DOF, som fuglen fønix, reiser seg fra asken!!!!!

suspekt
DOF 25.10.2019 kl 22:47 1692

Dof viste vei i dag på en rød børs. Det kan være mange årsaker, men det er positivt, stor omsetning var det i tillegg. Mange shortere fikk nok kalde føtter og sluttet av shorten i dag, noen teller på knappene og håper på det kun var et blaff. Imidlertid tror jeg trenden er snudd og at vi skal oppover igjen. Det er noen signaler i markedet som tilsier det, Vi har jo en del short i dof, de blir jo en dytt for oppturen, bare ikke la de få billige aksjer. Lykke til neste uke
Redigert 19.01.2021 kl 15:04 Du må logge inn for å svare
Kontur
25.10.2019 kl 23:16 1641

Folk gjør som de vil. For min del er det uaktuelt å selge aksjer nå når oppturen endelig starter. 1 år senere enn jeg trodde, men nå skjer det.
suspekt
25.10.2019 kl 23:27 1618

Ja det ble mange nedsnittinger, men fikk ikke kjøpt under krona, sitter med mange aksjer nå og mye å ta igjen. Dof kan jo komme tilbake til kurser over kr 10 dersom det kommer en boom innen offshore, dof er godt possisjonert i så tilfelle mener jeg.
danmark1
26.10.2019 kl 10:26 1435

Det er interessant, at der varsles lavere oliepris, men olieprisen stiger og antal rigge i USA falder til et nyt lavpunkt, minus 17 denne gang. Vi ser også lavere aktivitet og resultat fra Schlumberger og andre der opererer i shale oil. Den ventede stigning i produktionen i USA synes at vakle og det sammenholdt med større cut fra OPEC+ peger ikke ligefrem i retning af lavere oliepris.
drekkapilsen
26.10.2019 kl 19:37 1176

Skiferproduksjonen i usa kommer til å avta markant utover 2020. Den er ulønnsom, de går konkurs og produserer mindre. I tillegg får de ikke finansiering. antall onshore-rigger har gått ned måned for måned i lang tid. Snart ser vi det på produksjonen også, da tenker jeg oljeprisen får fart på seg.