PLT - smadrings på mandag! Ser vi 29 kroner?

Slettet bruker
PLT 27.10.2019 kl 10:52 9650

PLT trodde sikkert de var skikkelig smarte som kom med meldingen om kanselleringen av et smartphoneprosjekt som skulle bruke TLens® sent på kvelden fredag (20:49).

https://newsweb.oslobors.no/message/487888

Problemet er at kanselleringen allerede hadde vært kjent siden torsdag ettermiddag kl 15.54 (norsk tid) (09.54 EDT).

https://www.theverge.com/2019/10/24/20931506/red-hydrogen-one-phone-project-canceled-founder-jim-jannard-retires

Dette var et skudd for baugen for selskapet og nå vil vi være vitne til vanvittig bagatellisering av bortfallet av denne kontrakten her på forumet. Det som var kolossalt positivt når det ble meldt om kontrakt er ikke lenger så viktig når kontrakten bortfaller. Slikt er jo pinlig og idiotisk.
Redigert 21.01.2021 kl 07:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.10.2019 kl 10:56 4678

Det er virkelig et skudd for bauen for PLT.
Her har kursen på kort tid steget fra kr 7-8 og i stedet for en positiv melding kommer det en meget negativ melding om at en kunde har kansellert kontrakten.
Og hvor mange kunder har nå PLT?

At PLT blir mandagens taper, det kan fort skje!
Redigert 21.01.2021 kl 07:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.10.2019 kl 11:05 4641

de som bagatelliserer bortfallet er de første som dumper dritten imorra hehe

fyfader for et useriøst selskap. de brenner penger for harde livet og det kommer garantert en emisjon

lurer på når insiderne dumper ubåten? LOL
Redigert 21.01.2021 kl 07:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.10.2019 kl 11:06 4626

De som kommer seg ut over 40 kroner på mandag er heldige.
Redigert 21.01.2021 kl 07:43 Du må logge inn for å svare
Kraamz
27.10.2019 kl 11:09 4604

Mye rart som kommer her folkens😆
Redigert 21.01.2021 kl 07:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.10.2019 kl 11:14 4584

Visste ikke at de allerede hadde signert kontrakt med denne smarttelefonprodusenten?😂🙈 Og det er vanskelig for markedet å ta helt av før alle faser er gjennomført og faktisk produktet er på vei i butikk!

Du mente kanskje smartklokken hvor kunden har bestilt over 80.000 linser?? Den er ikke kansellert så vidt jeg vet?🤷🏻‍♂️😂😂😂

Hahahha!!! Dette ble morsomt
Redigert 21.01.2021 kl 07:43 Du må logge inn for å svare
focuss
27.10.2019 kl 11:17 4575

Meldingen på fredag kveld har da absolutt ingenting med smartklokke produsenten som foreløpig har bestilt 80000 linser å gjøre. En bestilling som er for forbredelse til masseproduksjon. En melding om det kan likegodt komme i morgen som i løpet av noen uker. Pinlig baissing av en problemstilling som betyr nada.
Redigert 21.01.2021 kl 07:43 Du må logge inn for å svare
rosgun
27.10.2019 kl 11:21 4528

Smadrings?
Redigert 21.01.2021 kl 07:43 Du må logge inn for å svare
Snekkern
27.10.2019 kl 11:22 4512

Haha, ja det er mye forskjellige tolkninger ute å går. Men no må vell de fleste som følger Polight og leser på dette forumet lagt seg opp en egen mening om Polight og deres framtid.
Men synes det er interessant å se hvordan folk evne å se glasset halvfullt elr halvtomt!
Redigert 21.01.2021 kl 07:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.10.2019 kl 11:23 4505

rosgun skrev Smadrings?
Kan heller ikke finne noen plass om en kontrakt med denne smarttelefonprodusenten...
Redigert 21.01.2021 kl 07:43 Du må logge inn for å svare
rosgun
27.10.2019 kl 11:24 4496

Enig i en ting, det var bra at den telefonen ble borte,det neste store volum markedet nå blir:KLOKKER.
Jeg er nå bare glad for at telefonmuligheten glapp etter å ha undersøkt smartklokkemarkedet nærmere. Jeg tenker her kun risiko, og slik jeg ser det har Polight betydelig større sjanse til å vinne frem
med sin « benfits of product» i klokker enn telefoner på kort sikt.
Trenden er også salg av mer klokker ( med flere funksjoner, sannsynligvis også kamera) og færre mobiler... i denne tråden vil du også forstå hvorfor:

Litt om markedsutsiktene på smartklokker:

https://www.google.com/amp/s/www.alliedmarketresearch.com/smartwatch-market/amp

Og litt om mobiltelefoner og utsikter:

https://www.gsma.com/globalmobiletrends/

————-/


Merk følgende fra Q 3 rapporten:

Two PoCs for smart-watch applications have delivered positive results with respect to technical performance. One of these HAS TO DATE resulted in a real product project.

