekkasje eller forurensning," sa han. "Vi har også mottatt UL-sertifisering for sikkerheten til ladestasjonen."

Nell er veldig opptatt av kompressoren. Spesielt har den nye hydrogenkompresjonsteknologien innført en hydrogenoppladningsløsning som kan lade opptil 100 biler eller 50 busser per dispenser.

"Jeg skjønte at vi trengte å forbedre vår hydrogenkompresjonsteknologi basert på vår erfaring med å bygge en hydrogenstasjon," sa han. "For fem år siden begynte vi å utvikle en ny kompressor for en hydrogenstasjon som har høy arbeidsbelastning, effektivitet og bærekraft. Jeg er stolt."

"Vi brukte flere forskjellige kompressorer til ladestasjonen, men det var tilfeller der vi ikke passet vårt konsept, og det var ikke lett å vedlikeholde eller det tok for mye plass," sa han. "For å forbedre den har jeg lenge brukt en dedikert kompressor."

"Denne kompressoren er designet for umiddelbar oppstart, nedleggelse, langvarig drift og lav slitasje," sier Jesper Nissen Boisen. "Vi er veldig stolte av kompressoren."

Kjølevæsker bruker miljøvennlige materialer som kan kjøle ned til -60 grader Celsius.

Jeg sparte ikke noe råd om å bygge en hydrogenstasjon i Korea.

"Det er viktig å raskt finne ut hva den beste modellen er når man bygger en ladestasjon," sa han. "Det er selvfølgelig også viktig å sette opp et ladeanlegg på kort sikt, men det er en god kombinasjon av alle elementene som utgjør ladestasjonen for å skape et pålitelig system. Stabil drift er en viktig betingelse."

Han laget også planer for aktiviteter i Korea.

Jesper Nissen Boisen sa: "Vi er i ferd med å selge og markedsføre hydrogenstasjoner, og vi arbeider for å sikre at all risikovurdering, drift og vedlikeholdstjenester utføres på stedet," sa han. "Han sa.

Nells mål er å kunne etablere bensinstasjoner i hver region i Korea. Slik at et landsdekkende nettverk kan etableres i Korea.

"Vårt mål er å sørge for at våre kunder får døgnetjeneste på lading," sa han. "Vi har for tiden to servicenavn i USA og Europa, og vi forventer å kunne installere disse navene i Korea."

Servicenavnet kan overvåke status og data for alle ladestasjoner i sanntid 24 timer i døgnet og forkorter svartidstiden.

Jeg forklarte det første prosjektet i Korea.

Han sa: "Nell-Deokyang skal bygge hydrogenstasjonstanken i Daejeon for første gang i Korea i henhold til standarden IC65799-10 for høytrykkstransport og -ladning." "Den første installasjonen av en pakket hydrogenstasjon i Korea vil resultere i et design som oppfyller alle sertifiseringsstandarder."

Han understreket også betydningen av samarbeid ved etablering av hydrogenstasjonstasjoner.

"Den koreanske regjeringen forfølger en ambisiøs plan om å bygge 100 vannstasjonstanker innen 2020," sier Jesper Nissen Boisen. "Disse planene må samarbeide, spesielt på tidspunktet for overgangen fra pilotfasen til kommersiell fase. Gensidig samarbeid er enda viktigere."

"Jeg vil bringe opplevelsen av å bygge et hydrogennett i fem land til Korea," sa han. "Nell-Deeyang jobbet med selskaper, investorer, myndigheter, lokale myndigheter og organisasjoner for å utvikle Nells erfaring og teknologi." Vi håper å være den mest foretrukne hydrogenladningsteknologien og tjenesteleverandøren i Korea. "

http://www.h2news.kr/news/article.html?no=6731
Redigert 16.05.2018 kl 11:56 Du må logge inn for å svare
jonea
15.05.2018 kl 13:28 5710

Utdrag:
Dette blir stort:

Vi er i ferd med å selge og markedsføre hydrogenstasjoner, og vi arbeider for å sikre at all risikovurdering, drift og vedlikeholdstjenester utføres på stedet," sa han. "Han sa.

Nells mål er å kunne etablere bensinstasjoner i hver region i Korea. Slik at et landsdekkende nettverk kan etableres i Korea.

"Vårt mål er å sørge for at våre kunder får døgnetjeneste på lading," sa han. "Vi har for tiden to servicenavn i USA og Europa, og vi forventer å kunne installere disse navene i Korea."

Servicenavnet kan overvåke status og data for alle ladestasjoner i sanntid 24 timer i døgnet og forkorter svartidstiden.

Jeg forklarte det første prosjektet i Korea.

