OPP ELLER NED I MORGEN ?

rosgun
PLT 22.10.2019 kl 16:37 2080

Det skal bli spennende og se i morgen- regner med det blir like kaos som på slutten av i dag, men med motsatt fortegn........
Det er nok da mange som skal inn og som plutselig følte de måtte selge seg ut pga at kursen plutselig så ut til å krasje...Husk at Oslo børs er en innside børs, og det er absolutt ingen grunn til at kursen i polight skal gå ned. Den skal opp langt forbi emisjonskursen på 50 kr.

Så enkelt er det.

Håper ingen ble skremt av det lille fallet i går og i dag, men dette kunne faktisk vært verre. Nye vil ha inngang og fabrikerer en masse tull og går på person fremfor sak for å prøve å spille meg og andre som er positive utover sidelinja. I mennesker er den negative kraften 10 ganger sterkere enn den positive, og det vet disse baisserne å utnytte til fulle. Tenk deg som alle vet at hører du en negativ kommentar, må du ha 7 positive for å gjennopprette det inntrykkeet du først hadde. akkurat det driver alle baissere med også, sier ting på person og usaklig om aksjen , og vi går på hver gang.

Men polight er annerledes, dvs første firma som er spådd og som muligens blir norges første enhjørning. Tenk på dette og ikke selg. Dvs at du akkurat nå har gull i hånda di, som bare vil se en mangedobling på kort,mellomlang og lang sikt... Det er en drømmeaksje alle vil ha, og særlig før presentasjonen i morgen..... så hold fast i aksjene og ta de frem på lørdag. Se da at det var lurt du hørte på meg og smil fra øre til øre. Gjennombruddsordren er annonsert, så en formell designwin kommer sikkert. Dette er starten på ja, et eventyrlig kursoppgang og mange vil være med på dette. Da vil de ha en kursingang som er lavest mulig og kjører på med masse usannheter og skitne triks.

husk: det er de som selger som bestemmer kursutviklingen i polight- ingen andre. Selger du går kursen ned. selger du ikke er kjøperne nødt til å gå opp i pris eller ikke kjøpe i hele tatt. Oppfordre alle til å ta støttekjøp i morgen frem til børsen stenger. det blir en dugnad, men det er fint å markere ovenfor baisserene at oppførselen de viser ikke er greit.

På gjensyn og ha en fin kveld..
Redigert 19.01.2021 kl 04:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
22.10.2019 kl 16:45 2046

Hvorfor kommer disse folka inn å advarer hver gang kursen går litt ned? Hvorfor hører vi ikke noe når det er positive nyheter? Dette i seg selv sier vel litt om troverdigheten?

Skulle det komme gode nyheter i morgen eller q3 er det fult mulig at kursen dobler seg. Hvem vil sitte utenfor for å ”sikre seg” disse småpengene?

Har man satt seg inn i caset og fått med seg den siste tids meldinger så blir man nok lett sittende💪🏻

Lykke til alle sammen😁
Snekkern
22.10.2019 kl 16:55 2006

Hvis vi ser det samme trykke av kursmanipulasjon i morgen, så tipper jeg at en god del vil selge i panikk som i dag.
Men det spiller ingen rolle for min del!!
Har planer om å sitte veldig long for en gang skyld. Om det kommer gode nyheter på torsdag elr ikke, så har jeg stor tro på at polight vil få et gjennombrudd før elr siden.
Det gir meg også selvtillit i en veldig volar tid at topp 4 ikke har solgt en eneste aksje!
The-Gambler
22.10.2019 kl 17:07 1962

Ned i morgen....

Gode nyheter på torsdag?
-Ja, da skal vi OPP, OPP, OPP 👆🏻🌟🍾🚀🏦💸💰📈🆙🆙🆙
rosgun
22.10.2019 kl 18:32 1841

Tror selv at vi skal opp i morgen jeg,,, det var jo bare småposter som ble omsatt i dag når det gikk ned, så regner med noen strørre entrer scenen fra morgenen av og at det vedvarer og øker mot børssllutt. Resultatene kommer jo før børsen åpner på torsdag, så da er løpet kjørt for lav inngang
Slettet bruker
22.10.2019 kl 18:44 1802

