Bra innsidekjøp kr 3 mill til ansatte. Aksjekjøp.

Dette er et meget positivt signal. Selskapet Norwegian kjøper aksjer for kr 3 mill til ansatte.
Obligatorisk varsling om handel - Sparingsplan for ansatte
Fredag ​​25. oktober 2019 ble til sammen 62.960 aksjer kjøpt på vegne av ansatte i Norwegian Air Shuttle ASA som deltok i selskapets aksjespareprogram for ansatte. Gjennomsnittlig kjøpesum var 47,61 kroner per aksje. På vegne av Torstein Hiorth Soland har selskapet kjøpt 94 aksjer. Den nye beholdningen er 1.300 aksjer. På vegne av Eric Holm har selskapet kjøpt 94 aksjer. Den nye beholdningen er på 964 aksjer. På vegne av Tomas Hesthammer har selskapet kjøpt 94 aksjer. Den nye beholdningen er på 986 aksjer. På vegne av Helga Bollmann Leknes og nærstående har selskapet kjøpt 220 aksjer. Den nye beholdningen er på 1.130 aksjer. På vegne av Lasse Sandaker-Nielsen har selskapet kjøpt 157 aksjer. Den nye beholdningen er 2.493 aksjer. Fornebu, 25. oktober 2019 Norwegian Air Shuttle ASA Martine Undeli Bekkelund,
Redigert 28.10.2019 kl 08:43 Du må logge inn for å svare

Hvem kjøpte resten? De som er oppgitt utgjør under 1000 aksjer
EliotS
26.10.2019 kl 07:21 1415

Jeg antager at de kun har oplyst for de personer, som er på insider listen. Resten er til øvrige medarbejder som har valgt at deltage i aktieprogrammet.
solb
27.10.2019 kl 09:57 1032

Jeg noterte meg at aksjespareprogrammet for ansatte.blei fulgt opp på fredag. Hyggelig å se at NAS er ute i makedet og handlet til 47,61. Det må vel bety at selskapet vurderer dette som en fordelaktig kurs? Positivt at aksjene også kjøpes over børs og ikke blir gjort tilgjengelig gjennom emisjon. Mange selskaper velger jo dessverre en slik lettvint vei.

Ingenting er avgjort. Is i magen. Klart folk kjøper aksjer i eget selskap. Tror vi trenger tid.

Innside kjøp er alltid positivt i markedet og for kursutviklingen.
Kjøpene ble gjort til et snitt på 47,61 som er godt over sluttkurs fredag, selv om dette kjøpet ikke var voldsomt så er kjøpet på 62960.- = ca 3 mill et godt kjøp.

Det drypper inn positivt om NAS i et tempo vi ikke har sett tidligere, jeg er sikker på at denne går sterkt fremover det er teknisk fri vei og Nas vil fly høyt.

Innsidekjøp ble gjort på 47 kr. De kunne vært gjort rett etter rapport på 41 kr. Ledelsen vet hva som kommer. 47 kr er ingen kurs for NAS! Kjøp billigere enn ansatte på dagens kurs.
Redigert 29.10.2019 kl 12:54 Du må logge inn for å svare

Tro det den som kan men kursen er fortsatt under innsidekjøp på 3 mill til ansatte!