Hvem selger nå ?

rosgun
PLT 22.10.2019 kl 09:31 3394

SVAR;

DET ER DE SOM VIL KJØPE SOM SELGER NÅ.......(seg imellom og mellom ulike forbindelser- kjper mer enn de selger for å få snittet ned litt)

................legg merke til den lave omsetningen de siste 3 dager..............de som selger nå kjøper også nå i håp om å få lurt utpå noen nervøse polight aksjonærer.

Derfor er det lav omsetning og derfor er det jo ingen som faktisk seriøst sitter i aksjen som vil selge nå. Det er jo helt "MOLLE"

Når baisserne begynner å bli desperate da de ikke får tak i ønsket volum utover dagen i dag og muligens i morgen sånn ca kl 15-1630 tiden så skal alle få se noe kjempegøy med kursutviklingen.

Da må nemlig baisserne ut med ganske mye penger for i det hele tatt å få tak i aksjer. Og det kan gå temmelig høyt skal vi nok få et godt eksempel på.


Stakkars folk !
Redigert 19.01.2021 kl 19:38 Du må logge inn for å svare
Computum
22.10.2019 kl 10:08 3340

At du gidder. All denne masingen din virker lite troverdig. Du kan ikke ha mye tro på konseptet når du må produsere slike innlegg non stop?
rosgun
22.10.2019 kl 10:28 3283

Det er for å irritere deg mest egentlig fordi du mobber meg hele tiden. Du vet også at du kan blokkere meg. eller nå vet du det, så da slipper du å følge med på det jeg skriver. Er jeg heldig så skriver jeg og ser bare det jeg gjør selv til slutt. Da blir det iallefall en stor grad av enighet, ikke sant ?

Bare si fra hvis frustrasjonen brer seg, du kan jo alltids skrive noe du og som kan få kursen ned litt.
Computum
22.10.2019 kl 10:41 3252

Mobber deg??? Jeg forsøker å fortelle deg hvordan din spamming av forumet virker på andre brukere. Vet ikke hvor gammel du er. Men oppførselen din bærer ihvertfall preg av umodenhet. Prøv å skjerpe deg.
Slettet bruker
22.10.2019 kl 11:12 3189

rosgun,

Stå på, jeg synes du gjør en kjempejobb for oss som tror på deg

Jeg gleder meg til den 24 , får håpe vi alle får full utelling da.

Ha en trivelig dag


Mvh Bybonden
rosgun
22.10.2019 kl 11:45 3129

Skjerpe meg med hva egentlig. ? som sagt hvorfor kan du ikke blokkere meg. jeg tvinger deg da ingen til å lese det jeg skriver. Hvis du sliter sånn av angst må du ha antidepressiva eller få hjelp. Jeg klarer meg helt fint til din opplysning. Og det er igjen fint om du skiller sak og person. Og kanskje du for en gangs skyld skulle prøve å smile litt. Jeg synes denne aksjen er morsom, synes ikke du ? Norsk industrihistorie rett og slett.... Kom igjen a Compandium. smil nå-snart får du gode nyheter i innboksen din:)
rosgun
22.10.2019 kl 15:21 3025

Jeg fikk rett- noen selger. Får går det er de som kjøper som selger og ikke lurer noen til å selge.

Det er ikke lurt å selge nå folkens!

Kursmål 60 uten nyheter..
Med salg så har vi ikke noe kursmål, men det må jo være mye høyere enn 60.

Stay cool
Computum
22.10.2019 kl 18:58 2873

Ikke mindre enn 14 rosgun tråder idag. Du ser du skremmer vekk folk. Ingen som leser her på Hegnar kan få inntrykk av at dette er et seriøst selskap.
Slettet bruker
22.10.2019 kl 19:02 2859

Tror nok at de som sitter inne nå er godt kjent med fengselsbetjenten Rosgun og hans sikkerhet at ingen kommer seg ut😂
rosgun
22.10.2019 kl 19:17 2819

Du sa du hadde sperret meg?
Du kan bytte aksje så slipper du å være spydig.. regner med du fikk kjøpt litt i dag.
Frantzen
22.10.2019 kl 19:20 2806

Enig med deg Computum , det blir litt for desperat dette , slik at det blir tragisk for aksjen .
Blir spennende dette , Jeg er litt gambler , så håper på gode nyheter Torsdag , og en forståelsesfull presentasjon , slik at man forstår hva som vil skje fremover.
rosgun
22.10.2019 kl 19:24 2793

Den er på engelsk så det går nok bra.
Frantsen , compendium og imprex er alle skjulte baissere og falske debattanter. Det er de som ødelegger for aksjen med sine smarte og smålige trader for ører. Bli kvitt dem så vil Polight fortere gå mot 200kr
Redigert 22.10.2019 kl 19:30 Du må logge inn for å svare
tynnidioten
22.10.2019 kl 19:37 2750

rosgun har gitt seg på Thin-trådene og går nå løs på andre.
Kraamz
22.10.2019 kl 19:41 2733

På tide å roe litt ned no Rosgun,Jeg er svært optimistisk men syntest det blir vel mye her no, det må være lov å komme med forskjellige synsvinkler på et forum og rundt en aksje. Det å beskylde folk for baiising osv bare fordi de ikke er enig med deg sitter deg i et mer negativt lys enn det gjør de andre som du beskylder. Jeg sitter stor pris på mangen av innleggene dine og at du gjør god research men syns vi ska roe ned noen hakk👍 ellers ha en god kveld🙂 Vi går spenning i møte😁
Frantzen
22.10.2019 kl 20:31 2679

Det er en ting jeg ikke forstår . Hvis jeg hadde hatt ei smartklokke med kamera på armen, og en mobil tlf på lomma, hadde jeg vel tatt opp mob tlf i 99% av tilfellene, sett på skjerm og tatt bilde . Noe jeg har misforstått ?
Slettet bruker
22.10.2019 kl 20:36 2662

Kan jo brukes på trening, videosamtale, bilder, video. I alle tilfeller hvor man har klokka på armen i stedet for å ha med mobilen. Jeg har smartklokke og legger fra meg mobilen mye oftere nå!

