Das undergang

Slettet bruker
ARCHER 21.10.2019 kl 16:02 20901

Hvordan er det mulig å falle så jævlig over lang tid?
Solide folk bak selskapet, men???
Redigert 21.01.2021 kl 08:06 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.10.2019 kl 15:57 3117

Tror du skal passe på egne løgner, de har pågått i godt over år og alle de som har hørt på deg har nå tapt penger. At du tørr å gå ut om kvelden forstår ikke jeg.
Redigert 21.01.2021 kl 08:06 Du må logge inn for å svare
SjonkelRolf
23.10.2019 kl 16:03 3294

Salaten blir nok borte når kjøttet er handlet inn
Redigert 21.01.2021 kl 03:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.10.2019 kl 16:10 3291

Jeg har da aldri løyet.
Anbefalt archer og anbefaler fortsatt archer på det varmeste med tanke på det fundamentale, ikke det tekniske.
Har hele tiden sagt jeg er long. Minst 2020-2021
Har aldri kommet med en løgn eller påstand som ikke kan underdekkes.
Du snakker tull fra ende til ende.
Redigert 21.01.2021 kl 03:37 Du må logge inn for å svare
Anywhere
23.10.2019 kl 16:31 3275

Det er tydelig at du Salah, ikke har hatt kontakt med noen i ledelse i Archer.
Jeg kan fortelle deg at det ikke er så vanskelig, og før du kommer med slike indisier som du presterer nå, så bør du forsøke å sjekke ut.
Å presentere muligheter som antakelser og la det skriftlig etterhvert feste seg til en slags virkelighetsoppfattelse er å forsøke å manipulere i aksjesammenheng. Slik du forsøker å beskrive ståa omkring Archer, er vinklingen av en slik karakter at det fremgår at du vet ting og så tar trumfkort med konkursmulighet. Hvor nær konkurs, og med hvilken begrunnelse skulle du kunne finne? Jeg vet at du tolker alt i lys av at aksjekurs faller, og ikke har noen som helst annen info. Ei heller vet du hvordan du skal finne slik info, men det vet ikke alle som leser her inne.

Det finnes tydeligvis ikke evne hos deg til hverken å forstå regnskap, tolke selskapsutvikling eller å kommunisere med ledelse for å finne svar på slkt.
Jeg har kommunisert og kan selvsagt fortelle at du fantaserer hinsides enhver virkelighet. Men noviser på HO kan tolke dette som sannheter de foretar samlede vurderinger ut fra.
Redigert 21.01.2021 kl 03:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.10.2019 kl 17:19 3242

De få indoktrinerte som er igjen, som ikke vil innse at dette er løgn og bløff, de prøver å trøste hverandre med sammen nonsens som man har gjort det siste året. Altså det tøvet som alle nå vet har vært kun tøv og løgn. Man får tro hva man vil, de som har lyttet til meg har spart seg for store tap. Det som nå vil komme vil være det jeg har skrevet vil komme. Her kan man stole på de som har lurt folk inn med løgn, eller stole på meg som har skrevet hva som vil skje, lenge får det har skjedd. Denne er nå totalt ute av kontroll, derfor skal man ikke utelukke noe utfall...........det er det nye som har kommet opp og det som før var grisete er nå blitt skremmende. Merkelig det der at CEO forsvant og at ingen ny er på plass........tro hvorfor.......
Redigert 21.01.2021 kl 03:37 Du må logge inn for å svare
drømmeren
23.10.2019 kl 18:40 3194

Må være grusomme tall og dårlig guiding som kommer siden den presses stadig ned. Dette er ikke småaksjonærer...men proffe shorte nisser.
Redigert 21.01.2021 kl 03:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
23.10.2019 kl 18:53 3176

Du kan se på det på den siden, det er helt ok, men da burde det vært en profit warning og de har guidet perfekt de siste 6 kvartalene.
Jeg er 99,9% sikker på at 3Q blir vesentlig bedre enn 2Q.

Men kan gi deg en direkte årsak.

Ingen har oppdatert sine analyser etter 2 MDR kontrakter og forlengelser.
Hvorfor ikke?
Nå faller Archer på ekstremt lave volum og blir kjørt opp igjen på høye volum. 3-7% før det blir helt stille igjen og aksjen faller 5-10% før store volum henter aksjer igjen.

