Kan gå 1000 % !!!!!!!!

Slettet bruker
THIN 25.10.2019 kl 15:17 27684

Det hadde vært moro å vært flue på veggen

da Thin Film og banken forhandlet om

lån. Når meninheten får innsyn i de planene

viser jeg til overskriften, hva som vil skje.

Dette kommer til å gå fort, ELE kan dere bare

glemme i forhold til når denne raketten avfyres !

GOD HELG Bybonden
Redigert 21.01.2021 kl 06:14 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.11.2019 kl 19:44 4185

HATER slike kommentarer som: "Det får vi svaret på om noen dager"

Selvfølgelig, det er jo ingen poeng å legge inn en kommentar om at vi vet hva kursen er om 5 dager om 5 dager, det sier seg selv.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Baroooonen
07.11.2019 kl 19:57 4142

Var ingen spådom på kurs dette, men viss de ikke har noe å komme med på Q3 tror jeg interessen for aksjen fort kan snu
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Pilkasteren74
07.11.2019 kl 20:07 4105

Det har du nok helt rett i. Det vil gi meg som ( evig optimist ) nye muligheter å kjøpe enda flere billige småposter og vente på neste rapport, godt det og er lønnings dag den 15 og, så bare sette seg ned og vente på Q4 eller gi opp hele greia så har jeg hvertfall ferie pengene klar hviss evt kassa til Thin skulle bli tom til sommeren...Tvi Tvi
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
rosgun
07.11.2019 kl 20:25 4077

Nå er vi på et nivå som tilsvarer 14 øre, er vi ikke ?
( før splitt)

Dette skrev jeg 30.09(før splitt):

«

Da tenker jeg på norske medier..... investorer i avisen, Hegnar TV igår..... vi er vel alle enige om at få aksjer har fått så positiv omtale som Thin i september ???

Ikke akkurat negative signaler når alle disse sier mangedobling når kurs sto i 0,10-0,12..... Nå er vi på en og to dobling fra det stadiet..... regner med de da mener fortsatt mangedobling er mer enn to dobling.....
«

Så før splitten var dette kursen, ikke noe har endret seg. Verdiene på 600 millioner lever fortsatt i beste velgående og vi er fortsatt kun på 130 millioner i verdi «igjen»

Det er derfor grunn til å se en tredobling fra disse nivåer og kurs på minst 14 kr for å komme på nivået før splitten.
Etter presentasjonen vil de første tegnene på kostnadskutt og strategiendring vise seg også, og målet om break even i 2021 vil snart bli en realitet for aksjonærene. Hvilke kurser vi får da tør jeg ikke spå, men opp på kr 14 bør vi være rimelig fort før presentasjonen om en uke. Fatter og begriper ikke hva vi driver å surrer med under en børsverdi på 600 mill tilsvarende nå kr 14???????

Good hunting for de som ikke er inne eller ikke har fått
med seg aksjesplitt finten og at invesco fondet er ferdig med nedsalget. Ingen andre vil nå selge, og kursen vil som idag ta ny fart i morgen og frem til presentasjonen. I tilegg kan du plusse på alle kjendisinvestorene som muligens allerede idag tok plass i raketten for andre gang. De vil fortsatt mene det samme som før splitten: at thin er et godt kjøp som igjen er konkurspriset, som de gjorde før forrige vanvittige oppgang på flere 100%.

Liker fortsatt Barber som uttalte sist : aggressiv vekst.....

På forumet snakkes det om overlevelse, i ledelsen snakkes det om en strategi som innbefatter ordet VEKST, eller forresten AGGRESSIV VEKST...

