AP-minister innførte NAV-normen for straff.

Slettet bruker
NAV 29.10.2019 kl 21:31 367

https://www.abcnyheter.no/nyheter/2012/09/22/159424/bjurstrom-matte-ga-pa-grunn-av-streikene

"Fredag før helgen utnevnte statsminister Jens Stoltenberg fem nye statsråder. Det ble gjort fire rokeringer i departementsledelsen, i tillegg kom Hadia Tajik inn som kulturminister og Bjurstrøm forsvant ut.

Arbeidsministerens avgang skal ha blitt klart på forhånd i en samtale med statsministeren.

- Jeg ble satt til å få orden på NAV, få ned sykefraværet og sjøsette pensjonsreformen. Jeg føler jeg har gjort den jobben jeg fikk av statsministeren. Vi går inn i et valgår hvor vi har behov for nye krefter. Det var naturlig at jeg vek sete, sier Bjurstrøm til E24."
Hr.Suhr
30.10.2019 kl 00:39 342

Råtten sak som avslører hvor bundet vi er til EU.
I stedet for å nekte å være NAV-kontor for EU skar man alle,
både nordmenn og EU-borgere under samme kam. Snøt og straffeforfulgte
enkeltindivider med viten og vilje for å slippe unna forpliktelser
som politikerne selv sto ansvarlig for å ha underlagt landet.
Garantert EU som har tatt opp denne saken.
En annen, og langt alvorligere sak er hvordan forholdet vårt har blitt
til Russland. Sånn er det å være uten selvstendig styre.
Verden er jo snudd på hodet, så det skulle ikke forundre meg det spøtt om Brûssel,
og for den del Erna med, faktisk ønsker at russerne annekterer Finnmark.
(litt gærn mån få lov å være)
Redigert 30.10.2019 kl 00:42 Du må logge inn for å svare
triki
30.10.2019 kl 12:11 295

Denne Nav direktøren har vel 2 millioner + i lønn, hvorfor har hun det? For å bli en Quisling så må det nødvendigvis være bra med penger på bordet. Hvorfor har Nrk sjefen 3 millioner + i lønn, vel samme årsak. Drittfolk som burde vært kastet i et fangehull.
Mulig det vil skje, men først må samtlige som er på stortinget fjernes fordi de ikke er i stand til å rydde opp i galskapen de har skapt sammen med Eu og Fn som er blitt et monster.