Samme skjer nå og det kalles Posjonering.

Man må jo gjøre seg selv sine egne vurderinger, men har ingen tro på at man får fortsette med dette særlig lenge.

Så lenge man har fått 2 mdr rigger på kontrakt, oiltools øker kraftig og man har økte dekninger i kontraktene sine vil det være helt unødvendig og uinteressant å øke EK på dette nivået, gjelden vil fint håndteres.

Hadde man ikke fått MDR på kontrakt og mistet kontrakter, ja da hadde det vært en reel fare.
Redigert 21.01.2021 kl 03:37 Du må logge inn for å svare
Anywhere
23.10.2019 kl 19:52 3147

For nte gang:
-Det er intet som er løgn og bløff i Archer, og selskapet har heller aldri servert noe som har vist seg å være løgn og bløff. Tvert om, guiding fra over et år siden er helt perfekt slik selskapet opererer på stadig stigende inntekter og resultat for tiden.
-De som lytter til Salah, lytter til ubegrunnet svada, og mer blir det ikke. Hun tapte i Archer fra 9 til 5 kroner og har siden hatt et hat til alt som heter Archer.
-Salah har bare skrevet at kursen til Archer skal til 0,5-1 kroner, det er det hun mener skal komme. Det er selvsagt intet som kommer fra Archer selv annet enn at business går som planlagt. Om kursen skal videre ned er mulig, men samtidig er EBITDA for tiden høyere enn selskapsprisingen på børs. Inntekter øker, og det er ikke ofte man ser slik prising når det beviselig er gjort emisjoner og selskapstiltakt som har til de grader virket.
-Selskapet er under veldig god kontroll av ledelsen, såpass vet jeg:) Det som ikke styres derfra er den kortsiktige kursutvikling. Men det er ikke der ledelsen har oppmerksomheten. De bygger selskapet pt og derav iboende aksjonærverdier. De verdiene er ikke på noen måte vist i markedet, men det er ofte at sammenhengene der ikke er veldig gode, og derav kan man gjøre veldig bra kjøp.
-Ja, Archer kan surfe 2-tallet, vi kan se 3,10 allerede i morgen, eller vi kan endog se 3,80 samme dag. Det er ikke på grunn av noe ledelsen driver med akkurat den dagen, kun utslag av en tilfeldig dags kursjustering og veldig lite volum.
Men merk at om man følger med litt så kan man faktisk hente litt volumer her nede.
Redigert 21.01.2021 kl 03:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.10.2019 kl 07:57 3031

De indoktrinerte prøver nå å kaste andre selskap for bussen, for å forsvare og tåkelegge hva som er på vei til å skje. Hvilke av de selskapene de prøver seg på har hatt en CEO som forsvinner, som det ikke blir kommunisert noe rundt, som ikke blir erstattet, som har hatt flere kursdrivende positive nyheter, men i stedet har blitt totalt rastert? Selvsagt ingen og hvis man ikke forstår at her er det svært mye som ikke tåler dagens lys, så er man blåøyd.
Redigert 21.01.2021 kl 03:37 Du må logge inn for å svare
Bsci
24.10.2019 kl 09:33 2978

Ok. la oss leke med dine tanker.

