Svensk næringslivsleder: Innvandringen kan føre til borgerkrig

Slettet bruker
29.10.2019 kl 13:20 2128

I et intervju med SwebbTV advarer Leif Östling for at den store innvandringen fra Midtøsten og Afrika kan føre til borgerkrig i Sverige.

https://resett.no/2019/10/29/svensk-naeringslivsleder-innvandringen-kan-fore-til-borgerkrig/
Slettet bruker
29.10.2019 kl 20:05 610

Hei Zoten/folkens:))

Og...de noble hensiktene går ut på å advare mot fremtidige konflikter og balkanizering, Zoten - noblere blir det ikke, vettu...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
29.10.2019 kl 20:07 607

Konflikter som slike som deg har det med å dra i gang. Det er altså en trussel.

Men dere har messet siklende om borgerkrigen deres i mange år nå. Når kommer den?
Slettet bruker
29.10.2019 kl 20:17 602

Hei benekte/folkens;))

Og...den startet i 1991 på grunn av arabermedløperne og rettroende som deg, benekte - og husk at du lovte å oppføre deg som folk - reglementet ruler, vettu....

Borgerkrigen i Jugoslavia var en borgerkrig i det tidligere Jugoslavia og foregikk mellom 1991 og 1999. Det oppfattes ofte som en serie med etniske konflikter, mer enn som én krig. De omfattet to perioder med påfølgende kriger som påvirket alle de seks tidligere republikkene i Jugoslavia: Serbia, Montenegro, Kroatia, Slovenia, Bosnia-Hercegovina og Makedonia. Kosovo og Vojvodina er del av Serbia med autonome rettigheter.
https://no.wikipedia.org/wiki/Borgerkrigen_i_Jugoslavia

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla


Slettet bruker
29.10.2019 kl 21:57 581

Hvem av partene var det som var opptatt av religion i krigen på Balkan igjen? Husker du?

Så du oppfatter at du er i krig med muslimer og at det har pågått siden 1991?

Er du ikke riktig klok, menneske?
Slettet bruker
30.10.2019 kl 00:18 567

Dette var gode nyheter Sotah. Ikke rare tiltroen, da har du i alle fall litt tiltro og det ventet jeg meg ikke fra deg. Jeg får replisere, av og til har jeg faktisk tiltro til deg også. Jeg liker alle mennesker men er av og til uenig i standpunktene deres, og liker å utfordre i en diskusjon, ja det kan gå litt fort i svingene men det er ikke vondt ment.
Sotah
30.10.2019 kl 07:30 545

Bra det, Imatza. Borgerkrig er nokså ødeleggende for en nasjon. Ta en tur innom Nord-Irland og se. At folk som bor i et så velfungerende land som oss i Skandinavia ønsker seg et liv i ruiner er meg en gåte.
Slettet bruker
30.10.2019 kl 07:55 538

Hei Zoten /folkens:))

Og...godt sagt, Zoten - den svenske bedriftslederen Leif Østling og varslerne har advart, men blitt razzifisert av dere radizzer lenge - utviklingen i Zverige har nok gitt varslerne spot on foreløpig, vettu - ZnageZz....

"I et intervju med SwebbTV advarer Leif Östling for at den store innvandringen fra Midtøsten og Afrika kan føre til borgerkrig i Sverige."

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla

Slettet bruker
30.10.2019 kl 08:14 533

..og dette har dere høyreekstreme gnålt om i mer enn tjue år nå. Når skal det skje? Når får dere krigen dere sikler etter?
Slettet bruker
30.10.2019 kl 08:24 526

Gnålt om i 20 år???

Link?
Slettet bruker
30.10.2019 kl 08:44 519

Du har fulgt elendig med, papp. Siden Internett ble en greie har det eksistert ekkokamre hvor høyreekstreme rasister har svartmalt om fremtiden.
Slettet bruker
30.10.2019 kl 08:57 513

Hei benekte/folkens:))

Og...husk at du lovte å oppføre deg som folk, benekte - skrekk og gru, vettu...ZnageZz....

https://finansavisen.no/forum/thread/14820/view

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Sotah
30.10.2019 kl 10:07 499

De finnes de som har venta på Jesus i et helt liv, da er det kanskje de som er villige til å vente på borgerkrig like lenge? Så lenge man ikke skader andre er vel ventinga harmløs nok. Å prøve å trekke det igang er ikke fullt så aktverdig. Vi får legge grensa der.
Slettet bruker
30.10.2019 kl 10:17 494

Hei Zoten/folkens:))

Og...hehehe - det finnes jo mange som ikke tegner brannforsikring selv om de blir advart mot at huset kan brenne, Zoten - mange har "brent" seg på det, vettu...ZnageZz....

