NANO: tenker vi har BUNNEN HER https://invst.ly/mqfd3

Hugoil
NANO 24.10.2019 kl 19:51 47186

FJERNSYN:
https://invst.ly/mqfd3
- støtte i bunn av lyseblå bunnlinje, med høy grad av parallellitet med andre bunn og topplinjer, mao en ny trendkanal er etabler (hvilken vi kan putte skinndiskusjons-debattanten Korsars lange tidshorisont inn i, selv om han kanskje ikke denne høsten heller vil bli med opp til toppen i kanalen)
- støtte i rødstiplet, horisontale sluttkurslinje


NÆRSYN:
https://invst.ly/mqi50
- støtte i bunn av svart bunnlinje parallell med svart topplinje (denne svarte trendkanalen er satt basert på sluttkurser og ikke candelenes skygger)
- støtte i stigende bunnlinje for MACD
- sterk BULLISH DIVERGENS mellom kurs og RSI, vist med stigende svart bunnlinje for RSI evaluert opp mot fallende kursutvikling
- RSI raker bunnen


Shorterene er ikke de eneste som nettokjøper nå. Det gjør også en god del flere inkl dagens innsidekjøp. Det er disse som utgjør det meste av den synlige ordreboka. Før innsidekjøpet var det avgitt candlestick bullsignal i kvarterchart og i timeschart i dag.
Redigert 21.01.2021 kl 09:10 Du må logge inn for å svare
Kagge
03.12.2019 kl 08:32 1291

Ja, man trenger ikke være rakettforsker for å spå en mulig korreksjon ned i dag... noen vil alltid ta gevinst etter en uke som dette..

.. så får vi se om det samtidig er like høyt trykk fra dem som skal inn, da kan vi oppleve 1 steg tilbake og 2 frem... jeg tror vi er inne i en slik utvikling fremover..

Viktig å holde på hatten, ikke bli skremt av tradere som skal hente sine 10-20 % nå...
Redigert 20.01.2021 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
03.12.2019 kl 08:58 1188

Hovedregelen er to steg frem og ett tilbake, men NANO er underpriset nok til å kunne utgjøre et unntak. Men som alle andre så påvirkes også NANO av det som skjer på børsen for øvrig.
Redigert 20.01.2021 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
TeeJay
03.12.2019 kl 09:04 1166

Ja frontal, det ropte du jo forrige uke også. Du traff godt på den :-)

12-15, var det ikke så?

Meget mulig det korrigerer, men ikke bli overrasket om det fortsetter
Korreksjonen her er jo strengt talt at den går opp, etter å ha falt 70 % liksom.

Opp 3 i øyeblikket, så hvem vet.

Å rope «ja nå skal den ned» etter at den har steget kraftig hele veien siden sist det ble ropt... ja det er jo artig.
En gang treffer man jo :-)
Redigert 20.01.2021 kl 20:20 Du må logge inn for å svare
dr. Stockman
03.12.2019 kl 09:14 1105

Mye som tyder på at det ville ha vært smart å legge vekt på argumenter som jeg og enkelte andre fremførte om at støtten på 20 kr hadde bygget seg bunnsolid samtidig som NANO er utrustet med et skyhøyt potensiale, og samtidig som vi vet at emisjonsspøkelset vil fremstå som stadig blekere jo høyere aksjen kommer. Jeg advarte om at hvis man hele tiden utsetter å kjøpe i et håp om å få den enda billigere (selv når dette fremstår som ren ønsketenkning som i dette tilfelle) så ender man uansett opp uten aksjer. Det ligger en åpenbar parallell her. Jeg var med på en eventyrlig oppgang som endte med ingenting fordi jeg ikke tok gevinst. Å ha spådd et stort fall ender også opp med ingenting hvis man ikke har benyttet anledningen til å gå inn når bunnen var åpenbar. Vi som har vært med på opp og nedturer får i det minste vært med på den endelige oppturen, mens den som blir stående igjen på perrongen ender opp med ingenting. Min andre aksje, PCIB, er jo også et godt eksempel på at det kan være lange perioder av dødtid, men når oppgangen først kommer så kan den komme brått og brutalt.
Redigert 20.01.2021 kl 20:20 Du må logge inn for å svare