Jeg er ikke bekymret! Du så jo hva som skjedde rett før Google presentasjonen? Folk selger i panikk og kursen ender på 36 og er nede på 31 dagen etter for så å stenge på 43 igjen. De samme var da inne for å angripe i håp om at folk slapp helt taket i håp om å få billige aksjer selv. Men andre så muligheten til å kjøpe på billigsalg, aksjen stiger og det blir tyst. Lett å gjennomskue, litt for lett🙈

Kursen er lett påvirkelig. Roboter og tradere prøver seg! Jeg vet det kommer gode nyheter på q3, så det er bare å smøre seg med tålmodighet 👏🏼
Redigert 22.10.2019 kl 18:45 Du må logge inn for å svare
Computum
22.10.2019 kl 18:54 1779

"Jeg vet det kommer gode nyheter på q3"

Ja, da er vel spenninga over for din del :-)
Slettet bruker
22.10.2019 kl 18:55 1775

Ja, ikke noe spenning her 😂😂😂
Slettet bruker
22.10.2019 kl 18:59 1754

For å ikke lage mere diskusjoner en nødvendig: jeg regner med og tror det kommer gode nyheter på q3. Dette er min oppfatning, summert alle små drypp som har kommet fra q2 og frem til i dag 😁
Redigert 22.10.2019 kl 18:59 Du må logge inn for å svare
Kraamz
22.10.2019 kl 19:15 1728

Om det kommer nyheter i q3 rapport eller ikke gjenstår å se, jeg tror uansett de er i ferd med å annonsere sin annmarsj inn i et enormt marked👍
Jeg styrer rett så, beint på nord🛥 , det er en liten båt med plass til et fåtall aksjonærer, klokken tikker⏰
Lykke til alle🤠
Salbei
22.10.2019 kl 19:42 1672

Tror vi skal ned i morgen..folk tar gevinst i morgen grunnet frykt for kursras på torsdagen. Tenk hvor mange som sitter på 200 til 300 % gevinst i denne nå. Nedsiden er så mye større enn oppsiden i dette luftslottet :-)
Slettet bruker
22.10.2019 kl 20:00 1623

Dette blir akkurat det samme som påstandene rundt google presentasjonen: "Nå selger folk fordi de er redd for kursras, det blir ikke noe google avtale", så øker kursen igjen opp til 43, uten google avtale. Det er merkelig vel hvis alt er basert på en stor kunde? Så kommer det melding om en bestilling av tlens noe som gir enda en indikasjon på at polight er nær en avtale. Nå er det q3 og ja, jeg har forventninger til informasjon rundt prosessene de er i.. Men raser alt om det ikke er "BIG NEWS, AVTALER, 500.000 nye solgte linser osv"?? Dette kan like godt komme dagen etter, neste uke eller helt i starten av desember.. Det er igjen forsøk på å skremme bort aksjonærer.. Det er jo ikke noe som helst grunn til panikk nå?? det er jo ingen som har gått ut med melding om at orden på disse 80.000 linsene plutselig ikke ble noe av? Da er det ikke nødvendig å gjøre dette mer komplisert en at det er det man forholder seg til. Hvorfor slippe taket før reisen starter? Det er når avtalene er i boks, og nye ordre kommer på løpende bånd vi ser vekst. Gled dere😊👏🏻
rosgun
22.10.2019 kl 20:11 1598

Da foreslår jeg at du selger alt du har og finner en annen aksje. Rart du gidder å skrive egentlig
Slettet bruker
22.10.2019 kl 20:12 1592

At nedsiden er større en oppsiden er fullstendig løgn, man trenger ikke være rakettforsker for å skjønne det.😂
Redigert 22.10.2019 kl 20:27 Du må logge inn for å svare
Salbei
22.10.2019 kl 21:58 1481

Oioioi, 80000? Så mye...og hver enkelt går til samme pris som en brus på butikken. Dette blir det penger av dere..utbytte 14 NOK?!
Salbei
22.10.2019 kl 22:00 1478

Har du noen argumenter for at oppsiden er større enn nedsiden eller bruker du bare patetisk hersketeknikk som standard?
Slettet bruker
22.10.2019 kl 22:06 1459

Mange!! Har du ikke satt deg inn i caset kanskje?
Salbei
22.10.2019 kl 22:13 1436

Jo, så absolutt. Kom fram til at dette bare var et gedigent luftlslott..som sier pang på torsdag!