AXA/B2H - Inkasso med iskald skulder på børs

Slettet bruker
AXA 29.10.2019 kl 09:39 11450

https://ibb.co/1nnYY05

SS
Redigert 20.01.2021 kl 17:37 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.10.2019 kl 20:22 6044

Dette skjer før bud, jeg er 100% sikker.

Freddy vil laste DNB opp med enorme mengder aksjer, og de vil pøse dem ut som short.
Dette vil senke kursen, ingen forstår noe, og så trigges salgslysten på folk. Kursen trender videre ned, Freddy ber DNB kjøre på, og så kommer stopp loss, og tvangssalgene. Selvforsterkende.

Man husker aktiv kapital, og det var kun en lykkehistorie for Freddy, og slik blir det denne gangen også.

Q1 ble lagt frem i vår, kurs 24 som høyest.
Q2 lagt frem i sommer, kurs 20,60 før det snudde noen uker før.
Q3 lagt frem i oktober, kursen var nede på 16,70 dagene etter. Svakt.

Trenden er ned, kusene fortsetter ned, og DNB mater på med short. Tipper han får den ned i 10 kr, og kommer med et GENERØST bud på 20% over sluttkurs, hvilket da vil være ca 12 kr.

Vent å se, dere hørte dette først av SS


SS
Som aldri redigerer et innlegg stort sett senere enn 1 time etter publisering. Noen ganger topic endres, men ikke innhold
Nestor
Eitel
Lysholmlinje
30.10.2019 kl 20:49 6009

en zz huff
Marketwatch
30.10.2019 kl 21:42 5926

Men dette betinger jo:
1) selskapet går mye dårligere enn nå
2) øvrige aksjonærer, inkl. profesjonelle investorer - se topp 20 - vil selge
3) aksjen vil stige betydelig når "Freddy laster Dnb opp med store mengder aksjer"
4) At Dnb vil drive en nokså shady virksomhet for Freddy, med hele dets rykte spm en seriøs aktør på spill.
Nei, tror Freddy minst må hoste opp kr 30,- for å overta selskapet (selvfølgelig dersom ikke et generelt børskrasj
Inntreffer - da vil alt gå ned).
Slettet bruker
30.10.2019 kl 21:53 5904

😂😂😂😂
Hva tror du har fått denne ned fra 32,10?

Alle vet hva som skjedde med Freddy sin hoffmegler sist. Dnb vil ikke lide samme skjebne.

Han skal jo ikke kjøpe 😂😂😂, dnb låner så mye av aksjene til freddy som de trenger. Dette vil jo selvsagt være kostnadsfritt for DNB, de er jo som kjent våpendrager.

Det har ikke slått deg at axa i dag er verdt 16-18 kr, mens for 2 år siden stod i 30. Har ikke bunn og topplinje gått rett vei, mens kursen motsatt vei, Freddy fyller opp med aksjer mens kursen faller - og KUN SS stiller spørsmål?

Fy faen naiviteten lenge leve.

Ellers ser jeg at captain gikk på lugaren og furter. Vet hva som skjer bak slike dører ute i havet. Ikke sikkert mannskapet ser han på noen døgn.... han kunne ikke svare ang sin løgn om DNB i dag 🤣🤣

SS
Slettet bruker
30.10.2019 kl 22:19 5863

Har du begynt å få på deg klær igjen ? "keiserenes nye klær"
Fristende og kle av deg igjen, men da forsvinner huden/skinnet - sparer det til en annen gang

Huff, huff.
Marketwatch
31.10.2019 kl 07:32 5684

Hvor har du opplysninger om at Dnb låner aksjer fra Freddy?
Ellers var det i går tydelig at det lå store sperrer på 18,20 og 18,30, mens Geveran
plukket aksjer rundt 18,-. Mitt tips til selgere: ikke legg limit under sperren, og
se hva som skjer, kanskje den flytter oppover.
Slettet bruker
31.10.2019 kl 08:49 5602

Bet meg merke i et ord SS bruker i posting fra 30.10.2019 kl. 20:13. Kopiert inn nedenfor. SS bruker ordet "jaffal". Jaffal er et uttrykk som brukes av barn i Nord Rogaland. Overhodet ikke i skipsoffiserers vokabular. Avslørt??????