Hva om du faktisk vet noe graverende om selskapets interne strategier og disse er av en slik karakter at du finner det som ditt kall og forsvare andre mot økonomiske konsekvenser av dette.
Informasjonen er krystallklar, ettersom du ikke har avviket fra dine påstander (det skal du ha opp i det hele, men om det er positivt er tvilsomt, ettersom du fremstår som nærmest besatt).
Hvorfor valgte du et Forum på HO, som kanalen der sannheten må komme gjennom ?
Det er også overveiende sannsynlig, at du faktisk kunne fått noe respekt for dine synspunkter, om du hadde kommunisert dette på en annen måte.
Alle kan jo hive ut en påstand om at noe skal opp eller ned.
Men begrunnes dette med en argumentasjon som er spiselig eller forener andre i samme tankegang, så oppstår en saklig dialog.
Det hender til å med at folk faktisk blir enige om å være uenige. Er det ikke fantastisk ?
Men du har fra starten, ikke kommet med noe konkret faktabasert og selvfølgelig er det i tillegg svært provoserende med skadefryd, uansett hva det måtte gjelde.
Å fryde seg over andres ulykker, fordi man ikke selv blir akseptert som et orakel er rett og slett bare tragisk. (dette gjelder ikke kun aksjehandel).
Og når en gjentakende argumentasjon ikke har substans i noe konkret, men bunner ut i: Jeg vet …… ?
Hva forventer du ?
Alle motargumenter blir av deg klassifisert som unnskyldninger av de som har en annen vurdering en deg selv.
Har du i det hele tatt den minste forståelse, for at andre kan ha andre oppfatninger enn dine egne uten at dette nødvendigvis må resultere i arrogante tituleringer.
Indoktrinerte ? Du er stort sett alene om dine påstander og møter lite sympati, (dette skyldes nok i hovedsak dine ordvalg og manglende fakta), mens svært mange har konfrontert/utfordret deg gjennom det siste år med varierende argumentasjon.
Så har dine "motstandere" indoktrinert hverandre ?
og hvem av de 2 parter her, er det som kommer med en ENSIDIG gjentakende (1000++) kommunikasjon. Du eller dine 30 + "fiender" ?
Sett fra mitt ståsted, så er det hevet over all tvil at om noen fremstår som indoktrinert, så må det være vedkommende som sannsynligvis har satt verdensrekord i antall innlegg med samme innhold. Hadde du skrevet 20 linjer i ditt første innlegg kunne du klippet og limt dette i all ettertid.

Om du faktisk skulle besitte informasjon som understøtter din argumentasjon; Hvorfor valgte du ikke en kanal som ville gitt deg ditt overordnede mål som har vært og skåne andre fra tap i Archer. Om du bare kunne hjelpe 1 til og "bli reddet", ville du være fornøyd.

Hvorfor gikk eller går du ikke til VG, Finansavisen, E24 eller økokrim med din informasjon, slik at du kanskje kunne "reddet" titalls, ja kanskje til og med fått en plass i historiebøkene som han/hun, som avslørte svindelen.
Hadde du valgt en annen kanal, så hadde du også sluppet x antall tusen innlegg her, men først og fremst fått frem sakens kjerne.

Redigert 21.01.2021 kl 03:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.10.2019 kl 09:36 2974

Vil man være på ATL før Q3 ? Spennende å høre hvilke unnskyldninger og løgner som vil komme de neste dagene.......Godt at ledelsen selv har million lønninger og kunne ikke brydd seg mindre. Børsen mest åpenbare scheme dette.
Redigert 21.01.2021 kl 03:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.10.2019 kl 10:02 2942

Blir spennende å høre om salaten snart kommer med noe matnyttig.
Redigert 21.01.2021 kl 03:37 Du må logge inn for å svare
Anywhere
24.10.2019 kl 11:12 2905

Hehe, bra kommentert BSCI. Salah i nøttelskallet sitt.
Redigert 21.01.2021 kl 03:37 Du må logge inn for å svare
Anywhere
24.10.2019 kl 11:13 2902

AksjeKåre, Salah har aldri kommet med og må aldri forventes å komme med noe matnyttig. Hun er for indoktrinert av sitt hat til det.
Redigert 21.01.2021 kl 03:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.10.2019 kl 11:31 2883

For en nytelse, det er nå kun fokus på meg, dette mens kursen er på vei mot ATL. Rart at et selskap kan rasere sine aksjonærers verider på en slik måte, hvis alt var fryd og gammen. Her vil hva som helst kunne skje og kan ikke se en mer åpenbar scheme på Oslo Børs, antagelig aldri sett på noen børs......
Redigert 21.01.2021 kl 03:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.10.2019 kl 11:36 2876

Om ca 4-5 dager har du 2000 spam inlegg her på forumet. Gratulerer !!
Redigert 21.01.2021 kl 03:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.10.2019 kl 12:24 2841

Da er vi på vei mot 2 tallet og ATL, for en ny deilig dag:-) Får håpe ledelsen sender de indoktrinerte noen varme tanker mens de sjekker bank kontoen og ser at pengene renner inn, mens de selv raserer enhver verdi. Hvor lavt skal man før de verst indoktrinerte forstår at dette er en scheme verre enn man kan forestille seg.....?
Redigert 21.01.2021 kl 03:37 Du må logge inn for å svare
Bsci
24.10.2019 kl 12:51 2818

Når du først skulle utvide ditt ordforråd, så gikk du for scheme.