Polight skal ikke selge klokka, men linsa 😉 Og dette er starten på at noen tar linsa i bruk.
Redigert 22.10.2019 kl 20:37 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
22.10.2019 kl 20:44 2626

Hvem selger? Vel, det er vel en god blanding av dem som forsøker å riste ut småaksonærer og dem som tar gevinst og satser på andre selskaper.
Jeg tror vi bare skal la prosessen gå sin gang. Polight har et produkt med en revolusjonerende linse, som kan vise seg å være et disruptive produkt. I så måte vil markedet etterhvert prise poLight aksjen i henhold til det. Hvorvidt kursen går opp eller ned i morgen er meg knakende likegyldig. Det som betytr noe nå er hva ledelsen presenterer på torsdag. I den grad dette blir positivt mottatt av markedet, så går kursen, og i den grad det ikke blir det så vil kursen falle.
Men ut fra hva vi har hørt på Q2 så er det overveiende sannsynlig at Isaksen kommer med mer positivt nytt. I den grad det skulle være kursdrivende vil det komme en børsmelding i forkant av presentasjonen.
Men selv blir jeg sittende og har stor tro på at vi får positivt nytt og at kursen vil stige i etterkant av presentasjonen Den som lever får se.

Dem som kjener meg vet at jeg ikke har tro på at vi her på HO kan prate opp kursen, like lite som noen kan prate ned kursen. Dagens kursnivå skyldes ikke innspill på HO men det faktum at en storfisk er i sluttfasen av hvilek linse han skal velge og svært mye taler for at han allerede har bestemt seg for poLight sin linse. Det er årsaken til at jeg blir sittende.

Ha en riktig god aften!
Slettet bruker
22.10.2019 kl 20:50 2598

Takk for motiverende og meget pen lesing, Londonmannen!
rosgun
23.10.2019 kl 02:06 2415

Pkt 1: ikke klare du å telle engang
Pkt 2: Skill sak og person
Pkt 3: ikke mobb meg
Pkt 4: Når sist skrev du noe om aksjer på forumet?
rosgun
23.10.2019 kl 02:08 2411

Og er tynnidioten her også? Herregud- dette ligner mer på muppetshow enn et seriøst forum. Det var det som manglet.....
rosgun
23.10.2019 kl 02:11 2404

Ja, deg har jeg dessverre ikke særlig tillit til hvis du ikke skjønner det, beklager men når klokker har en øknin på 25% pr år og telefoner en svak nedgang....... så kommer du med den da synes jeg rett og slett synd på deg.
rosgun
23.10.2019 kl 02:12 2399

Og du som var positiv. Er nå negativ. For en gjeng med tullinger....
rosgun
23.10.2019 kl 02:14 2392

Og du som var positiv. Er nå negativ. For en gjeng med tullinger....
Redigert 28.10.2019 kl 06:56 Du må logge inn for å svare
TT invest
28.10.2019 kl 07:40 2096

30 innlegg fra deg fra 04:30 i dag morges til 07:00. Redd for det skal bli mageplask i dag....? Er ikke selv i PLT men måtte sjekke deg opp da dagens diskusjonstema er i hovedsak kun fra deg.
rosgun
28.10.2019 kl 07:49 2040

Nå kommer det melding om designwin på klokke hvert øyeblikk- dumt å selge da. Hvorfor selge egentlig rett før gjennombruddsordren?

Er det ikke den alle har ventet på. Med 25 produkter i testfasen vil det være naturlig at et og annet prosjekt blir utsatt . Mobiltelefoner er vel der det er mest konkurranse av alle produkter som finnes. Men det er flere å ta av. En klokkeordre har heller aldri vært innpriset i Polight aksjen.

Nå må Polight aksjonærer vise at de er smartere enn baissere og villedende overskrift i Finansavisen.

Oslo Børs er en innsidebørs og journalister er med på dette løpet. Men Polight er annerledes landet med svært få aksjer i omløp. Derfor anses aksjene som gull, og særlig det å få ut høyt volum til aksjefond og nye aksjonærer.
Så en oppfording til alle i dag: IKKE SELG!!

Når som helst kommer ordren på 1.klokke til å bli MASSEPRODUSERT ...... Det kan skje i dag, i kveld etter at børsen stenger...
Dette spillet er igang og absolutt alle midler tas i bruk.
Igjen- ikke la deg lure utpå- det har du absolutt alt å tape på og ingenting å vinne på. Husk at så lenge noen også kjøper aksjene også, så er det alltid noen som vil mene det motsatte av deg. Alle som sverter Polight og oppfordrer til salg, er selvsagt de som vil kjøpe aksjene dine. De har ingen annen interesse enn det, hvorfor skulle de ellers engasjere seg i forum ? Regner med de kunne brukt tiden sin på noe helt annet natt og dag og helg...

Hvis dem og alle andre som tror de kan lure oss i dag fingeren

:IKKE SELG!!!
Nugatti
28.10.2019 kl 09:10 1969

Stiger fra bunnen nå. Blir bra dette. Snart smartklokkekontrakt