Eg har vert med så lenge at jeg husker første kjøpet til Freddy. 2,49 om ettermiddag, og den åpna på 2,80 neste dag.
Deretter bydde han mer i det området, 2,7x jaffal 1 gang. Deretter suksesivt nedover, på samme måte som trendkanalen.
Stadig lavere kjøp, så jeg tror ikke han forhaster seg.

SS
Svenis42
31.10.2019 kl 08:59 5572

Og ss tror at feks ferd vil selge for 12 kr med et snitt langt opp på 20 tallet?Dream on din lille bløffmaker
Slettet bruker
31.10.2019 kl 09:05 5552

Hahah, nei nå tror jeg nesten jeg ler meg i hjel her, mens jeg puncher inn belag av teiner !

Jaffal, ja enig i at dette ikke hører hjemme hos en Skipssjef, men her på forumet passer det meget bra. Ungdommen bruker det og ser jeg, også de utenfor Rogaland.

Herlig, da må jeg lese meg litt opp på ord og utrykk som LOL og slik, og få det med inn i mine tekster, for der får jeg tydligvis litt fyr i forsamlingen.

Ish, Woow, LOL, Jaffal og mye mer skal man få mer av heretter :-)


Suss


SS
Perpus
31.10.2019 kl 15:34 5451

Shorten øker i B2h..Noen mener sikkert at taket var nådd for denne gang
Slettet bruker
31.10.2019 kl 16:37 5405

Fredriksen kjøpte 120 000 aksjer idag, endå meir short no då

Skjul DISCLOSURE OF TRADE
MELDEPLIKTIG HANDEL FOR PRIMÆRINNSIDERE Newsweb
Geveran Trading Co. Limited ("Geveran"), a company indirectly controlled by trusts established by Mr. John Fredriksen for the benefit of his immediate family, has on 31st October 2019 acquired 120,000 shares in Axactor SE ("Axactor") at a purchase price of NOK 17.7908 per share. Following the acquisition, Geveran will own 43,395,233 shares in Axactor which will constitute 27.93% of the shares and votes in Axactor. The foregoing calculations are based on 155,395,464 outstanding shares in Axactor. This information is subject to the disclosure requirements set out in section 4-2 of the Norwegian Securities Trading Act.
Slettet bruker
31.10.2019 kl 17:42 5356

Spettet solgte seg ut, i B2H, setter short, og annonserer sin exit. Dobbel fortjeneste 😂

2-3 kr kommer. Funderer og Shortgun på første klasse nedover på heisen igjen 📉📉📉📉🤣🤣🤣🤣

SS
Perpus
31.10.2019 kl 19:54 5270

Blir spennende å se om trendkanalen blir utnyttet til det fulle i nederste del fremover, nå har vertfall spettene hoppet/toppet ut i øvre del av trendkanalen.

Interessant okke som.De har handlet i bøtter og spann, gjort seg synlig på Topplisten med påfølgende medieoppslag.Solgt seg ut der motstanden var ventet å komme.Deretter øker shorten.Interessant.
Slettet bruker
31.10.2019 kl 19:59 5262

Ja selv barn forstår galskapen, men ikke funderer og shotgun. Mistet mange prosenter fra 9 kr. Mer blir det.
Blir ikke penger av å kjøre heis. Her er bare å sette tung short og dekke på 3 kr.

SS
drekkapilsen
31.10.2019 kl 20:09 5229

Trist å sitte short fra 6 kroner nå SS. Lurt å dekke seg inn før vi når tosifret neste uke
Funderer
31.10.2019 kl 20:17 5200

Han vet jo ikke engang hvordan han shorter , husker dere ikke boktransportern prøvde å lære han litt over forumet for ,,,, ja ca 18 mnd siden ... Han er jo bare en søt liten guttegutt som prøver å få ertet på seg noen slik at de kan skrive litt med han . Helt utrolig at det går ann å bruke så mye tid å krefter på dette . Sansynligvis verken har hun /eller trenger hun penger . Får jo aldrig tid til å bruke noe når man har viet livet sitt til forumet . Halleluja
Slettet bruker
31.10.2019 kl 23:10 5106

Wooow, se nå skjer det. Selveste Tenketanken har oppdaget pleie og manipulasjon i axa. Dette har ss beskrevet i minste detalj for 2 år siden.