Stadiet 1- overlevelse - er fullført

(https://finansavisen.no/nyheter/bors/2019/09/12/6956098/thin-film-far-lane-118-millioner)

Stadiet 2 - aggressiv vekst - påbegynt og vises snart


Tenker også at uttalt mål om BE i 2021 er et realistisk mål når vi ser hva som har skjedd på forholdsvis kort tid....ting skjer og alle har trua på konsept og fremtidsutsikter. Dette kan virkelig bli helt rått med alle mulighetene fremover med enorm produksjonskapasitet mot det nye markedetsegmentet printed business electronics..... og lisensiering av egne patenter til samarbeidspartnere.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.11.2019 kl 20:34 4053

konkursprising av selskapet er vel riktig, hva har de igjen? Taper penger så de synger etter og for meg virket det som om de ikke lenger får med seg investorer til å satse videre, mulig teknologien er blitt for gammel før de de kom i gang?. Det beste de kan han håpe på slik jeg ser det er salg av utstyr, om de finner interessenter ?
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.11.2019 kl 20:35 4046

Rosegun - takk for godt innlegg, ja utrolig spennende aksje dette nå, vi så av volum spesielt også på slutten i dag at her er noe på gang / noen skal inn. Alltid noen som vet mer enn andre......

Er det 15. november presentasjonen er?
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
keane
07.11.2019 kl 20:46 4007

2,57 tilsvarer ca 13 øre.....mao VELDIG mye å gå på.....ikke lenge siden den var i nesten 30 øre før Invesco ødela moroa med å bøtte ut...nå har alle de store solgt....vi har såvidt begynt å gå ...- oppsiden er enorm her nå!
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.11.2019 kl 20:55 3974

😆👌
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Seriøs
07.11.2019 kl 21:30 3884

Regnet med at du ikke har kjøpt eller vil kjøpe Thin. Lykke til i annen aksje.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Pilkasteren74
07.11.2019 kl 21:31 3879

Setter og pris på innleggene til rosgun. oversiktlige og argumenterer samtidig sine synspunkt om caset. Så er det opp til oss andre å reflektere eller lage våres egen vurdering om det er hold i alt men hvertfall mye mer interessant enn poster som "i dag går den hit punktum" "i dag kan vi vente oss...…" uten noe begrunnelse. Til lenger poster jo bedre alltid ting å plukke opp som man ikke har tenkt over om det er positivt eller negativt. Sitter man selv i boble og bare tenker positivt eller negativt om ett case blir du ofte litt ensporet og aldri ser potensial eller fare momenter.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
07.11.2019 kl 22:17 3747

Ja enig, takk Rosgun 👍 Må si jeg er veldig spent på morgendagen.

Jeg er også undrende til oppmerksomheten Thin har, jeg har inntrykk av at det er "lite" interesse for Thin her på forumet (Det tar jo helt av eks på IDEX). Lite interesse for Thin her, men massehandel av aksjen. Lurer på om Thin er litt plassert bort og "glemt" enten med vilje eller ikke. Blir spennende å se om Thin blir nyoppdaget igjen 💪
- Jeg kan ta feil her, men jeg har inntrykk av det.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
ragnara
07.11.2019 kl 22:35 3676

rosgun: Du fabler fortsatt om reelle verdier på MNOK 600?!

Du er helt på jordet.

Uten å kunne brukes til noe er eiendelene til THIN svært lite verdt. De har fått låne 110-120 mill med pant i utstyret, så verdien ved salg er kanskje MNOK 150. (ikke sikkert långiver gidder å gå skoene av seg for å tyne ut de siste millionene om de tiltrer pantet)

Det fremførbare underskuddet er neppe verdt noe for andre enn THIN (gjennomskjæring). Hvor lang tid tror du det tar før THIN har akkumulert et skattepliktig overskudd på MNOK 2500? (eller hvor stort det fremførbare underskuddet er). Skattefordelen knyttet til det fremførbare underskuddet er ikke noe som utbetales. Det realiseres etterhvert som THIN leverer skattepliktige resultater. Om det kommer til anvendelse vil uansett verdien av det fremførbare underskuddet være blåbær (i forhold til verdien av selskapet - dette er etter min mening utopi).

De har et lån som jeg tror er svinedyrt. Rentebetingelsene kan vi sikkert regne ut når Q3-rapporten kommer.

De har forpliktelser knyttet til leiekontrakten på fabrikken. Jeg kjenner ikke eiendomsmarkedet i San Jose, men la oss si at de klarer å komme seg ut av den uten tap.

For all del - det finnes en mulighet for at THIN kan snu det, men med det som er kjent nå er ikke selskapet verdt mer enn kassebeholdningen og den reduseres for hver dag som går
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
rosgun
07.11.2019 kl 23:47 3500

Du undervurderer ledelsen- enkelt å greit.
Sjekk Burak og Barber på LinkedIn og det tidligere kollegaer uttaler seg om disse på.