Mao to date=pr dags dato ( dvs at den andre ikke er skrinlagt, men muligens klar for videre stadier hvert øyeblikk)

Så når kommer klokke nr 2, og vil det ikke da være naturlig at det kommer til å skje noe her rimelig raskt når gjennombruddet er et faktum ila 2019 med klokke nr 1.


————-

.....og følgende fremskynding/ oppdatering i forhold til Q2:
( i Q2 var det slutt 2019 / BEGYNNELSEN 2020)

One of the projects is for the wearable product which is planned for........



market release in 2019. ....

———

Mao er all tvil nå feiet til side:

KLOKKA skal faktisk lanseres nå i 2019...,,

..... og i tidligere tråder har jeg funnet ut følgende uttalelse:

«Det er svært vanskelig å faktisk finne en god klokke med kamera i dag, og det er ikke mye å velge i»

Så jeg regner nå med denne lanseringen, stor eller liten , kjent eller ukjent vil Polight vise verden og de andre som ligger i utviklingsfaser og som fortsatt tviler på teknologien, faktisk ser at det fungerer i praksis....

......Og igjen det finnes ikke så mye kvalitetsklokker å velge i når det kommer til klokke med kamera...

Så den andre som er ferdig med POC, vil nok rimelig raskt avansere i utviklingsfasene etter lansering av den første.

Jeg ser for meg et kappløp mellom klokkeprodusenter som vil bli svært oppmerksom på polights teknologi hva gjelder kamera i klokke.

Dette segmentet er selvsagt svært mye enklere å lykkes i på kort sikt enn telefoner. Nettopp fordi de ikke vil få noe konkurranse fra andre som kan måle seg med lavt forbruk av strøm, fotavtrykk og videochat/fokus/kvalitet.

Isaksen sa for første gang nå på Q3 at klokker så ut til å bli et volumprodukt. Og det er forståelig når dette segmentet øker med lynets hastighet på 25% bare hittil i år i forhold til 2018 på samme tid. Og dette er spådd en enorm vekst fremover med eksplosive salgstall.

Og igjen, det er ikke mye å velge i med kamera.

Nå har Polight en klar, og lansering i 2019......

2019.....det er jo 2020 om 8 uker, trekk fra jula så står vi igjen med 6.... for denne klokka skal nok under juletreet til flere i ÅR.

... Og når kommer klokke nr 2 tror dere ?

Antageligvis raskere enn noen klarer å spå, da dette kommer til å bli polights mulighet for å ta rotta på alt av konkurranse, og hvem vil vel ikke ha en klokke med kamera, kanskje etterhvert istedet for mobil ?

I dag har noen klokker SIM-kort og opptrer faktisk som en mobiltelefon. Kan jo hende at dette tar over etter mobiler for mange i fremtiden faktisk.

For er det en ting som er sikkert er stadig fallende salgstall for mobiltelefoner over hele verden....

Muligens starter revolusjonen fra mobil til klokke allerede i år når folk ser hvor bra bilder og videoer det blir med polights kamera. Og det er vel ikke vanskelig å tenke seg også klokke med 5G teknologi heller. Da blir muligens det videochat fra klokke og ikke telefon i fremtiden. Det er faktisk ikke helt utenkelig 💪👍👍

Her er beviset på at jeg ikke er alene om akkurat den spådommen, sånn i tilfelle uvitende baissere skulle tilbakevise påstanden:

https://www.google.com/amp/s/www.techradar.com/amp/news/could-a-smartwatch-replace-your-phone

Merk:
According to the latest statistics from research company Strategy Analytics, global smartwatch shipments have grown 44% in the second quarter of 2019 alone, with Apple maintaining its top position with a 46% share of the global smartwatch market.

