.....................REPLACE traditional VCM modules

rosgun
PLT 22.10.2019 kl 08:22 1178

Fra hjemmesiden:

What can poLight® bring to a multi-camera device? TLens® Silver, the first poLight product launched, is based on a polymer lens that can be tuned by a piezo element. TLens Silver provides extremely fast focus, without the drawbacks of the VCM technology,

and can therefore REPLACE traditional VCM modules

TLens also provides a range of other unique multi-camera features;

NOEN SOM FORSTÅR HVA DETTE BETYR EGENTLIG ?

REPLACE = ERSTATTE


ERSTATTE ALL VCM TEKONOLOGI
, DVS DEN SOM FINNES.....IDAG ERSTATTES AV.............
Redigert 19.01.2021 kl 11:57 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
22.10.2019 kl 08:30 1140

At poLight sitter på disruptive teknologi. Dette vil bli megastort!
rosgun
22.10.2019 kl 08:41 1096

Fra hjemmeside:
MAO:

Constant field of view (FoV).
Stable optical axis.
Low power consumption.
Smaller footprint.

solves the power consumption problem.
solves the image quality problem.
Simplified testing and calibration
No magnetic interference.
Redigert 22.10.2019 kl 08:43 Du må logge inn for å svare
rosgun
22.10.2019 kl 08:53 1047

Megastort- tja vi får se hva som skjer ila 2020 og 2021 så får competndium og Imprexess.om de fortsatt er helt ute eller helt inne ila torsdagen.
Tipper pipa får en annen lyd og mobbingen .av meg..
Redigert 22.10.2019 kl 08:57 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
22.10.2019 kl 08:57 1016

Når storfisken det jobbes med blir avslørt, forhåpentligvis på denne siden av nyttår, så smeller det nok skikkelig......
rosgun
22.10.2019 kl 09:10 978

Gleder meg mest til at telefonen kommer kanskje før nyttår jeg.... det kan faktisk fort bli en realitet.....(ikke ferdig produsert altså, men en Designwin ila 2019 er ijo uttalt fort kan skje). Dissse fasene er jo morsomme, da de er litt uforutsigbare. De annonseres kun på kvartalspresentasjonene virker det som, så det er jo ikke rart folk vil inn før disse offentliggjøres. Og en annen ting, plutselig kan det komme en ordre melding, helt uten forvarsel. Det er derfor gøyest å være inne, og ikke ute i denne akjsen.

En stk PVT på telefon på torsdag..... ordremeldt testordre på 100 000 stk. Husk at de har kapasitet på 1,9 mill linser pr mnd... Ganske bra det spør du meg...............de fikser volumet fra klokke,telefon og sccanner glatt ila 2020. Blir det flere PVT eller EVT i 2020 må produksjonslinjene fort dobles eller mangedobles. Utviklingen av 5G rykker fort fremover ila 2020-2020 vil jeg tro og en ketchupeffekt kommer så det smeller i slutten på 2020. Da vil nok alle 8 mobiltelfonmerkene de har gå for polight linse i sine kommende modeller, ikke minst også på klokker..... Volumprodukt nr 1 er telefoner, men klokker ser ut til å få en enorm vekst fremover på hele 25% pr år.... alle vet jo da at polight sin linse er perfekt både med 5G og at den tar liten plass, og bruker kun 900% mindre strøm enn samtlige konkurrenter......+ lynrask autofokus...

Blir vanskelig og komme utenom denne for de fleste ila 2020-21 tror jeg.
Redigert 22.10.2019 kl 09:19 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.10.2019 kl 09:44 917

Hadde ikke tenkt å kommentere deg lenger. Men ærlig talt! Føler du deg mobbet!? Du er den FØRSTE som slenger ut personkarakteristika når noen kommer med andre meninger enn deg hva fremtiden til PLT angår. Jeg er i dine øye en taper. Du har selv skrevet det. Har ikke tenkt å kalle deg noe som helst. For det nivået befinner jeg meg ikke på. Om du føler det er mobbing at det bemerkes et betydelig BIAS i dine innlegg får det stå sin prøve. Tror du bør slå opp mobbing og se hva det egentlig handler om.
rosgun
22.10.2019 kl 09:55 885

Gjentakende trakassering. men du trenger jo ikke ta bort fokuset på det som det egentlig handler om. Kan du ikke bare holde deg til saken og glemme personen litt så blir det heller en bra diskusjon?

Og hvorfor fortsetter du å slenge dritt om meg på denne tråden også, når du ikke engang har vært inne på denne tråden tidligere?

Tydelig at du prøver å ta meg ut av spillet, men du mislykkes nok med det tror jeg. Får motsatt effekt så da taper du på det. oppfør deg nå så kan du heller kommentere trådene.... skill person og sak!
Redigert 22.10.2019 kl 09:57 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.10.2019 kl 10:07 851

Vi har ingen ting å diskutere. Du er herved blokkert etter dette innlegget. Gjør deg selv en tjeneste og blokker meg. Så slipper du å lese all personhetsen du utsettes for, sjikanen, trakasseringa og mobbinga du lider under. Lykke til videre.
rosgun
22.10.2019 kl 10:30 811

Det er opp til deg om du blokkerer meg. jeg følger deg jeg Imperx. Synes du kan innimellom komme med noe positivt og riktig, dog når du er inne i aksjen, så plutselig går alt i svart og da er du utenfor.....jaja. Lykke til da:)
Redigert 22.10.2019 kl 10:30 Du må logge inn for å svare