Jeg er ganske sikker på at det er mer slitsomt å være Trumphater.

Hva synes du om Trumps helomvending? Det var jo så lynende intelligent av ham å trekke ut de som var der. USA hadde ikke noe der å gjøre, mente trumpistene...

Som sagt: Det må være mer slitsomt å være Trumphater.

...for du klarer selvsagt ikke å si noe saklig. Det gjør du vel stort sett aldri.
Korsar
30.10.2019 kl 16:18 263

Trump var sjennial da han sa at USA ville trekke seg ut av nordøst-Syria.
Dermed fikk kurderne panikk og tystet om hvor IS-lederen var, i bytte mot at Trump ikke stakk helt av likevel
Trumpen er en luring se

Graham og en general i pentagon viste han et kart over Syria med integnede oljefelt. Da snudde griske Donald. Det har ingenting med genialitet å gjøre.
azzi
30.10.2019 kl 18:50 238

Det er absolutt genialt det en av USA,s mest uortodokse presidenter i mange
tilfeller foretar seg. En president i og for vår tid. Prøv å være litt seriøs i omtalen
av vedkommende.
mvh.taa.

Oh really?

Trump var "genial" for to dager siden også, da troppene fortsatt skulle trekkes ut. Plutselig skal idioten fylle på med enda flere folk..og da er han visst også "genial". :)

Er trumpister utstyrt med hule hodeskaller?
azzi
30.10.2019 kl 19:07 225

Ser ut til at det er mye sant i ordspråket om at det stort sett er Idioter
som betegner andre for å være Idiot.
mvh.taa.

Du får forklare logikken for meg, da. Hvorfor er det plutselig genialt at han nå gjør det motsatte av det som visstnok var genialt for to dager siden?
HanVann
30.10.2019 kl 19:17 214

Jeg advarer mot å forklare logikk for deg men lykke til for den som kaster bort tid på det.
Korsar
31.10.2019 kl 09:47 180

A,
du glemmer hendelsesrekkefølgen her:
1) Trump melder at USA vil trekke seg ut av nordøst-Syria (som vil kunne sette kurderne i økt fare)
2) Kurderne får panikk og plutselig vet de hvor IS-lederen er, og tipser USA
3) IS-lederen tas, noe ikke Obama klarte på 8 år
4) Trump sier at de ikke skal trekke seg så veldig ut likevel
5) Ny IS-leder tas ut, hvor får USA infoen fra? Hirr hirr
6) Trump sier at kurderne er mye bedre folk nå enn før IS-lederne ble tatt ut, og at de må beskyttes...

Når skal folk skjønne hva som var spillet her?

"6) Trump sier at kurderne er mye bedre folk nå enn før IS-lederne ble tatt ut, og at de må beskyttes..."

Betyr det at de 200K kurderne spom ble sendt på flukt da Tyrkia invaderte Syria nå kan vende hjem?

"Når skal folk skjønne hva som var spillet her?"

Så dette var rett og slett menneskeoffring for" the greater good"? Vet ikke hvor mange som ble drept i invasjonen?
Når det er sagt så er jeg enig i, og var vel den første som skrev på forumet, at pentagon utnyttet Trumps svik overfor kurderne. IS senket guarden og kurderne ble ivrig etter å gi amerikanerne informasjon de sårt trengte.

Jeg er enig i at Trump tilhengerne må bli svimle av denne flipfloppingen angående stasjonering av soldater i Syria. Nå jubler de over at Trump skal stjele oljen i landet og gi den til Exxon.

Synes du skal gå ut og hogge ved, betong. Bruke kroppen litt.

Er det noe du generelt går rundt og drømmer om, å utøve vold mot de som har andre politiske syn enn deg, eller er dette et enkeltstående tilfelle?
Ville du feks ha brukt vold mot meg?
Håper du at du får en slik "fullmakt"" kanskje?
Redigert 31.10.2019 kl 16:06 Du må logge inn for å svare

Betonghue skrev Innlegget er slettet
Du er ikke god. Jeg skal i alle fall varsle admin. Så får vi se om det er mulig å anmelde.