REGN1979 - 71% CR og 93% ORR

Slettet bruker
NANO 21.10.2019 kl 15:18 3339

På side 19 i den nye presentasjonen til NANO så henviser de til REGN1979 som en potensiell konkurrent :

https://www.nordicnanovector.com/sites/default/files/link-documents/Corporate%20presentation-October%202019.pdf

Imponerende pipeline fra selskapet :

https://www.regeneron.com/pipeline


Så hva sier hausserne om dette. Det er vel ingen konkurrent av Nano så klart......
Redigert 19.01.2021 kl 18:28 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.10.2019 kl 14:22 1997

Hva f... plaprer du om, sårt? Nei ikke i det hele tatt. Det du driver med er intet annet enn trolling. Du blir tatt i gjentatte løgner om selskapet så lirer du av deg noen personangrep til forsvar, du beviser så til grader din inkompetanse gang etter gang. At du i det hele tatt tør å skrive mer etter alle flausene dine sier vel mer om deg enn noen annet. Å skrive eller prate om Nano er alt annet enn sårt, for et fantastisk selskap, for en ledelse, for et produkt vi har i noen av de største kreftformene som vil redde mange liv.

Emisjoner skriver du? i got news for you, biotekselskaper i utviklingsfasen lever av emisjoner, null problem og heller ikke et problem om det skulle komme en til rett før lansering av produktet på markedet. Tror dere virkelig ikke Nano har kommet lenger i sitt mulige partnerskap når de skal lansere produktet? Tror dere virkelig ikke Nano har partnersamtaler i gang vedrørende Betalutin for hele verden, unntatt USA? Tror dere ikke Big Farma er interessert i et produkt (også USA)som kan revolusjonere NHL markedet? Tror dere Bravo kjøpte aksjer for én miliion for et par dager siden om han hadde mistet troen?

NV prater og tjater om selvfølgeligheter som emisjon i et biotekselslap som jo alle biotekselskaper er avhengige av, at man ikke besitter andre argumenter sier jo ganske mye om vedkommende. Emi er altså helt vanlig og ikke noe ekstraordinært for Nano.

Focus: Ja, jeg tror på at Bravo kommer i mål etter guidinga,. Han har gjentatte ganger nevnt at dette er hovedfokuset og at de også tar grep med åpning av enda flere siter for å sikre at guidingen holder mål. Det er også gjort flere grep for å sikre dette, se siste slide/pdf fra emisjonen. Jeg er dessuten ikke bekymret om det blir småjusteringer på tiden, dette er kompliserte studier og mye skal på plass, vi er i oppløpet i et selskap som kan bli historisk i Norge.

En muligens ny emi kan i utgangspunktet virke utvannende på akjsonærene, men det glemmes at før den tid så har vi mye mer data på mange flere indikasjoner enn tidligere. Så hva har det og si? Jo, det betyr at Bravo gjør akkurat det han har nevnt hele tiden siden han satt seg i førersetet i Nano, å maksimere gevinst for aksjeeierne, dvs si at de viser frem hva Betalutin kan gjøre både som single agent, men også i ulike kombinasjonsbehandlinger. Før hadde vi FL3 når vi skulle forhandle med BF. Nå har vi DLBCL, FL3. FL2(Archer) CCL osv. Nanos verdier er betraktelig høyere enn for bare noen måneder siden og neste år før vi skal på markedet så har vi ytterligere dokumentert virkningene av Betalutin i de ulike indikasjonene. Folk må være blinde som høns når de ikke ser hva som er i ferd med å skje. Les og hør på hva Bravo har sagt siden han tok plass som CEO, han følger planen prikkfritt.

Nettroll som NV svarer jeg ikke lengre, tiden er for dyrbar til sånt vås.
focuss
22.10.2019 kl 12:39 2092

Stinke
Ja de mener de skal bli ferdig med rekrutteringen i 2020.Stoler du på det? De presenterer ingen tall som understøtter det.
Slettet bruker
22.10.2019 kl 12:21 2131

Jeg forstår at det er et sårt tema å prate om Stinke, så jeg skal la deg slippe.