Var særs tydelig når børsen lå til rette med 3 siffer bak komma. Man så hele ordreboka var styrt av algoritmer som forandret siste desimal hele tiden synkront.

Alltid sperrer for å hindre oppgang, og massiv dump av lånte aksjer når det var sur børs. Så ble noe kjøpt igjen på andre dager når SL og tvangsalg kom og de fikk aksjer tilbake uten kursløft, så gjentok de salgstrykk for videre nedgang.

Funderer jeg sjems over at du er 60 år og så lavmål som du fremstår. Jeg har aldri spurt noen om short. Satt selv short i axa da med McDreamy fra 28,80. Du tror du klarer å provosere meg, med løgn, men det klarer du ikke. Kan ikke være greit med en pensjonisttilværelse uten venner, bare hegnar forum, og kone på hotellopphold med kolleger.

Ta deg sammen gamle mann. Trist å se at du aldri kommer deg i 18 kr b2h, eller 32,1 i axa.

SS
Slettet bruker
31.10.2019 kl 23:20 5082

Noen tror på. Eventyr
Slettet bruker
01.11.2019 kl 05:37 4991

Captain tror sperrene er fra store.

Er dere helt stokk xxxxxm ?

Sperrene er jo aksjene til Freddy som DNB disponerer og bruker til short, nettopp for å sperre oppgang.

Snart legges sperren noen kroner ned, og slik fortsetter det.

DNB er stolt over å være Freddy sin hoffmegler nå. De trikser og mikser dette her til ved å gå under radaren. Ingen bryr seg, stilltiende amnesti for denne oppførselen.

Tok dere flere år å se hva SS har sett i mange år nå. Gratulerer. Trenden er ned, og det vil DNB og Freddy sørge for.

SS
Slettet bruker
01.11.2019 kl 11:02 4865

Du er jaggu ett patetisk menneske, kommenterer poster som ikke hører hjemme i tråden her. Begynt å ta på psyken at du blir utestengt fra andre tråder?

Er ikke JF og Dnb store da?
Funderer
01.11.2019 kl 11:14 4846

Vondt å bli utestengt (mobbet) Kansje har man det vanskelig fra før av og så skal man jagge bli utestengt i tillegg . Uffamei . Men vil tro det finnes håp , regner med at sperren blir fjernet vis man slutter juge +++++++++++ . God helg
Slettet bruker
01.11.2019 kl 22:01 4684

Hahahha, kunne ikke brydd meg mindre jenter.
SS deltar bare i tråder uten lås. Enkelt å svare her, på påstander fra låste tråder 😂

SS
Slettet bruker
02.11.2019 kl 03:11 4554

Det sier du nå når invitasjonene dine har blitt avslått. Flere her har kommentert at du har spurt om å få komme inn i tråden. Du skjønner vel heller ikke du er grunnen til at det er blitt sli, folk er dritt lei juget og Backtradingen din. Blir ikke penger av å ha demo konto hos CMC og backtrading vet du...
Slettet bruker
02.11.2019 kl 07:47 4481

Alle som har søkt tilgang har fått MUA den ene som er grunn til å det ble satt på hengelås. Du har helt rett Captain
Slettet bruker
02.11.2019 kl 08:18 4455

Haha, SS kommer aldri til å stå med lua i hånden og søke seg inn i en tråd. Du får høre med jentene, for de sier det for å lage morro. SS lager egne tråder 😂😂😎😎😎

SS
Slettet bruker
02.11.2019 kl 10:51 4354

Du er klar over at SS har flere nick
Redigert 02.11.2019 kl 10:51 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
02.11.2019 kl 11:13 4323

Hvilke Hanibal?

SS
Slettet bruker
02.11.2019 kl 17:46 4167

Å, du søkte da tilgang, og fikk selvfølgelig avslag.
Slettet bruker
02.11.2019 kl 19:08 4116

Ehh, NEI, SS trenger INGEN lukket Korea tråd, det vet du veldig godt!

SS lager bare egen tråd, og svarer i disse :-)

SS
Slettet bruker
02.11.2019 kl 20:27 4055

Jeg er heller ikke tilhenger av lås på trådene, men når admin./redaktør ikke klarer
og håndheve sine egne regler, er det brukere som ser seg nødt til å bruke dette verktøyet for å stenge ute spam.