Ser ut til at du ignorere innlegg som konfrontere deg eller krever deg litt.
Patetisk.
Redigert 21.01.2021 kl 03:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.10.2019 kl 12:55 2813

Uffda, så sint du var. Mye lommepenger som forsvinner? Hvorfor har du ikke hørt på meg? Da hadde du spart deg for dette. Du burde være sint på de som har lurt deg inn, men det passer seg jo ikke.
Redigert 21.01.2021 kl 03:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.10.2019 kl 13:39 2786

Poor Salah. Bullied at school
Redigert 21.01.2021 kl 03:37 Du må logge inn for å svare
Bsci
24.10.2019 kl 13:43 2779

Veldig voksent.

Det passer seg helt fint og bli sint. Men både jeg og alle andre må bære det ansvaret alene når man satser i aksjer, så det er mer en skuffelse over egne beslutninger enn et sinne. Skal du være garantert noe, er ikke aksjehandel tingen.
Ingen lurer noen inn i noe. Om noen tar et valg må de stå for det selv. Og handler de basert på info her på HO, så er det selvfølgelig ekstremsport og ene og alene den enkeltes ansvar.
Hvor mange meglerhus hadde inntil nylig kursmål på Seadrill på 200,- +/-, men har skrelt dette. Nå mener jeg kursmål variere fra kr 5,- til 115,- eller der omkring.
Skulle noen saksøkt eller skyve ansvaret for egne investeringer/risiko på meglerhus.
Som jeg har nevnt tidligere, så er man ikke nødvendigvis en løgner fordi vurderinger ikke realiseres.

Jeg håper ikke du lever i den villfarelse at du vet ALT.
I alle selskap som er representert på børsen kan der komme børsmeldinger når som helst og av både negativt og positiv innhold.
Dine "predikasjoner" om dommedag er jo nøyaktig det samme som andres vurderinger om det motsatte.
Det er +/- og like ille. Alle er på børs med det formål og tjene penger, så å miste en oppgang er pr definisjon også et tap i investeringssammenheng.

Har ikke selv aksjer i Archer.
Sist var en kort periode i juni og med en bagatell av en post, men har Archer liggende på min oversiktsliste og for en eventuelt senere inngang er det greit og følge litt med over tid, selv om man ikke har aksjer.
Redigert 21.01.2021 kl 03:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.10.2019 kl 16:44 2721

Veien mot ATL stakes ut og jeg nyter at de verst indoktrinerte blør konstant. Dette er bare starten på hva som vil komme......
Redigert 21.01.2021 kl 03:37 Du må logge inn for å svare
Anywhere
24.10.2019 kl 18:13 2676

Du solide svadaSalah, ser du på kursen er det nok mer slutten enn starten. Har du ikke fulgt med de siste 6-8 år?
Du vil visst se alt opp ned, det var vel derfor du en stund trodde Archer steg da du kjøpte på 9-tallet og så 5-6-tallet etter en stund, så kom du på at det er best at prisen øker når det gjelder aksjer..?? Ja, alt skal læres
Redigert 21.01.2021 kl 03:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.10.2019 kl 18:20 2667

Gidder ikke å bruke mer tid på slike som deg, en patetisk indoktrinert løgner. Du fortjener alt ondt og den dagen karma slår inn, så er du i vannrett. Blokkert for godt.
Redigert 21.01.2021 kl 03:37 Du må logge inn for å svare
Billyjojimbob
24.10.2019 kl 18:29 2656

Nå tok du en 100% perfekt beskrivelse av deg selv.
Redigert 21.01.2021 kl 03:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.10.2019 kl 18:40 2663

Han må ha tapt alt han eier på Archer slik han hunter selskapet på børs:)
Synes litt synd i han. Men men.
Det er dessverre ikke mange av de gamle igjen ser det ut til,
Så de fleste er nok ute.
Redigert 21.01.2021 kl 03:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.10.2019 kl 18:41 2664