Ikke noe løgn eller tull det- kun fakta.

Alle trodde på emisjon- de fikk lån som skal nedbetales over 4 år... og kun betale renter frem til 12.april 2020.


Hvem hadde trodd det?

Igjen les hva Burak har gjort før- snudd nesten konkurs til suksess i flere selskaper hun har ryddet i . Og økt verdiene i selskapene og aksjonærene. Her snakker vi store USA firmaer, ikke noe småtteri liksom. Les på og forstå at Thin blir neste fjæren i hatten hennes..

Hun ble forresten headhuntet av Barber , som jobbet i synaptics( igjen ikke noe dårlig firma akkurat).

Oser kvalitet lang vei av ledelsen....og caset- et drømmescenario- rett og slett.

Reprising igang for 2. gang på 3 mnd - nå etter splitten og etter dumpingen fra woodford, invesco og ferd er over da de rett og slett ikke er aksjonærer lenger. Så nå er det ikke noen som kan sette kjepper i hjulene på dette børstoget som jeg vet om. Dette vil dra voldsomt ivei nå, og forsmaken var i dag........
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
ragnara
07.11.2019 kl 23:55 3488

Det kan godt hende. Den nye ledelsen er helt sikkert bedre enn den gamle. Jeg håper de lykkes, men tror ikke på det og derfor står jeg utenfor.

3% rente. Hvor har du funnet den informasjonen?
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.11.2019 kl 00:22 3446

Dette ser faktisk veldig bra ut 👍
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Pilkasteren74
08.11.2019 kl 00:34 3435

Tror du har mye rett i din evaluering av ledelsen. Har selv gjordt meg opp en mening og googlet det jeg kan finne uten å utdype det noe mer. Noe av grunnen jeg begynnte å fatte litt interesse i den litt under prisede aksjen tidlig i august. Angående lånet har jeg ikke så mye info om og det er det som gjør det litt spennende for meg nå før Q3. Har sitter litt og trikset med noen tall på hva som egentlig trengs for å bare holde skuta igang når selskapet er priset til 130 MNOK etter dagens oppgang. Kommer som sagt ikke til å poste noe her på forum om mine tanker rundt det ( liker ikke å påvirke andres avgjørelser med tanke på verdi eller skape en feil illusjon av kanskje feil fra min side) Det som trigger meg mest er tankene jeg sitter med om fremtidige bruksområder teknologien kan brukes til.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
rosgun
08.11.2019 kl 00:38 3426

Ja, lån i boks:
https://finansavisen.no/nyheter/bors/2019/09/12/6956098/thin-film-far-lane-118-millioner

Kapasitet i fabrikk neste ut.
2 de jobbet konkret med her, og gulroten er her og det de skal leve av i årene som kommer.
Jeg holder en knapp på trykte batterier. (Imprint Energy).Alt er klart til dette uten noen tilpasninger overhodet. Venter spent på melding ...

Må vel være i dette segmentet de har sagt til banken de kan få inntekter vel? .... og med sin partner fra 2015.....Imprint Energy.... https://twitter.com/ImprintEnergy

Ser bra ut:
https://twitter.com/emilykirsch/status/1182815949549756416?s=21

https://youtu.be/S0ohoRQChAo

https://youtu.be/9Zw3I_jUaiA

Link på Thins hjemmeside:
https://thinfilmnfc.com/2015/12/19/imprint-energy/

De vil jo at andre skal trykke i store volum integrert i produsentens produkter...... og 4-5 års samarbeid i forkant av masseproduksjon skader jo heller ikke.....
Tror nok Barber har jobbet mot dette siden han tok over roret. Kom nok neppe som noen overraskelse på han hvilket segment som var i vekst og måtte tilrettelegges for optimalisering. Igjen som med finansieringen- ting planlegges og gjennomføres med Burak og Barber ved roret- ingen tvil om det!

Imotsetning til Thins egen teknologi er dette segmentet i full gang og er det nye store som markedet ønsker....

De ville neppe fått lån om de ikke allerede hadde spikret en slik avtale/intensjonsavtale som en del av «lånepakken».... og med gode vilkår. Vitner om at de må få inntekter senest innen 6 mnd(avdragsfritt).