Dette er en meget dårlig utvikling for forumet på HO.

SS. du har laget egen tråd med åpen hengelås - tror det går an og stenge den - du vil da ha full kontroll med de som ønsker seg inn.

Huff, huff.
Slettet bruker
03.11.2019 kl 08:55 3906

Men herregud da, Huffa, hva hjelper det at 10 stk sitter seg i en lukket tråd, hvor fellesnevneren er at samtlige i tråden har minus mange kr pr aksje, selv på 18 kr ?
Det blir litt som gjengen på Titanic samles i en resturant, selv om de vet at utfallet er at driten synker, og at man må redde seg på ene eller andre måten.

Det blir for dumt at 10 stk med blodrøde tall i VPS for AXA/B2H setter lås på en tråd, og pisser hverandre oppetter ryggen, og 90% av innleggene handler om SS og alle mine spådommer som dessverre for dere går inn som rett. Dere diskuterer svært lite aksjen, og det er bare tro - håp - og kjærlighet.
Finner lite om TA, lite om manipuleringen jeg har vert alene om å hevde siden 32,10 og lite om DNB. Bare SS, og at "nå snur det" - "dette var bunnen", "nå skal vi tjene penger", "nå skal freddy får 450 mill gratis, og takk på skulderen".

Sier som Abbid Raja sa i går, jo mere hengelås, jo mere diskusjoner om SS, og jo mere støy - desto mere energi får SS, det er digg. Fortsett, det er krydder med forum og SS kritiske innlegg, får energi av dette i en særs travel hverdag.

SS
Slettet bruker
03.11.2019 kl 09:04 3897

Fra Korea tråden:


Marketwatch
I går kl 20:53 178
Var ingen sperre ut fra det jeg kan se av ordrebildet 1/11-19. Det ser heller ikke ut til at Geveran kjøpte
denne dagen. Tok forøvrig opp med IR i Axa 31/10-19 at jeg mener at aksjen blir manipulert.
Hans kommentar var at dersom jeg mente det var tilfellet, bør Oses kontrollorgan kontaktes.
Jeg teller på knappene.
--------------------

Jeg har sagt det før, og gjentar det nå - aksjen BLIR manipulert.

Det er så enkelt som at Topp20 vet om noe vi andre ikke vet, en form for stilltiende avtale, som også DNB vet og er en del av.
Det aksepteres stiltiende av alle at Freddy på kynisk vis, i en avtalt periode skal få kjøpt så billig som mulig, over børs, og at det medfører at kurs blir manipulert ned (sistnevnte vet jeg ikke om er stiltiende)!

Topp20 må ha en form for avtale for å akseptere dette i lang tid. Det er en del her som tidvis har hatt opp mot 40-50% tap på sine innganger, i topp 20 altså.
Merkelig stille, ingen ut i media å klager, slik man så på kjendisene i NAS når den stupte ned.

At DNB handler på oppdrag av Freddy og Geveran er jeg ikke noe i tvil om, det er helt åpenbart. Men børsen har lagt til rette for at man ikke lengre skal få se hvem som kjøper og handler, og jeg vet med sikkerhet at DNB hadde vert særs fremtredende i algoritme handelen.

har selv mange ganger meldt inn til stockwach, økokrim, finanstilsynet, Aase i OSLO BØRS, osv, - ikke engang svar. For 1 år siden hadde vi en tråd her på AXA hvor sikkert 20 stk kopierte og limte inn en felles tekst, og sendte alle epost adressene som var oppgitt - ingen fikk svar.

SS
Redigert 03.11.2019 kl 09:08 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
03.11.2019 kl 10:27 3823

Du har "forstått det" ser det ut til.
For deg handler det om å være beste spåmannen ser det ut til - når du gjentar det flere ganger pr. dag blir det spam.
Det virker som redaktøren synes dette er godt innenfor forumreglene.
Med andre ord - listen er lagt.

Huff, huff.
Slettet bruker
03.11.2019 kl 15:15 3683

Selvsagt er det innenfor. Tror du siden lever av ingenting?

Her er man avhengig av klikk og innlegg, og SS er en særs god bidragsyter for dette forum. Meget. !

