FRONTLINE

shipanalyse
FRO 30.10.2019 kl 15:37 3371

NYTT KURSMÅL for FRONTLINE 160
Redigert 20.01.2021 kl 05:40 Du må logge inn for å svare
Flipper
30.10.2019 kl 20:32 3057

Hammerix skrev Innlegget er slettet
Får håpe han ikke er på fylla......... Strekke hodet litt langt ? MEN, at ratene for VLCC vil stige kraftig er jo
alle enige om. Gitt, mange redere har heller tatt gode rater p.t. in lieu av installering av scrubbers, og når
Fakta om fåten er gitt, og kun halvparten har installert samme, ventetid verft / tid og kostnad etc., må jo mye
skrapes ......

Da blir det riktig morsomt som FRO aksjonær. Legg til at FRO '' eier '' nesten 15 % i Spesialist selskap som
installerer scrubbers, og, nå, med slik pågang, er det ikke bare vertenes kapasitet som gjelder, verftene kan
SKRU OPP PRISENE VESENTLIG !

Nødt til å bli vinn vinn for FRO dette -:)
canarias
30.10.2019 kl 20:59 2971

Alt ligger til rette for at vi vil hove skikkelig inn her ja
Trendline
30.10.2019 kl 21:43 2854

Tja, han er vel ikke på fylla med kursmål NOK 160,-
på Frontline, men det vil vel ta litt tid, tror jeg...
Slettet bruker
30.10.2019 kl 22:01 2785

Ikke selg skinnet før bjørnen er skutt, ergo ; ikke innkasser gevinsten på forhånd her.
canarias
30.10.2019 kl 22:15 2719

Her er vi realister og skjelden har alt ligget til rette som nå , vi regner her en sannsynlighet på mellom 80 og 90 % og det er til å leve med, vi har nær halvparten av porteføljen i Frontline ,Hunter og Okeanis.
Flipper
30.10.2019 kl 22:23 2680

Jeg snakker om hans syn, at vi igjen skal se $ 300K per dag.......

Mulig, men, det gjør rafeneri marginene ekstremt lave. Kanskje en renessanse for
Fracking etc. i United/Canada, gom. transport kostnader etc.

MEN, så igjen, det er stor mangel på rafenerier som kan levere sulfur innhold på
bunker så lavt som ønsket; så, rederier som i dag, SKRYTER av at dere nybygg
ikke trenger scrubbers, kan bli sittende '' with the bag '' LOL

Noen rafenerier har ikke kunnet omstilleseg, og MÅ ja Dirty Crude.

Hva som har kommet frem, som jeg ser i dag, er at Nigeria og Saudi, bytter, Dirty
med Produkter.... fint det, for både produkt og tank markedet, mer tonmil, for begge
markeder -:))
Redigert 30.10.2019 kl 22:38 Du må logge inn for å svare