Produkter i stort volum i dag og et svært enormt potensiale fremover:

https://www.idtechex.com/de/research-report/flexible-printed-and-thin-film-batteries-2019-2029/634

Bemerkelsesverdige aktører inkludert i markedsrapporten for tynn film og utskrevet batteri er:

Panasonic
Samsung
Stmicroelectronics
Enfucell
Imprint Energy
Ultralife
Blue Spark Technologies
Brightvolt
Cymbet
Excellatron Solid State
Flexel
Jenax
NEC Energy Solutions

Ser ut som Thin har produtstyret når det kun beskrives: standardutskriftsutstyr på Imprints hjemmeside......roll to roll

Imprint Energy sa at flere produksjonspartnere med suksess har skrevet ut Imprint-batterier ved å bruke sitt eksisterende STANDARDUTSKRIFTSUTSTYR, og at Imprint-batterier går over i feltforsøk med IoT-produkter. Imprints produksjonsprosessteknologi er blitt demonstrert på skrivere med lite, middels og høyt volum, inkludert vanlige overflatemonteringsteknologilinjer, og som forsøk har demonstrert, ruller-til-rull skjermskrivere, ifølge en pressemelding.

Fra Thins pressemelding 19.7.19:

The Company plans to maintain its focus on developing and building market adoption of its brand protection and consumer engagement solutions and.......

MAXIMAZING the value of its Junction Avenue, San Jose, CA ROLL-TOt ROLL printed electronics technology and factory.


https://www.nordnet.no/fullscreen/news/1000973914-thin-film-electronics-asa-thin-thinfilm-announces-corporate-restructuring?instrumentId=16105729


Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.11.2019 kl 00:55 3410

3% rente?
Pr måned da.Pantelånerne er sjelden under 15% p.a. ofte 20%
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Pilkasteren74
08.11.2019 kl 01:37 3369

Kan imellom tiden skrive litt om hvorfor jeg poster her på forumet. Vet ikke helt hva men får en litt slik DejaVu opplevelse med Thin som jeg hadde for vel 10-11 år siden da det stormet som verst rundt TOMRA. https://finansavisen.no/forum/archive/thread/1268593/view linker til ett gamalt arkiv men husker jeg leste i mange forum poster på diverse plattformer og stemningen var mildt sagt dyster. Ser det samme igjen her med kallenavn som "Thintanic" bare TOMRA ble kalt "Tomat","Tomsoon" ect.. kursen i den tiden svinget rundt 20-25,- NOK sitter den dag idag med aksjene. Jeg er bare en hobby investor og fordelingen min er alltid 75% fond og 25% fordelt litt på 3-5 aksjer for spenningens skyld. Har sans for litt high risk på de 25% og det er da jeg ofte prøver å poste litt for en gang i fremtiden å se tilbake på skulle det gå veien. Jeg har sans for Tech aksjer når det gjelder svingninger og evt potensial som disse kan få. Er selv ikke en som kan uttale meg for mye om det rent tekniske rundt en aksje men ofte kan bare magefølelse og tro på teknologi være nok for at jeg fatter interesse. Har sikkert nevnt tidligere at jeg er long her og håper å kunne se tilbake på mitt innlegg i ett gamalt arkiv om 10-15 år fra dags dato som med Tomra..
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.11.2019 kl 01:58 3352

Joda, flere bedrifter har vært gjennom tøffe tider og nær konkurs.
Men det er et par store forskjeller mellom tomra og thinfilm
Tomra har hatt er produkt hele tiden, fra før de kom på børs. Når økonomien går dårlig går det an å rette opp skuta med mindre markedet forsvinner.
Tomra hadde selv når det gikk dårlig et kompetent styre og styrets mål var å bygge virksomhet
Thinfilm har ikke noe produkt, de har i praksis aldri hatt det selv om det ble solgt endel EAS (men som Barber sa var solgt med tap og kun i produksjon for å utvikle fabrikken for NFC - som nå er lagt ned)
Thinfilm har et håpløst styre som ser ut til ha som eneste oppgave å sørge for udugelige ledere blir ansatt/sittende med høy kompensasjon og enda høyere bonuser helt uten resultater
PS, tjente selv gode penger på Tomra, men gikk ut for tidlig fordi jeg hadde en periode hvor jeg ikke kunne følge bedriftene eller markedet særlig aktivt.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Pilkasteren74
08.11.2019 kl 02:29 3330