SS
Slettet bruker
03.11.2019 kl 15:20 3673

Du sier du ikke har noe interesse av de lukkede trådene, men alikavel kommenterer du hvert eneste innlegg i dem. Du begynner å bli passe desperat nå.
Slettet bruker
03.11.2019 kl 16:51 3605

At en Captain ikke forstår forskjellen på ønske om å være med i en Korea tråd, vs å svare på innholdet sier mer om Captainen enn SS 😂

Tror det er mye YES SIR, og Kim Jong Un tendenser på utenriksbåten til Captain også. Tar seg opp desto nærmere man kommer trange farvann og losmerker.

Hørt mange skrekkhistorier om Captainer som låser seg inn på lugaren uka før de ankommer kysten av et land. 🙈🙈

SS
Slettet bruker
03.11.2019 kl 20:25 3496

Fra Korea tråden:

tenketanken
I dag kl 20:01
26
Tanker som flyger må en innimellom prøve å lande, og i alle fall før en prøver å få de på trykk .
Det er nødvendigvis ikke slik at ting blir mer sant, om en bare gjentar det mange nok ganger.
Tidvis kommer en sektor korreksjon, og vi vet hvorfor det rammet AXA og B2h.
I etterkant fikk B2h sine finansielle utfordringer, mens Axa ble utsatt for mørke destruktive tanker nedarvet fra Aktiv Kapital.

Aktiv Kapital kjøpte i 2004 Olympia Capital for 1,5 Milliarder som fortsatte å eie videre i Aktiv Kapital gjennom Olympia Holding. v/Hokon Kortsgård
I 2006 leverte de dårlige tall med underskudd. Kurs nedadgående fra ca 80 kr
I 2007 var resultatet noe bedre ,nok til at de utbetalte kr 2,75 i aksje utbytte
Fredriksen hadde ca 40 % av aksjene i selskapet. Kurs nedadgående
I 2008 Kom finanskrisen (Olympia Holding tapte da mye penger i aksjemarkedet).
I 2009 kom oppsigelse av 200 ansatte grunnet vanskelig marked. Kurs nedadgående.
I 2010 Restrukturerte , bedre resultat. Kurs var da 50 ,utbetalte 20 kr aksjeutbytte.
I 2011 kjøpte Fredriksen en aksjepost som gav han 46% da var kursen rundt 26 kr
NB! Fredriksen uttalte da at han ikke skulle ha flere aksjer.
Det ble også utbetalt 5 Kr i aksjeutbytte, ved salg av den Nordiske inkassovirksomheten.
I 2012 ble Olympia Holding med stor lånegjeld slått konkurs av Nordea.
Fredriksen overtok aksjene og kom opp i 78,3% og tilbudsplikt på aksjekurs 30 kr
Hva de siste ble utløst for finner jeg ikke noe dokumentasjon på: Antar en minnelig ordning måtte til, for å få 90 % kontroll før evnt. tvangssalg måtte gjennomføres.
Hva er her sammenfallende med AXA ? Gjengitt med forbehold !

Hele problemstillingen er altfor ofte relaterte til store troløse medinvestorer.
De kan agere som en løs kanon på dekk, og bevist endre maktforholdet.
Har vi en slik usikkerhet i dag til våre store medinvestorer i AXA ?
At Fredriksen ønsker 33,33% er forståelig ,forøvrig noe han også har i andre selskap.
Synsing utover dette på gammel moro bør vi unngå, blir jamgodt med å spå i kaffe grut.

—————————————-

Kanskje du har brukt opp dine spåkvoter for all fremtid. Det bærer preg av dyrkjøpte aksjer langt opp mot 30 tallet.

Spådde 32,50 i oktober og at det var en selvfølge at freddy skulle få 450 millioner kroner (450.000.000) som takk for hjelpen for dyre lån, dårlige avtaler for Axa, gode for Geveran og for å ha kjørt axa kursene ned i 13.50.

Ja det fortjente Freddy all honør for.

Heldigvis gikk det ikke slik. Alle ser vel etterhvert at ingenting av Tenketankens spådommer går inn, så hvorfor skive mer. Bedre å spå i gruten, tror jeg, for hans del.

SS
KNM
NESTOR