Vi kan heller prate om neste emisjon. Februar og 5,- kroner? Og rett etter emisjonen så kommer utsettelsen? Hva tror du Stinke? Jeg syns det begynner å stinke av hele ledelsen.
Redigert 22.10.2019 kl 12:23 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.10.2019 kl 11:52 2196

Ser nå at du rettet "forsinkelse" til "dårlig rekruttering" så det får bli din subjektive vurdering. Nano guider at de er on-track.
Slettet bruker
22.10.2019 kl 11:49 2207

Dette er også feil. De har ikke meldt forsinkelse. Tvert i mot melder de at tidslinjen holder. Riktignok symes også jeg at de skulle ha innrullert flere til nå, men samtidig går det an å bruke hodet litt. Klart det tar tid for å åpne siter, bli kjent med de som skal behandle, disse skal vel også bli lært opp til hva de skal gjøre osv...det kan altså ta betydelig kortere tid å få i havn de siste pasientene. Nano har altså meldt at de er on track og at de vil komme i havn med innrulleringen som de har guidet.
Slettet bruker
22.10.2019 kl 11:45 2220

Kan være enig i at informasjonen fra Nano kunne vært bedre og klarere. Det har jeg ment lenge. Men når det gjelder i forhold til konkurrenter så er dette nøye belyst på siste R&D og det skal være unødvendig å repetere dette bare noen uker etter.

Denne tråden skulle aldri vært startet da alt trådstarter hevder er beviselig direkte usant. Det sier også en del om vedkommendes manglende kompetanse.
focuss
22.10.2019 kl 11:43 2231

Å melde dårlig rekruttering sammen med en melding om emisjon er ikke veldig hjelpsomt til aksjonærer.
Redigert 22.10.2019 kl 11:45 Du må logge inn for å svare
focuss
22.10.2019 kl 11:39 2248

Stinke
Det finnes ingen krav til en biotec investor på samme måte som at det ikke finnes krav til andre investorer. Det det er krav til er at ledelsen i ett børsnotert selskapet e informerer markedet på hensiktsmessig måte. De færreste følger med på sin investering daglig eller ukentlig for den saks skyld. De regner med at det børsmeldes dersom det er noe de bør vite om.
Slettet bruker
22.10.2019 kl 11:31 2265

NV: Bruker mye tid og krefter? Hvor har du det i fra?
Har vel knapt hørt de har snakket om disse medisinene. Men selvsagt må de ha de med på oversikter i og med at de behandler i samme indikasjon. Poenget er at innenfor denne diagnosen så er det en rekke forutsetinger på hva man kan bruke av behandlinger. Her kommer du altså med enda mere møl og usannheter.

Fokuss; Et minstekrav til å investere betydelige midler i et bioteksselskap er å følge med på presentasjoner. På R&D Day så forklarte de ganske nøye hvordan disse medisinene var opp mot Betalutin. Gidder man ikke å følge med såpass så får man bare selge eventuelt "gamble" om at dette går veien.

Jeg er meget imponert over Betalutins kraftige virkning samtidig som medikamentet så og si er fri for bivirkninger. Det sistnevnte kan muligens virke som en bagatell for noen, men faktum er at noen velger heller å dø enn å fortsette behandlinger med tøffe bivirkninger. Betalutin har hele pakka: Effektiv medisin, lite bivirkninger, enkel behandling. Samtidig viser Betalutin egenskaper som gjør at den lett kan kombineres med andre medisiner for enda bredere behandling av ulike diagnoser. Jeg har aldri sett en så potensiell aksje så nære målstreken til en konkurspris av en kurs, og jeg skal laste det jeg kan på disse nivåene. (selv om jeg egentlig er ferdigkjøpt)

Redigert 22.10.2019 kl 11:36 Du må logge inn for å svare
focuss
22.10.2019 kl 11:10 2300