Se også disse som bekrefte paradigmeskifte i aller høyeste grad er igang og vel så det. Det som er KONGE. Dess mer man putter inn i klokken, dess mindre plass til kamera blir det. Så Polight har en fantastisk nisje og mulighet i dette enormt voksende markedet. Bare sjekk følgende linker som bekrefter skifte fra telefon til klokke:

https://www.hodinkee.com/articles/us-smartwatch-sales-are-soaring-2019

http://www.daxueconsulting.com.hk/smartwatch-market-in-china/

https://www.google.com/amp/s/www.alliedmarketresearch.com/smartwatch-market/amp
Redigert 21.01.2021 kl 07:43 Du må logge inn for å svare
Noni
27.10.2019 kl 11:27 4474

rosgun skrev Smadrings?
Finner heller ikke ordet gramtikk, som sikkert skal være grammatikk.
Ellers har jeg skrevet et innlegg som ikke ble godtatt, så jeg avslutter her.
Redigert 21.01.2021 kl 07:43 Du må logge inn for å svare
focuss
27.10.2019 kl 11:29 4459

Humaneye
Nettopp. Har man ingen kontrakt er det ingen kontrakt som mistes. Det vi imidlertid har er mange selskap som er på banen med Polight og ett av de signerer sannsynligvis kontrakt når som helst.
Redigert 21.01.2021 kl 07:43 Du må logge inn for å svare
rosgun
27.10.2019 kl 11:32 4428

Det har jo ikke begynt enda?
Bare fint å komme med innspill synes jeg, men nivået bør være høyere enn ordet « smadrings»

Og du klarer faktisk ikke å forklare meg hva det betyr. Mener det er tidlig å gi seg når du ikke klarer å forklare hva din medbsisser forsøker å formidle
Redigert 21.01.2021 kl 07:43 Du må logge inn for å svare
rosgun
27.10.2019 kl 11:37 4410

ja, det er bare trist å ikke komme med noe annet enn dette, all den tid jeg og mange andre har prøvd å forklare og fortelle, også er dette røret her motargumentene.

Hva skal man si?
Redigert 21.01.2021 kl 07:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.10.2019 kl 11:37 4406

Helt riktig! Polight har heller ingen kontrakt med denne smartklokkeprodusenten, men det er fryktelig nærme!!

Håper de fleste skjønner hvor lite innsikt i Polight denne trådstarter har. 🙈
Redigert 21.01.2021 kl 07:43 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
27.10.2019 kl 11:42 4391

Er du også en som kjemper for å fremstille deg dummere enn du fortjener? Gå tilbak på kursliunjen og fortell meg hvor mye kursen steg fra onsdag ettermiddag før presentasjon av Q3 og frem til fredag ettermiddag. Ettersom du trolig ikke er i stand til det ,så skal jeg gi deg og alle andre baissere en hjelpende hånd.
Onsdag ettermiddag sluttet kursen på kr 42,4 og fredag ettermiddag, etter at det var kjent at de trolig ville få kontrakt med en smartphone produsent i mid 2020, sluttet kursen på kr 44,2. Kursen gikk altså hele kr 1,80 på informasjonen som kom på torsdag.

Når skal dere baissere begynne å forholde dere til fakta og ikke fortsette med å surre rundt i fantasiverden deres? Det er greit nok at dere har gått glipp av oppturen i poLight, at dere ser det voldsomme potensialet og fremstår som nærmest desperate i å komme dere inn til en billigst mulig kurs. Men spill nå med redelige kort og ikke fremstill oppturen til poLight som noe annet enn hva den har vært.

Oppturen begynte i august 2019 etter at selskapet meldte on første bestilling av linser til smartklokkene. Denne aktøren har kommer tilbake to gangere senere og vil få levert 80k linser til en test som kun krever noen få tusen. Innlysende hva resten skal benyttes til.

Q3 rapporten gir også informasjon om flere aktører som nå har poLight sin linse i fokus. Når de fredag mistet en av disse aktørene så skyldes det eksterne årsaker, altså ikke poLight sitt produkt.

