Norske menn og damer fra Thailand og Filippinene

Slettet bruker
24.10.2019 kl 09:56 1753

https://www.nrk.no/telemark/utenlandske-kvinner-leveres-pa-dora-1.14744185?fbclid=IwAR1FnGRQNnvLCpx0iiog7f0AaBYis4h6qzaxQijen0NmFjt9tJUorTIIqAg

Dette tyder på et sunt syn på kvinner....

Dette gjelder selvsagt ikke alle som finner seg kone derfra, men mange. Skremmende mange.

Ofte ser man slike menn spre frådende hat mot muslimer (og det kvinnesynet muslimhatere innbiller seg at muslimer har) i kommentarfeltene på Facebook.

..og mange av dem er freppere...
Slettet bruker
24.10.2019 kl 10:03 1748

SV’ere er nok mye verre når det kommer til hat. Der er hatet mot hvite middelaldrende menn ganske kraftig, av en eller annen grunn. Jeg vil gjerne vite hvorfor.
ladaen7,30
24.10.2019 kl 10:31 1723

Han understreker at dette selvfølgelig ikke gjelder alle menn som gifter seg med kvinner fra utlandet, og at mange av dem finner kjærligheten og får et godt liv.

En mann fikk tilnavnet «Leverandøren» internt på et krisesenter.

– Han viste seg ikke frem, men etter beskrivelse fra damene som enten var gift eller kjæreste med ham skjønte de ansatte at det var den samme mannen som i løpet av noen år hadde «sendt» fire kvinner til senteret, forteller Smaadahl.




Muslimer og Trump i alle sammenhenger, rene ekkoet:-))

Tror nok det går bra med de fleste med hentebruder, jeg kjenner noen, men sorte får finnes helt sikkert der også, alt for mange da det egentlig ikke skulle være noen.

Og om du tror at det bare er "freppere" så tar du feil, men du generaliserer som vanlig, slik du beskylder andre for å gjøre.
Load
24.10.2019 kl 10:35 1715

Det som, er litt morsomt her, er at av alle jeg kjenner, så er det tre stk som har dame fra østen og de er alle tre de rødeste sosialistene jeg kjenner.
Nå skal det sies at de er ok karer, som så vidt meg bekjent behandler damene bra.
Slettet bruker
24.10.2019 kl 10:36 1709

Jeg skrev ikke at de bare er freppere. Men det er pussig å se så mange fremmedhatende freppere det er som har kone fra Thailand og Filippinene.
Slettet bruker
24.10.2019 kl 10:38 1701

Jepp. En slektning av meg er gift med ei fra østen, og han er hardcore AP-mann. En bra mann vel å merke.
Det er ingenting galt med å være gift med damer fra andre land.
ladaen7,30
24.10.2019 kl 10:41 1688

Men det er pussig å se så mange fremmedhatende freppere det er som har kone fra Thailand og Filippinene.




Kjenner du disse folka eller er det bare frepperhatet som styrer som vanlig?
Fjordgubben
24.10.2019 kl 11:20 1663

Pussig at du nevner det, kjenner også en hardcore AP-mann som dro til Phillipinene og skaffet seg en kone halvparten så gammel som seg selv. Han var ubrukelig i jobben han hadde og ble etterhvert fagforeningspamp, stod litt på barrikadene og organiserte bl.a et par streiker før han ble uføretrygdet i 50-års alderen, aktiv i AP og selvsagt en mann med sterke meninger.

Joda, koser seg i sola med magen sin, sin unge kone og med øllen godt plantet i høyre neve. AP forever.
Slettet bruker
24.10.2019 kl 12:24 1643

Fjord,
du beskriver jo drømmelivet for alle menn som vil opp og fram med ei grei kone i ryggen. Men je har dessverre for mange gods, yachter og barskap å forvalte så je kan aldri slappe av med sånt. Men det høres deilig og veldig riktig ut for oss gutta som lå på skauen under hele krigen. Vi trenger ei god og mjuk berte tell å drive ut gikta nå.
Prelle
24.10.2019 kl 12:58 1629

Kommunikasjon er viktig også i et forhold,så når man finner seg en partner,og kanskje gifter seg,med en språksvak person må det bli
kompliserende for forholdet.Det åpner for misforståelser og fjerner de gode samtalene som er så viktig for mange.
At menn kan være fornøyd med sex,mat og alkohol i et forhold uten et felles språk sier mye om dem......
Fjordgubben
24.10.2019 kl 13:04 1620

Sant det, når man gifter seg med en person der man knapt kan føre en enkel samtale sier det mye om innholdet i vedkommendes hode.
Risk-reward1
24.10.2019 kl 13:45 1607

bArnslige BenekteDenial veet som vanlig ikke hva han prater om, men svelger propaganda uten å skjønne at den er mothårs.