-TaKK-

Lykke til

Hilzen
Tille Lulla
Slettet bruker
30.10.2019 kl 10:29 489

Vi har jo et groteskt eksempel på en som ikke ville vente lengre og startet krigen sin på egen hånd. Det kostet 77 uskyldige mennesker livet.

Slettet bruker
30.10.2019 kl 10:53 478

Og hvilke diagnoser fikk den mannen? FØR en av "de uskyldige" grep inn og krevde at "ridderjustitiariusen" skulle straffes som tilregnelig?

Siden ble "de uskyldige" rammet av sitt eget spill, ble gale hatere selv, og påstår nå at "ridderjustitiariusen" kom fra en flokk!

Slikt kan det bli krig av - ikke fra "flokken" - men fra de gale haterne!!! (Krig krever tross alt en god porsjon hat...)

Redigert 30.10.2019 kl 10:54 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.10.2019 kl 11:09 472

Du er opptatt av å stille diagnoser på terrorister som er lyse i huden. Men hvordan er det ellers?
Slettet bruker
30.10.2019 kl 12:48 451

Du er en intetsigende Spammer, A!

Jeg stiller ingen diagnoser, det var det landets mest prominente rettspsykiatere som gjorde, helt til sekundavaren ble bragt inn for å omgjøre resultatet til politistatens og AP-ledelsens bestillingsverk (deep state action by Obama Senior Adviser Karl Rove: "We create our own reality").

Jeg vil hevde at ingen - ABSOLUTT INGEN - dreper 77 mennesker og tror de jobber som ridderjustitiarius uten at de er spik spenna gærne! Det behøves ikke psykiatrisk bakgrunn for å forstå det; de som er så fylt av hat at de ikke forstår det, bør ta et alvorlig granskende blikk på seg selv!

Redigert 30.10.2019 kl 12:55 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
30.10.2019 kl 13:00 441

Du virker å hisse deg voldsomt opp over mine "intetsigende" kommentarer, fnue :)

Så du er såpass klar i toppen i dag at du også skjønner at alle som slakter ned uskyldige mennesker må ha en skrue løs? Uansett hudfarge og religion?


Hva er det jeg spammer om? Du stikker av hver gang jeg spør deg om det :)
siko1
30.10.2019 kl 13:36 427

Hvorvidt det er risk for landsomfattende borgerkrig i Sverige er vel heller tvilsomt, men man må kunne konstatere at det foregår krig mellom borgere i endel svenske forsteder. Det ser heldigvis ut til at borgerne protesterer via stemmeseddelen per i dag, noe annet kan vel ikke forklares med SD's fremgang.

Borgerkrig er ille, Sota trekker fram konflikten i Irland som fikk så fatale konsekvenser etterhvert. Men den startet med edle hensikter; å få løsrivelse og selvstendighet fra England. Men slikt bør utgå via stemmesedler og ikke kuler og krutt.

Det må ligge noe under menneskers trang til selvstendighet, østeuropeerne lå under Sovjets åk, frigjøringen så sent som i 89 gjør vel at noen av disse landene ser på EU's overstyring med klare erindringer fra den nære historikk. Det burde være mulig å få delta i et økonomisk fellesmarked uten å måtte importere mennesker som neppe bidrar til gjenoppbyggingen etter selvstendigheten, ledere ser også med indignasjon på å utdanne egne borgere fra begrensede ressurser som forsvinner ut, men skal motta trygdeklienter sendt fra EU i retur.



Slettet bruker
30.10.2019 kl 16:03 405

Forskjellen på deg og meg i denne saken er at jeg ser på årsak, ikke på symptom. Jeg har lært innen medisin at skal man kurere symptom må man fjerne årsak for da forsvinner symptomene. Våre folkevalgte ser aldri på årsak kun på symptom og handler deretter.