Trump synes ikke USAs grunnlov gjelder for ham.

Slettet bruker
22.10.2019 kl 07:31 560

https://www.msnbc.com/the-beat-with-ari/watch/trump-says-the-phony-constitution-doesn-t-matter-because-he-s-rich-71782469505

Han er rik og...da.....tja.. Han er rik og synes ikke grunnloven skal gjelde for ham.

Tikk takk, tikk takk...

Bare å ringe rørlegger og få montert gulldassen på cella han skal tilbringe resten av livet sitt i.



Slettet bruker
22.10.2019 kl 08:04 550

Han mener dessuten at USAs grunnlov er falsk... (phony).

Slettet bruker
22.10.2019 kl 11:12 522

Make America Corrupt Again
Slettet bruker
22.10.2019 kl 13:15 505

Nei du er glup? Mye har du lest også, for du vet hva andre gjør. Det har du selv sagt...

Statlig kriminalitet er et av Norges største samfunnsproblemer. Nobel Fredspris vinner Henry Kissingers motto: «Det ulovlige utfører vi straks, det grunnlovsstridige tar bare litt lengre tid» dette praktiseres i full mon, her i kongeriket særskilt av regjeringen Jens Stoltenberg. Riksadvokat Tor-Aksel Busch har lenge bestyrt rettsvesenet som en stor-kriminell «mafia-gudfar».
http://www.nyhetsspeilet.no/2013/05/statlig-kriminalitet-et-kjempeproblem-i-dagens-samfunn/
Slettet bruker
22.10.2019 kl 13:26 497

Den menigheten som du fronter har uttrykk sjikane overfor tidsskriftet Nyhets-speilet, et tidsskrift viss formål er. "Et åndsvitenskapelig og sannhetssøkende nettmagasin skrevet av folket for folket". Å sjikanere andre mennesker meninger for "meningene" ikke stemmer overens med dine egne "skakkjørte", det er en rennestein praksis som hører meitemarker til.
Slettet bruker
22.10.2019 kl 13:27 493

Nå juger du igjen, A! Trump sa ikke at grunnloven var phony. Du og løgnmediene prøver å ta Trump på N.Y. talemåter!

Trump skulle ikke tjene penger på å hoste G-7. Og han trakk tilbudet med én gang det ble bråk.
Ja, det er litt 'phony' at det ikke skulle være lov til å bruke et non-profitt tilbud som det Trump kunne tilby. Nå må USA ut med store summer for å hoste møtet. Vel bekomme! Hvorfor hører du på de verste løgnmedia propagandaen i stedet for å gå til kilden selv og se hva Trump faktisk sier?

Donald J. Trump Verifisert konto @realDonaldTrump 22 timer siden
Doral in Miami would have been the best place to hold the G-7, and free, but too much heat from the Do Nothing Radical Left Democrats & their Partner, the Fake News Media! I’m surprised that they allow me to give up my $400,000 Plus Presidential Salary! We’ll find someplace else!
Slettet bruker
22.10.2019 kl 13:54 480

Look to Norway they show you no way..

På stortingets skrytesider står det at Grunnloven er den høyeste rettskilden i Norge. Dersom andre lover er i strid med den, må de vike, men det stemmer jo ikke, etter EØS ble innført. https://www.stortinget.no/no/Stortinget-og-demokratiet/Grunnloven/om_grunnloven/
Hvor er EU i valgkampen? I Norge er Høyforræderiet allment akseptert.
Montesquieu sa at man ikke skal røre lovene uten å skjelve. EØS hva er det for noe? Et Høyforræderi.
Slettet bruker
22.10.2019 kl 13:54 479

Hehe. Nyhetsspeilet er for kokofolk. Kokostoff for galninger.

Kos deg med det du. Men ikke forvent å bli tatt seriøst når du klasker til med linker derfra. Ei heller steigan.
Slettet bruker
22.10.2019 kl 13:55 473

Når fnue finner frem til tasten med utropstegn, vet man at man er inne på noe :)

Jeg har kun sitert andre, sinnataggen. Deriblant sjefsgalningen himself.
Redigert 22.10.2019 kl 14:00 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.10.2019 kl 14:03 464

A-den nye, er en narsissist over alle narsisster. Han er så be-gapt i sitt eget speilbilde at han er helt fortapt i seg selv. A-den nye, han/hen/hun.- han- hund i band han/hen/hun alene vite er en Idiot de lux.

kokofolk. Kokostoff for galninger sier koko personen selv, og peker på andre med en finger, men og vet ikke de 4 øvrige fingre, de perker grusomt tilbake på han/hen/hun.- han- hund i band på han/hen selv.
Redigert 22.10.2019 kl 14:09 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.10.2019 kl 14:33 456

Det fine er at du kan velge, os. Du kan velge om du vil tro på galskapen eller ikke.