Hvor mange 1000 aksjonærer har Nano? Hvor stor prosent av de som ser denne plansjen for første gang trenger ikke å få forklart hvorfor Regn1979 ikke er en reell konkurrent når Nano setter de på liste over sine konkurrenter? Er det så jævlig vanskelig for ledelsen å forstå at aksjonærene er investorer ikke medisinere. Eller gidder de rett og slett ikke bry seg. En liten fotnote er alt som trengs.
Slettet bruker
22.10.2019 kl 11:02 2320

Her er det vel de dumme som tjener penger mens det er de smarte i dine øyne som taper penger. Slik har det vært i 3 år.

Men dumme meg. Dette blir så klart det nye Genmab ganger 2. Større en Statoil. Snart kommer milliardavtale som skal løfte kursen opp til flere hundre kroner per aksje. Jeg gir meg over.
Slettet bruker
22.10.2019 kl 10:55 2341

Nano mener de er en konkurrent av Betalutin men så klart så vet vel du bedre.

Da kan du kanskje forklare meg hvorfor de bruker så mye tid og krefter på å snakke om en medisin som ikke er en konkurrent av Betalutin. Da kan de like godt snakke om Ibuprofen neste gang.
Redigert 22.10.2019 kl 10:59 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.10.2019 kl 10:41 2371

Igjen en flåsete dårlig innlegg av N-vektoren. Alle som har fulgt med vet at Regn vil kun brukes på en minioriet i NHL. Det samme med Car-T.
Hadde man tatt seg bryet til å sette seg inn i konkurransen så hadde i hvertfall jeg blitt flau av og komme opp med et så til de grader kunnskapsløst innlegg.
På R&D for ikke lenge siden så var det på nytt en grundig gjennomgang av mulige konkurrenter av Nano, alt dette tok professor Zinzani seg god til å forklare.
For å oppsummerer kort, desto mer man ser på mulige konkurrenter desto mer fantastisk fremstår Betalutin. Det er altså ingen tvil om at NANO vil gjøre vei i vellinga når de snart kommer på markedet.

Det er ganske mye å sette seg inn i når man skal sammenligne medisiner, og de som slavisk ser på tall uten å se på de underliggende detaljene og dataene fremstår som kunnskapsløse, men sånne uttalelser ser vi dessverre fra vektoren til stadighet, brøler ut med noe, også er alt som er skrevet rett og slett feil. Alt man gjørfor å skremme andre og en ussel hundrelapp i lommeboka.

Når det gjelder behandling av pasienter i NHL. så trengs det en rekke type medisiner for de ulike forutsetningene pasientene har. Det kan være resistene personer ,det kan være pasienter med andre sykdommer, noen er for gamle til å takle bivirkninger, noen behandlinger er rett og slett for dyre osv

Det overrasker meg til stadighet hvor kunnskapsløse baiserne er. For de som ønsker seg mer detaljer om dette, så kos dere med R&D Day som Nano hadde for litt siden - link fra Nanos hjemmeside. Det som derimot er uforståelig er at baiserne er såpass kyniske i sine løgner at de ikke ønsker et selskap som Nano å lykkes, et selskap som sannsynlig vil ble en game changer for svært syke pasienter i NHL. De kan umulig sove godt om nettene.
Redigert 22.10.2019 kl 10:52 Du må logge inn for å svare
SomSa
22.10.2019 kl 10:23 2409


REGN1979 og bivirkning

As of the March 2019 data cutoff, safety was evaluated in 81 patients. The most common treatment-emergent adverse events (AEs) were
pyrexia (83%),
cytokine release syndrome (CRS; 57%),
chills (54%),
infections and infestations (49%),
increased C-reactive protein (38%),
fatigue (38%),
anemia (36%)
thrombocytopenia (30%).
Six patients experienced Grade 3 or higher CRS (7%).
The incidence and severity of CRS declined through optimized pre-medication, even with REGN1979 dose escalation.