Ny blokkering, frem til nå så har du bare vært stakkarslig, nå fremstår du som lillebroren til han patetiske figuren som jeg nettopp blokkerte. Glad i tape penger og lyve dere to, for et liv.
Redigert 21.01.2021 kl 03:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.10.2019 kl 18:46 2653

Er inne med et syv siffret beløp på børs, så ny løgn. Vet ikke hvor mange indoktrinerte løgnere jeg har fått vekk, men det er kun noen få igjen og det er dessverre de verste av de verste.De som har forsvunnet har forstått at dette er en scheme og jeg håper at de ikke har tapt mer enn de kan tåle. Det er konsekvensene av løgnene til de indoktrinerte og det er en ondskap sjelden sett! DE som er igjen, det er de som faktisk ikke innser at de er blitt lurt og heller vil tape alt av penger enn å tape ansikt. Ledelsen hever millionlønn og ler seg skakk over at de får lov til å fortsette å rasere aksjonærene og vet at dette bare er starten
Redigert 21.01.2021 kl 03:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.10.2019 kl 18:51 2660

Nå har jeg tilgode å tape på børs, faktisk.
Papirtap.er en ting, men det må man tåle når man jakter upopulære utbombede aksjer. Vi kan snakkes i mai 2021 det er fra den mnd jeg regner tap, det er da jeg satte meg mål om å selge Archer.
Tapet er kun i antal aksjer du kan få for antall kroner, men jeg hadde regnet med maks 300k aksjer uansett så jeg er slik sett i pluss:)

Med 480k og snitt på 4.37 kan du regne selv, men sitter med 600k som skal inn om den dropper mer eller bryter ut av trend.
Kunne fått ett veldig stygt tap i DOF men den kom jeg meg ut av med noen få XX K i pluss.
Du er tatt i så mange løgner og du er også avslørt med at du tapte alt på Archer at jeg skjønner faktisk ikke hvorfor du ikke heller prøver å komme over det.
Redigert 21.01.2021 kl 03:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.10.2019 kl 18:55 2665

Du har ikke en krone på børs og det vet du godt, selv.
Hva er de fantastiske aksjene dine da?
Og vis de gjerne med å legge de ut på salg før børsen åpner slik du gjorde med archer.....
Men det kan du ikke, enkelt og greit fordi du har tapt alt.
Redigert 21.01.2021 kl 03:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.10.2019 kl 19:08 2664

Behøver ikke vise noe for deg, som du selv skrev, jeg holdt hva jeg lovet i svindelselskapet. Har nesten 3 mill. investert på børs. Ikke belånt med 1 krone.
Redigert 21.01.2021 kl 03:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.10.2019 kl 19:18 2652

Dessverre så har du ingenting igjen, det er så tydelig, Sal.
Vet du hvorfor?
Det skal jeg si deg.
Alle har vært der du er nå, når vi en gang var amatører, uerfarne og trodde vi viste alt og bare vi kjøpte en penger på gata aksje så skulle den doble seg over natta, ihvertfall innen 1 MND. Hallo liksom.
Så da var det penger inn, mer penger inn, belåning osv....
Så den forsmedelige erkjennelsen over at drømmen ikke skjer og man taper alt, det har de fleste vært gjennom, derfor leser vi deg som ett speil.
Derfor gikk jeg inn med mai 2020-2021 som target.

Jo mer du viser hvor opphengt du er i tapet ditt, jo mer rister jeg på hodet.
Søk lege, kom over det, skaff deg ett liv, ikke la din amatørtrade ødelegge livet ditt.
Redigert 21.01.2021 kl 03:37 Du må logge inn for å svare
Anywhere
24.10.2019 kl 19:30 2641

Stor sorg å være blokkert av Salat😁👍 Det er nte gang hun påstår å blokkere, men kan ikke holde ord😉
Redigert 21.01.2021 kl 03:37 Du må logge inn for å svare
rkaspersen
24.10.2019 kl 19:41 2625

Salah
I dag kl 11:39
315
Så bra du har fokus på slikt, dette samtidig med at lommepengene dine renner ut, jeg dauer:-)