Så kjære baissere, skriv gjerne kritiske innlegg, men spar oss for direkte løgnaktige påstander.
Redigert 21.01.2021 kl 07:43 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
27.10.2019 kl 11:43 4386

Er du også en som kjemper for å fremstille deg dummere enn du fortjener? Gå tilbak på kursliunjen og fortell meg hvor mye kursen steg fra onsdag ettermiddag før presentasjon av Q3 og frem til fredag ettermiddag. Ettersom du trolig ikke er i stand til det ,så skal jeg gi deg og alle andre baissere en hjelpende hånd.
Onsdag ettermiddag sluttet kursen på kr 42,4 og fredag ettermiddag, etter at det var kjent at de trolig ville få kontrakt med en smartphone produsent i mid 2020, sluttet kursen på kr 44,2. Kursen gikk altså hele kr 1,80 på informasjonen som kom på torsdag.

Når skal dere baissere begynne å forholde dere til fakta og ikke fortsette med å surre rundt i fantasiverden deres? Det er greit nok at dere har gått glipp av oppturen i poLight, at dere ser det voldsomme potensialet og fremstår som nærmest desperate i å komme dere inn til en billigst mulig kurs. Men spill nå med redelige kort og ikke fremstill oppturen til poLight som noe annet enn hva den har vært.

Oppturen begynte i august 2019 etter at selskapet meldte on første bestilling av linser til smartklokkene. Denne aktøren har kommer tilbake to gangere senere og vil få levert 80k linser til en test som kun krever noen få tusen. Innlysende hva resten skal benyttes til.

Q3 rapporten gir også informasjon om flere aktører som nå har poLight sin linse i fokus. Når de fredag mistet en av disse aktørene så skyldes det eksterne årsaker, altså ikke poLight sitt produkt.

Så kjære baissere, skriv gjerne kritiske innlegg, men spar oss for direkte løgnaktige påstander.
Redigert 21.01.2021 kl 07:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.10.2019 kl 11:47 4446

100% enig!!
Redigert 21.01.2021 kl 07:43 Du må logge inn for å svare
rosgun
27.10.2019 kl 11:48 4438

Mye taler for at Polight vil få monopol på nisjeproduktet på klokke med kamera.

Tror vel kanskje at det nå er et nisjeprodukt, men antakelig vil komme som standard i de fleste større produsenter av smartklokker etterhvert som Polight beviser gjennom sin gjennombruddsordre at teknologien fungerer og alle fordelene kommer til syne i praksis.

Både LG, Apple, Microsoft, Oppo, Xiaomi og ikke minst Google med flere har patenter godkjent for klokke med kamera. Regner med at det ikke er tilfeldig og at de har forsket mye på trender og har kompetente folk ansatt som forstår hva markedet vil ha fremover.

Tenker jo at dette er et supert marked for Polight og holder mer enn nok for å få status som enhjørning, selv uten å selge linser til en eneste mobiltelefon 💪👍
Redigert i dag kl 08:38
Redigert 21.01.2021 kl 07:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.10.2019 kl 11:59 4394

de som sitter fast i klisteret er desperate! hahaha

ubåten synker til havets bunn imorra.

sikkert mulig å komme seg ut med skinnet i behold da mange fortsatt ikke har fått med seg nyheten enda :P
Redigert 21.01.2021 kl 07:43 Du må logge inn for å svare
Vårherre
27.10.2019 kl 11:59 4394

Nå bør vel ikke du uttale deg om nivået. Du bør roe deg ned noen hakk og ta imot alle innspill med glede, at det blir brukt ord og uttrykk du ikke helt forstår for så være.
Du og flere må slutte å bagatellisere en melding som kan ha store konsekvenser for kursen og for enkelte investorer.
Redigert 21.01.2021 kl 07:43 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
27.10.2019 kl 12:06 4377

BackCliff
Ha ha ja det var jo et solid begrunnet standpunkt. På høyde og vel så det med mange av dine baissekammerater. Ha ha ja dette kan du være skikkelig stolt over! Etterkommerne dine har virkelig en høvding å se opp til! Ha ha man skal jaggu lese mye artig før øynene faller ut!
Redigert 21.01.2021 kl 07:43 Du må logge inn for å svare
Kraamz
27.10.2019 kl 12:06 4376

Artig at så mange ukjente nick plutselig kommer inn når noe som ikke er positivt blir publisert🙂 Tipper du er en av de som vil inn, men bare til en lavere pris🤣
Redigert 21.01.2021 kl 07:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.10.2019 kl 12:13 4344