Grade 3 or higher AEs that occurred in at least
10% of patients were anemia (21%), lymphopenia (20%), neutropenia (17%), infections and infestations (15%), thrombocytopenia (14%) and hypophosphatemia (11%).

Four patients discontinued due to AEs, which included Grade 3 hemolysis, fatigue, pneumonia and neck abscess (n=1 each). Fifty-two patients discontinued, 27 due to disease progression/recurrence, and 10 due to death. Deaths were caused by progressive disease (n=6, one with an AE of Grade 5 multi-organ failure) as well as cardiac arrest, gastric perforation, lung infection and pneumonia (n=1 each).

Betalutin´s bivirkning:
Betalutin® was well tolerated
• Most common grade 3/4 AEs were transient and reversible neutropenia and thrombocytopenia
• Serious AEs occurred in 14 pts (19%)
• No cases of febrile neutropenia, low incidence of platelet transfusion, and no study related deaths
Slettet bruker
22.10.2019 kl 10:11 2443

Hvor gammel er du??
SomSa
22.10.2019 kl 09:59 2478


De har også satt i lista CAR-T men tilnærmet ubrukelig for folk flest. De må gi et oversikt over ulike kandidater og demonstrere hvor fantastisk er betalutin og hvor elendig er ledelsen.....
focuss
22.10.2019 kl 09:49 2514

Somsa
Dersom REGN1979 ikke er en konkurrent til Betalutin, hvorfor setter da ledelsen den opp på lista over sine konkurrenter? Er det bare for å skremme vettet av aksjonærene eller går det under den store sekkeposten at de ikke vet hva de driver med? At de ikke forstår konsekvensen av hva de kommuniserer og heller ikke av det de ikke kommuniserer?
Slettet bruker
21.10.2019 kl 16:41 3010

Short dagen før R&D og lukket denne godt nede på 26 tallet. Så ble jeg med opp til 28 før jeg slang ut giga short rett før emi. Kanskje du skal lære litt av NanoVekter så du også kan tjene store penger.

Forresten, jeg annonserte det SAMTIDIG så du kan sjekke at alt stemmer og at jeg spådde helt korrekt.
Redigert 21.10.2019 kl 16:42 Du må logge inn for å svare
focuss
21.10.2019 kl 16:34 3042

Hvis ledelsens hensikt var å skremme vettet av aksjonærene så er det jo forståelig at de sender ut infomasjonen uten noen forklaring.
SomSa
21.10.2019 kl 16:18 3105


Problemet med Nanovector er at hver gang NanoVector kjøper Nanovector faller Nanovetor. Kanskje bør NanoVector holde seg unna Nnanovector. For ikke lenge siden erklærte NanoVector ny inngang i Nanovector.
Slettet bruker
21.10.2019 kl 16:13 3125

Ja det viser jo bare at ledelsen i Nano nok en gang ikke forstår hva dette er når de ramser opp både REGN1979 og såkalt CAR-T som direkte konkurrenter til Betalutin. En må jo bare applaudere.
SomSa
21.10.2019 kl 16:00 3172


Dersom folk har råd til kan de behandles med REGN1979, like komplisert behandling som CAR-T cell therapy og gir mange bivirkninger............

REGN1979 konkurere med CAR-T og ikke Betalutin:

Meanwhile, Regeneron wants to develop REGN1979 for first-line use in these forms of lymphoma as well, positioning the drug as an alternative to CAR-T which can have serious side effects and can take some time to implement given the complexity of the cell-based treatment procedure
focuss
21.10.2019 kl 15:38 3252

Å sende en slik beskjed til investorer rett etter emisjon er jo.......hva skal man si? I rest my case.
Slettet bruker
21.10.2019 kl 15:28 3290

Hva vet vel NANO ledelse om konkurrenter? De vet da ingenting om emisjoner eller åpenhet overfor sine egne aksjonærer, da vet de neppe noe om konkurrenter heller..... :)