Arctic Zymes/Biotec Pharmacon og fremtidens BIOTEC

Gjern
BIOTEC 31.10.2019 kl 19:56 1371

Nu har vi diskuteret baggrund for sidste uges mærkelige hændelser ind og ud og kommer ikke længere lige nu.

Jeg er stadig meget optaget af at den ny (midlertidige ?) CEO har udarbejdet en ny og første forretningsplan for de kommende 6 år for Arctic Zymes.
En plan der i følge Q3-rapporten fører til stærk vækst og indtjening.
Bestyrelsen har åbenbart set store muligheder i planen og bedt ham føre den ud i livet incl at fortsætte med at undersøge samarbejdsmuligheder internationalt, det strategi valg vi nu ved ligger bag skiftet i ledelsen.
Det synes jeg lyder spændende som aktionær og håber vi snart får mere at vide når han lige er på plads i sin nye rolle i virksomheden.
Vil nogen af Jer byde ind med noget fremadrettet på denne baggrund ?
Redigert 21.01.2021 kl 01:56 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.11.2019 kl 00:44 1184

Ingen tvivl om, at AZ er undervurderet. AZ står desværre fuldstændig i skyggen af dels Woulgan-fiaskoen, dels virksomhedens amatør-håndtering af næsten alt. Markedet har ingen tillid til BIOTEC. Kun salg betyder noget. AZ kan måske levere, måske ikke. Men casen hedder nu enzymer og kun enzymer. Woulgan er død og bliver aldrig til noget. Og det er på enzymerne, vi nu skal vurdere, om vi som aktionærer vil blive eller gå. Og nye aktionærer bør kun købe BIOTEC pga. AZ. Woulgan bør ikke indgå i ligningen længere.
Redigert 21.01.2021 kl 01:56 Du må logge inn for å svare
Slettet bruker
01.11.2019 kl 00:46 1181

Tydelig Største aksjonær alle for mye penger han Teleff.glad for at jeg er ute for lengst. Finans direktøren Børge Østvold sitter med aksjer vell 100000 kr dette selskapet ville jeg holdt meg unna. Glansdager kommer ikke til bake.
Redigert 21.01.2021 kl 01:56 Du må logge inn for å svare