I dag er det over 20 kunder som er i ulike faser av t.lens testing. At 1 potensiell kunde i fremtiden nå hopper av grunnet interne utfordringer, har ingen betydning og er overhode ikke noe grunnlag for at dette skipet senkes til bunn! Men noen her velger å ikke forstå det🙈
Redigert 21.01.2021 kl 07:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.10.2019 kl 12:14 4339

det er bare jævla patetisk av deg og dine haussevenner som har hausset PLT opp i skyene i det siste

men kun positive nyheter skal ha virkning og ikke negative LOL

tror dere haussere vet hvordan det kommer til å gå ellers hadde dere kjempet med nebb og klør

etterkommerne dine blir sikkert stolte av deg. berike deg selv ved å lure folk inn i dritten.

karma gonna bite u in da ass :D
Redigert 21.01.2021 kl 07:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.10.2019 kl 12:20 4322

Her har med oss en seriøs skribent😂😂😂
Redigert 21.01.2021 kl 07:43 Du må logge inn for å svare
Norviking
27.10.2019 kl 12:40 4280

Mye bra du kommer med rosgun og morro å se hvor engasjert du er men jeg må stille et spørsmål til deg
Du skriver følgende:
"Nå har Polight en klar, og lansering i 2019......
2019.....det er jo 2020 om 8 uker, trekk fra jula så står vi igjen med 6.... for denne klokka skal nok under juletreet til flere i ÅR."

Om det skal lanseres et volumprodukt med polight linse som skal ligge under juletreet i år.
Er det ikke da på tide at produsenten av dette volumproduktet bestiller linsene som skal integreres i produktet snart ?
Jeg kan ikke forstå hvordan en produsent som skal ha ut et produkt til jul skal kunne klare det på den korte tiden som er igjen til jul ...

Det skal altså bestilles deler , monteres , pakkes , markedsføres som en nyhet med innovativ ny linseteknologi , distribueres , etc etc ...
og ennå så har jo ikke polight meldt ordre med volum av betydning.

Så hvordan skal dette foregå rosgun ?

Når det gjelder de negative på forumet her så er det svartmaling så det holder og en barnslig skadefryd å spore som jeg synes man bør holde seg for god til på forumet.
Det må gå an å ha et litt mere moderat syn på sakene enn å spå PLT totalt nord og ned og samtidig godte seg over det vel ?

Jeg har selv aksjer i PLT og må si jeg har "klokketro" på¨at de vil lykkes. Jeg ser en evt dipp nå som en kjøpsmulighet så jeg kan få tak i enda flere aksjer som vil gi en super avkastning om en stund.

Spent på svar rosgun .

Mvh
Norviking

Redigert 21.01.2021 kl 07:43 Du må logge inn for å svare
Londonmannen
27.10.2019 kl 12:51 4254

Og ellers har herren det bra? Du skal slippe å bekymre deg for meg.

Nå er tydeligvis du også en av disse som sliter med løsrivelse fra mamma og som tydeligvis har et sterkt behov for å skylde på andre når livet går deg imot. Slike enkle og barnslige sjeler bure holde seg borte fra de voksnes arena. Børsen er ikke noen plass for dem som ikke er voksne nok til å ta ansvar for egne handlinger men som umiddelbart må søke mamma for trøst og moralsk støtte for p peke ut syndebukker.

Hvor mange ganger må jeg understreke at dere aldri må stole kun på de subjektive innleggene dere leser her på HO? Og det gjelder også mine. Jeg skriver kun om de selskapene jeg er investert i og det kan da ikke komme som noen overraskelse at jeg er positivt innstilt til de selskapene jeg har kapital inne i? Eller er det noe du sliter med å skjønne?

Spar meg for de barnslige oppgulpene dine! Jeg var ferdig med barn for mange år siden og forventer å forholde meg til voksne, ansvarsfulle personer her på forumet. Dersom du ikke evner å oppføre deg så spar med for flere tåpelige innlegg.
Redigert 21.01.2021 kl 07:43 Du må logge inn for å svare
nofilter
27.10.2019 kl 13:00 4242

Det er levert oppimot 80.000 linser igjennom 3 ordrer, går utifra at disser er til lanseringen av wearable i slutten av 2019..
Redigert 21.01.2021 kl 07:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.10.2019 kl 13:03 4231

Går ut i fra?? Det er jo sagt opp til flere ganger fra selskapet selv🙈 Leser ikke folk her seg opp?