Sier ikke at de kan samenlignes i den forstand, men bare ga meg ett flash-back om hvor feil mange kan ta ser du i ett lenger perspektiv. Caset rundt TOMRA i den tiden var om land utenom scandinavia hadde tro på dette med resirkulering. Ja Tomra hadde allerede ett produkt var ikke det jeg reflekterte til var bare caset der folk og investorer (små) satt og tvilte og nesten ga opp. Regner med mange som sitter i denne aksjen idag som med Tomra i den tiden har tapt over 90% av innsatsen som var faktum med Tomra i den tiden. Meningen med posten var ikke å sammenligne de 2 men reflekterer bare om ting som kan skje på lenger sikt. Svingningene som skjer på ukes/mnd basis er ikke relevant for meg. Syntes bare det var en link som kan være ny for evt. andre som ikke ser det lange perspektivet om at du ikke kan stole blindt på hva som skrives på ett forum. Man må ta egne avgjørelser om ett case er godt eller dårlig.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Pilkasteren74
08.11.2019 kl 04:24 3287

Kan være så erlig å si hvordan jeg satser med disse 25% av min beholdning, Den værste investeringen jeg så langt hatt med denne beholdningen var min inngang på Zwipe under børsnoteringen med kurs på 20,- De er idag ned 55% siden inngang på meg i jan/feb det betyr ikke att jeg ikke har tro på att dette vil komme bare markedet blir klar. Men hadde mer tro på dem mer en IDEX og Finger print card bare på grunn av min mage følelse sitter fortsatt og plukker litt her og der bare for å holde min 75/25 square likt.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Pilkasteren74
08.11.2019 kl 05:06 3273

Bare meg her i kveld sitter og har kveldskift beklager _info_ min tanke for aksjer jeg går inn med på mer langsiktig plan er 10x (1000%) alt annet skurer og går så ja jeg hadde muligens tatt gevisnt på kurs 18-25 men ikke mer en 50% av ant aksjer jeg er inne med. Tvifolder på min magefølelse og vet at dette er teknologi som kommer om ikke Thin lykkes vil jeg tro andre gjør det.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.11.2019 kl 05:11 3277

Fordelen med å sitte i FPC i forhold til Zwipe, om en har tro på BSC markedet, er at "mellommenn" slik som Zwipe og Precise lettere blir squeezet ut når cost cutting starter (og det gjør den ganske kort tid etter at markedet tar av). Zwipe og Precise kan fortsette å være med selv når volumene eventuelt blir høye, men da med så små royalties, license fees at det ikke blir de store pengene av det. FPC kan også squeezes (som vi har sett på mobil), men det tar litt lengre tid, minst ett år etter at de kinesiske leverandørene har bestemt seg for å gå etter det nye markedet (om det mot deres antagelse skulle komme).
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Pilkasteren74
08.11.2019 kl 05:25 3268

Tror nok mange er litt skeptiske hvertfall på det europesike markedet hvis kina skal produsere disse korta for en billig peng. Tror nok den vanlige bank kunde glatt betaler 2-300 ekstra for å få en extra sikkerhet idag med tanke på all svidel som finnes
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.11.2019 kl 05:36 3249

Kortene blir nok produsert i Europa, det er temmelig strenge krav til deler av produksjonen. Men det betyr ikke at Gemalto og Idemia ikke kan kjøpe sensorer fra Kina.
Og betale noen 100 kroner ekstra... det tror jeg bare nordmenn vil - de er stinne av penger og svært lite prisbeviste. Jeg bor i Asia og bankene får ikke 5 cent for kortet, det må de ta på egen kost (og kjøper typisk forrige generasjon smart kort til godt under 1 USD). Likevel taper de kampen mot mobilbetaling, først og fremst på grunn av kostnadene kortbetaling legger på betalingsmottaker
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Pilkasteren74
08.11.2019 kl 05:46 3237