Han sa: "Nell-Deokyang skal bygge hydrogenstasjonstanken i Daejeon for første gang i Korea i henhold til standarden IC65799-10 for høytrykkstransport og -ladning." "Den første installasjonen av en pakket hydrogenstasjon i Korea vil resultere i et design som oppfyller alle sertifiseringsstandarder."

Han understreket også betydningen av samarbeid ved etablering av hydrogenstasjonstasjoner.

"Den koreanske regjeringen forfølger en ambisiøs plan om å bygge 100 vannstasjonstanker innen 2020," sier Jesper Nissen Boisen. "Disse planene må samarbeide, spesielt på tidspunktet for overgangen fra pilotfasen til kommersiell fase. Gensidig samarbeid er enda viktigere."

"Jeg vil bringe opplevelsen av å bygge et hydrogennett i fem land til Korea," sa han. "Nell-Deeyang jobbet med selskaper, investorer, myndigheter, lokale myndigheter og organisasjoner for å utvikle Nells erfaring og teknologi." Vi håper å være den mest foretrukne hydrogenladningsteknologien og tjenesteleverandøren i Korea. "
protagoras
15.05.2018 kl 13:42 5622

Sør-Korea er et betydelig lead på linje med Nikola.
Vi får håpe minst en av dem materialiserer seg innen Juni.
Jono
15.05.2018 kl 20:46 4692

Ja, nesten for godt til å være sant, og selv bare angrer for at jeg ikke kjøpte flere aksjer da kursen stod i kr. 2, men kommer heller ikke til å selge om kursen skulle falle, er veldig "long" i NEL, og slik jeg ser problemet eller saken -- at NEL ligger i forkant av alle andre, men at det nesten ikke finnes kjøretøy på bare hydrogen, og at alt ligger til rette, men langt inn i framtiden!,

Som alle vet -- lett å kjøpe, men ikke like lett å selge noe, og har noen "lodd" og ikke minst noen jeg angrer på, men som nå er for sent. Samme det, så lett å bli for grådig, og kanskje derfor jeg har valgt å spre mine kjøpe av aksjer på nesten alle sektorer, så derfor alltid noe å glede seg over, om noe går dårlig -- så alltid noe som går bra, og derfor mye bedre å spille LOTTO hver dag, framfor å vente på en tallrekke, og som mange tydeligvis setter større pris på!
Jono
15.05.2018 kl 20:56 4639

SK er stort! -- ikke minst på bakgrunn av at de er en av verdens største bilprodusenter, og slik jeg ser det, men litt fram i tid, at NEL kommer til å være en "leder stjerne", og som Tesla og andre bilprodusenter vil være helt avhengige av hva NEL kan tilby, et nettverk av lade- og/eller hydrogen i tillegg til hva som er vanlig i dag, bare bensin og diesel på klodens "bensinstasjoner" som Shell osv.
Nå gir vi gass
15.05.2018 kl 21:07 4578

Norge er et lite land. Men bare her trengs det omtrent samme antall stasjoner , med hydrogen-fyllestasjoner og ladestasjoner, som vi i dag har bensin/diesel-stasjoner, - for å dekke all nullutslipp-transport. ( Til en pris som er lavere enn stipulerte kostnader for CO2-fangst og deponering.)
For NEL vil det altså si ca. 1000 stasjoner . Så kan man gange antall stasjoner med antall land. Noen sydligere land kan produsere hydrogen fra sol. Noen fra vind. Noen fra foss/elv.Noen fra hav/bølge og noen fra bio/alge.
Batteri-el kan ikke dekke dette, da kjøremønster/rekkevidde/ladetid /tyngde kun vil dekke de med spesiell interesse for elektrisk transport/nullutslipp.
En transportverden med nullutslipp kommer. Det kan ta tid, men det vil antagelig bli en ketchup-effekt.
Og NEL er i front.
Jono
15.05.2018 kl 21:11 4563

Bygg vei og mye mere vei, for snart er alt null utslipp, og lenge før veien er ferdig, og vi kan ta buss fram for et tog som aldri går.
Falketind
15.05.2018 kl 22:54 4162

Det vi trenger nå er noen fete kontrakter nytter ikke bare med intensjonsavtaler blir ikke mye positiv kontantstrøm utav det. Emisjonsspøkelse ligger også å lurer i bakgrunnen. Disse faktorene skaper betydelig usikkerhet for prisingen av aksjen og en videre oppgang.
jonea
15.05.2018 kl 23:12 4062

De har 200 mill på bok, så liten frykt for emi nå
Slettet bruker
15.05.2018 kl 23:16 4036

Eller mer nøyaktig 250,8 mill ved utgangen av q1.