Hva skjer?

MJ
KOMP 22.05.2018 kl 09:41 2361

Jeg har holdt på med denne aksjen i godt over et år nå, og lastet opp sakte men sikkert. Jeg gjort mye resarch og jeg forstår fortsatt ikke hvordan aksjen kan selges så lavt som 16.3 kroner per aksje som det den gjør i dag. Noen som har noen innspill. Mitt siste kjøp var på 1000 aksjer på 16.6, og jeg følte dette var en god deal, men tydeligvis ikke. Noen som har noen tanker om halvåret? De har god vekst og tjener greit med penger, så hva holder kursen nede?
anderix
22.05.2018 kl 09:47 2343

Skjønner heller ikke denne kursutviklingen, men har klokketro på dette caset. Har også lastet opp sakte men sikkert underveis. Vurderer og kjøpe litt mer i dag da jeg mener kursen er latterlig lav ift fremtidig inntjening. Tror mange vil bli overasket nå denne begynner å gå og kommer til å spørre seg selv om hvorfor de ikke så denne komme;-) Lykke til med investeringen!
Slettet bruker
22.05.2018 kl 10:10 2318

Det er lite interesse for aksjen, enkelt og greit. Helt enig i at kursen på nåværende tidspunkt er en real gavepakke, men det blir ikke noe oppgang før det blir mer handel her. Typisk problem i Norge at aksjer handles på helt urealistiske nivåer fordi vi har ikke nok omsetning til å prise ting riktig rett og slett.

Selv vil jeg helst avvente å handle noe mer her før reguleringene angående rentetak da jeg tror dette vil få en kortsiktig, negativ effekt på komp/mono/nofi.
anderix
22.05.2018 kl 10:15 2310

Ser på denne som jeg så på SOLON for en tid tilbake. En "kjedelig" aksje som ikke handler om olje, men som var/er til de grader underpriset. Tror vi får se samme reise i KOMP som i SOLON. Bare å smøre seg med tålmodighet, og evt fylle på litt her nede. Så får de andre løpe etter når ting begynner å skje. Tok noen tusen til i dag på 16,40. klarte ikke å la være;-) Tror også bunnen ligger her rundt 16,50.
Sigsig
22.05.2018 kl 10:46 2268

Kjøpte meg inn rundt 17.6 og solgte på 17.0. Makan til hengemyr, kjedelig aksje i et råttent marked. Befriende å bli kvitt. Den vil vel sige videre nedover mot 15 frem til situasjonen rundt rentetak og andre reguleringer er avklart.