At det finnes etnisk norske drittsekker er hevet over tvil. Men majoriteten av kvinnene ved krisesenterene er ikke dumpet der av etnisk norsk, men nye landsmenn.

I Oslo oppgir de at det stabilt de siste årene har vært 85-90% kvinner med minjoritetsbakgrunn som har kommet til sentrene av årsaker oppgitt som tvangsekteskap, familiegjenforening, arrangerte ekteskap og kvinner og barn utsatt for menneskehandel.
Dette er selvsagt for de ikke retarderte relatert til islam. Altså muslimske menn i hovedsak.
Presiserer IGJEN, for de tregeste, i hovedsak. Frikjenner IKKE at det forekommer blant etnisk norske menn!

Så er det heller ikke slik at Frp`ere har noe imot andre hudfarger. Det er holdninger og handlinger som ikke er forenelig med vårt tillitsamfunn, trygghet, demokrati, likestilling og ytringsfrihet det opponeres mot. F.eks, A - den ikke så gode på holde jobben, er en drittsekk av en mann. ikke fordi han er hvit, men pga hans holdninger og handlinger. så enkelt er det, men de såkalte antirasistene, som ikke klarer å skille skitt og kanel, er de første som tenker og kobler hudfarge,og klarer ikke forbi det. Rasister som han og de er!

RR
Noni
24.10.2019 kl 14:42 1580

Ts har jo gitt inntrykk av at han har ordna seg både med det ene og det andre. Men å dra til Østen for å hente seg en kone må vel være å spille lotto, vi vet jo at kvinnene der gjerne vil til Europa, så de vil nok aldri vise annet enn smilet og litt til, før de har byttet i havn. Selv om det er ganske vanlig her til lands også. Derfor ser vi at så mange forhold ryker.
Slettet bruker
24.10.2019 kl 14:46 1571

Nå er det vel fremdeles Pakistan som er mest populært for menn med norsk statsborgerskap å reise til for å finne en hustru(er)...😋
Slettet bruker
24.10.2019 kl 14:48 1566

Man kommer langt med «me love you long time» og «Foki foki»
Slettet bruker
24.10.2019 kl 14:49 1564

Hvis dette utarter seg til at du skal begynne å syte om den gangen for lenge siden da b den ekte var så fryktelig rasistisk at han trodde neger damene dine var horer så kommer jeg til å melde deg til admin for å være kjedelig og gjentagende.
Slettet bruker
24.10.2019 kl 14:51 1557

Det er nok ikke Darling de gauler etter deg, men Da'Ling som er slang for aperumpe.
Risk-reward1
24.10.2019 kl 18:28 1520

Kommer jeg ned til ditt nivå da, dirken :)
Eller må det mye mer til.....

RR
fabian2
25.10.2019 kl 01:12 1459

I alle land i Asia har man en velutdannet overklasse med damer , disse gifter seg aldri med nordmenn
Lurulf
25.10.2019 kl 16:32 1396

A - den nye
***********************************************
..og mange av dem er freppere...

Kan du dokumentere denne påstanden? Dokumenter gjerne også hvor mange flere freppere som holder på med dette sammenlignet med f.eks AP'ere, SP'ere, osv.
Redigert 25.10.2019 kl 16:33 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
25.10.2019 kl 16:37 1392

Kan ikke dokumentere det. Kun en observasjon.
Lurulf
25.10.2019 kl 16:47 1383

Akkurat. Bare venstreradikalt oppspinn.
Noni
25.10.2019 kl 17:42 1367

Vær forsiktig med å annonsere dine gods og barskap, det er enkelte kvinner som jakter på sånt. Fikk bakoversveis av et spørsmål for noen år siden, "om jeg visste
om noen mann/menn som var rike?" Hun fikk kapret en lege tror jeg det var, men hun er alene nå i hvert fall.