Jeg føler meg veldig spesiell. Her på fff. Ellers har jeg nok et ganske så normalt syn på steigan og nyhetsspeilet.
Slettet bruker
22.10.2019 kl 14:59 444



Nå er det da delte meninger om det, men du om det. Jeg har gitt deg din attest, så ferdig med det.

At du er spesiell, hersker ingen tvil. Men nå har du bekreftet det selv.
Redigert 22.10.2019 kl 15:01 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.10.2019 kl 15:11 437

Patriot ACT innført av president Buch junior, har satt USA borgere rettigheter til opphør. USA er ikke noe demokrati som noen tror, men et Oligarki. https://www.riksavisen.no/orwellske-statsdannelse-norge/

PST: ”Dette og ingen andre, er roten fra hvor tyrannen skapes; når han først ser ut til å være den som beskytter.” – Plato.
Alt som er skapt med det gode som formål kan bli snudd til det motsatte formål, slo allerede Aristoteles fast. Det som du blir innbilt til å tro er et sikkerhetsnett, kan fort bli et garn.
”Dersom tyranni og undertrykkelse kommer til dette landet, vil det komme i skikkelsen av og sloss mot en fremmed fiende.” – US President James Madison

Riksavisen formål er "Å bringe Lys hvor Mørke råder, i mennesket og i samfunnet"

Redigert 22.10.2019 kl 15:13 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.10.2019 kl 15:24 430

Patriot Act er en unntakslov som ble vedtatt kort tid etter 11. september. Den setter den amerikanske grunnloven fullstendig og totalt til side og gir presidenten nærmest diktatorisk makt, men så lite bryr "så viktige ting" oss nordmenn! Tja, slaveriet har vi levd "under" i 1000 år minst. Det er flere enn bare TS som er spesielle her i landet. Det er da av det gode at Martha blir stelt godt med der borte i Amerika, her i haugen er det like stakkarslig som det alltid har vært. Men vi har da 17 mai å glede oss til da kommer noen frem på balkongen og vifter med flosshatten, selv kaninene er stolt over slikt.
Slettet bruker
22.10.2019 kl 16:00 421

Jeg tar din "attest" som et kompliment, så ferdig med det.

Jeg er spesiell her på fff, ja. Jeg skiller meg ut ved å være en av få med normal omgang i hodet i dette forumet.
Slettet bruker
22.10.2019 kl 16:01 417

Du tåkelegger febrilsk her :)

Endrer det på noe som helst, tror du?
Slettet bruker
22.10.2019 kl 16:10 409

Så du selv skriver. Jeg skiller meg ut ved å være en av få med normal omgang i hodet i dette forumet.....?
Det er ingen som er mer normal i hodet, enn nettopp alle dem som er innlagt.
Slettet bruker
22.10.2019 kl 16:16 404

Er det så du ikke har hørt eller lest om Patriot Act, da er du unnskyldt? Her er helten din formoder jeg. US Buch junior keiseren selv Sitatet er som følger: "Jeg trenger ikke å forklare hvorfor jeg sier ting. Det er det som er det interessante ved det å være president. Kanskje trenger noen å forklare meg hvorfor de sier forskjellige ting - men jeg føler ikke at jeg skylder noen - noen som helst forklaring". Kloke ord fra en naken keiser - med bare en hjernecelle! Mange nordmenn har han som et forbilde. Det er da en grunn god nok, for at de selv unngår å kjenne stanken fra den åpene kloakken rett utenfor sitt eget griseslakteri. Så til noen av de mest groteske punktene i Patriot Act: Undertrykke oss – gjennom å beskytte oss mot en fiende som aldri forsvinner Taktikken er klar: Skap angst - for et hvert folk som styres med angst, er et lett folk å styre. En vitsetegning fra Nexus viste engang to poliser som står på trappen og ringer på døren i et hus. Husmoren åpner døren og ser forskremt opp på de to uniformerte polisene, hvorpå de to sier: "Vi ville bare kontrollere at dere var redde nok".
Slettet bruker
22.10.2019 kl 16:21 397

Hva som er skremmende er at presidenten ikke engang skjønner hvor uetisk og korrupt det er å tildele seg selv en stor kontrakt. Det viser at han har en kriminell hjerne. Han er så vant med å operere på denne måten at han ikke skjønner det selv-
Slettet bruker
22.10.2019 kl 16:33 388

Nå må du ikke komme med noe dumt oppgulp. De lokaliteter han stilte til rådighet, de hadde alle fasiliteter formålet med selv tiltaket skulle inneha. Betaling for dette skulle være selvkost. Pass på driten foran din egen dørstokk og glem ikke boligskandalen til Lippestad Hullet i stortingets bakgård. Omsorgbygg fam Raymond i pestbyllen på nasjonens sjel, selve hovedstaden i klovneriket Norge..
Slettet bruker
22.10.2019 kl 16:36 386

Om Trump gjør som du mener, da må han ha Look to Norway. They show you noway.