Eller er det bare prat og skudd i blinde?
Redigert 21.01.2021 kl 07:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.10.2019 kl 13:05 4215

så bra at du inrømmer at du hausser opp kursen for å lure folk

barnslige oppgulp ja når du bringer inn "mine etterkommere" inn i diskusjonen haha

seff vil du ikke høre sannheten om PLT siden du sannsynligvis sitter fast i klisteret. blir ikke overrasket at nettopp du er den første som dumper dritten hvis de naive sauene ikke har fått med seg nyheten

dere før lage en lukket tråd så kan dere i menigheten synge halleluja LOL
Redigert 21.01.2021 kl 07:43 Du må logge inn for å svare
nofilter
27.10.2019 kl 13:07 4207

Jo, men om du leser deg opp selv, ser du at PoLight skal har sagt dei skal levere disse ordrene til kunden innen 2019.. Du ser vel selv at det kan bli vanskelig med et produkt ute i markedet til Jul allerede? Håper jo selvfølgelig på det, men vi må være realistiske :)
Redigert 21.01.2021 kl 07:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.10.2019 kl 13:08 4208

Off... så tragisk du er😂 Regner med du har aksjer i Plt med så mye på hjertet?
Redigert 21.01.2021 kl 07:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.10.2019 kl 13:11 4183

Jeg tror ikke nødvendighvis at dette er et produkt klart til under juletreet, men at det er lansert før jul er stor sannsynlighet etter hva jeg har lest. De 80.000 linsene er levert til en og samme leverandør. De er til en smartklokke. Og siste bekreftelse for design-win er når produktet blir lansert og da om det er med Polight sin linse👏🏼 Noe som er meget sannsynlig!

En ting er lansering av produkt, en annen ting er bestilling for privatkunder. Det kan jo hende klokka blir lansert 12.desember med levering fra januar-februar, bare som et eksempel.
Redigert 21.01.2021 kl 07:43 Du må logge inn for å svare
nofilter
27.10.2019 kl 13:16 4168

Ja vi er nok enige, det er jo bekreftet at de ordrene er til en kunde som nærmer seg veldig med lansering

Men sålenge lanseringen kommer i år, er eg fornøyd!
Redigert 21.01.2021 kl 07:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.10.2019 kl 13:19 4160

Og som du ser har jo kursen gått opp for hver ordre de har fått! I dag totalt 80.000 linser som er en nærmest sikkert tegn på design-win. Melding kan komme når som helst, og det er nok denne de fleste venter på! Ikke en smartelefon i evt son folk for første gang hørte om på torsdag, men nå er kansellert 🙈

Det er jo noen her inne som blander det. Noen som også påstår at denne kontrakten med smarttelefon var signert. Det er bare tull og vas. Den var rykket hen i kategorien evt. og potensialet var der.

Redigert 21.01.2021 kl 07:43 Du må logge inn for å svare
Kraamz
27.10.2019 kl 13:31 4125

En ting som har slått meg er at, det er for tiden rekordmange som gjerne kommer med rare utsagn og spår dommedag i denne aksjen, å det bare på en liten fillemelding om at 1 av MANGE potensielle har trekt seg. Det at det blir satt såååå mye energi i å gjøre slik viser bare hvor mye noen er villige til å gå for å få en aksje billigere. Londonmannen nevnte et godt tilskudd: diskuterer aldri aksjer han ikke er i selv. Jeg diskuterer bare aksjer jeg har selv og aksjer jeg har troen på, kommer jeg med kommentarer er disse aldrig for å snakke ned aksjen!. At det er SÅ mangen som skal inn å spre negativt bilde på SÅ tynt grunnlag bare for det de kjeder seg, ville virkelig forundre meg. Her er det uten tvil noen som vil inn!
Redigert 21.01.2021 kl 07:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.10.2019 kl 13:39 4103

Boooom!!!!!
Redigert 21.01.2021 kl 07:43 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
27.10.2019 kl 14:10 4046

Wrinkler:
Du sier at kanselleringen har vært kjent siden torsdag. Det kan du godt si og at ryktene begynte å florere. Polight er et børsnotert selskap og må forholde seg til meldinger og kanselleringer de får direkte fra kunden. Det holder ikke å sende ut børsmelding på noen rykter, men det visste du kanskje? Å ikke gi ut informasjon av verdi til rett tid som denne meldingen er svært alvorlig. Polight har garantert kommet med denne børsmeldingen så fort de har fått denne kanselleringen direkte fra kunden.
Redigert 21.01.2021 kl 07:43 Du må logge inn for å svare