Zenith Energy med vellykket emisjon

Herbius
ZENA-M 21.10.2019 kl 12:29 3012

Dejlige nyheder.
Så må der komme ro på i vente af nyheder ..

Zenith Energy melder i en oppdatering at selskapet har gjennomført en rettet emisjon, hvor det har hentet 6,13 millioner kroner.
Selskapet skriver at emisjonen hadde sterk støtte fra de norske investorene, hvor det ble utstedet 17.522.857 aksjer. Kursen per aksje var 0,35 kroner.
Ifølge Zenith Energy skal midlene i hovedsak brukes til å finansiere forberedende arbeid før boring ved brønn M-247 i Muradkhanli-feltet, i tillegg til å styrke arbeidskapitalen.
Redigert 20.01.2021 kl 07:03 Du må logge inn for å svare
Herbius
21.10.2019 kl 12:46 2962

Zenith Energy Ltd., ("Zenith" or the "Company"), (LSE: ZEN; TSX.V: ZEE; OSE: ZENA-ME), the international oil & gas production company operating the largest onshore oilfield in Azerbaijan, is pleased to announce a Private Placement ("Private Placement") on the Merkur Market of the Oslo Stock Exchange.

The Company has successfully raised gross proceeds of NOK 6,133,000 (approximately £518,000 or CAD$880,000) to subscribe for 17,522,857 common shares of no par value in the capital of the Company ("New Common Shares") at a price of NOK 0.35 per New Common Share (approximately £0.03 or CAD$0.05).

Payment and issue of the New Common Shares to complete the Private Placement is expected on or around October 23, 2019, and an update will be made upon completion.


The Private Placement attracted strong interest and support from Norwegian investors.

Zenith intends to use the net proceeds of the Private Placement to finance the purchase of long lead items and the beginning of civil works required in preparation for planned drilling operations at well M-247 of the Muradkhanli oilfield, as well as for additional general working capital.

The Private Placement is subject to approval from the TSX Venture Exchange and the Oslo Stock Exchange.



Andrea Cattaneo, Chief Executive Officer of Zenith, commented:

"The Board of Directors is pleased that we have successfully completed our first Private Placement in Norway following Zenith's listing on the Merkur Market last year.

The Norwegian market has proven extremely favourable for the Company in recent months as we have delivered the first results of our drilling activities, and I am delighted that many existing and new Norwegian investors participated in the Private Placement.

We look forward to the commencement of drilling operations at well C-30 in due course."
Slettet bruker
25.10.2019 kl 10:28 2798

Noen som har fått emi aksjer på konto? Event vet når de kommer...
SeddelPressa
25.10.2019 kl 11:12 2745

Ca 30.Oktober ..
bakeren74
25.10.2019 kl 11:22 2720

Mine har ikke kommet enda. Men så 30 oktober her nå👍
bakeren74
26.10.2019 kl 11:12 2544

I dag fikk jeg bekreftende Mail på at overføring er ferdig for min del. Fikk alle aksjene jeg skulle ha, så nå er det 1,4 mill grunner til at jeg venter oppgang😂😂😂😂 men til gjengjeld ekstra pinlig ved videre nedgang da. 💸💸💸💸 men bunnen må jo være nådd nå. De har funnet olje og er snart tilbake/eller er i området før funn ble meldt. Ny brønn på god vei med fundamentet klart.

Jula kan økonomisk bli den beste jeg har sett, og jeg har vært med PEN fra 0,5 kr👍 Jeg tåler ny oppgang her.
Slettet bruker
28.10.2019 kl 12:35 2348

Fått endringsmelding på vps 25.10 og de står på konto der, men ikke på nordnet konto. Hvorfor?
fransjeger
28.10.2019 kl 13:06 2280

Var samme problem under IPO også, Nordnet er normalt litt tregere med oppgjør og avregning (eks. kurtasje trekkes ut av porteføljen din ila. natten). Er nok fordi det er ett felles VPS-nummer, og postene rutes videre internt etter de har kommet til hoved-VPS. Tar en ekstra dag eller 2.

De værste eksemplene fra Nordnet fikk ikke aksjene før 2-3 uker etter IPO i fjor. DNB og Orion skjønte ingenting, og Nordnet hadde ingen god forklaring meg bekjent..

Husker riktignok ikke om dette omhandlet "Client Manager"-kontoer (hvor ekstern megler har tilgang) eller vanlige Nordnet-kontoer.
Redigert 28.10.2019 kl 13:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
28.10.2019 kl 13:19 2245

Tviler jeg ikke på. Flyttet nettopp aksjer fra utlandet inn til nordnet. Det tok evigheter og melger i US sa jeg ikke burde bruke Nordnet neste gang. Herregud Nordnet har tapt seg.....