https://www.abcnyheter.no/nyheter/2013/05/16/173042/stortinget-undergraver-den-norske-grunnloven
Den 8. okt. 2008 omtalte Professor i offentlig rett Eivind Smidt EØS-avtalen for en konstitusjonell katastrofe! Professor i samfunnsvitenskap Trond Nordby og forsker Frode Veggeland, hevder at Stortinget med EØS frivillig har abdisert som lovgivende myndighet! Hvor er Høyesterett i dette forræderiet? Og når EØS har gjort vår egen Grunnlov til en nasjonal vits, hva har da HMK Kongen blitt? Montesquieu sa at man ikke skal røre lovene uten å skjelve.
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/qzp8L/flertall-for-grunnlovsendring-om-norsk-suverenitet
Redigert 22.10.2019 kl 16:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.10.2019 kl 16:40 382

Denne Biden gjorde hva, uten at du bryr deg da. https://www.abcnyheter.no/nyheter/verden/2019/10/07/195616661/nar-korrupsjon-blir-storpolitikk

Denne Tjomsland har like stor slagside om dette som du m/fl her selv har. Han skriver. Så langt synes korrupsjon å være mer betegnende for Ukraina og Trumps venner enn for familien Biden?

https://resett.no/2019/09/26/ting-nrk-og-aftenposten-ikke-forteller-deg-joe-bidens-sonn-fikk-27-millioner-av-ukrainsk-oligark/

Bakteppet

I januar 2014 ble den ukrainske regjeringen i praksis styrtet i et kupp som USA og EU spilte en ikke ubetydelig rolle i å motivere. Pro-vestlige, men like korrupte krefter tok over. Russland annekterte Krim-halvøya og det brøt ut krig i østre deler av landet.

Russland og USA/Vesten sto på hver sin side og støttet hver sine (korrupte) allierte internt i Ukraina.

Obama ville at visepresident Joe Biden fra 2014 skulle lede USAs arbeid opp mot Ukraina for å bekjempe korrupsjon hos de nye makthaverne i Kiev som USA støttet. Som Wall Street Journal skriver:

«Like etter at Moskva invaderte Ukraina i 2014 og annekterte Krim, tok Joe Biden en ledende rolle i amerikanske forsøk på å støtte opp under den skjøre regjeringen i Kiev. Han reiste frem og tilbake til den ukrainske hovedstaden, herunder koordinerte han amerikansk bistand og presset (cajoling) ukrainske tjenestemenn til å gjennomføre reformer».

Joe Biden ledet altså USAs politikk i Ukraina fra 2014-2016. Hvor kommer så sønnen Hunter Biden inn?
Redigert 22.10.2019 kl 16:47 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.10.2019 kl 16:42 378

Hva Biden har gjort og ikke gjort er totalt irrelevant i forhold til en riksrettssak mot Trump. Snart må selv den blindeste trumpist forstå det.
Slettet bruker
22.10.2019 kl 16:43 374

Om Biden har gjort noe ulovlig må de gjerne kaste han i fengsel for min del. I dont care. Foreløbig er det ikke fremlagt noe bevis på hans ulovligheter mens Trump beriker seg selv helt åpenlyst. Denne G7 kontrakten er bare toppen av isfjellet. Hver eneste gang han drar med seg hele apparatet til en Trump golf klubb så bryter han loven og det har han gjort 250 ganger til nå. Hver gang så hoster skattebetalerne opp USD som går rett i lomma på Trump organization. Du tror vel ikke at han spanderer gratis lunch på staben?
Redigert 22.10.2019 kl 16:46 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.10.2019 kl 16:52 363

Ta deg en gulerot og gled deg til 17 mai.

"Why can’t we just drone that guy"
https://www.youtube.com/watch?v=5IuJGHuIkzY
Obama sendte for en stund siden ut droner som skal slakte 150 mennesker i Somalia. Vanligvis dreper han folk på tirsdager, der han – ifølge New York Times – får en liste over kandidater som er aktuelle for droneangrep. Så kult. https://www.nytid.no/er-tredje-verdenskrig-allerede-i-gang/
Slettet bruker
22.10.2019 kl 17:13 356

"Why can’t we just drone that guy"

'Why did you wait?': Trump reportedly asked the CIA why it paused for target to walk away from his family before striking

https://www.businessinsider.com/trump-cia-drone-strike-terrorist-families-2018-4?r=US&IR=T

Drone kongen er uten tvil Trump selv om også Obama var ille. Han skjønner heller ike poenget med å spare uskyldige.
Slettet bruker
22.10.2019 kl 17:16 353

Dette var så alvorlige anklager på 0bamas at jeg ber deg dokumentere dette vedr 0bama.
#skikkelig (eller bløffer du?)
jabbadabbato
I dag kl 17:13 1
Obama var ille. Han skjønner heller ike poenget med å spare uskyldige.
Redigert 22.10.2019 kl 17:16 Du må logge inn for å svare