FORUMET FØR I TIDEN ..SÅNN ER MENNESKENE...IKKE SOM NÅ..STILLHET

Slettet bruker
FORUM 18.05.2018 kl 17:58 955

Den forbudte stillhet er farlig. Før var forumet livvat med mange meninger ...kloke..idioter...tufser,men like bra som menig mening. Hvem var idioten..den vanlige på gata...hvem var den kloke.....den vanlige på gata...men hvem er den kloke og hvem er idioten...den du spør får du svar...men fasiten får man ikke...sånn er bare menneskene i vår verden...sånn er det bare. Når mennesket får en dør som er lukket og som ikke kan sees kan det flyte av ord som ikke flyter så godt når man vet man snakket med face to face...la mennesker være mennesker uansett hva slags mening de har...det som DU synes er helt idiotisk er i det annen synsblikk en klok mann!!! Vi må passe på at ikke robotene tar over sier enkelte kloke...hva mener dem med roboter...vi mennesker har blitt mer og mer som roboter..mange tør snart ikke å snakke over den lukkende dør.(før de dør) de farligste robotene som vi burde passe oss for er mennesket som er bundet til stillhet.. Jeg vet jeg har rett..for jeg er den kloke...eller rett og idioten...den du spør har forskjellig mening...Trygve Hegnar er helt enig i dette,men tør han....myndigheter hva er det i det store og det hele....tenk....
Slettet bruker
18.05.2018 kl 18:46 942

Hva er forskjellen på Björn Svensson og Eyvind Hellstrøm...den ene lager letter mat en den andre,,,,men blir det fasit!!!??
Slettet bruker
18.05.2018 kl 19:14 936

Donald Trump er en av de smarteste...hva gjelder det..kun en av de da....men har du nok penger,,driter du i alt .,..la det bety...bompenger la det gå for det dobbelte...jeg gir faen..gjør du? hvem er smartest som ...jeg som driter penger..eller du som må jobbe som faen for at det skal gå rundt?..hvem er smartest i dagens samfunn..ellers har alltid vært...spydig nå...men sånn er det bare...