Jeg må jo åpenbart være utlogget av HO/hegnar/finansavisen for å kommentere salah da jeg har blokkert han/HUN/det for mange måneder siden da jeg så det var spam av det samme om å om igjen. Men siden du er så forbanna sta på å stå på innenfor archer posts, og du faktisk dør av det du leser, så sier jeg PLEASE do. Vi er alle sammen dødslei av deg, at jeg orker å skrive dette er forbausende, men igjen hva kan jeg gjøre på jobb mens jeg kjeder meg? finne glede i å skrive hvor mye jeg misliker Salah da det er den dummeste personen jeg noen sinnne har sett innenfor finans, vis oss noe konkret fra din portefølje salah, vis oss at du ikke er 50% ned totalt de siste 3 årene, VIS OSS NOE.
Redigert 21.01.2021 kl 03:37 Du må logge inn for å svare
Anywhere
24.10.2019 kl 19:48 2619

Der merksnodige er at det virkelig finnes en person som klarer å skrive at han/hun unner alle som er inne i en aksje som Archer med vitende og vilje, et heidundrende tap, og hun skal finne den største glede i livet når det skjer. Hvem er en person som påstår å klare å hente livsinspirasjon fra slikt? Og i tillegg lyver oss opp i trynet om at ledelse i Archer ler seg skakk av folk som mener selskapet har gjort mye positivt??
Jeg har sjekket såpass med ledelsen at jeg kan si det er ikke mye latter av denslags. Men det er god stemning, dog ikke pga aksjekurs.
Det snåle er at denne personen har en mani om å intensivere sine repetisjoner når Archer faller som mest, men forsvinne dager den går opp.

Det er sykt, sykere og sykest i samme person.

Vel, tipper denne personen snart er borte for godt på Archertrådene...
Innerst inne virker det som at det solide tapet Salah hadde for et halvår siden i Archer, det klarer hun å skylde på Archerledelsen. Sin egen feilvurdering blir andres feil. Og dem som mener ledelsen gjør ok jobb er løpegutter? Slik blir det når man er opplært som utskjelt unge og aldri har tatt ansvaret for sine feilvurderinger. Salah har få å snakke til, men de hun treffer er hun veldig god til å skryte av de riktige tingene hun har gjort. Feilene kan aldri nevnes. Barn av en skjev velstand kan av og til bli så skjeve ..

Det siste jeg skriver tør hun aldri motsi fordi hun vet det stemmer så smertelig godt!😞
Redigert 21.01.2021 kl 03:37 Du må logge inn for å svare
Anywhere
24.10.2019 kl 20:20 2607

Straks det nevnes Salahs tap så stikker det ekstra, og kommentaren blir ekstra bitter med karma og vannrett og bla bla. Og man skal blokkeres. Bitter bitter og bitter er Salahs tre kjennetegn. Trist at hun ikke kan få hjelp men pleier sin bitterhet på HO.
Redigert 21.01.2021 kl 03:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.10.2019 kl 20:57 2586

Jeg forstår ikke at Salah får lov til å være på dette forumet..hvor er grensa? Trist at du har tapt alt på archer, men det er faktisk din egen feil. Gjør alle en tjeneste ved å logge ut.
Redigert 21.01.2021 kl 03:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
24.10.2019 kl 21:17 2587

Men ikke alle. I januar hva jeg temmelig optimistisk og trudde innen sommeren allerede skulle det komme en rekyl, har et snev av håp om at aksjen rykker til i høst også, men er langt mer i tvil nu.
Alikavel sitter jeg også inne som mange andre med urealisert tap og venter.
Og så lenge det ikke går ut over noe annet enn sparepenger så gjør det ingenting egentlig.
Redigert 21.01.2021 kl 03:37 Du må logge inn for å svare
Pølsebua
24.10.2019 kl 22:34 2510

En tråd med Salah, er som å stå ved siden av et høyttrykksbor. Bare støy. Lært nytt ord også. Indoktrinert. På seg selv kjenner man andre. Vel. Jeg kjøpte mer i dag. Ut fra en fundamental vurdering. Så venter jeg den tid det tar før jeg er i solid pluss. Jeg skjønner ikke hvordan dette kan gå galt, og hvorfor jeg får aksjene så billig. Gleder meg til Q3!
Redigert 21.01.2021 kl 03:37 Du må logge inn for å svare