Tror nok først fase om omlegging vil gå gjennom kort betaling ikke fra kontant til mobil. All svindel som er idag med tanke på kort er pga. sikkerhet. hadde alle kort hatte ett biometrisk (fysisk) bevis på at du er kortinehaver hadde 90% av dette hvert borte. trnger ikke være "rakett etteforsker" for å skjønne det sitat stavanger :-)

Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.11.2019 kl 06:05 3216

Det stemmer ikke med observasjonene i Asia.
https://daxueconsulting.com/payment-methods-in-china/
"folk flest" skifter rett fra cash til mobil

Men også når jeg er i Norge så ser jeg endringer, fra nær 100% plastikk kort når jeg flyttet ut for endel år siden til kanskje 50% mobil nå (dvs for betaling direkte til mottaker, om en tar med nett så er "kort" større enda)
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Pilkasteren74
08.11.2019 kl 06:23 3192

Tar den med en klype salt selv om jeg har lyst å tro deg. Husk sikkert kun 2 % av den totale befolkningen du refererer til har mulighet eller har kort den dag idag. De har sikkert ikke kontanter men bytter ett saue skinn med 4kg møkk for å isolere for vinteren
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.11.2019 kl 06:29 3184

Det stemmer nok delvis at det er en liten del av befolkningen som fortsatt har muligheten - utenfor de store byene. Men det kommer fort. En landsby (ca 20 mil fra storby) jeg besøkte første gang for ca 10 år siden da var det kun byttehandel på markedet, men nå er det et lite supermarket med QR koder på kassa og selgerne på utendørs markedet har QR koder, mobilmaster er det mange av og en ser mye mennesker med blikket fiksert på (den falske) iphonen. Plastkortet tror jeg fortsatt en må kjøre ca en halvtime for å få brukt i en minibank.

https://www.scmp.com/magazines/post-magazine/long-reads/article/2110118/going-cash-free-why-china-light-years-ahead
(og ikke bare kina, alipay og wechat brer om seg i hele sørøst-asia, sammen med lokale varianter)
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
ragnara
08.11.2019 kl 08:22 3028

Du har ingen troverdighet og jeg er overasket over at du ikke er ekskludert fra forumet.

3% rente - har du dette fra noe sted eller er det den løgn?
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
rosgun
08.11.2019 kl 08:58 2947

3% rente ser jeg ikke noe sted. Isåfall er det borte nå, og kan ha vært en skrivefeil. Beklager hvis det er så lite som skal til, men håper du kan trekke noe mer ut av det jeg skriver enn en skrivefeil. Det er jo kanskje andre ting du bør fokusere på.
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.11.2019 kl 09:06 2918

Skal vi ned å teste 1,05?👍
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
rosgun
08.11.2019 kl 09:14 2880

Er det en grunn til det da?
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Pilkasteren74
08.11.2019 kl 09:17 2860

er litt bingo etter en omsettning på 40mill dagen før der de største kjøpene var på 2.3,- og 2.53 vi har dem å støtte oss på men som sagt alt er bare spekulasjoner ingen har noe håndfast å støtte seg på så jeg bare lener meg tilbake å la traderene gjøre sitt.....
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
08.11.2019 kl 09:17 2873

Nei, like liten grunn som for oppgang :)
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
rosgun
08.11.2019 kl 09:28 2819

Jøss, det var et tynt argument
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Pilkasteren74
08.11.2019 kl 09:52 2739

8 mill på 45 min i omsetning, Dere som kan hva indikerer det egentlig på ett firma som er verd satt til 130MNOK liker å følge med for å lære litt om svingningene på kort basis er det indikasjon på intesse eller bare gevinst sikring fra 50% fra igår skjelden jeg følger med på slikt? håper på konstruktive svar!!
Redigert 20.01.2021 kl 22:29 Du må logge inn for å svare
Anders9ls1
08.11.2019 kl 10:31 2666

Helt vill omsetning. Her er det noen som skal inn før q3. Kan det komme bud? Ble kjøpt 1.5 mill i et jafs rett før stengetid i går og nærmere 20 mill omsatt før kl 11..

Edit: 25 mill før kl 11......

Edit 30 mill før kl 11...
Redigert 08.11.2019 kl 11:01 Du må logge inn for å svare